info

Børn til festen?

42 indlæg i dette emne

Jeg står i lidt af en dum situation...... Jeg har altid ment at et bryllup ikke var en børnefest, men nu da det er min egen tur, ja så bliver jeg "nød" til at invitere nogle børn. Det er min kærestes lillebror på 8 år, min brors børn på 7 og 3 år samt min venindes datter på 8 år som skal være brudepige.

Nogle vil sige at det er da ikke så mange, men når de tre af den skal sidde ved vores bord, syntes jeg pludselig det er mange. Jeg ved at min kommende svigermor eller svigerinde vil rende efter deres bror/søn ved det mindste vink og min egen bror vil også rende efter hans børn, da især den lille vil have svært ved at sidde stille en hel aften og vil nok også kede sig til evt. taler osv.

Hvad gør jeg......jeg vil ikke være super egoist for det er jo meningen at alle skal have en god dag sammen med os, men jeg kan altså ikke overskue et "hovedbord" hvor halvdelen mangler på hver side af min kæreste og jeg...?

Nogle forslag.......? Har forsøgt med et lille vink til min bror om at de kunne få ungerne hentet ved 8 tiden eller lign. men det faldt absolut ikke i god jord.....! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som jeg ser det, har du to valgmuligheder:

1: Skær i gennem og lad være med at invitere din brors børn med! De to andre er jo lidt mere "selvskrevne".

2: Hyr en barnepige! Lav så et børnebord, hvor barnepigen sidder med alle børnene.

Håber, du kunne bruge det til noget!

Held og lykke med det hele :balloons:

Ps. Vi skal (heldigvis) ikke have børn med til vores bryllup.

0

Del dette indlæg

Som jeg ser det, har du to valgmuligheder:

1: Skær i gennem og lad være med at invitere din brors børn med! De to andre er jo lidt mere "selvskrevne".

2: Hyr en barnepige! Lav så et børnebord, hvor barnepigen sidder med alle børnene.

Håber, du kunne bruge det til noget!

Held og lykke med det hele http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Ps. Vi skal (heldigvis) ikke have børn med til vores bryllup.

Det med barnepigen virker som en god idé HVIS børnene er med på ideen, hvilket man jo aldrig kan vide sig sikker på.... :)

Du kunne jo evt. lave et legerum m. legetøj, videofilm, madrasser til at hoppe/sove i osv...

Det gjorde min søster til en barnedåb i Søndags og det var GENIALT :balloons::biggrin::loveshower: Vores 3 årig så vi knapt nok og der var nu en del børn med, men det mærkede man ikke....

Vi skal ikke have børn med, men det er en generel forståelse i vores vennekreds, samt familie at det jo er en voksen fest...og hvis det er det I har mest lyst til, så gør det dog. Det er trods alt JERES fest, ik...det må din bror bare forstå :) eller ikke...det er jo hans problem...

Mvh Nanna http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :balloons:

Vi har valgt til vores bryllup at lave 2 invitationer. 1 til forældre/voksne og 1 til børn. I den til børnene står der at de er hjertelig velkommen i kirken. Vi har selv 2 børn på det tidspunkt, en på 2½ og en på ca ½ år, og ialt er der 8 børn under 3 år og 5 børn under 12. Vi vil gerne have at vo og vores gæster får mest muligt ud af festen uden at skulle tænke på børnene (ved det lyder mystisk, men sådan har vi valgt), og vi har selvfølgelig fortalt det til dem som har børn, og de er alle med på idéen og rigtig positive over det. I skal tænke på at det er JERES dag og at det er JER der bestemmer, hvad andre gør til deres bryllup er jo deres sag.

Håber I finder ud af hvad I finder rigtigt, og ikke tænker så meget på hvad de andre mener (bare min mening :whistle: )

:biggrin: /Williams.mor

0

Del dette indlæg

De eneste børn der kommer med til vores bryllup er vores egne to drenge på 5 år. Det næste der tilnærmelsesvis er et barn er min niece på 16 år. Alle andre bliver inviteret uden børn. Dem der har lyst til at medbringe børn i kirken og til receptionen er velkomne til det, men det tror jeg vist kun bliver blandt de gæster, som ikke skal med til festen.

Vi gør det sådan, at drengene bliver placeret ved en veninde og min niece, ikke ved vores bord, netop for ikke at få "hul i bordplanen" når de ikke gider sidde ved bordet mere. Og for at vi kan nyde vores aften uden at være dem der "sætter på plads" under middagen.

Vi har lejet værelser på kroen. Drengene skal så sove sammen med min niece, og når de er puttet får drengene en walkie på værelset og min niece bliver udstyret med en, så kan de kalde, hvis de vågner og er kede af det.

Så kan vi også nå at spise morgenmad og sige ordenligt farvel til drengene, inden vi kører på bryllupsrejse næste morgen/formiddag.

0

Del dette indlæg

Vi har spillet utallige bryllupsfester hvor der har været børn med. Også flere end det der er tale om her. Jeg mener ikke man nødvendigvis bør have en barnepige til dem, for men man skal sørge for at der er nogle aktiviteter for dem og i et tilstødende rum o.l. Det kan være alt lige fra Playstation til dukker :balloons:

Naturligvis er en fest med og uden børn ikke det samme men jeg mener faktisk at børnenes tilstedeværelse er med til at sætte et mere uformelt præg over festen. Det må her siges at være et krav at man sørger for at der er et sted børnene kan sove når det bliver den tid for der er intet værre end overtrætte børn der render rundt i forældrenes (og brudens) skørter.

Det handler i vidt omfang om hvorvidt det sted man holder festen er gearet til en fest med børn. Taler vi om en restaurant med flere selskaber hvor der er beregnet 1 lokale til hvert selskab, er det et problem. Her er man bedre tjent med nogle selskabslokaler eller et forsamlings som man har helt for sig selv.

En bruger herinde fra har faktisk booket DJ Lillemand (sammen med mig). Fordi deres egen søn som skal med til festen og er brudesvend, er jævnaldrende med ham, og han ellers ikke rigtig ville have nogen at leje med, og han glæder sig meget :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg ser ikke noget galt i at de er brudepiger og drenge og derefter kun er med til receptionen og ikke om aftenen....

Vi inviterer også kun børn med til receptionen og ikke om aftenen, det synes de fleste er perfekt (men de fleste børn er også under 2 år).

Hvis I tager dem med, skal I helt sikkert lave et børnebord, gerne lidt afsides så det ikke gør noget at de larmer lidt under talerne.

En barnepige ved dette bord kan også være en god ide, men det afhænger meget af forældrene; nogle forældre kan bare ikke overlade ansvaret for deres børn til andre hvis de selv er i nærheden.... (det kunne godt lyde som om det er tilfældet)

Og husk så på (egoistisk er man jo :biggrin: ) at børn altså tager opmærksomhed. Nogle synes det er dejligt og gør det uformelt at lille Magnus render rundt og er charmetrold, mens andre måske synes "det er sgu' mit bryllup, tag til ungens fødselsdag hvis det er ham i vil gerne vil se på"...

(jeg er faktisk selv den første kategori, men kan nogle gange mærke på forældre at de måske synes at jeg giver deres børn liiiidt for meget opmærksomhed http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif )

:balloons: Snart Fru Aas

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Vi havde to brudebørn på 3 år og vi besluttede at børn under 12 år ikke skulle med om aften til brylluppet. Så de små børn fik hver deres invitation til vielse og reception. Og vi snakkede med forældrene om at vi ikke synes at et bryllup er en sjov fest for små børn - det faldt i fin jord. Forældrene var glade for ikke at skulle se efter børnene om aften og evt. skulle gå tidligere fordi børnene var udmattede - og børnene nåede at være med til vielse og reception (som er mere uformelt - så de kunne rende rundt og lege). Så ingen sure miner fra nogen som helst...:-)

SMil fra

Marianne

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at invitere alle børnene, dvs. 7 styk i alderen 1-14 år, med til både kirke og fest. For os er det naturligt, at de er der, og det ville være helt underligt uden dem.

Under middagen sidder de ved siden af deres forældre, og da vi har runde borde, er hullet ikke så stort, hvis de skulle stikke af.

Og så lejer vi et værelse ekstra, som kommer til at fungere som lege/pusle/sove-rum resten af aftenen.

- Mie

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at invitere alle børn med som er fyldt 10 år. Alt under kommer ikke med.

Det gør så f.eks at min svigerinde kun kan have 2 børn med ud af de 4 de har, men de syntes det er ok.

Grænsen er sat efter min papsøns alder, da han selvfølgelig skal med.

Venlig hilsen Ditte

0

Del dette indlæg

Det er lidt svært - hvis ALLE børn kommer med hos os vil der være 8 børn fra 3-12 år...min egen datter er 8 år på det tidspunkt. Jeg vil lave et lidt afsides børnebord - med tusser og diverse ting og sager, men der er desværre ikke et lokale, de små kan lægges til at sove i...

Jeg vil skrive i inviationerne, at folk er velkomne til at tage deres børn med, men at der netop ikke vil være mulighed for at lægge nogen til at sove i nogle stille lokaler - og så må forældrene selv bestemme, hvad de føler for.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi valgte at invitere alle børn og voksne til vielsen og receptionen, men kun de børn der var over konfirmationsalderen med til festen. Det var der ingen løftede øjenbryn over - alle forstod, at et bryllup er en voksenfest og at det faktisk er synd at slæbe børn med til et arrangement over så mange timer, hvor der ikke sker noget der er sjovt for dem. Nogle af vores gæster sørgede for afhentning af børnene efter receptionen - andre lod helt børnene blive hjemme.

Hvis I slet ikke føler at I kan komme uden om at invitere børnene med, så hyr en barnepige til dem og aftal et program med lege, underholdning og så videre i et separat lokale hvor de ikke kan se deres forældre. Hvis børnene sidder med til bords (hvad jeg godt nok aldrig har hørt om) eller sidder ved et sattelitbord i samme lokale, vil festen drukne i larm og bordplanen vil blive håbløs fordi alle børnene vil rejse sig, komme hele tiden og skulle spørge forældrene om noget, eller forældrene skal rejse sig og løse konflikter, hjælpe på toilettet mm. Hvis man synes det er charmerende at festen bliver på de præmisser er det fint, men hvis jeres drøm er en anden, så hold fast i det. Det er jeres bryllup.

Jeg har selv en enkelt gang været til et bryllup hvor der var børn med. Min bordherre havde så sin lille datter på skødet det meste af tiden, som spildte på min kjole og konstant afbrød ethvert tilløb til samtale mellem de voksne. Det var ret irriterende - og jeg tror slet ikke at nogen af forældrene overhovedet kunne se, at hele festen druknede i børn og larm og at de selv var totalt mentalt fraværende 90% af tiden og at alle gæster uden børn syntes at det var en frygtelig fest.

Med venlig hilsen

Louise

Redigeret af Forlovet
0

Del dette indlæg

Vi har inviteret alle søskende børn, det bliver så 12 ialt inkl. vores egne 3..(3,6,11 år på dagen)

Vi har hyret en barnepige, og vi laver et rum til dem med legetøj og der kan de så gå hen, hvis de voksne bliver for "kedelige".

Vi har så også valgt, at holde festen i forsamlingshuset i vores egen by, så er der nemlig ikke ret langt hjem, når de små skal puttes.

Derfor er barnepigen med, hun skal passe vores til dagen efter, da vi ikke skal hjem og sove.. :biggrin:

Jeg synes det er synd for mine egne børn, hvis ikke deres fætre og kusiner kommer, for så er der jo ikke nogen de kan lege med. Og de vil da spørge efter dem, når de ser forældrene, og sikkert undre sig over at de ikke har dem med.

Nu ser vi ikke så tit hinanden, da vi bor ret langt fra hinanden, derfor har vi altid børn med til fester i familien.

Det har aldrig været noget problem, og nu er den ældste da 17 år, så vi har mange fester at se tilbage på :)

:bearhug: Jeanet

0

Del dette indlæg

Vi havde kun vores egne 3 børn med, men havde hyret en barnepige til dem som sad sammen med børnene ved et bord ved siden af vores ( vi havde runde borde ).

Det fungerede intet mindre end perfekt. Ingen mærkede når de gik fra bordene, de fik det mad de ville have og det fik de mens vi fik forret, da det ellers ville blive for sent for dem. Da de havde spist hyggede de sig rundt på hotellet ( sammen med barnepigen ) og vi havde lejet et værelse til dem på hotellet hvor vi havde taget playstation, spil, film, slik og chips med til hygge. De var på værelset af flere omgange og blev ringet efter da vi skulle danse brudevals. Børnene var med til det sidste og dansede og hyggede sig.. Da vi stak af, løb børnene efter os og kom ind for at sige godnat inden de gik tilbage til deres værelse.

Næste morgen kunne vi give hinanden morgengaver og sludre i ro og mag da vi først så børnene igen ved morgenmaden kl. 10.

En fuldstændig perfekt løsning for os hvor vores børn var med fra start til slut og havde en fantastisk fest hvor nogen holdt øje med dem..

0

Del dette indlæg

Jeg har selv en enkelt gang været til et bryllup hvor der var børn med. Min bordherre havde så sin lille datter på skødet det meste af tiden, som spildte på min kjole og konstant afbrød ethvert tilløb til samtale mellem de voksne. Det var ret irriterende - og jeg tror slet ikke at nogen af forældrene overhovedet kunne se, at hele festen druknede i børn og larm og at de selv var totalt mentalt fraværende 90% af tiden og at alle gæster uden børn syntes at det var en frygtelig fest.

Med venlig hilsen

Louise

Jeg har været/spillet til adskillige bryllupsfester hvor der har været børn med og det er slet ikke min oplevelse. Det handler om at sørge for at der er udfoldelsesmuligheder for børnene. Dvs. ekstralokaliteter, legetøj etc. samt selvfølgelig muligheder for at sove for er de først overtrætte, ja så er det de bliver et irriterende moment.

Men det er jo i bund og grund en smagssag om man ønsker børn med til festen eller ej.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan I huske den gang vi var små og det var rigtig ØV fordi mor og far nu skulle til endnu ent flot, spændende bryllup hvor vi IKKE måtte komme med??? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

Derfor har vi osse inviteret alle børn i familien... de er fra 2 mrd. gamle til 16-20 år alt efter hvor aldersgrænsen går fra at være barn hehe...de er en 10-12 stykker. Vi regner med at lave et børnebord og de helt små må sidde hos deres forældre.... det kan selvfølgelig være at nogle vælger fra at ta' deres børn... men de skal vide at de er velkomne til vores fest :) børnene skal osse mærke at der er fest... iøvrigt er der en stor hal hvor børnene kan løbe ud og spille bold, badminton osv. og der er masser af udenomplads med græs og skov... så det skal nok blive godt *S*

Redigeret af skye
0

Del dette indlæg

Kan I huske den gang vi var små og det var rigtig ØV fordi mor og far nu skulle til endnu ent flot, spændende bryllup hvor vi IKKE måtte komme med??? :balloon:

Sådan har mine unger det de fleste weekender i hele bryllupssæsonen men de ved jo godt at det er arbejde og mor er heller ikke med :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kan I huske den gang vi var små og det var rigtig ØV fordi mor og far nu skulle til endnu ent flot, spændende bryllup hvor vi IKKE måtte komme med??? :bunny_4:

Sådan har mine unger det de fleste weekender i hele bryllupssæsonen men de ved jo godt at det er arbejde og mor er heller ikke med :biggrin:

Kan jeg godt forstå i dit tilfælde :bearhug: nu er det jo os' dit arbejde!!! :biggrin: Så er det lidt noget andet....

Ærger mig forresten lidt over at jeg ikke lige kendte til jer inden jeg bestilte band!!!! Men tror nu nok de er gode dem vi har valgt... kender du dem... New Eagle???

Knuz :balloon:

Redigeret af skye
0

Del dette indlæg

Jeg synes som sådan ikke, det er et problem med børneliv til bryllupsfester, men det kommer meget an på både børn og forældre. Børnenes alder og deres evne til at lege selv uden at hænge på mor eller far hele tiden. Til min brors bryllup var deres børn og brudens søskendes børn med. Det var meget hyggeligt, og jeg syntes ikke, de forstyrrede mig. Dog fornemmede jeg, at forældrene ikke havde meget fred til at sidde og nyde festen.

Det synes jeg er synd, og derfor har vi valgt ikke at invitere børn til vores bryllup. Jo, et, men hun bliver 14 år dagen efter brylluppet og er Christians kusine og alle hans andre fætre og kusiner (som dog er voksne) bliver også inviteret. Hvis vi skulle have mindre børn med - inklusive vores egen dreng, som vil være 2 år på det tidspunkt - ville der blive 19 børn i alderen 0-6 år, og det synes vi simpelthen bliver for meget. Desuden er feststedet kun gearet til 70 personer, og vi har indtil videre 66 på gæstelisten ...

Jeg synes, de andres forslag med et separat lege-/hyggerum til børnene lyder som en god idé. Jeg håber, I finder frem til en løsning, I er tilfredse med.

:balloon:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[Kan jeg godt forstå i dit tilfælde nu er det jo os' dit arbejde!!! Så er det lidt noget andet....

Ærger mig forresten lidt over at jeg ikke lige kendte til jer inden jeg bestilte band!!!! Men tror nu nok de er gode dem vi har valgt... kender du dem... New Eagle???

Knuz :balloon:

Både og - Nu kører jeg jo ikke kun som DJ men har et andet firma ved siden af. Det er kun konen som er "fulltime" i Diskobil og det er på det administrative plan.

Nej jeg kender ikke det pågældende band men det et band og vi leverer er to vidt forskellige ting som ikke kan sammenlignes.

Apropos disco-ungerne kan jeg da lige nævne at vi i går var ude og spille til en fødselsdagsfest som også var lidt familiær, da det var overbossens fætters fødselsdag. Vi havde så lavet en deal med ham om at vi kom og spillede og vi havde ungerne med :bearhug: De var de eneste børn der var der.

Under middagen sad de pænt og spiste ca. et kvarter. Derefter spillede de krig i det tilstødened lokale. Efterfølgende dansede de, legede med biler, DJ Lillemand lejede lysmand ind imellem (betjening af bærbar computer) og dansede (de var faktisk de første på dansegulvet og det smittede). :bunny_4:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Vi har selv en pige og en dreng på 4 og 5 år. Et bryllup uden dem ville ikke være vores bryllup.

Min søster har en pige og en dreng på 4 og 5 år.

De skal selvfølgelig med til vores fest. Både fordi de bestemt hører med i vores familie, men også fordi vores børn elsker deres fætter og kusine.

Vi har hyret min 15-årige søsters veninde (som har mødt børnene mange gange, og også passet dem sammen med min søster) Hun skal sidde i den modsatte side af lokalet med børnene, og hygge om dem. Opstår der problemer, skal hun først gå til andre, før hun går til os.

Vi er så også så heldige, at min far har et hus med gildesal, hvor festen skal holdes. Det betyder at ungerne er et sted, som de kender (og ved hvor toiletter er feks).

De kan gå op i stuen og se tegnefilm eller lege med morfars computer. Når de så bliver for trætte bliver de bare puttet alle fire i morfars store seng.

Når ungerne sover er barnepigen med som "gæst", og kan fjante med min søster, som hun har lyst til - hvis bare hun lige tjekker ungerne engang i mellem

0

Del dette indlæg

Vi har sagt til venner, familie mv., at festen holdes uden børn. De fleste har sagt tak for at de ikke skal have deres børn med, og en enkelt har sagt, at så er det ikke sikkert de kan komme, da de ikke mener de kan tillade sig, at bede folk om at være barnepiger med ét års varsel :bearhug: De eneste, der får lov at have deres børn med, er dem, der har så små børn, at mødrene fortsat skal amme dem - dvs. omkring ½ år. MEN uden larmende babyalarm... forældrene bliver placeret, så de let og uforstyrrende/uforstyrret kan komme ud af salen. Vi har tidligere været til et bryllup med en knitrende babyalarm under alle talerne, og det er altså meget forstyrrende og tager fokus væk fra talerne.

Mange af dem, der har børn, har fået forældre mv. til at komme og hente børnene efter kirken. Min nevø og niece er brudepige og brudesvend, men de skal ikke med til festen om aftenen men alene til receptionen. De vil simpelthen komme til at kede sig, og min bror og hans kæreste vil ikke kunne nyde festen på samme måde.

Og i øvrigt - hvis vi skulle have alle børnene med i vores familier og vennekreds - så ville vi blive så mange, at der ikke ville være plads til børnenes forældre :bearhug:

Alternativt - hvis man skal have børn med, er idéen om en barnepige en god idé. Man kan jo evt. lade barnepigen passe børnene forud for brylluppet, så hhv. barnepige og børn er fortrolige med hinanden. Til nogle af vores venners bryllup var de to niecer brudepiger. De sad med til højbords, men blev hentet af en barnepige under hovedretten (hvor pigerne fik spaghetti med kødsovs, mens vi andre fik lækker oksesteg). På den måde var de med til lidt af festen, men blev hentet inden det blev alt for kedeligt for dem.

Herudover kan man installere et tv i et legerum, som viser tegnefilm. Man kan også lave små kurve med gaver til børnene, som kan holde dem beskæftiget det meste af aftenen....

....men jeg forstår ikke helt, hvorfor vil man have sine børn med til et bryllup, hvis de alligevel kommer til at opholde sig i et legerum?? :cheerleader3: (forstår godt, at man vil føle, at et par vigtige personer mangler, hvis man selv er brud og gom, og det er egne børn, men som gæst.... det begriber jeg ikke!)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Jeg forstår godt dit point men jeg tror i høj grad folks syn på sagen afhænger af om man selv har børn og om ens omgangskreds har børn. Har man selv + omgangskredsen børn, så er børnene en naturlig del af det indbyrdes bekendtskab og dagligdagen med venner etc.

Jeg ved godt at mange med børn siger at "det er vores fest" og vi ønsker ikke at der skal børn med, og det er naturligvis deres afgørelse helt og holdent, på samme måde som der siger at de bare vil have deres børn med, eller godt vil have en fest med børn.

Hvis man vil have taler og indslag m.v. hvor der er helt stille og fokus kun er på taleren så er det klart at børn kan være et forstyrrende element, men de fleste bryllupsfester er ikke mere formelle end at folk reagerer på talerne, griner, græder etc. og at man måske kan høre et barn ind imellem gør ikke det store for mig at se, og jeg har heller ikke oplevet det som et problem og jeg har vel været til ca. 150 bryllupsfester med børn (ca. 50%). Den med babyalarmerne er nok lidt overdrevet i forhold til det jeg har oplevet. Nu gentager jeg nok mig selv fra tidligere men børn kan faktisk være med til at gøre en bryllupsfest mere uformel og afslappet, hvad de fleste ønsker. Herved siger jeg ikke at jeg direkte anbefaler at man skal have børn med af denne grund, men jeg fraråder det heller ikke.

Derimod er det klart at har man børn med så skal der være sovepladser eller lignende muligheder for dem senere for ellers bliver børnenes tilstedeværelse meget anstrengende. Det har jeg nemlig også oplevet

0

Del dette indlæg

....men jeg forstår ikke helt, hvorfor vil man have sine børn med til et bryllup, hvis de alligevel kommer til at opholde sig i et legerum?? :bearhug: (forstår godt, at man vil føle, at et par vigtige personer mangler, hvis man selv er brud og gom, og det er egne børn, men som gæst.... det begriber jeg ikke!)

Jeg syns det er lidt synd for at I har det sådan... vil give Diskobil helt ret i at børn tit gør det hele lidt mere afslappet... og så meget kan de da ik forstyrre... tværtimod tror jeg da at de helt små vil være mest forstyrende.. de ældre kan man jo give lov til at gå fra bordet når de har spist, eller simpelt hen imellem retterne...

De bryllupper jeg har været med til har ungerne sq ikke kedet sig spor... tværtimod... de leger og hygger og griner og morer sig... og de syns det er enormt spændende at de må komme med til fest...

MEN det er jo en smagssag... :cheerleader3:

Vi glæder os ihvertfald til at invitere ungerne med... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer