Jessie-Mary

Tøsefilm

52 indlæg i dette emne

Mine yndlingstøsefilm er uden tvivl "Stolthed og Fordom" og "Bridget Jones' dagbog" 1 og 2!!!

Nok fordi jeg ikke rigtigt kan få nok af Colin Firth :thumbsupsmileyanim:

HVEM kan få nok af Colin Firth??? MUUUUMS... siger jeg bare!

Uh ja, Love Actually! Det er en af mine klare favoritter, når det kommer til romantiske film. De er bare SÅ godt skruet sammen. Og så er det også en af kærestens favoritter :pokey:

Igen Colin Firth... :rolleyes:

"Stolthed og Fordom" smutter direkte ind på min 1. plads for chick flicks!! Jeg er helt vild med den film. Har for nylig også set serien fra BBC, som også er vidunderlig!

:bearhug:

Dida

Og shame on you, Serien med Jennifer Ehle og Colin Firth ( :thumbsupsmileyanim: ) er den eneste rigtige "Stolthed og Fordom", den med Keira Knightley :griner:-

He he he ... nå, smag og behag :blush: ;)

Nå, men en helt anden film, som jo oz er en Love story, er jo (en som burde have vundet Oscaren '07 istedet for Crash -HAHA-:) ) "Brokeback Mountain" med Jake Gyllenhaal og Heath Ledger! Et Must see!!!!

ENIG ENIG!

Der findes kun én "Stolthed og Fordom" - har nemlig også set begge to. Elizabeth Bennet og Mark Darcy er indbegrebet af Jennifer Ehle og Colin Firth. Det kan bare ikke være anderledes!

Og min dejlige kæreste har heldigvis intet imod, at vi ser filmen igen og igen. Han har nemlig et hemmeligt crush på Elizabeth Bennet "because of her fine eyes" :o

"Because of her fine eyes" :bearhug: Hvor er det godt!!!

Jeg er glad for at høre, at jeg ikk er den eneste der mener at den eneste ordentlige Elisabeth Bennet er Jennifer Ehle... Keira kan ikke nå hende til sokkeholderne! Ihhh Altså, nu får jeg lyst til at se den igen...

Uha, den der dykke/svømme scene med Colin Firth :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er RIGTIG meget til tøse-film, og mine favoritter ville nok være:

- Dirty Dancing

- Nynne

- Officer and a gentleman (jeg er totalt skudt i Richard Gere)

- Shall we dance (med Richard Gere, Susan Sarandon og Jenifer Lopez)

- French kiss

Uh, jeg kan lige se sådan en tøse-hygge-aften for mig: masser af slik, cola og rødvin (okay - måske skal du holde lidt igen med rødvinen, når nu du skal giftes næste dag..........)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg æææælsker en god film, og har mange favoritter.

Hvis det skal være en rigtig tøsefilm er det Et Hus i Toscana med Diane Lane...:kiss:

Min absolutte favorit er Forrest Gump - fantastisk film :cheerleader3:

Ellers er her lige et par stykker mere:

Gladiator

Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl

The Game

The Godfather II

The Pink Panther - the collection

...jeg kunne jo blive ved... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm der er nok mange tøse film...... men jeg har da også nogle enkelte.... :cheerleader3:

Dirty-Dancing

Pretty Women...(staves det sådan....??)

Cocktail

Nothing Hill

Stjernen...(Danielle steel, men med Kelly fra Beverly hills i hovedrollen)

Og det kan godt være det kun er mig men jeg er også vild med .........:

Anja og Viktor....ja alle sammen selvfølgelig....

Det var vist dem jeg kunne bruge oceaner af tid på at se igen og igen...

:kiss: fra Belinda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig på "Love actually" - den er bare så sød. Der er flere ting jeg kan lide ved. 1 - den foregår i London. 2 - betyder de taler skønt engelsk. 3 - Hugh Grant er med. 4 - Colin Firth er med. 5 - den søde dreng er så sej. 6 - hans moster er for sej. (hende hvis mand næsten er utro) 7 - Colin Firth er med (ja det tæller flere gange)...

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmmm der er nok mange tøse film...... men jeg har da også nogle enkelte.... :cheerleader3:

Dirty-Dancing

Pretty Women...(staves det sådan....??)

Cocktail

Nothing Hill

Stjernen...(Danielle steel, men med Kelly fra Beverly hills i hovedrollen)

Og det kan godt være det kun er mig men jeg er også vild med .........:

Anja og Viktor....ja alle sammen selvfølgelig....

Det var vist dem jeg kunne bruge oceaner af tid på at se igen og igen...

:kiss: fra Belinda

Jeg må indrømme at det er også en af mine farvoritter. Faktisk er alle Danielle Steel´s film meget højt på min liste. Jeg har dem alle sammen. Også alle hendes bøger har jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm mine ynglingsfilm er ;

silver

vild orkider

Desperado ( ingen er mere lækker den gamle Antonio Banderas.. HOT HOT HOT)

Jeg er ikke til de der sukker søde film, men min kærestes ynglingsfilm er Goest.. vi er lidt omvendt med film, han vil gerne se de søde / romantiske, hvor jeg er til frække, gys og historiske.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HELT sikker The Hours med Meryl Streep (staveplade), Julianne Moore og Nicole Kidman... TOTALT tudefilm, den er bare sååå flot!

Jeg er også vild med Love Actually, Notting Hill - og mange af dem Louise 79 nævner. The village er for fed!! Derudover Eternal sunshine in a spotless mind (og selvom det ikke er tøsefilm: the number 23)

Livet er smukt er fantastisk! En sand kærligheds historie.. dertil hører helt sikkert Chocolat med Johnny Depp!!!! Så dejlig en film! SKAL SES!!! Så er jeg også med på JEG ER DINA, fantastisk film!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først: Anna, hvis du forstår the Hours, vil jeg gerne have en forklaring for jeg var :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3::balloons: efter at have set den. Godt nok havde jeg også en slem omgang ammehjerne, men alligevel.....

Jeg er vild med Stolthed og Fordom, i begge versioner. Filmen lider lidt under mangelende detaljer, men det er svært at koge 5 timer ned på 2 og få det hele med.

Ellers synes jeg godt om:

4 bryllupper og 1 begravelse

Forrest Gump

Mona Lisa Smile

Pans Labyrinth (meget brutal, men en smuk historie IKKE børneegnet)

Farven Lilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når I nu snakker om Meg Ryan, så glemmer I da den ultimative tudetøse film (efter min mening :cheerleader3: )

When a man loves a woman. Den slår aldrig fejl. Jeg :cheerleader3: hver gang.

Plus ham Garcia er fin at kigge på. Derudover tilslutter jeg mig koret om Colin Firth.

Lene

Redigeret af Lenemus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo så absolut til komedier....og til bryllupper..... :cheerleader3:

Så min hyggefilm aftenen før bliver; "Brudens far".....Jeg ELSKER bare Martin Short som bryllupskoordinator....er fuldstændig flad af grin over ham..... :balloon:

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først: Anna, hvis du forstår the Hours, vil jeg gerne have en forklaring for jeg var :cheerleader3::bestwishes::boohoo: :boohoo: efter at have set den. Godt nok havde jeg også en slem omgang ammehjerne, men alligevel.....

He den er så smuk, helt fantastisk at de kvindernes skæbne vikler sig ind i hinanden - power til kærlighed! Fantastisk film!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære film fans!

Glemmer I ikke Godfather i jeres lovprisninger af dejlige film :cheerleader3: Marlon Brando er KULT som Don Corleone - trilogien kom frem i min tidlige ungdom - i dag er jeg 43 og simpelthen VILD og gal med Godfather - især bryllupsscenen i Godfather 1 kan bringe tårerne frem i mine øjne. Godfather har, ligesom Sicilien, en ganske særlig plads i mit hjerte - årsagen til min kærlighed til Sicilien kan I vel næsten gætte jer til? :cheerleader3: Nå dén historie kan I altid få - back to topic!

Ellers kan jeg tilslutte mig jeres titler - Dirty Dancing - Grease - French Kiss osv er også rigtig gode film i mine øjne.

Ønsker jer alle skønne timer foran videoen/DVD´en med jeres yndlingsfilm og en æske Kleenex indenfor rækkevidde :cheerleader3:

Kærlig hilsen

mrs sicilia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen før mit bryllup skal jeg tøse-hygge med min søster, og tænkte at det måske var en god ide at koble af til en tøse-bryllupsfilm...

Der er jo klassikere som: Dirty Dancing og Pretty Woman.

Og så er der bryllupsfilm som: Run-away Bride og Min bedste vens bryllup..

Hvad er din yndslingsfilm til en tøse-aften?

Jessie

Som en anden nævnte herinde, så er "Sweetest Thing" den bedste tøsefilm - det er min venindegruppes "officielle" film (hvis sådan noget eksisterer)

Ellers er Love Actually den bedste film nogensinde - man bliver bare så forelsket og varm indeni af at se den!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan egentlig bedst lide action/eventyr film :rolleyes: Meeeeen de der romantiske komedier er nu heller ikke af vejen... Danse/synge film..Dirty Dancing, Grease (coyote ugly) det er jo mums ellers vil jeg sige ... Sleepless in Seattle og i det hele taget alle de komedier Tom Hanks og Meg Ryan har lavet sammen... og så film med Brendan Fraser - han er ret mums at se på ( ham fra mumien)... og ja Bridget Jones dagbog (1-2) - de er sjooooooove.... elsker der hvor hun sidder og har ondt af sig selv og synger all by myself!

/Chalotte

bedste actioneventyrfilm: Ringenes Herre, Harry Potter, Mumien

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bridget Jones' Diary

Sliding Doors

Fire Bryllupper og en begravelse

Three to Tango

Den eneste ene

Pirates of the Caribian

Kærlighedens valg

American Pie

og mange flere

Redigeret af ViTo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer