anita80

Danskeren og tyskerens bryllup

1,061 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mit første udtryk var; HOLD DA OP! :lol: Jeg blev lidt "forskrækket" over den der pjuske ting over skuldrene...nu synes jeg egentlig den er meget sjov, smart... :blink:

MEN tøjet er da fint til hende, en rigtig smuk farve faktisk.. :balloon::thumbsupsmileyanim::boohoo: ..OGSÅ til hende kan I fortælle hende..den varmer virkelig og giver hende noget spræl! :biggrin: :carrot: og så er det et flot sæt... :bearhug:

Hudløse ærlige mening?? :biggrin: Nu handler det ikke helt om kjolen.. :o ..Øhhmmm....men kan I ikke lokke hende til at "studse" under armene en smule...lagde lige mærke til det på billedet og ville ikke nævne det, men jo det gør jeg altså...ville selv gerne have det at vide hvis det var mig... GP

Knus herfra, Nanna -HAHA-

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Her kommer så et af min ring...

Hvad koster den og hvor har du fundet den!???!!!! :thumbsupsmileyanim:

Forresten, fik lige øje på billedet af din mor igen...den er sku smuk på ryggen til hende...rigtig flot!!! :balloon::bearhug: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes også den er smadder flot til hende - er vild med brokademønsteret i toppen, det pepper den lige det ekstra op.

Super godt valg, men det er jo mest vigtig, at hun føler sig godt tilpas i den, og ikke føler hun er en anden person i den. Det er hende, som skal bære kjolen og ikke kjolen der skal bære hende....

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Jeg synes da bestemt også, det er en superflot kjole - og også til hende (er nu mest vild med den uden fjerdusk)

MEN - er det ikke muligt, at få den lagt lidt op? På billederne i hvert fald, ser det lidt ud som om, der er skåret noget af hendes ben, - og hun skulle jo nødigt falde i den ;)

0

Del dette indlæg

Jeg synes at kjolen er ok uden den der fjerdusk. Selve kjolen er ikke lige mig, men jeg synes at den klæder din mor, og farven er helt sikkert flot til hende :thumbsupsmileyanim:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her kommer så et af min ring...

Hvad koster den og hvor har du fundet den!???!!!! :thumbsupsmileyanim:

Forresten, fik lige øje på billedet af din mor igen...den er sku smuk på ryggen til hende...rigtig flot!!! :balloon::bearhug: :carrot:

Ringen har vi fundet hos Smykkekæden. Kan ikke huske, hvad vi gav, men vi fik begge ringe for ca. 5000 kr. Kan ikke huske det eksakte beløb.

0

Del dette indlæg

1000 tak til jer Bk'ere, Marina29, Sophie, Lisette, Jessie-Mary, Melanie25, fjorbak, der har kommenteret min mors tøj. Det skal lige siges, at nederdelen faktisk ikke er lagt op endnu.

Men jeg tror udfra, hvad hun har gået og sagt, at hun vælger at bytte tøjet. Hun synes ikke selv, at det lever op til hendes forventninger. Men nu må vi se... Men mange tak skal I i hvert fald have!!! :cheerleader3::boohoo::boohoo:

0

Del dette indlæg

Jeg glemte noget....

Også mange tak for de søde indlæg i forbindelse med den døde onkel. :boohoo::boohoo::boohoo:

Vi har i dag været til begravelse i Tyskland, og det var en smuk begravelse... Men samtidig sørgeligt. Det var i hvert fald ikke til at holde tårerne tilbage, da de 5 børn kom sammen med deres mor efter kisten :cheerleader3:

Selv om jeg ikke kendte ham ret godt, så kan man ikke undgå at blive berørt at folk, som man kender, der bare sidder med tårerne løbende ned ad kinderne...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glemte noget....

Også mange tak for de søde indlæg i forbindelse med den døde onkel. :boohoo::boohoo::boohoo:

Vi har i dag været til begravelse i Tyskland, og det var en smuk begravelse... Men samtidig sørgeligt. Det var i hvert fald ikke til at holde tårerne tilbage, da de 5 børn kom sammen med deres mor efter kisten :cheerleader3:

Selv om jeg ikke kendte ham ret godt, så kan man ikke undgå at blive berørt at folk, som man kender, der bare sidder med tårerne løbende ned ad kinderne...

0

Del dette indlæg

Jeg glemte noget....

Vi har i dag været til begravelse i Tyskland, og det var en smuk begravelse... Men samtidig sørgeligt. Det var i hvert fald ikke til at holde tårerne tilbage, da de 5 børn kom sammen med deres mor efter kisten :boohoo:

Det lyder som om at det har være en smuk begravelse,- men oss en´ følsom. Det er utrolig hårdt når mindre børn mister,- man kan ikke sætte ord på den smerte de føler. Jeg kan godt forstå at det har påvirket dig.

Sender lige lidt af dem her :boohoo::boohoo::boohoo::(:biggrin:

:cheerleader3: Silotte

0

Del dette indlæg

Ja, jeg ved godt, at folk oplever betjening meget forskelligt, men vil alligevel lige fortælle om en oplevelser, jeg havde hos *** i Vejle...

Det var min søster, som gerne ville se på deres festkjoler, og da vi i sin tid havde købt vores konfirmationskjoler der, og havde haft en god oplevelser var det ikke et tilfældigt valg. Vi gik ind og spurgte, om man skulle reservere tid til prøvning af festtøjet. Vi blev mødt af en meget stram dame, som sagde, at det skulle vi ikke, når det var festtøjet.

Nå, men okay - hun skulle så tjekke udvalget, og der blev så spurgt til hendes størrelse, hvortil Anja (min søster) svarer 36-38. Nej, det kunne sørme ikke passe, for hun brugte selv en 40! Nå, ja, man ved jo ikke nødvendigvis, om det er små eller store størrelser!

Så kunne hun ellers gå i gang med at prøve. Men det var mig, der skulle hjælpe hende i og af kjolerne, og da hun så kom og spurgte, om hvordan det gik, og jeg svarede at den ikke sad godt ved brystet, så sagde hun bare stramt: Men det kan jeg da sy ind!" Jo, jo - tænker man så...Jeg svarede jo bare på dit spørgsmål! :thumbsupsmileyanim:

Nå, men alt imens Anja prøvede de 3-4 kjoler sammen med mig og min mor, rendte der 3 kvinder rundt i butikken og en anden dame hjalp en, der prøvede brudekjoler, men der var ikke en, der overhovedet tog nutits af os!

Jeg havde det bare sådan, at uanset om de kjoler, Anja prøvede, var pæne eller ej, så ville jeg ikke så meget som købe for en krone hos sådan nogle mennesker! Hvad er det for et personale! :thumbsupsmileyanim:

Det var sådan en dårlig oplevelse, jeg sætter ALDRIG mine ben der mere, kan jeg fortælle jer! Det er skuffende, hvordan servicen kan være forandret, men som jeg skrev i indledningen, så er det jo meget forskelligt, hvilken oplevelse, man har af betjeningen de forskellige steder. Måske "fangede" vi hende ekspedienten på en dårlig dag.

Redigeret af Glowin
Redigeret af superbruger
0

Del dette indlæg

Nå, men som jeg fortalte i det forrige indlæg, så har min søster stadig ikke fundet noget tøj, og hun vil jo gerne være i god tid ligesom mig.

Så i dag, torsdag, havde hun bestilt tid hos Panayotis i Vejle.

Her blev vi heldigvis mødt af en venlig og hjælpsom dame. Og efter bare 20 min. havde hun fundet det HELT rigtige, som sad ordentligt! :thumbsupsmileyanim:

Jeg lægger lige nogle billeder ind. Det skal siges, at nederdelen ikke er lagt op, og toppen er ikke helt tilpasset.

post-23150-1171546684.jpg

post-23150-1171546694.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, men som jeg fortalte i det forrige indlæg, så har min søster stadig ikke fundet noget tøj, og hun vil jo gerne være i god tid ligesom mig.

Så i dag, torsdag, havde hun bestilt tid hos Panayotis i Vejle.

Her blev vi heldigvis mødt af en venlig og hjælpsom dame. Og efter bare 20 min. havde hun fundet det HELT rigtige, som sad ordentligt! :cheerleader3:

Jeg lægger lige nogle billeder ind. Det skal siges, at nederdelen ikke er lagt op, og toppen er ikke helt tilpasset.

Super flot!!!!! Er helt vild med farven, og den klæder hende rigtig godt. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flot kjole, den klæder hende super godt :cheerleader3:

Skal hun egentligt være brudepige, og hvad gav I for sættet, hvis jeg må spørge???

Mange tak for jeres tilbagemeldinger! Det er altid dejligt at få andres meninger :hug:

Nej, hun skal ikke være brudepige.

For hele sættet gav hun 2000 kr, hvilket hun og jeg synes er ret billigt, da vi havde regnet med at skulle af med ca. 4000 for noget festtøj. Selv hendes kæreste synes, det var billigt :hug:

0

Del dette indlæg

SÅ fandt jeg endelig en brudetaske!

Jeg ville have en, som var uden noget "diller-daller", især da der på min kjoles underdel ikke er noget pynt, og så skulle den helst ikke koste en herregård!

Se, hvad jeg fandt hos Neye i Vejle - denne lille fikse sag til den nette sum af bare - 100 kr!!! :cheerleader3:

Og så kunne man få den i både hvid og ivory! Jeg købte den i ivory, da den farve passer bedst til kjolen.

Her er lige et billede

post-23150-1171709318.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer