Frk. Sif

Forlover/Ringbærer

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Min kæreste har ingen bedste ven, men han har valgt at hans ældste ven skal være forlover. Vi har snakket lidt om vores nevø skal være ringbærer, han er på tidspunktet ca. 1 ½ år gammel, så vi ved ikke helt om han er for ung. men ellers var det en mulighed.

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Til at starte med ville min kæreste ikke have en forlover. Han kunne ikk rigtigt beslutte sig for hvem det skulle være. jeg spurgte til det herinde, og der lød svaret, at det var op til ham, og den mavefornemmelse han havde. Han har så siden hen fået besluttet sig og valgt en forlover, som skal stå ved hans side i kirken.

Vi overvejer, at lade vores søn, der på det tidspunkt er 3 uger fra at fylde 2 år, være ringbærer. Men det er noget vi vurderer når vi kommer lidt nærmere, da vi ikk er helt sikre på, at han vil kunne finde ud af det. Ellers er det forloveren der har ringene.

:hug:

0

Del dette indlæg

William har valgt en kammerat som forlover. Og han kommer vel også til at holde ringene...

Tror nu nok, at Williams far var lidt ked af, at det ikke var ham, der skulle stå for det, men sådan faldt valget nu engang :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piv ... min kærestes oplagte valg til "posten" som forlover er desværre død :cheerleader3::hug:

Ja sådan kan det gå og man må op på hesten igen. Min kæreste har derfor valgt en anden rigtig god ven (han har så ikke lige fortalt ham det endnu :hug: ) som forhåbentligt skal "passe" ham aftenen inden brylluppet.

Hvad angår ringbærer ... vi havde ikke lige tænkt på det. Men så så jeg de der puder .... og den ældste junior bliver 5 til sommer, så måske det lige var noget for ham (nu skal han godtnok sidde i "min" side sammen med mormor). Min mor synes det kunne være sødt hvis drengene bar en ring hver, men at overlade min elskede ring til en baby på 10 måneder er jeg sjovt nok ikke rigtig frisk på ;)

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi fortalte mine unger at vi skal giftes tog min kommende mand totalt fusen på os alle da han spurgte min søn på 15 om han vil være forlover.

Min store dreng er meget stolt og får det ærefulde hverv at holde styr på vores ringe. Vi bruger de ringe som vi er blevet forlovet med og fredag aften inden brylluppet får Morten æsken med de to ringe overdraget og han holder dem til vi skal bruge dem under vielsen.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Tror det er meget forskelligt om folk har forlover, brudepiger osv. min kæreste ville meget gerne have sin bedste kammerat som forlover så det har han selvfølgelig fået :thumbsupsmileyanim: Det er så også ham som skal være toastmarster om aftenen.

Vi har ikke helt besluttet mht. ringe endnu, men eftersom vores forlovelsesringe skal genbruges har vi snakket om at få dem pusset op og dato indgraveret og at forloveren (jeg har ingen brudepiger) måske så skal give os dem....

Camilla

0

Del dette indlæg

Min kæreste har endnu ikke helt besluttet sig mht. forlover, men det kommer jo nok der er jo stadig tid *ss*

Men vores datter på 3år ja knap 4 til den tid glæder sig til at skulle bære en lille pude med vores ringe så den ære skal hun da ha *ss* og så skal min niece (9år) gå op sammen med hende og min lillebror som back-up hvis vores datter ikk tør gå op pga alle menneskerne *ss* han er 15år *ss*

Knus Rebekka

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kærestes bedste ven skal være forlover og det bliver også ham der skal passe på ringene indtil vi skal hvae dem på.

Vores søn er 1 år og 5 måneder, så tror ikke lige han kan finde ud at være ringbære. Desuden synes jeg det er alt for amerikansk til min smag.

0

Del dette indlæg

Min kærestes tvillingebror skal være forlover. Han skal stå for lidt praktisk (transport af gæster og sårn) og stå ved Rasmus' side i kirken.

Vores datter og søn er henholdsvis blomsterpige og ringbærer. De skal følges med min 15-årige søster (just in case..)

Jessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Min kæreste har ikke valgt forlover endnu, men det er enten hans far eller kusinens mand - som også er en alletiders god ven...

Min den store dreng, på næsten 12 til den tid (han bliver 12 lige præcis en uge efter bryllup) skal være ringbærer. Og han står oppe ved alteret sammen med min kæreste og forloveren.. Han vil ikke gå op gennem kirken, der er for mange som kigger :huh:

Så er vores fælles dreng på 6 brudesvend og vores pige på 3 er brudepige, sammen med min søster og hendes 2 piger..

Vi valgte min store dreng som ringbærer, pga at han ikke vil gå op ad kirkegulvet, og så valgte han det egentlig selv..

:cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg

Min mand havde ingen forlover, er egentlig heller ikke helt klar over hvorfor man har en sådan. Min mand fik ansvaret for ringene. Og han havde dem liggende i lommen indtil han kom til kirken. Her blev de afleveret til præsten, som lagde dem oppe ved alteret hvor de skulle bruges. Ved ikke lige hvad "bardisken" ,om man så kan sige, hedder.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Det er egentlig så sjovt hvor meget vi går op i ringe/ringbærer, når det ikke er en oprindelig dansk tradition at udveksle ringe i kirken :biggrin: Det er vist en af de utallige traditioner vi har overtaget fra USA igen igen...

Jeg var engang til et bryllup hvor de udvekslede en stor bjergkrystal... det var smukt :heart:

Ved vores eget bryllup, tror jeg det blir forloveren, som skal holde dem... eller... det må min kæreste selv finde ud af... han får bare min "gamle" forlovelsesring til jeg skal ha' den igen... :loveboard:

Jeg syns det med små ringbærere er liiiidt for opstyltet og amerikansk... men det er bare min mening ;)

0

Del dette indlæg

Min kommende skal have sin far som forlover. Vores store søn på næsten 5, skal være ringbærer. Han skal have ringene med i en lille kurv fyldt men rosenblade. Min niece på næsten 6 skal have en brudepigebuket magen til min, og vores lille søn på næsten 1 år skal bare gå med. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piv ... min kærestes oplagte valg til "posten" som forlover er desværre død :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Ja sådan kan det gå og man må op på hesten igen. Min kæreste har derfor valgt en anden rigtig god ven (han har så ikke lige fortalt ham det endnu :rolleyes: ) som forhåbentligt skal "passe" ham aftenen inden brylluppet.

Hvad angår ringbærer ... vi havde ikke lige tænkt på det. Men så så jeg de der puder .... og den ældste junior bliver 5 til sommer, så måske det lige var noget for ham (nu skal han godtnok sidde i "min" side sammen med mormor). Min mor synes det kunne være sødt hvis drengene bar en ring hver, men at overlade min elskede ring til en baby på 10 måneder er jeg sjovt nok ikke rigtig frisk på ;)

- Gitte

lille bebsen kunne jo få ringene i en kæde - så bliver de ikke væk.....

Beatles

0

Del dette indlæg

Min dejlige tilkommende har valgt hans lillebror på 28 år som forlover og han skal søreme også være toastmaster, så han får noget at holde styr på :thumbsupsmileyanim:

Da jeg har fravalgt mig brudebørn, da det ville blive noget værre rod - har flere halv og helsøskende, så hvem skulle være det osv.

Har vi valgt at min lillesøster på 13 år, skal være ringbærer, i den forstand at hun kommer op med dem når det er tid :)

Knus Hanna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer