maddy83

Jesper og Maiken, 18/8 07

952 indlæg i dette emne

Ihh hvor er det skønt for jer at i kan blive viet i haven. TILLYKKE med det!

Vi havde det også selv i tankerne i starten, men "vores" kirke er bare SÅ flot, så vi valgte altså kirken.

Men super dejligt for jer....... :balloons::balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maiken.

Nu har jeg lige læst din tråd igennem. Vi skal giftes ugen før jer og det er jo altid sjovt at se hvor langt andre er.

Jeg har ligesom dig også altid sagt at jeg aldrig skulle giftes, men hvis jeg alligevel skulle, skulle det være på en strand eller i en skov, og jeg skulle være barfodet. Heldigvis ville min kæreste også helst giftes på en strand, så hvorfor ikke Vesterhavet når vi nu er igang, trods vi begge og næsten alle vores gæster er fra sjælland.

Vi prøvede og prøvede at finde nogle præster der ville vie os, men som jer hjalp intet og vi ville ikke melde os ind i en frikirke. Vi har fundet et feststed i Thisted, men der er ingen fra rådhuset i Thisted der der vil vie udefor rådhuset, og vi har ikke lyst til først at blive viet på rådhuset og så holde "performanc" vielse på stranden. Ved ikke hvorfor, men jeg tror jeg vil føle dobbelt vielsen som kunstig.

Heldigvis er der en lille bitte og meget utraditionel kirke fra 1100 tallet, lige ved stranden og vores fest sted, og i den kan vi godt se os selv blive viet. Efter vielsen vil vi så holde "reception"/velkomst drink på stranden. Og jeg skal helt bestemt stadig have bare tær i kirken http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Jeg var heller ikke selv til det store skrud af en kjole, men efter liiige at have været ude og prøve, er jeg blevet total brude hys :blink: Dog kan jeg ikke lige få det jeg vil, da jeg stadig nok er lidt utraditionel, så en skrædder jeg arbejder sammen med skal sy min kjole.

Jeg skal heller ikke have slør, men halvt opsat hængende hår med en hvid blomst. Lidt ligesom et af de billeder du har her i tråden.

En lang smøre i din tråd, sorry - syntes bare det var lidt sjovt at finde et par der vil lidt det samme, som vi havde tænkt os.

Også syntes jeg forresten at din halskæde er SUPER sød. Og HELT VILDT fedt i kan blive viet i have. :balloons: for det og et stort TILLYKKE

Hvis du stadig har de 50 risposer for meget, kunne jeg meget vel være interesseret i at købe dem....???

Forsat god planlægning :balloon: Mona

0

Del dette indlæg

Neej hvor er det skønt at læse alle de hilsner i ens tråd, både korte som lange.

så skriv i bare løs.

mmunck:"Jeg har ligesom dig også altid sagt at jeg aldrig skulle giftes, men hvis jeg alligevel skulle, skulle det være på en strand eller i en skov, og jeg skulle være barfodet. Heldigvis ville min kæreste også helst giftes på en strand, så hvorfor ikke Vesterhavet når vi nu er igang, trods vi begge og næsten alle vores gæster er fra sjælland".

Det er rart med nogle med den samme forhistorie ;) For jeg ved godt jeg skal følge mit hjerte, og gør det vi gerne vil, men man kan godt blive hylet lidt ud af det, når man læser en masse tråde om det traditionelle bryllup.

Da Jesper havde friet, begyndte jeg jo så at drømme om det bryllup, jeg egentlig aldrig har drømt om ;) jeg ville det skulle være hjemme i vores have.. og jeg så for mig at Jesper var i klædt hørbukser og en hvid løs skjorte, og smarte sandaler, og jeg i bare tæer.

Men sådan bliver det ikke, Jesper er mere traditionel og vil gerne have det fine jakkesæt.

han ville egentlig giftes i kirken, så vi gik på kompromis.

Jeg fik haven, og han fik 'tøjet'. Det er jeg også glad for idag, for hvor tit får vi lov til at gøre lidt ekstra ud af det!!

mmunck: "Heldigvis er der en lille bitte og meget utraditionel kirke fra 1100 tallet, lige ved stranden og vores fest sted, og i den kan vi godt se os selv blive viet".

Ej hvor dejligt, at at finde sådan en charmende kirke. Det bliver skønt, for så får man det stadig som man gerne vil, på en måde!!!

Vi ligner vist hinanden en del, hva;) synes det er skægt!

er også enig i det med dobbelt vielse - for vi fik nemlig et tilbud om at blive gift i krike tidlig om morgenen også kunne præsten komme til receptionen iført sit præstetøj og spørge os igen, men noget af retningen af "er det rigtig i blev gift i dag". Og sådan havde vi ikke lige forestillet os det, det skulle være.

så det takkede vi nej til.

Wisbech: "Ihh hvor er det skønt for jer at i kan blive viet i haven. TILLYKKE med det!

Vi havde det også selv i tankerne i starten, men "vores" kirke er bare SÅ flot, så vi valgte altså kirken"

Fedt med jeres kirke ;) jeg har også tænkt at hvis jeg falder over en smuk kirke, så pyt da ;)

men nu er det lykkes med haven.. bare ikke med en præst, men man kan vist ikke få både i pose og sæk, ævæv.

Redigeret af maddy83
0

Del dette indlæg

Lige endnu en hilsen fra mig idag.

jeg havde lige præcis også forestillet mig min Yngve i nogle hørbukser, løs skjorte og sikkert bare tær, jeg har efterhånden fået inspireret ham godt og grundigt med mine bare tær.

Til at starte med ville han have lejet noget tøj, i en gammel renæssance stil. Min kjole bliver en blanding mellem hvordan brudekjoler var dengang og hvordan de er nu.

Men nu vil han gerne have noget "rigtigt" gom-tøj. Det syntes jeg nu er meget sødt. Lige pludselig er han blevet lige så bryllupstøj gal som jeg er :balloons:

Når det kommer til stykket skyldes det nok også at han selv og især hans familie, tildels er mere traditionelle end jeg er.

Kompromisser er jo bestemt heller ikke galt. Yngves læge sagde på et tidspunkt at 95% af et forhold består af forhandlinger, heldigvis er forhandlinger ofte en dejlig ting. Det er nu lidt sjovt, men ham lægen har da fat i noget af det rigtige

Jeg er faktisk også blevet glad for at der bliver gjort mere ud af det til denne fest, for som du skriver er det ikke hverdag der bliver gjort ekstra ud af det.

Upsa, det blev vist lidt langt...igen :balloon:

Bare tærs hilsner Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons:

Ja det har han sgu ret i ham, lægen. Forhandlinger og forhandlinger. Det er jo også det ægteskabet handler om, eller forhold i det hele taget.

Vi kan, og skal ikke, have alt på vores måde. Og heldigvis i denne omgang, når vores gemaler insisterer på at gøre et ekstra nummer ud af det. Det er skønt at det også betyder noget for dem :balloon:

Hørbukser, skjorte og bare tæer, det kan vi jo egentlig altid få, ik? Men synes sgu det er fedt du vil have bare tæer alligevel http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Hygge

0

Del dette indlæg

Så Nu har jeg fået det sagt til min far...

At han ikke skal følge mig op, at det bliver min lillebror.

Jeg har ikke fået det sagt, og jeg sad med ondt i maven da jeg skulle sige det. Men han sagde ingenting, han så ikke ud til at være ked af det, måske lidt skuffet. Men han sagde ingenting.

Jeg havde før sagt at ingen skal følge mig op, men skiftede mening og det blir brormand. Så han vidste godt, han ikke skulle.

Men nu er det sagt, og det er rart!

Hvorfor jeg vælger den løsning.....jaahh, vi har haft haft et godt far/datter forhold. Vi ses kun en gang hver anden måned, selvom vi kun bor 35 km fra hinanden. Han tager aldrig initiativ til selv at se mig, eller mine søskende. Min lillebror og far bor i samme by, men de ser ikke hinanden, yderste sjældent i hvert fald.

Vi, 'børn' har taget initiativet rigtig mange gange og gør det stadig, men ind i mellem vil vi altså gerne se om far ikke kan yde lidt også, men han gør det ikke.

Har også en stedfar jeg er rigtig glad for. Han har deltaget mere i mit liv end min rigtige far. Ved at jeg hader flødeskum, og elsker småkager og den slags banale ting.

Vil ikke såre nogen af dem, ved at vælge den ene frem for den anden.... og jeg er glad for min lillebror! Og jeg er så glad for den beslutning, og brormand er stolt!

Det var den lange forklaring.

Jesper og jeg vil smutte en tur ned i byen idag, så måske vi får købt nogle bryllupsting. Håber på materialer til en gæstebog.

Ha en dejlig dag

0

Del dette indlæg

Så Nu har jeg fået det sagt til min far...

At han ikke skal følge mig op, at det bliver min lillebror.

Jeg har ikke fået det sagt, og jeg sad med ondt i maven da jeg skulle sige det. Men han sagde ingenting, han så ikke ud til at være ked af det, måske lidt skuffet. Men han sagde ingenting.

Jeg havde før sagt at ingen skal følge mig op, men skiftede mening og det blir brormand. Så han vidste godt, han ikke skulle.

Men nu er det sagt, og det er rart!

Hvorfor jeg vælger den løsning.....jaahh, vi har haft haft et godt far/datter forhold. Vi ses kun en gang hver anden måned, selvom vi kun bor 35 km fra hinanden. Han tager aldrig initiativ til selv at se mig, eller mine søskende. Min lillebror og far bor i samme by, men de ser ikke hinanden, yderste sjældent i hvert fald.

Vi, 'børn' har taget initiativet rigtig mange gange og gør det stadig, men ind i mellem vil vi altså gerne se om far ikke kan yde lidt også, men han gør det ikke.

Har også en stedfar jeg er rigtig glad for. Han har deltaget mere i mit liv end min rigtige far. Ved at jeg hader flødeskum, og elsker småkager og den slags banale ting.

Vil ikke såre nogen af dem, ved at vælge den ene frem for den anden.... og jeg er glad for min lillebror! Og jeg er så glad for den beslutning, og brormand er stolt!

Det var den lange forklaring.

Jesper og jeg vil smutte en tur ned i byen idag, så måske vi får købt nogle bryllupsting. Håber på materialer til en gæstebog.

Ha en dejlig dag

Super godt gået Maiken.

Man bliver ligesom også nødt til at tænke på sig selv sådan en dag. Ikke noget med at det er synd for den, hvis ikke man gør sådan og sådan.... (giver det mening??)

Mener bare, at man ikke skal tage hensyn til hvad andre gerne vil - det er jeres bryllupsdag!!!

Så tillykke til brormand - det bliver kanon...

Held og lykke med by-turen. Håber i finder noget godt!!

post-24526-1174129140.gif

0

Del dette indlæg

Hej Kirstine

Super godt gået Maiken.

Man bliver ligesom også nødt til at tænke på sig selv sådan en dag. Ikke noget med at det er synd for den, hvis ikke man gør sådan og sådan.... (giver det mening??)

Mener bare, at man ikke skal tage hensyn til hvad andre gerne vil - det er jeres bryllupsdag!!!

Så tillykke til brormand - det bliver kanon...

Held og lykke med by-turen. Håber i finder noget godt!!

Tak ska du have ;) det var ikke helt nemt - men nu tænker jeg "var det bare det" så kunne jeg godt have det det noget før, for han reagerede ikke rigtig. Men PYT det er sagt, og sådan.

Og Ja nemlig det er brudeparrets dag.. og ingen andre.... har svært ved at forstå i at man i de gamle dage tænkte at det var 'familiens' fest, så man ikke rigtig kunne gøre hvad man selv ville. Men sådan er det heldigvis ikke helt idag! vi bestemmer selv :cheerleader3: (for det meste ;))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Turen igår gik til Kolding storcenter... En dejlig men med alt for mange mennesker.

Vi kiggede lidt på ringe, men ikke så hyggeligt når folk står i kø.

Men vi fik købt materialer til gæstebogen, det tog nok en time at beslutte sig. Jesper ville også være med i beslutningen, så det var dejligt. Han plejer at overlade det til mig, men heldigvis ikke igår, for så var jeg nok ikke kommet hjem med noget, for jeg blev så forvirret til sidst.

Nu skal jeg til at lege :cheerleader3:

kameraet er løbet tør for strøm, så ingen billeder lige nu...

0

Del dette indlæg

Hej Camilla... Som jo hedder Maiken... :blush:

Tillykke med at du har fået talt med din far, det må have lettet meget inde i dig!

Jeg synes det er en meget flot og moden beslutning du har taget, med at det bliver din bror der følger dig op, så du ikke sårer nogen af dine fædre! :bearhug:

Jeg glæder mig til at se resultatet på din gæstebog, når du har været kreativ og klippet og klistret! Jeg har selv været i Panduro idag, og hold op jeg kunne købe mig fattig!!! Det gjorde dog ikke... Tør slet ikke tænke på, hvordan Michael ville have reageret hvis jeg var kommet hjem med en KÆMPE pose fyldt med alt muligt... :cheerleader3:

Nå, nok om mig... Ville bare lige sende dig en hilsen!!!

Kram

Redigeret af buffe81
0

Del dette indlæg

TAK :cheerleader3:

jeg kan heller ikke vente med at gå i gang ned gæstebogen, det er så hyggeligt at sidde og klippe og klistre, men må lige vente lidt for vi skal først have fremkaldt et billede der skal have på forsiden, så der går lidt tid endnu øvøv.

Der er godt nok mange lækre ting inde i Panduro, ville også bare have købt og købt, men for en gang skyld bestemmer fornuften ;) Ej jeg kan godt være lidt nærig, så det er ikke tit jeg punger ud til sådan noget, fx synes ejg det var lidt dyrt at komme af med 107,50 kr bare for lidt papir. 4 eller var det 5 forskellige slags. heldigvis kostede bogen kun 100.

Så en personlig gæstebog for 207 kr, er nok heller ikke galt.

Og p.s jeg hedder ikke Camilla, men Maiken ;) Det gav mig lige et lille smil her tidligt på morgenen

0

Del dette indlæg

Nu kommer der endu en hilsen fra mig i din tråd.

Det er jo super fedt du har fået talt med din far, og at han ikke blev ´regerede voldsomt, tillykke med det.

Det er endnu et punkt vi har lig, min far skal heller ikke følge mig op, men min ældste storbror, og jeg frygter for d. 14 hvor jeg skal se min far og fortælle ham det. Jeg håber lidt på, han ikke går ud fra, at han skal følge mig op, det kan jo være, han selv har tænkt tanken.

:thumbsupsmileyanim: for du fik taget snakken. Så er der en bekymring mindre. Og rigtig god fornøjelse med gæstebogen.

God eftermiddag

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAK :cheerleader3:

jeg kan heller ikke vente med at gå i gang ned gæstebogen, det er så hyggeligt at sidde og klippe og klistre, men må lige vente lidt for vi skal først have fremkaldt et billede der skal have på forsiden, så der går lidt tid endnu øvøv.

Der er godt nok mange lækre ting inde i Panduro, ville også bare have købt og købt, men for en gang skyld bestemmer fornuften ;) Ej jeg kan godt være lidt nærig, så det er ikke tit jeg punger ud til sådan noget, fx synes ejg det var lidt dyrt at komme af med 107,50 kr bare for lidt papir. 4 eller var det 5 forskellige slags. heldigvis kostede bogen kun 100.

Så en personlig gæstebog for 207 kr, er nok heller ikke galt.

Og p.s jeg hedder ikke Camilla, men Maiken ;) Det gav mig lige et lille smil her tidligt på morgenen

Arj, men jeg vidste jo godt at det var Majken... Ved sq ikke lige hvad der for i mig! :cheerleader3:

Og det værste af det hele er at jeg har gjort det før... :bask: :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Troede egentlig at jeg havde lært af mine fejl...

Men jeg kender godt det med at blive nærig, men nu har jeg besluttet mig for at bare at købe det i "bidder", på den måde kommer det ikke til at føles så voldsomt... Det er godt der er længe til min store dag! :thumbsupsmileyanim:

Igen, undskyld... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg lovede billeder af de grej jeg har købt, det skulle gerne ende med en gæstebog, men nu må vi se.

Bogen er købt i Bog og idé til 99 kr..

Materialerne er købt i panduro til 107 kr...

undtagen båndet, fra søsterne Grene som er jeg er stor fan af.

Nu mangler jeg bare at fremkalde billedet som skal sidde på forsiden - det skal jeg have hjemme før jeg kan gå i gang. Æv bæv.

post-24287-1174403642.jpg

post-24287-1174403679.jpg

Redigeret af maddy83
0

Del dette indlæg

Hej MAIKEN... :thumbsupsmileyanim: det er da det du hedder ikke? :cheerleader3:

Jeg synes ikke det er galt mht. gæstebogen, den kan nemt komme til at koste det dobbelte hvis du køber den færdig lavet.... og tit er de ikke lige så pæne! - Jeg glæder mig til at se boge færdig og med billede, tror den bliver vildt flot - det er ihvertfald nogle fine pynteting du har købt til!

- Mette

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Ja det fandt jeg også hurtigt ud af - Jesper kiggede lige kort på nogle læder-gæstebogen, du ved den ganske almindelige hvor der kun står gæstebog på... tror det var 300 kr og den er kun halv så stor.

Så Hellere selv lave den, så bliver den også personligt og lige som vi vil have det (næsten ;))

Vi regner med at der bliver sider til overs, så det bliver en blanding af en gæstebog og scrapbook - så derfor skal der ikke stå noget forsiden, udover vores navne og evt. dato, hvis der kommer til ar stå noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiii, jeg var nede og spørge butikken igen - om det virkelig kunne passe at de ikke kunne få flere perler hjem. De ville give det et forsøg mere, og det lykkes. Den føles nu meget bedre. Kan i se en forskel? dette første billede er fra før, og det andet billede er det sidste nye.

k_de_reg1.jpg

post-24287-1174724376.jpg -jeg kan ikke få det billede med hele ansigtet til at passe, så i må lige se et af min hals i stedet.

Jeg er bare glad for det lykkes, også skulle jeg ikke betale ekstra for det!

0

Del dette indlæg

Eiijjj, hvor dejligt Maiken at det lykkedes. Jeg kan sagtens se det, og det hjalp meget. Den ligger mere naturligt på din hals nu. Super flot kæde :boohoo:

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er simpelthen forelsket... så forelsket i et par sko.

De er med i denne uges reklame for skoringen...

Jeg så dem for første gang for ca. 4 uger siden, og det var kærlighed ved første blik :thumbsupsmileyanim:

Jeg har sidenhen prøvet den 3 gange mere, og de sidder godt (tror jeg nok) tænkte kun på hvor flotte de er. Så jeg må hellere tage derned igen (alt for at prøve dem igen).

De passer godt til kjolen selvom jeg ikke har andet guld - så jeg tænker måske creme eller 'sølv' passer bedre?. Men sko er noget man direkte ser, når de er gemt under kjolen. eller hvad?

De koster 399, så det er ikke prisen jeg tvivler på - men om de er for høje? kan jeg holde ud at have dem på hele dagen? Og fordi vi skal giftes i haven, så jeg er bange for at 'falde' igennem græsset (det har jeg drømt).

Jeg må derned igen :cheerleader3: så må jeg se om jeg køber dem eller ej. For jeg skal lige have undersøgt hele markedet (nok ikke muligt) først. Måske jeg finder nogle med en bredere og mindre hæl.

Nå, men nok om min nyforelskelse ;)

Billde - nå japost-24287-1174917844.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er simpelthen forelsket... så forelsket i et par sko.

De er med i denne uges reklame for skoringen...

Jeg så dem for første gang for ca. 4 uger siden, og det var kærlighed ved første blik :lol:

Jeg har sidenhen prøvet den 3 gange mere, og de sidder godt (tror jeg nok) tænkte kun på hvor flotte de er. Så jeg må hellere tage derned igen (alt for at prøve dem igen).

De passer godt til kjolen selvom jeg ikke har andet guld - så jeg tænker måske creme eller 'sølv' passer bedre?. Men sko er noget man direkte ser, når de er gemt under kjolen. eller hvad?

De koster 399, så det er ikke prisen jeg tvivler på - men om de er for høje? kan jeg holde ud at have dem på hele dagen? Og fordi vi skal giftes i haven, så jeg er bange for at 'falde' igennem græsset (det har jeg drømt).

Jeg må derned igen :heart: så må jeg se om jeg køber dem eller ej. For jeg skal lige have undersøgt hele markedet (nok ikke muligt) først. Måske jeg finder nogle med en bredere og mindre hæl.

Nå, men nok om min nyforelskelse ;)

Billde - nå japost-24287-1174917844.jpg

Kan godt forstå din forelskelse :thumbsupsmileyanim:

Jeg var ude og prøve de samme sko i fredags,- de er bestemt oss på min top 10 liste. Faktisk ligger de øverst på listen. Men de var de første som jeg har prøvet,- så skulle lige se had de havde i alle de andre butikker. Men jeg fandt ingen som sad lige så god og var lige så smukke. :cheerleader3:...turen går nok snart til skoringen. Og prisen er bestemt bare :bearhug:

:cheerleader3: Silotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer