anita80

Danskeren og tyskerens bryllup

1,061 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så fik jeg frisøren på plads!

Efter at have læst om dimf - Din mobile frisør - herinde kontaktede jeg hende, og hun var ikke booket til den 14.juli :thumbsupsmileyanim:

Hun var utrolig sød og spurgte om mange ting angående mit hår, og hvilke ønsker jeg har. Det bedste er, at jeg bare kan sende hende nogle billeder af de frisurer, som jeg kunne tænke mig.

I følge hendes hjemmeside skal jeg give 800 kr inkl. prøveopsætning, hvilket jeg ikke synes, er særlig dyrt.

Hun skal også sætte min søsters hår på den store dag.

Dejligt at have endnu en ting på plads :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Åh, min dejlige kæreste, snart min husbond, var bare så sød i dag.

Jeg sad, som så mange andre kvinder, og så "næsten-kongeligt"-bryllup. Selvfølgelig skulle jeg lige knytte kommentarer til Alexandras udseende. Jeg synes bare, hun var så smuk og lignede en hel prinsesse!

Så var det, at min kommende mand sagde: "Jeg bli'r jo os gift med en prinsesse". :respekt:

Det er bare sådanne små kommentarer fra kæresten, der gør, at man ved, hvorfor man gifter sig med dem! I hvert fald satte han et ekstra bidrag ind på "pluskontoen". :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg synes ikke, han skal snydes for at blive vist på BK :rolleyes:

post-23150-1172950334.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Og tak for hilsenen og hjælpen i min tråd! Jeg har været inde og kigge på skobutikken hjemmeside, men klokken var vist for mange... Jeg ligger lige på en 42 når det er sandaler der kan give sig lidt, ellers er min fod ret bred. Men jeg var inde i skoringen her lørdag, og hun bad mig vente et par uger, for der kom masser i råhvid/gylden, som min kjole er. Men linket er hoppet i foretrukne!!!

Og ellers: Hold da op, du har styr på mange ting! Jeg synes de smykker er supersmukke, glæder mig til at se dig i hele molevitten!

Knus

0

Del dette indlæg

Så fik vi booket feststedet - puha! :thumbsupsmileyanim:

Brylluppet skal holdes på Hotel Byparken i Kolding, et skønt sted, hvor også mine forældres sølvbryllup blev holdt.

Hotel Byparken blev bygget i 1972, oprindeligt som motel, lige op ad den populære Byparken. Hotellet var tidligere kendt som Hotel Tre Roser, men efter omlægning af ejerstrukturen skiftede hotellet navn til Hotel Byparken i 2003, i øvrigt det navn som hotellet i sin tid blev "født" med.

Det er praktisk, at det er et hotel, da Marios familie kommer fra Tyskland, og derfor er der nogle, som får brug for overnatning.

De har været utrolig søde ved os. Vi havde først booked det til den 7.juli, men kirken var optaget denne dag, så det var med hjertet oppe i halsen, at vi ringede til hotellet og spurgte, om det kunne lade sig gøre at flytte arrangementet en uge frem. Men det kunne det :)

Det fede er, at vi kan overnatte der, altså Mario og jeg, uden ekstra beregning :)

Her er et billede af hotellet udefra:

Postet billede

Vi har endnu ikke taget stilling til menu og så videre.

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Hej Anita!

Fik endelig kigget din tråd helt igennem - hvor ser det hele bare super godt ud! :thumbsupsmileyanim:

Og forresten, dejligt at høre om en lærer der er glad for sit job! Går selv på seminariet på 3. år og synes kun jeg hører

rædselshistorier "derudefra", kan godt føles lidt håbløst en gang i mellem!

Glæder mig til fortsat at følge med!

KH

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for din hilsen i min tråd :super: og tak for komplimenterne, Camilla.

Ja, lærerjobbet kunne jeg underholde læææænge med ;) Det har sine "ups" and "downs", men bare klø på. Husk at det er fordi man vil arbejde med børn og videregive viden, at man bliver lærer. Det er en dejlig tanke, at man får indflydelse på andres liv, og det er ikke ligegyldigt, om man er der eller ej. Et råd vil jeg give dig - overvej nøje, hvilke klassetrin, du vil undervise. Mærk efter, hvilken type, du er. Jeg troede, jeg skulle være udskolingslærer, men er blevet SÅ glad for arbejdet med de små indskolingsbørn. Så sørg for at få prøvet alle alderstrin af. Jeg har selv både de små og de store børn i øjeblikket, men nyder som sagt mest arbejdet med de mindre rollinger! :thumbsupsmileyanim:

Der kan siges meget om lærere, men vi er nogle tålmodige, udholdende og sjove mennesker :):)

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fået fortalt, at vi også har fundet en fotograf, som skal tage billeder af os i et studie.

Da jeg skulle konfirmeres, valgte mine forældre at min tvillingesøster og jeg skulle fotograferes hos en professionel fotograf – og hvor er jeg glad for det i dag!

Det blev nogle meget flotte billeder, især fordi der skete det uheld, at alle de billeder, min far tog af min søster og jeg på vores store dag, var ødelagt! Så det er de eneste billeder, vi har fra vores konfirmation.

Derfor har det hele tiden været meget vigtigt for mig, at min kommende mand og jeg bliver fotograferet af en professionel fotograf – uanset prisen!

Jeg har haft kigget på de 3 fotografer, der er i Kolding, og mit valg faldt på Bo Nielsen. Jeg er vild med hans billeder, de er så flotte, og han laver sådan nogle fede billedmanipulationer vha. computer! :thumbsupsmileyanim:

Min tvillingesøster vil tage billeder ved festen, og derudover lægger vi engangskamera på bordene. Det kommer der tit en masse sjove situationsbilleder ud af! :carrot:

0

Del dette indlæg

Aj, jeg BLIVER nødt til at lægge en bryllupskage ind, som jeg stødte på.

Historien er, at min kommende mand hedder Mario, ligesom ham i computerspillet Super Mario. Det er der mange, der siger til ham. Og en dag skrev min fætter til os "Super Mario og Prinsessen", så derfor er jeg blevet til prinsessen fra computerspillet :thumbsupsmileyanim:

Så da jeg faldt over denne kage, så MÅTTE den da bare være i min tråd, hvor ellers? ;)

Det skal lige siges, at min Mario ikke er blikkenslager :thumbsupsmileyanim:

Først et af hele kagen:

Postet billede

Og så et af "os" som topfigurer :thumbsupsmileyanim:

Postet billede

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Historien er, at min kommende mand hedder Mario, ligesom ham i computerspillet Super Mario. Det er der mange, der siger til ham. Og en dag skrev min fætter til os "Super Mario og Prinsessen", så derfor er jeg blevet til prinsessen fra computerspillet :thumbsupsmileyanim:

Så da jeg faldt over denne kage, så MÅTTE den da bare være i min tråd, hvor ellers? ;)

Først et af hele kagen:

Postet billede

Og så et af "os" som topfigurer :cheerleader3:

Postet billede

WAUW.... Hvor er den fed :thumbsupsmileyanim:

Hvorfor fik vi ikke den idé inden brylluppet ??

Vi holder begge af at spille Mario... ej hvor øv.. den er så fed

Hvad må i give for sådan en kage ?

:cheerleader3: Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Historien er, at min kommende mand hedder Mario, ligesom ham i computerspillet Super Mario. Det er der mange, der siger til ham. Og en dag skrev min fætter til os "Super Mario og Prinsessen", så derfor er jeg blevet til prinsessen fra computerspillet :cheerleader3:

Først et af hele kagen:

Postet billede

Og så et af "os" som topfigurer :rolleyes:

Postet billede

:balloons: Heidi

Billedet har jeg fundet, da jeg søgte lidt rundt på Google. Nu har jeg søgt lidt videre, for at få noget information om kagen, og jeg fandt ud af, at det er en kage, der er blevet lavet til et bryllup. Så hvis man vil, kan man vel få en konditor til at lave en. Men den er da fantastisk og sød på sin måde :cheerleader3:

Jeg har selv spillet rigtig meget Super Mario, så det er lidt skægt :thumbsupsmileyanim:

Men jeg kan ikke svare dig på, Ryberg, hvad man skal give for sådan en sød sag!

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Historien er, at min kommende mand hedder Mario, ligesom ham i computerspillet Super Mario. Det er der mange, der siger til ham. Og en dag skrev min fætter til os "Super Mario og Prinsessen", så derfor er jeg blevet til prinsessen fra computerspillet :cheerleader3:

Først et af hele kagen:

Postet billede

Og så et af "os" som topfigurer :rolleyes:

Postet billede

:balloons: Heidi

Billedet har jeg fundet, da jeg søgte lidt rundt på Google. Nu har jeg søgt lidt videre, for at få noget information om kagen, men ud fra hvad jeg er nået frem til, så er det vist en kage, der er blevet fremstillet mest for sjov. Så jeg ved ikke, om det er noget, som man kan få nogen konditor til at lave. Men den er da fantastisk og sød på sin måde :cheerleader3:

Jeg har selv spillet rigtig meget Super Mario, så det er lidt skægt :thumbsupsmileyanim:

Så jeg kan ikke svare dig på, Ryberg, om hvad man skal give for sådan en sød sag!

Hej piger...

det må de da kunne på "kage kompagniet" prøv at se deres hjemmeside.. de laver jo gerne bestillingskager med nye motiver... og de er tilsyneladende VILDT dygtige!

-Mette

0

Del dette indlæg

Historien er, at min kommende mand hedder Mario, ligesom ham i computerspillet Super Mario. Det er der mange, der siger til ham. Og en dag skrev min fætter til os "Super Mario og Prinsessen", så derfor er jeg blevet til prinsessen fra computerspillet :rolleyes:

Først et af hele kagen:

Postet billede

Og så et af "os" som topfigurer :balloons:

Postet billede

:respekt: Heidi

Billedet har jeg fundet, da jeg søgte lidt rundt på Google. Nu har jeg søgt lidt videre, for at få noget information om kagen, men ud fra hvad jeg er nået frem til, så er det vist en kage, der er blevet fremstillet mest for sjov. Så jeg ved ikke, om det er noget, som man kan få nogen konditor til at lave. Men den er da fantastisk og sød på sin måde :cheerleader3:

Så jeg kan ikke svare dig på, Ryberg, om hvad man skal give for sådan en sød sag!

Hej piger...

det må de da kunne på "kage kompagniet" prøv at se deres hjemmeside.. de laver jo gerne bestillingskager med nye motiver... og de er tilsyneladende VILDT dygtige!

-Mette

Tak for det, Mette! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Hejsa!!

Fin tråd du har her, jeg kan enormt godt lide din kjole.. Den første du har billede af, med rød corsage og røde roser på kjolen, var faktisk mit første valg af kjole :thumbsupsmileyanim: Men endte altså med en helt hvid :thumbsupsmileyanim:

Den kage med Mario og prinsessen er altså bare for sød, den kunne da virkelig blive et hit til jer. :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med bryllupet da -smuk kirke, og forstår godt du gerne ville giftes der, du hører jo nærmest til i den :rolleyes:

:cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg

:balloons: Hejsa!!

Fin tråd du har her, jeg kan enormt godt lide din kjole.. Den første du har billede af, med rød corsage og røde roser på kjolen, var faktisk mit første valg af kjole :thumbsupsmileyanim: Men endte altså med en helt hvid :cheerleader3:

Den kage med Mario og prinsessen er altså bare for sød, den kunne da virkelig blive et hit til jer. :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med bryllupet da -smuk kirke, og forstår godt du gerne ville giftes der, du hører jo nærmest til i den :respekt:

:respekt: Jeanet

Tak for dit indlæg i min tråd! :bearhug:

Ja, jeg synes selv, det er en smuk kjole, men jeg kan desværre kun vise et modelfoto lige nu. Men jeg skal nok lægge et rigtigt billede ind senere, når jeg skal prøve den igen.

Ja, kagen taler vist for sig selv :carrot: :cheerleader3:

Og du har ret - jeg følger jeg hører til i den kirke :rolleyes: Den har jo været min "arbejdsplads" i 9 år, og den har jo både lagt rum til min dåb og konfirmation :thumbsupsmileyanim:

Og så mange gange held og lykke til dig, Jeanett!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

HVor er den bare sej den kage :thumbsupsmileyanim:

Den ville da være perfekt til dagen ;)

Ja, kagen er FOR SEJ. Og det var endda helt tilfældigt, at jeg stødte ind i den :thumbsupsmileyanim:

Den passer så desværre ikke til vores tema, men bare topfigurerne ville gøre stor lykke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag:

Hej Anita, og tak for din hilsen i min tråd - ja jeg elsker vores ringe, men jeg kan ikke lige finde jeres!!!!

FED KAGE :)

Hilsen Solsikken :denmarkflag:

Søde Solsikke, så vil jeg hjælpe dig, vores er på side 3 i min planlægningstråd. Og så tak for DIN hilsen i min tråd :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kære Anita

Så kom jeg endelig ind og fik snuset i din tråd - sikke mange fine ting, du har gang i. Og hvor er du nået laaaangt!!!

Tak for dine søde hilsner inde hos mig, der varmer bare så meget - du er vist en rigtig overskuds-zilla, dejligt :)

Kh Bellehelene

PS: Grinede så meget over jeres fede kage - GOD humor, det bliver SÅ festligt, ville virkelig gerne komme forbi når gæsterne ser den - de bliver HEEEELT VILDE :cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

:carrot:

Kære Anita

Så kom jeg endelig ind og fik snuset i din tråd - sikke mange fine ting, du har gang i. Og hvor er du nået laaaangt!!!

Tak for dine søde hilsner inde hos mig, der varmer bare så meget - du er vist en rigtig overskuds-zilla, dejligt :biggrin:

Kh Bellehelene

PS: Grinede så meget over jeres fede kage - GOD humor, det bliver SÅ festligt, ville virkelig gerne komme forbi når gæsterne ser den - de bliver HEEEELT VILDE :):loveflag::iloveyou:

Tak for dit indlæg i min tråd!!!! :)

Jeg er altid en overskuds-zilla! Det varmede mig at få det at vide :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej Anita! :biggrin:

Sikke langt du er kommet i planlægningen! Det er dejligt at være på forkant. Og sikke dog en smuk kjole - det bliver spændende at se dig i den. Uanset hvad, så bliver kjolen meget smukkere på dig, for modeller har ikke 'bryllupsgløden'; det er jo det, der gør hele forskellen, ikke sandt, søde?!! :biggrin:

Jeg har leget lidt med et blyantstegning, for det kunne jo godt være, at I ville lave en menuseddel, og da nu Mario er fra Tyskland, kunne der jo godt komme lidt 'hjemligt' for ham også. Du må bruge den, hvis du vil og hvis ikke er vi lige gode venner... :)

Glæder mig til at følge din tråd... :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer