AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

HOV - tillykke med de 50 dage i tælleren :rolleyes:

I lige måde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

jeg har lige nuppet to do listen og det ser faktisk ikke helt toset ud. Men der mangler stadig mange ting der skulle have været på plads.

Ja og så sakl jeg lige se før jeg skriver ikke :wacko:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I lige måde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

jeg har lige nuppet to do listen og det ser faktisk ikke helt toset ud. Men der mangler stadig mange ting der skulle have været på plads.

:bearhug: der blev jeg lige helt svedt ved tanken.... så vidt jeg husker er der stadig over 60 dage til :respekt: Du har vist gang i 2 tråde på én gang :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så er der da lidt der kommer frem med posten, det er rart at høre, når nu vi sendte 36 indbydelser afsted igår :rolleyes:

Medusa figuren er bare rigtig sød, kan også bedre lide den nye end den anden, denne her er lidt mere brudeagtig synes jeg, med tullen :respekt:

Mangler svar fra 70, det var mange, men de må da snart komme, der er jo ikke så lang tid igen...

Vi sender af to omgange med to svarfrister, receptions indbydelser bliver først sendt ud i juni, så ved vi præcis hvor mange der kommer til brylluppet og hvor mange ekstra vi kan invitere http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

0

Del dette indlæg

:bearhug: der blev jeg lige helt svedt ved tanken.... så vidt jeg husker er der stadig over 60 dage til :respekt: Du har vist gang i 2 tråde på én gang :biggrin:

præcis :bearhug:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

INVITATIONSSTATUS

PR. 20. APRIL 2007

:bearhug: Inviterede: 80 (82 inkl. os) ()()

:bearhug: Kommer: 9 (eksl. os) :smolf:

:biggrin: Kommer ikke: 3 (herudover ved vi på forhånd yderligere 3 som ikke kan komme, men har ikke modtaget svar på invitationen officielt endnu!) http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

:biggrin: Har fået svar fra 12 :hug:

:heart: Mangler svar fra 68 -HAHA- -HAHA-

:blush: Invitationer modtaget: 4/4-07 :rolleyes:

:super: Svarfrist: 30/4-07 :respekt:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Så er der da lidt der kommer frem med posten, det er rart at høre, når nu vi sendte 36 indbydelser afsted igår http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Medusa figuren er bare rigtig sød, kan også bedre lide den nye end den anden, denne her er lidt mere brudeagtig synes jeg, med tullen :biggrin:

Mangler svar fra 70, det var mange, men de må da snart komme, der er jo ikke så lang tid igen...

Vi sender af to omgange med to svarfrister, receptions indbydelser bliver først sendt ud i juni, så ved vi præcis hvor mange der kommer til brylluppet og hvor mange ekstra vi kan invitere :respekt:

Ja, jeg er også lidt mere tændt på den nye, men jeg ville altså ikke give fuld pris for den, så det er jo bare dejligt, at Mette har sendt den nyeste figur :rolleyes:

Ja, det er mange vi mangler svar fra - der lå dog et kort i postkassen da vi kom hjem, så nu mangler vi "kun" 68 tilbagemeldinger :bearhug: Men de fleste har jo for længst mundtligt tilkendegivet, at de kommer, men den endelige tilkendegivelse er jo tilbagemeldingen på invitationen ;)

MEN... de fleste tilbagemeldinger kommer nok den 30. april når vi har svarfrist :bearhug:

Du skal bare være fortrøstningsfuld med posten... om ikke andet kommer invitationerne måske frem efter 2 uger i postkassen :biggrin:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

:heart: der blev jeg lige helt svedt ved tanken.... så vidt jeg husker er der stadig over 60 dage til :biggrin: Du har vist gang i 2 tråde på én gang :super:

præcis :blush:

Kender det godt - det er ikke altid multi-tasking fungerer optimalt :respekt::bearhug: :bearhug: :biggrin:

0

Del dette indlæg

TO-DO-LISTE på #1

Jeg har netop lavet en to-do-liste på første side (inspireret af Josefin og Mette Tejlmann) - http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif troede jeg havde styr på en masse, men der er dælme meget, der er i rødt :respekt: men ok - en del kan jo først laves til sidst, så mon ikke jeg bare skal holde mig til mavefornemmelsen, at jeg har ok styr på det her 2 måneder og 2 dage før?? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

YEAH... Medusafigurerne er (endelig) kommet frem!

JUBIII... har lige været på posthuset for at hente mine medusa-figurer, som jeg bestilte og betalte på bryllupsmessen i KBH den 10. februar. De er blevet sendt én gang tidligere, men aldrig kommet frem :respekt:

Nå, men disse figurer har jeg betalt 200 kr. for som messetilbud. Normalpris 279 kr.

post-20924-1177086240.jpg

Men disse var i pakken - det er den nyeste medusa bryllupsfigur, og den koster 398 kr. Der var ingen følgeskrivelse med fra Something Blue, så jeg ved ikke om det er en fejl, eller om hun har opgraderet min figur, fordi den aldrig kom frem i første omgang, men denne figur passer meget bedre til os på dagen, da jeg er i masser af tyl/organza og kæresten er i kjole & hvidt :rolleyes:

post-20924-1177086350.jpg

Det par I fået, er da også meget sødere end det andet! Og så er det jo lige dig med al den tyl http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif Tillykke med at de endelig nåede frem til dig, Anja!
0

Del dette indlæg

YEAH... Medusafigurerne er (endelig) kommet frem!

JUBIII... har lige været på posthuset for at hente mine medusa-figurer, som jeg bestilte og betalte på bryllupsmessen i KBH den 10. februar. De er blevet sendt én gang tidligere, men aldrig kommet frem :denmarkflag:

Nå, men disse figurer har jeg betalt 200 kr. for som messetilbud. Normalpris 279 kr.

post-20924-1177086240.jpg

Men disse var i pakken - det er den nyeste medusa bryllupsfigur, og den koster 398 kr. Der var ingen følgeskrivelse med fra Something Blue, så jeg ved ikke om det er en fejl, eller om hun har opgraderet min figur, fordi den aldrig kom frem i første omgang, men denne figur passer meget bedre til os på dagen, da jeg er i masser af tyl/organza og kæresten er i kjole & hvidt :respekt:

post-20924-1177086350.jpg

Det par I fået, er da også meget sødere end det andet! Og så er det jo lige dig med al den tyl :respekt: Tillykke med at de endelig nåede frem til dig, Anja!

:cheerleader3: Ja, den er rigtig fin og med masser af tyl - tror nu bare at den også skal have et slør - må hellere købe noget tyl og "costumize" den med slør på :respekt: Tul kan man ALDRIG få for meget af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Smider den lige til dig, så kan du altid finde den ;)

Jeg har smidt flere love is... i min tråd, havde fået mig en lille samling :respekt:

post-21950-1177145480.gif

:respekt: Tak skal du have søde Gitte. Må hellere lige komme ind og tjekke din tråd og se nogle flere af dem - de er bare så søde.

PS! Hvor finder du dem henne? Googler du bare på "Lykken Er..." ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også lavet to links øverst på siden, men jeg googlede love is... eller kim calasi, der er ham der har tegnet dem :respekt:

SUPER :respekt: Hopper ind på siden og snupper en masse til inspiration og underholdning senere :respekt:

0

Del dette indlæg

Jeg har også lavet to links øverst på siden, men jeg googlede love is... eller kim calasi, der er ham der har tegnet dem :respekt:

SUPER :respekt: Hopper ind på siden og snupper en masse til inspiration og underholdning senere :cheerleader3:

Det gør du bare :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh flotte kagefigurer ELSKER bare medusa!!

Ja, jeg kunne købe mig fattig i deres figurer - overvejede faktisk på et tidspunkt at tabe kæden FULDSTÆNDIGT og købe medusafigurer som tilbehør til borddekorationerne, men så kom jeg til at regne ud hvad det ville koste :respekt: :respekt: og så gik jeg hurtigt bort fra den idé igen :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE med de resterende to måneder i dag.

Tro mig - det kommer til at gå stærkt nu!!!!!!!!

Hilsen Solsikken :respekt:

1000 tak Solsikken. Puha... når jeg ser tilbage på de sidste 4 måneder, hvor planlægningen for alvor har været i gang, ja så synes jeg at tiden er fløjet afsted... pu ha - 2 mdr - det er jo lige om lidt :respekt:

0

Del dette indlæg

Har lige snuppet denne fra Stubs planlægningstråd - den skal jeg nok finde anvendelse til senere :respekt:

Indisk bryllups-velsignelse

Nu mærker vi ikke regnen, for hver især vil vi beskytte hinanden

Nu føler vi ikke kulden, for hver især vil vi varme hinanden

Nu forfalder ensomheden, for hver især vil vi følge hinanden

Vi er to mennesker, men der vil kun være et liv og et hjem

Når mørket sænker sig, vil jeg se op og finde dig der

Jeg tager din hånd, og du min, og sammen vil vi kigge tilbage

På den rejse vi har tilbagelagt for at nå dette øjeblik, vores lykkeligste

Rejsen har været lang, og nu ser vi på fremtiden

Det er en lang og snørklet sti, og hvert sving byder på nye opdagelser

Håb, glæde, fælles forventninger

Eventyret er kun lige begyndt

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer