buffe81

Smuk kjole...

30 indlæg i dette emne

Uha, jeg er faldet over denne her galla kjole, og jeg synes den er rigtig smuk, men jeg er meget i tvivl om, om den egner sig som en brudekjole... :bearhug:

Min kommende og jeg skal holde et havebryllup, og ikke noget vildt og fancy. Så derfor ville jeg gerne finde en kjole, der passer til, som ikke er alt for højtidelig og "prinsesse"-agtig (ikke noget negativt!!! :thumbsupsmileyanim: ). Men sig helt ærligt hvad I synes. For jeg er jo selv ret i tvivl...

post-21590-1171977666.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, dte er en fantastisk kjole. Og umiddelbart lyder den perfekt til jeres fest!

vi skal også selv have en 'nede på jorden' fest, men min kjole udstråler visst prinsesse over det hele :thumbsupsmileyanim: Jeg blev vist grebet af stemningen og den helt fantastiske kjole, så det afslappede gælder vist bare for resten af festen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, dte er en fantastisk kjole. Og umiddelbart lyder den perfekt til jeres fest!

vi skal også selv have en 'nede på jorden' fest, men min kjole udstråler visst prinsesse over det hele :bearhug: Jeg blev vist grebet af stemningen og den helt fantastiske kjole, så det afslappede gælder vist bare for resten af festen...

Ja, det er også det jeg syntes, da jeg så den... Men jeg har ikke været ude og se på kjoler endnu, men den er hvertfald en af de kjoler jeg skal prøve! Men er nok lidt forelsket... :thumbsupsmileyanim:

Er oz glad for, at jeg ikke er den eneste der skal holde noget afslappet og meget uhøjtideligt. Sådan er jeg mest som person..

Jeg er enig med Louise, den er super flot! :cheerleader3:

Ihhh... Tuuuusind tak!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er vildt flot! Må nok sige at jeg lige netop synes at DEN er princesseagtig og stor (ingen kritik - tværtimod) Så når du skriver det ikke skal være for stort, tror jeg ikke det her er kjolen!

Men det er selvfølgelig kun op til dig. Men kjolen er RIGTIG RIGTIG smuk.

0

Del dette indlæg

Jeg synes, kjolen er ekstremt smuk og ville passe godt som brudekjole, men den er nok for fin til et havebryllup, hvis det ikke skal være noget vildt og fancy. Men den ville helt klart være en flot brudekjole!! :thumbsupsmileyanim:

:bearhug:

Maja

Den er vildt flot! Må nok sige at jeg lige netop synes at DEN er princesseagtig og stor (ingen kritik - tværtimod) Så når du skriver det ikke skal være for stort, tror jeg ikke det her er kjolen!

Hmmm... det er nok rigtig at den er lidt prinsesse-agtig, men det er jo stadig et bryllup... :cheerleader3::bunny_4:

Desuden, er den ikke nær så fin, i forhold til mange af de andre kjoler jeg har haft kig på :griner:-

0

Del dette indlæg

Synes at den er meget flot, og lysrødet er et godt alternativ til hvidt/ivory. Ved ikke om den siger" Havebryllup" ? Kommer lidt and på hvad gommen skal have på for noget , for hvis i passer sammen , så er det perfekt! Er selve vielsen i haven?

Vil sige at en kjole uden slæb er nok en god ide i en have...

0

Del dette indlæg

Synes at den er meget flot, og lysrødet er et godt alternativ til hvidt/ivory. Ved ikke om den siger" Havebryllup" ? Kommer lidt and på hvad gommen skal have på for noget , for hvis i passer sammen , så er det perfekt! Er selve vielsen i haven?

Vil sige at en kjole uden slæb er nok en god ide i en have...

Altså med havebryllup, menes der ikke at vi holder festen på selve græsplænen. Vi regner med at sætte et telt op, og pynte med lys og smukke blomster og masser af tyl!!!

Vi er dog meget uhøjtidlige, så det bliver ikke noget suppe-steg-is bryllup, men nok nærmere lidt mere løssluppent, især fordi de fleste der kommer er under 50...

Selve vielsen skal ikke foregå i haven, det skal være i kirke, ellers knuser jeg min svigermors hjerte, og det kan vi jo ikke have :thumbsupsmileyanim:

NU bliver jeg godt nok meget i tvivl, synes nok bare selv, at en hel hvid kjole, med slæb og langt slør ville være malplaceret... men det er nok bare mig! Til trods for at det skal holdes i haven, vil jeg nu gerne være fin... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes SAGTENS den kan bruges som brudekjole. Altså det er ikke lige min stil (er ikke så meget til lyserød) men den er i mine øjne mere brudekjole end gallakjole.

Jeg synes da i hvert fald du skal prøve den. Så har du helt klart nemmere ved at forholde dig til om du synes det er KJOLEN eller det i virkeligheden er noget andet du går efter.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Søde Maj..

Det er en vild smuk kjole du har fundet dig der.. Og jeg er sikker på at vil ligne en drøm med den på.. kan du så komme ud og prøve den så vi kan se dig i den.. *ss*

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Søde Maj..

Det er en vild smuk kjole du har fundet dig der.. Og jeg er sikker på at vil ligne en drøm med den på.. kan du så komme ud og prøve den så vi kan se dig i den.. *ss*

Knuz Mia :bearhug:

Hej Mia Pigen... :cheerleader3:

Ja, det kan du tro jeg drømmer om at gøre, men jeg skal liiiige have tabt de der møg kilo inden jeg tør vove mig ud i nogen drastiske kjole prøvninger...

Skal dog til et Weightwatcher møde i morgen, så jeg håber det kan kickstarte et vægttab... :thumbsupsmileyanim:

Så hvis alt går vel, skal jeg ligne en prinsesse i den kjole... he he he...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg synes det er en rigtig smuk kjole!!! :bearhug: Og jeg synes faktisk også at der er mere brudekjole end gallakjole over den, så den kan du SAGTENS bruge som brudekjole :thumbsupsmileyanim: Jeg synes også at den vil være super flot til et havebryllup, da den er meget "let" i designet selvom det er en "stor" kjole og så passer lyserød og hvid bare super godt sammen med de grønne omgivelser (haven altså :cheerleader3: )

Jeg skal selv giftes i en lyserød (gammelrosa) kjole og jeg synes det er fedt at vælge noget andet end den traditionelle (meget smukke!!!) brudekjole.

SMUK KJOLE!!! :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg synes det er en rigtig smuk kjole!!! :bearhug: Og jeg synes faktisk også at der er mere brudekjole end gallakjole over den, så den kan du SAGTENS bruge som brudekjole :thumbsupsmileyanim: Jeg synes også at den vil være super flot til et havebryllup, da den er meget "let" i designet selvom det er en "stor" kjole og så passer lyserød og hvid bare super godt sammen med de grønne omgivelser (haven altså :bunny_4: )

Jeg skal selv giftes i en lyserød (gammelrosa) kjole og jeg synes det er fedt at vælge noget andet end den traditionelle (meget smukke!!!) brudekjole.

SMUK KJOLE!!! :griner:-

super elegant kjole. Hvis du synes det er KJOLEN til din fest skal du ikke ty til andre fordi nogle siger noget andet :super:

Ihhh... jeg er oz bare helt tosset med den!!! Hvor er jeg glad for alle jeres svar! Det betyder rigtig meget...

Ja, jeg er oz bare helt vild med det lette stof og farven :cheerleader3: det er mest det jeg faldt for, og designet selvfølgelig! Jamen, faktisk bare hele kjolen... weeeee...

:carrot: -HAHA- :carrot: -HAHA- :carrot: :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg meget enig i, men jeg elsker også de store prinsesse kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg synes det er en rigtig smuk kjole!!! :bearhug: Og jeg synes faktisk også at der er mere brudekjole end gallakjole over den, så den kan du SAGTENS bruge som brudekjole :thumbsupsmileyanim: Jeg synes også at den vil være super flot til et havebryllup, da den er meget "let" i designet selvom det er en "stor" kjole og så passer lyserød og hvid bare super godt sammen med de grønne omgivelser (haven altså :griner:- )

SMUK KJOLE!!! :super:

100% ENIG!!!

Den er jo super smuk og jeg havde ikke lige læst med det samme at det var en galla kjole. -HAHA- ..hmmm, det forstår jeg ikke for der står BRUDEKJOLE over det hele på den. :bunny_4::cheerleader3: Den er jo perfekt til en kirkelig vielse, med dertil efterfølgende fest i haven/telt! Helt sikkert! -HAHA-

Jeg er helt pjattet med den, synes den er rigtig sød, smuk, romantisk, let og ja....mon ikke det er DEN for dig, når nu du også er så vild med den? :hug: ;)

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Jeg synes den er rigtig flot og du kan sagtens bruge den som brudekjole uanset om det er havebryllup eller om det skal holdes på et slot. Personligt er jeg ikke vildt med de blomster der er på, men det er jo en smagssag.

Synes bestemt godt du kan købe den. Kan godt lide at der er lidt farve på.

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg synes det er en rigtig smuk kjole!!! :cheerleader3: Og jeg synes faktisk også at der er mere brudekjole end gallakjole over den, så den kan du SAGTENS bruge som brudekjole :thumbsupsmileyanim: Jeg synes også at den vil være super flot til et havebryllup, da den er meget "let" i designet selvom det er en "stor" kjole og så passer lyserød og hvid bare super godt sammen med de grønne omgivelser (haven altså :super: )

SMUK KJOLE!!! -HAHA-

100% ENIG!!!

Den er jo super smuk og jeg havde ikke lige læst med det samme at det var en galla kjole. :blink: ..hmmm, det forstår jeg ikke for der står BRUDEKJOLE over det hele på den. :kiss::huh: Den er jo perfekt til en kirkelig vielse, med dertil efterfølgende fest i haven/telt! Helt sikkert! :super:

Jeg er helt pjattet med den, synes den er rigtig sød, smuk, romantisk, let og ja....mon ikke det er DEN for dig, når nu du også er så vild med den? :huh: ;)

Knus herfra, Nanna

He he he... Nej, jeg fattede heller ikke at det var en galla kjole, og det var altså bare kærlighed ved første blik :sm: Sååå mon ikke det er den jeg går op af kirken i... Så håber jeg bare ikke at jeg bliver skuffet, når den så kommer på... :blink:

HAMMER HAMMER FLOT KJOLE!!!!

Den er virkelig rigtig smuk, og synes også den er prinsesse-agtig, men på den fede måde.

Knuz Micha

Jeg synes den er rigtig flot og du kan sagtens bruge den som brudekjole uanset om det er havebryllup eller om det skal holdes på et slot. Personligt er jeg ikke vildt med de blomster der er på, men det er jo en smagssag.

Synes bestemt godt du kan købe den. Kan godt lide at der er lidt farve på.

Ihhhh tuusind tak! Jeg er oz heelt pjattet med den... og ja, jeg elsker oz at den ikke er helt hvid, men har lidt farve. Synes det gør den unik! Jeg må indrømme, at jeg faldt meget for blomsterne, synes bare de er SÅ søde... :blush: Men det er jo smag og behag... he he he... :carrot:

Hvor er I bare skønne alle I Zillaer der har givet mig en mening, det betyder meget! Må hellere snart få lavet mig en tråd... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer