maddy83

Jesper og Maiken, 18/8 07

952 posts in this topic

Hej derude!

Nu har jeg luret herinde i et par måneder nu - for satan (undskyld sproget) jeg er blevet afhængig. Skal lige smugkigge hver evig eneste dag. Dahm det er tidsrøver. Min forlovede siger jeg har aldrig har været så hooked af nettet som jeg er nu. Hm ;)

Lige som jer, vil jeg også fortælle lidt om os - og ikke mindst vise min kjole og alt andet tilhørende!

Lige lidt om os - til sommer har vi været sammen 5 år. Vi mødte hinanden på min efterskole, hvor jeg var elev og han var pædagog for en special elev. Idag er han smed - (hans korte tid som pædagog var bare lige for at prøve noget andet). Jeg er socialrådgiverstuderende i Århus. Sammen har vi en dejlig energibombe. Her er depost-24287-1171726007.jpg.

Jesper friede til mig i sommers på Lanzarote da vi var på ferie dernede sammen med nogle venner. Jeg var rigtig rigtig overrasket. Han havde ring og en dejlig tale som jeg bare ikke kan huske. Jeg gik fuldstændig i baglås! Også var det på en strand :thumbsupsmileyanim: jeg har altid sagt hvis jeg nogensinde skulle giftes, skulle det være på en strand eller i en have. At frieriet så freogik på en strand, det var simpelthen bare så åhhhhhhh!

Jeg har været en af dem, der har sagt at jeg aldrig skulle giftes. primært fordi jeg er skilsmisse barn - men da jeg så mødte ham her, skiftede jeg mening, men det skulle ikke være før jeg blev 35. Men nu er jeg blevet total bridezilla! udover alt forventning.

Kunne ikke drømme om et bedre frieri - og det er blevet foreviget for jesper havde allieret sig med en af hans gode venner.post-24287-1171726271.jpg

Den store dag kommer til at foregå hjemme i vores have, den 18/8 2007. Her skal vielsen foregå, med efterfølgende reception.

Efter en 3 timers skal vi ud på Oasen, hvor festen bliver holdt!

Edited by maddy83
0

Annonce ♥

Tak :thumbsupsmileyanim:!!

Glemte lige at fortælle hvor gamle vi er, selvom alderen nok ikke er det vigtigste...