anita80

Danskeren og tyskerens bryllup

1,061 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Anita! :biggrin:

Sikke langt du er kommet i planlægningen! Det er dejligt at være på forkant. Og sikke dog en smuk kjole - det bliver spændende at se dig i den. Uanset hvad, så bliver kjolen meget smukkere på dig, for modeller har ikke 'bryllupsgløden'; det er jo det, der gør hele forskellen, ikke sandt, søde?!! :biggrin:

Jeg har leget lidt med et blyantstegning, for det kunne jo godt være, at I ville lave en menuseddel, og da nu Mario er fra Tyskland, kunne der jo godt komme lidt 'hjemligt' for ham også. Du må bruge den, hvis du vil og hvis ikke er vi lige gode venner... :loveflag:

Glæder mig til at følge din tråd... :)

Kære, søde Coach Lajla!

Hvor er det bare FLOT det, du har lavet! Jeg var lige lidt målløs, da jeg åbnede for Bryllupsklar her til morgen. Tænk at nogen sætter sig og laver sådan noget til andre! :iloveyou::balloons: Jeg har sagt det før - du er en engel!

Det er et super produkt, du har lavet! Og så er vores monogram også lige med! Det er så gennemført! :respekt: Jeg vil i hvert fald bruge det til mit bryllup!

Så tænker jeg, om man i stedet for det våbenskjold, der er i højre side, kunne få lavet Koldinghus, for jeg kommer fra Kolding? Så kunne man forene det danske med det tyske, så det kommer til at virke som en bro mellem de to steder, eller hvad siger eksperten?

Kan man/du lave det? Jeg ved jo ikke, hvordan du sådan får tryllet de fantastiske ting frem...

Mange hilsener og mange tak og mange :)

Anita

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var jeg lige et smut på "Liv & Stil"-messen i Vamdrup.

Det var faktisk en rigtig god messe med mange forskellige stande. Der var alt fra bagere til optikere og brændeovne.

Vi fik da smagt på en bryllupskage, men synes nu alligevel, at 60 kr pr. person for en bryllupskage er lidt i overkanten af, hvad vi vil betale.

Derudover fik jeg prøvet noget makeup og købt et armbånd. Jeg lægger lige et billede ind af det. Det er af mærket Baglady. Der var 2 for 1's pris, så min søster og jeg fandt et armbånd hver.

Nå, men tilbage til bryllupskagespørgsmålet. Så var det jeg tænkte, at svigerfar måske kunne lave sådan en. Han har arbejdet som bager i sine yngre dage. MEN det fandt jeg så ud af i dag, at det ville han ikke. Han havde vist ikke arbejdet med marcipan før...Så bryllupskage-spørgsmålet står stadig åbent :cheerleader3:

Men så har vi fået nys om, at vi måske kan blive hentet i en Mustang på vores bryllupsdag - det er en rigtig Brandon-bil! Desværre er den ikke længere samme farve som Brandons i Beverly Hills, men flot er den, også i sort. :loveboard:

Lægger lige et billede ind af den også! Men det er en fed bil, og min kæreste er helt med på den, når nu chancen for at vi bliver hentet i en gammel folkevogn er meget lille :thumbsupsmileyanim:

post-23150-1173640725.jpg

post-23150-1173641713.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Anita

Det er godt nok et flot armbånd du og din søster har fået købt jer der.. Kan godt li farverne.

Bilen er også ret sej, så må man håbe det ikke regner den dag når det nu er en åben bil *ss*

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Anita

Det er godt nok et flot armbånd du og din søster har fået købt jer der.. Kan godt li farverne.

Bilen er også ret sej, så må man håbe det ikke regner den dag når det nu er en åben bil *ss*

Knuz Mia :cheerleader3:

Ja, vi håber sørme også på, at ejeren af bilen kan den dag! Men hvis det regner, så er der heldigvis kalesche på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må sige, at jeg er blevet helt tændt på det med Mario/prinsessen-kage-ideén.

Så nu har jeg tilmeldt mig E-Bay, og jeg har nu budt på nogle plastikfigurer, som sagtens kan gøre sig ud som topfigurer. Jeg er stadig den højstbydende. :thumbsupsmileyanim:

Jeg smækker lige et billede ind af varen:

Postet billede

0

Del dette indlæg

Det er da en vildt god ide, synes jeg :lol:

Synes det er en af de mest personlige ideer til en topfigur jeg har set herinde, jeg håber virkelig at I får figurene :bestwishes:

Tak :bearhug: Synes også selv idéen er genial! Om hele kagen kommer til at se sådan ud, ved vi ikke endnu, men topfigurerne satser jeg bare på bliver dem! De er billige, topfigurer er genrelt dyre, synes jeg, og dem her er tilmed enestående :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også helt vild med ideen. Kagen og topfigurerne er simpelthen bare det fedeste, jeg længe har set.

Håber du "vinder" topfigurerne!

-Lisette

Taaaaaak! Jeg satser stærkt på at være den højstbydende! Det var faktisk Mario, der fandt dem på E-bay, så jeg fik ham lige overtalt til, at vi meldte os til E-Bay, så vi kunne byde på dem! (Og han har nemlig et Visa-kort - dejligt med en kæreste, der har sådan et "tryllekort" :lol: )

0

Del dette indlæg

:( Hvor er det godt Anita! :bestwishes: Jeg krydser fingre for at du vinder dem :lol:

Og SUPER sej øse!!!

Kh Bellehelene

PS Hvor er hun bare fantastisk hende Coach Lajla, det var godt nok noget af en gestus :bearhug: .

Tak BelleHelene! Jeg har lige været inde og tjekke - jeg er stadig den højestbydende :bearhug: Auktionen slutter om 1 dag og 1 time! Så det er i morgen, det sker!!!!

Ja, Coach Lajla har lavet et fantastisk projekt! Vi vil bestemt bruge det til vores menu-kort. Det kom som sendt fra himlen!

Anita

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Fik lige en god nyhed i dag - Ham, vi ville have til at lave vores bryllupskage, har sagt ja! :balloon:

Og nu er der kun 2 timer og 5 minutter til der er hammerslag på E-Bay på vores figurer. Uha, det er spændende! Var først blevet overbudt nogle gange, men jeg bød lige over igen :balloons:

Puha, jeg er spændt! Sidder og tjekker hvert 5. minut

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er den snart jeres?????

Ja! De er nu vores! Vi måtte af med 11,99 euro! Det er jo billigt for en topfigur, har jeg fundet ud af.

Tak for alt jeres opbakning, Mia, Maddy, Belinda og Marina! Men nu er spændingen udløst!

Er glad :balloon: Så er det på plads samtidig med at hvem, der skal lave kagen også er på plads :balloons:

Skal nok lægge flere billeder ind af dem, når vi modtager dem.

0

Del dette indlæg

Er den snart jeres?????

Ja! De er nu vores! Vi måtte af med 11,99 euro! Det er jo billigt for en topfigur, har jeg fundet ud af.

Tak for alt jeres opbakning, Mia, Maddy, Belinda og Marina! Men nu er spændingen udløst!

Er glad :balloon: Så er det på plads samtidig med at hvem, der skal lave kagen også er på plads :balloons:

Skal nok lægge flere billeder ind af dem, når vi modtager dem.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :blink:HURRAAAAAAAAA - godt gået! :):hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer