Guest zorro76

Brudesko??

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ingen anelser..

Og ærlig talt blæser jeg også på om han må eller ej.. Det eneste David ikke får af se er min kjole.. Alt det andet jeg har købt eller bestilt har han da set op til flere gange og når jeg engang finder de sko jeg vil have så får han vel også dem af se.. *gg*

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Der findes ikke dumme spørgsmål!

Det er vel op til dig selv, hvor meget, du vil vise ham.

Min kæreste skal ikke se min kjole, men om jeg kan lade være med at vise ham smykker, sko mv. det ved jeg ikke. OG det gør vel heller ikke noget om han ser det - selvom jeg egentlig gerne vil overraske ham med det hele :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste skal ikke se min kjole, men om jeg kan lade være med at vise ham smykker, sko mv. det ved jeg ikke. OG det gør vel heller ikke noget om han ser det - selvom jeg egentlig gerne vil overraske ham med det hele :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gik mine sko til hjemme i lejligheden - foran snude på gemalen.

Det eneste han ikke så før vielsen var KJOLE og SLØR. Og så selvfølgelig hår/make up. Resten havde han fri adgang til.

Men spørg din tilkommende om hvordan han har med det. Måske er det hans størst drøm ikke at se NOGET som helst af dit brudeudstyr, eller også er han totalt ligeglad. Nogle mænd har meninger om det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kun hørt at det er kjolen han ikke må se.

Og det er jo også lidt svært at gå skoene til, hvis han ikke må se dem.

Jeg holder hemmeligt over for min kæreste, hvordan kjolen ser ud (selvfølgelig) og om jeg skal have slør på, samt hvordan mit hår skal sættes op, men resten har jeg ikke gjort mig overvejelser om han må se... ud over skoene, som jeg kommer til at vade til derhjemme ;)

0

Del dette indlæg

Hos os er der ikk noget hemmeligt i skoene, det var så også det eneste jeg fik med hjem fra butikken, for dem skal jeg gå til inden, så jeg ikke får av av fødder på den store dag.

Men kjolen og sløret får han ikke at se.....det er top secret, han får ikk engang et hint om hvordan det ser ud

0

Del dette indlæg

Har vist min kæreste billeder af den frisure-stil jeg gerne vil have og er vis nok kommet til at sige at jeg skal have diadem på og jeg havde egentlig ikke noget problem med skoene, men han er pludselig meget "vil ikke vide noget som helst" så har ikke nævnt diademet el noget længe. Han har udtrykkeligt sagt at kjolen (selvfølgelig) skal være hemlig og at han også absolut vil foretrække at blive "overrasket" når kjolen skal af om natten :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os så han kun skoene inden kirken. Blev jo nødt til at gå dem til, ikke fordi det var nødvendigt. Og så havde jeg dem med, da vi lærte at danse brudevals. Øvede den lige et par gange til sidst med de rigtige sko.

Kjole, slør, lingeri og smykker var hemmeligt.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Her er det kjole, skørt og slør der er hemmeligt.

Skoene fandt han selv til mig, undertøj bliver der ikke meget af (fandt en kjole der ikke krævede BH - jubiii) til gengæld har jeg lavet total overraskelse med strømpebåndet. Har bestilt et der står "David's" på (hvis det da nogensinde kommer frem - er længe siden det blev bestilt æv).

- Gitte

0

Del dette indlæg

Min kæreste skal ikke se min kjole, men om jeg kan lade være med at vise ham smykker, sko mv. det ved jeg ikke. OG det gør vel heller ikke noget om han ser det - selvom jeg egentlig gerne vil overraske ham med det hele :bearhug:

Enig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når nu Gommen ikke må se kjolen, må han så se resten af ens "accessories"?? Som f.eks sko? :thumbsupsmileyanim:

Nej det er meget vigtigt at han ikke ser brudeskoene, det har den betydning at bruden vil løbe fra gommen inden for et år. Så det må han absolut ikke, men det er jo kun hvis man er overtroisk!

knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer