anita80

Danskeren og tyskerens bryllup

1,061 indlæg i dette emne

SÅ fandt jeg endelig en brudetaske!

Jeg ville have en, som var uden noget "diller-daller", især da der på min kjoles underdel ikke er noget pynt, og så skulle den helst ikke koste en herregård!

Se, hvad jeg fandt hos Neye i Vejle - denne lille fikse sag til den nette sum af bare - 100 kr!!! :hug:

Og så kunne man få den i både hvid og ivory! Jeg købte den i ivory, da den farve passer bedst til kjolen.

Her er lige et billede

:hug: Tillykke med din nye taske,- 100 kr er da vist bestemt et fund :cheerleader3:

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::huh: Weeeeheeee!!!! :kiss::sm::super:

Jeg fik hele 4 billetter til koncerten med Take That!!!!

For en gangs skyld skulle jeg ikke undervise, da eleverne skulle til et foredrag om sex, så jeg havde tid til at komme ind på Billetnets hjemmeside præcist kl. 10.

Min søster ville i forvejen prøve at få fat i billetterne, men to har dobbelt så stor chance for at få billetter som en har.

Og efter 5 min. kom jeg igennem på siden og kunne bestille 4 billetter til koncerten den 9. novenber!

Læste så senere, at billetter var revet væk på 15 min. Jeg føler mig rigtig HELDIG!

Så nu skal min kæreste, min søster og hendes kæreste til Ålborg og opleve de "gamle" drenge. -HAHA-

Ville lige dele min begejstring med nogen!!!

Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så skulle det jo ske... Jeg havde ellers håbet, at det ikke ville ske med mine elever - MEN der er nu en, der har fundet frem til et vidundermiddel, som kan hjælpe med at skrive en tysk stil!

Man skal bare skrive stilen på engelsk, og så findes der mange sider på nettet, som kan "oversætte" den engelske tekst til tysk - er det ikke smart? :cheerleader3:

NEJ, DET ER DET IKKE!

Man får i stedet en tekst, hvor der står en masse ord, og nogle ord er så smarte, at de ikke findes i en ordbog! Jo, jeg er en imponeret tysklærer!!!!

Gu er jeg ej!

Nå, men hvorom alting er, så er det utroligt, at mange elever ikke tror, at lærere kender til det, der hedder internet. Og vi ved da slet ikke, hvad man kan bruge det til. :thumbsupsmileyanim:

Først har jeg en stil fra en elev, som er så intelligent skrevet, at jeg da SLET ikke vil kunne finde ud af, at teksten var hentet direkte fra nettet! Nej da, det ville jeg da ALDRIG have fundet ud af. Jeg ved jo ikke, at man kan google forskellige ting!

Nå, men tilbage til vidundermidlet "oversættelsessider" på nettet. ADVAR alle elever/børn i det danske land mod at bruge disse værktøjer! De kan mindre end eleverne/børnene selv kan!!!! :bask:

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Ja, så står weekenden døren! :thumbsupsmileyanim:

Denne gang er den spækket med en masse aktiviteter. Skal i morgen til brunch til kobberbryllup, og om aftenen har mine fantastiske bedsteforældre inviteret os til aftensmad :carrot:

Og søndag, ja, den glæder jeg mig til. Jeg skal til koncert i København med

Kim Wilde i Store Vega

- Åh, gud, hvor jeg ELSKER den kvinde!

Det har jeg gjort fra jeg var ca. 13 år. Har indtil nu samlet 18 cd-albums, 12 LP'er og 12 cd-singler! Så I kan forstå min glæde, da min kæreste gav mig hendes nye album i julegave - og det var endda en special edition!

Jeg har indtil nu set hende 2 gange - en gang til Rock Under Broen i Middelfart og til 80er-festival i Esbjerg sidste år, og jeg er aldrig blevet skuffet! Man bliver så glad af at opleve hende live! Så jeg glæder mig HELT VILDT!!! Jeg kunne simpelthen ikke sige nej, da jeg fandt ud af, at hun kom til København. Så tager jeg gerne den lange vej fra Jylland over til Sjælland og kommer gerne sent i seng, for derefter at skulle på arbejde næste morgen! YOU KEEP ME HANGING ON!

(Havde et udklip af hendes brudekjole, men har ikke kunnet finde det, ellers ville jeg naturligvis have delt det med jer!)

Nå, men her er så lige et billede af Super-kvinden!

Postet billede

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, altså karakteren for sådan en "net-stil" vil være 03, for man har jo snydt. Men i mit tilfælde gik vedkommende til bekendelse inden jeg overhovedet havde gået vedkommende på klingen. Så nu får jeg den del af opgaven, som "oversættelsesmaskinen" havde lavet igen i en ny "menneskelig" version. For første del var god. Og så har jeg været fantastisk flink.

Ved du hvad, søde :shooter: , jeg kan gætte mig til hvordan det gik dig i tysk. Man skal nok være gjort af et specielt stof for at synes, at tysk er sjovt. Men nu stammer min kommende mand fra Tyskland, så det er et held, at jeg har den interesse! :thumbsupsmileyanim:

Hvis du vil vide det, så underviser jeg også i fysik! :balloons:

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er klasselærer for 1.klasse, hvor jeg også underviser i dansk.

Derudover er jeg så tysklærer i 7.-9. klasse. Så jeg har 12 tysktimer om ugen. Til slut har jeg 2 fysiktimer med 9.klasse.

Så jeg får stillet mit tyskbehov :thumbsupsmileyanim:

Men der er mange elever, som man skal være over :bask:

0

Del dette indlæg

Ja, så står weekenden døren! :balloons:

Denne gang er den spækket med en masse aktiviteter. Skal i morgen til brunch til kobberbryllup, og om aftenen har mine fantastiske bedsteforældre inviteret os til aftensmad :carrot:

Og søndag, ja, den glæder jeg mig til. Jeg skal til koncert i København med

Kim Wilde i Store Vega

- Åh, gud, hvor jeg ELSKER den kvinde!

Det har jeg gjort fra jeg var ca. 13 år. Har indtil nu samlet 18 cd-albums, 12 LP'er og 12 cd-singler! Så I kan forstå min glæde, da min kæreste gav mig hendes nye album i julegave - og det var endda en special edition!

Jeg har indtil nu set hende 2 gange - en gang til Rock Under Broen i Middelfart og til 80er-festival i Esbjerg sidste år, og jeg er aldrig blevet skuffet! Man bliver så glad af at opleve hende live! Så jeg glæder mig HELT VILDT!!! Jeg kunne simpelthen ikke sige nej, da jeg fandt ud af, at hun kom til København. Så tager jeg gerne den lange vej fra Jylland over til Sjælland og kommer gerne sent i seng, for derefter at skulle på arbejde næste morgen! YOU KEEP ME HANGING ON!

(Havde et udklip af hendes brudekjole, men har ikke kunnet finde det, ellers ville jeg naturligvis have delt det med jer!)

Nå, men her er så lige et billede af Super-kvinden!

Postet billede

Respekt ! Kim Wilde holder 100% Det er 80'er musik når det er bedst og det nye hun har lavet holder faktisk også :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Godmorgen..

Det lyder da til at du får en rigtig god weekend og jeg håber du får en rigtig god tur til koncerten i morgen.

Mht tysk, jeg er også lidt miljøskadet ang. det sprog. Jeg var i Berlin som au-pair for snart mange år siden og er stadig vild med sproget, selvom jeg desværre har glemt meget af det igen, men det kommer heldigvis hurtigt igen når jeg taler det i mere end 2 min.

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg bliver simpelthen nødt til at berette om den fantastiske tur, jeg havde til København i går!

Ja, jeg var jo til Kim Wilde-koncert i Vega, og gud hvor jeg har glædet mig, og jeg blev slet ikke skuffet!

Jeg var af sted med mine forældre og min søster, for kæresterne ville ikke med, men de gik glip af noget!

Vega et utrolig hyggeligt sted. Vi valgte at stille os på balkonen, for bedre at kunne se, og jeg behøvede ikke at være så tæt på, da jeg troeligt har stået forrest de sidste to gange, jeg har været til koncert med hende.

Heldigvis startede koncerten allerede kl 20.15, hvilket jo er en fordel, når man kommer langvejs fra :loveboard:

Hold da op, der var gang i kvinden! (Fede bukser, hun havde på!) Hun startede lige stærkt ud med Chequered Love, og så var hele salen tændt! Det var SÅ fedt!

Det sjove var, at hun sang nogle rigtig gamle sager fra hendes første album, og endda nogle, som er mindre kendt. Og en overraskelse var Birthday Song, som faktisk er en B-side. (Skrevet til bror Rickys pige Scharlett) En fantastisk sang, som jeg har hørt om og om igen!

Da hun sang Cambodia fortsatte hele salen med at synge omkvædet, så kvinden havde glemt, hvor langt hun var nået i sangen. Det var så sjovt :heart:

Publikum blev heller ikke snydt for You Keep Me Hanging On, You Came og til sidst Kids in America, hvor hele salen kogte!

1000 tak for et super aften, håber du igen vender tilbage Kim!!!! Du styrede for vildt!

Nu skal jeg ikke længere kede jer med min beretning, men jeg er og bliver fan til fingerspidserne! Kan simpelthen ikke gøre for det :biggrin:

I skal ikke snydes for nogle af de billeder, jeg tog.

post-23150-1172514691.jpg

post-23150-1172514810.jpg

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg, at jeg har fundet ud af, hvilke øreringe, jeg skal have på! Jeg har fået et par øreringe af Mario, som jeg faktisk synes, jeg kan bruge. Men billederne af dem bliver nødt til at vente lidt, for jeg skal lige have taget nogle billeder først.

Og så skal jeg til frisør på lørdag! Det er over 1 år siden sidst!!!

Jeg vil gerne have mit hår opsat på den store dag, så er der nogen af jer, der ved hvilken længde håret helst skal have? Kan I hjælpe mig? Lige nu har jeg hår, der når halvvejs ned ad ryggen Jeg viser lige nogle af de frisure, jeg har i tankerne.

2.jpg

post-23150-1172697230.jpg

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Jeg har gået længe og overvejet, hvilke øreringe, jeg skal vælge. Men nu er jeg kommet i tanke om et par øreringe, som jeg har fået af Mario. Kunne først ikke finde dem - panik, panik - men så fandt jeg dem heldigvis! :thumbsupsmileyanim:

Hvad synes I? Kan jeg bruge dem til mit diadem? Der er jo glimmersten i begge dele, så det må da kunne gå...

Her er først diademet:

Diadem1.jpg

Her er øreringene:

post-23150-1172777805.jpg

post-23150-1172777851.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer