Louiseh79

Dufte...

58 indlæg i dette emne

Vi skal jo snart på en lille tur til London, og det betyder jo tax-free shopping i Kastrup :loveboard: Og dermed et godt tidspunkt til at finde en ny, dejlig duft forud for den store dag...

Men, men, men... Det er jo en jungle... Hvad skal man dog vælge?

Jeg har i årevis brugt Hugo Woman. Forleden fik jeg en prøve på Miss Dior Cheri, som jeg egentlig synes er ok...

Men måske i har nogle ideer til, hvad man skulle prøve at dufte til? Det skal helst ikke være for frugtigt-, syrligt- og citrusagtigt...

HVad bruger i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om man kan få dem mere, men de her er intet mindre end fantastiske:

Calvin Klein -Escape

Lisette sværger til Valenciago -Christobal

...Og så elsker jeg den blå Ralph Lauren -Kan ikke huske hvad den hedder, men den er fantastisk!!!!!!!!!!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sværger til en anden duft fra Hugo... nemlig Deep Red :loveboard: Jeg synes den dufter fantastisk, den har sådan en dyb sensuel duft, og er langt fra "frugt-genren"

JEP JEP OOOOOOGGGGGGGGGGGGGGGGG JEP! Jeg kan ikke fordrage de der blomster dufte, dog kan jeg godt lide: Chloe (creme deo), noa noa (den af glas m. lille rund hætte), sun moon and stars, poeme...tja, kan ikke huske de andre...

:unsure::blush::blush:

Knus fra mig, Nanna

0

Del dette indlæg

Jeg fik en fantastisk duft i julegave. Jeg plejer normalt og være til de søde og blomsterlige dufte, og syntes i første omgang at den her var lidt for "kras", men nu syntes jeg den er ikke mindre end fantastisk. Det er euphoria fra Calvin Klein, og det bedste af det hele er at den er så holdbar.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er i bare gode! Det er dejligt at høre, hvad de forskellige bruger, selvom duft er meget individuelt.

Det er også meget forskelligt, hvordan duften dufter på den enkelte... Kan huske i gymnasiet hvor min veninde brugte Calvin Kleins Eternity - og den var bare helt fantastisk, mente jeg. Men da jeg selv fik den på, lugtede den mere som tis end som lækker, dyr parfume. Den fungerede bare slet ikke for mig :unsure: Måske har dette traume gjort, at jeg er meget nervøs for at kaste mig ud i noget nyt...

Men her er i hvert fald nogle gode bud :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal jo snart på en lille tur til London, og det betyder jo tax-free shopping i Kastrup :blush: Og dermed et godt tidspunkt til at finde en ny, dejlig duft forud for den store dag...

Men, men, men... Det er jo en jungle... Hvad skal man dog vælge?

Jeg har i årevis brugt Hugo Woman. Forleden fik jeg en prøve på Miss Dior Cheri, som jeg egentlig synes er ok...

Men måske i har nogle ideer til, hvad man skulle prøve at dufte til? Det skal helst ikke være for frugtigt-, syrligt- og citrusagtigt...

HVad bruger i?

Miss Dior Cherie er bare den bedste duft nogensinde, den er dyr (lidt over 600 kr i Matas) men den er virkelig alle pengene værd :cheerleader:

Jeg nænner næsten ikke at bruge den, men den er for god til at bare lade stå :unsure:

post-21950-1170873888.jpg

Ellers bruger jeg Lancome Miracle, og min næstebedste farvorit Nina Ricci :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg er også STOR fan af Deep Red og Intense, begge fra Hugo Boss (den sidste endda med sølv-glimmer i - GENIALT!)

Men for tiden (siden julen '05) svælger jeg i Elisabeth Ardens "5th Avenue - After Five". Den er rigtig lækker - en rigtig diva-duft!

Og den næste parfume jeg skal have, skal måske være EA's Provocative Woman, den er i en lilla flacon. Den er også god, synes jeg.

God shoppetur i taxfree-himlen. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo nævnt rigtig mange dejlige dufte...

Du nævner selv Miss Dior Cherie - Den er skøn!

Jeg har den selv, men bruger også meget Coco Chanel Mademoiselle. (Den er nok lidt tung om sommeren!)

Marc Jacobs, laver også rigtig mange lækre sommer/lette dufte.

Dem der ALTID er i mit skab: Coco Chanel Mademoisell, Gucci Envy Me, 5. th Avenue After Five, Beyond Pradise, DKNY - Be Delisious og Issey Miyake.

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

Uhh, her er jeg nødt til at svare ;o)

Et hurtigt kig i skabet afslører blandt andet: Armani's nye "Code" og "Remix" er supre lækre! Og Calvin Klein's "Euphoria". Og Gucci's "II". Og Lacoste's "Touch of pink". Og Lancome's "Hypnose". Og den nye fra Dolce & Gabanna, som jeg ikke har fået købt endnu, er også god.

På bryllupsdagen tror jeg, det ender med Agent Provocateur eller Ralph Lauren's "Romance". De fortæller begge en personlig historie, så det må være gode valg ;o)

God tur til London!

- Mie (Der ikke er spor misundelig)

0

Del dette indlæg

Paco Rabanne, den lilla er et hit. Er også vil med Gucci (kan ikke huske navnet med det er en lille firkantet flaske med et lyserødt skær!).

Tidligere var jeg meget til DUNE fra Christian Dior, så den må også med på min hitliste.

Generelt er der bare super mange lækre dufte, så kan godt slutte mig til dem der synes det kan være lidt af en jungel.

0

Del dette indlæg

Paco Rabanne, den lilla er et hit. Er også vil med Gucci (kan ikke huske navnet med det er en lille firkantet flaske med et lyserødt skær!).

Tidligere var jeg meget til DUNE fra Christian Dior, så den må også med på min hitliste.

Generelt er der bare super mange lækre dufte, så kan godt slutte mig til dem der synes det kan være lidt af en jungel.

Jeg tror, at den Gucci du nævner i en lille firkantet flaske med et lyserødt skær, er den der hedder Gucci II?? Den har jeg, og den passer ihvertfald perfekt på den beskrivelse :thumbsupsmileyanim:

- Mie

0

Del dette indlæg

Jeg bliver lige nødt til at fortælle jer noget vildt om en parfume!

Jeg er VILD med Be Delicious fra DKNY... Og da jeg i går var i H&M heroppe i Sverige så jeg en parfumeæske som lignede den til forveksling. Jeg prøvede den så, og den dufter P-R-Æ-C-I-S som Be Delicious!!! :balloon:

Det bedste er.... At den koster 19kr!!!! Altså nitten, som i én krone under en 20'er. Og det er endda svenske penge :loveshower:

Ved ikke om danske H&M'er også har den, men nu har jeg i hvert fald hamstret :thumbsupsmileyanim:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer