AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke med de 2 Måneder!!! til dig også.

Når jeg tænker tilbage på det første bryllup og dengang, der var 2 måneder tilbage til det. Der var jeg sjovt nok i Seattle og købte gaveæsker og morgengave og gjorde ved. Det er godt nok anderledes denne gang!! Men sådan går det jo :respekt:

Vi kom til at snakke om vores 1 års bryllupsdag. Vi er faktisk inviteret til et bryllup fredagen inden i England hos et par, hvor manden på det tidspunkt har været med til alle vores 3 og hans kommende hustru til 2. Så det er lidt skægt :respekt:

0

Del dette indlæg

TILLYKKE med de resterende to måneder i dag.

Tro mig - det kommer til at gå stærkt nu!!!!!!!!

Hilsen Solsikken :cheerleader3:

1000 tak Solsikken. Puha... når jeg ser tilbage på de sidste 4 måneder, hvor planlægningen for alvor har været i gang, ja så synes jeg at tiden er fløjet afsted... pu ha - 2 mdr - det er jo lige om lidt :denmarkflag:

Jaaaaa............. Lige nøjagtig.

Da vi fastastte vores dato var der 8½ måned til, og nu sidder vi her - om 5 uger er vi gift :respekt::respekt::respekt:

For vildt!

Solsikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

TILLYKKE med de resterende to måneder i dag.

Tro mig - det kommer til at gå stærkt nu!!!!!!!!

Hilsen Solsikken :cheerleader3:

1000 tak Solsikken. Puha... når jeg ser tilbage på de sidste 4 måneder, hvor planlægningen for alvor har været i gang, ja så synes jeg at tiden er fløjet afsted... pu ha - 2 mdr - det er jo lige om lidt :denmarkflag:

Jaaaaa............. Lige nøjagtig.

Da vi fastastte vores dato var der 8½ måned til, og nu sidder vi her - om 5 uger er vi gift :respekt::respekt::respekt:

For vildt!

Solsikken :cheerleader3:

Min kæreste friede sankt Hans aften sidste år, men det år er altså fløjet afsted med masser af andre arrangementer som flytning, dykkerrejse etc. så pludselig er året fløjet afsted. Og selv om det føles som om han friede for lidt siden - så føles det som om ringen altid har siddet på min finger - og selvom jeg er utålmodig for at dagen skal oprinde, så føler jeg også at jeg har småt med tid tilbage før den store dag.... det er underligt som tidsfaktoren kan være både lang og kort for den samme tid! ( :rolleyes: det blev vist lidt filosofisk, men mon ikke Bridezillaer forstår hvad jeg mener? :super: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Borddekorationer

Har vist heller ikke fået fortalt, at jeg for et par uger siden købte flydeglas til fyrfadslys. Vi vil gerne have nogle store og lave glasskåle, hvor der skal være sand i bunden, vand, flydelys, bloklys og blomsterhoveder i vandkanten.

Netto have 4 glas for 15 kr., så jeg købte de 12 pakker de havde :respekt:

...Så mangler vi bare at Tiger eller Søstrene Migræne får de store glasfade til billige penge :respekt:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Har vist heller ikke fået fortalt, at jeg for et par uger siden købte flydeglas til fyrfadslys. Vi vil gerne have nogle store og lave glasskåle, hvor der skal være sand i bunden, vand, flydelys, bloklys og blomsterhoveder i vandkanten.

Netto have 4 glas for 15 kr., så jeg købte de 12 pakker de havde :respekt:

...Så mangler vi bare at Tiger eller Søstrene Migræne får de store glasfade til billige penge :respekt:

Uh det lyder da super godt!

0

Del dette indlæg

ØNSKER

Og jeg kan da også lige bidrage med vores mega lange ønskeseddel, som ligger inde på vores hjemmeside :respekt:

Lad jer endelig inspirere hvis I kan :respekt:

Vi har listet vores ønsker i kategorier, og har ved enkelte mærker indsat links til relevante hjemmesider, hvor man kan finde nærmere oplysninger om produkterne. Ønskesedlen er ikke prioriteret.

Til køkkenet

• Eva Trio - Rustfri Stål

• gryde 3,6 l og suppegryde 10 l
  • tallerkengrydelåg i stål til gryder str. 2,2 l, 3,6 l og 10 l.
  • pastaindsats til gryde (20 cm)
  • stegepande med slip-let (28 cm) (den største)
  • Eva Trio - Legio

• Flade tallerkner str. 25 og 28 cm. (12 stk. af hver)
  • Dybe tallerkner str. 25 og 31 cm. (12 stk. af hver)
  • Salatskåle 2,5 l. og 3,5 l.
  • Alessi

• køkkenbordvægt i stål (SG 66)
  • frugtkurv - fx "Amfitheatrof" (FA01. cm 44x32,5) eller "Cactus"
  • rund stålbakke "Tralcio Muto"
  • salt og peberkværn (grå/creme) (MGSP WI)
  • oliekande (grå/creme) (MG31)
  • Rosendahl Grand Cru glasskåle 15 cm (4 stk i pakken)
  • Le Creuset

• ildfast fad str. 32 cm (rødt eller sort)
  • 2 stk røde potterycrocks (redskabkrukker) 6 tommer
  • Iittala

• "Origo" stribede skåle. Orange. (4 stk. str. 0,25 l + 5 stk str. 0.5 l.)
  • Stortbørstet stålfad kvadratisk braddepande (1.600,-. Fås bl.a. i Imerco og Illums Bolighus)
  • Royal Copenhagen blå "Musica" fad (450 kr.)
  • Raadvad "D&W Flatwear" bestik (12 sæt bestående af kniv, gaffel, ske og teske)
  • Rosenthal vandkande i hvid porcelæn (skæv - skal have specifikationer fra Dorte!)
  • Spiegelau vinglas (mangler at udspecificere med design og antal)
  • Kitchen Aid køkkenmaskine (rød) (5KSM15OPS) samt grøntsagssnitter
  • Lion knive (vi har kokkekniv 21 cm og grøntsagskniv)
  • Sushisæt til 10 personer i japansk stentøj
  • Peugeot elektrisk peberkværn og saltkværn med lys
  • Espressomaskine (rød) "Francis Francis X1"
  • Vinproptrækker til at spænde fast på bordplade i sølv/cromfarvet
Til hjemmet
  • Piet Hein

• gulvlysestager. Maxi Saturn og Maxi Jupiter (79,5cm; 64 cm) (mellemstørrelserne)
  • bordlysestager. (Mars, Venus og Jupiter (15 cm, 21 cm, 30 cm)
  • Marimekko (Unikko - mønsteret med store/små røde/pink blomster) (Fås bl.a. i Illums Bolighus)

• dug med store røde/pink blomster (bordstørrelse: 92x202 cm)
  • bordløbere med mindre røde/pink blomster (str. ?) 5 stk.
  • plastikbakke str. 40x50
  • sengetøj str. 140x220
  • Georg Jensen Damask

• sengetøj str. 140x220 "Tangent" el. "Reflex" el. "Facet"
  • damask dug "Crystal" (koksgrå) el. "Plaza" (hvid) el. "Square" el. "Arne Jacobsen Dugen" el.
  • damask bordløbere 5 stk. "Arne Jacobsen Løber" (koksgrå) eller en anden farve?!?
  • damask stofservietter "crystal" el. "Arne Jacobsen" el. andet der passer til en evt. dug.
  • Vipp (hvidt)

• lille gulvspand (Vipp13)
  • toiletbørste
  • sæbedispenser
  • Alessi

• håndstøvsuger. (SG67 W)
  • servietringe. (vi har én med dreng og én med pige)
  • Kay Bojesen elefant
  • Koskind
  • Iittala: Aaltovase (hvid, 16 cm)
  • Stål servietholder (fx Zone)
  • Stål is-tang til isspand (vi har isspanden. Fx Zone)
  • Hi-Fi Klubbens "Michelin" højttalere, Podspeakers 2 stk. Hvide/creme
  • Werner Panton bordlampe "flowerpot" i ceriserød/cyklamefarvet/pink
  • Phillip Stark. Axor Stark håndvask armatur "fox"
  • Sort læder tidsskriftholder som kurv (Mrk.: Orskov) Kan fx købes hos Bo-concept og Illums (1.199,-) Bolighus.
Til altanen
  • Weber

• One-Touch-Gold grill (Ø47 cm)
  • diverse udstyr til Weber grill, fx. div. grillredskaber, grillbørste, kulskinner/kulbakker, grillbetræk, grillstarter, stegholder, kebabsæt, lågholder, redskabsholder, brødrist, arbejdsbord til kuglegrill, grøntsagskurv (skal passe til grille i størrelse)
  • Sølvdråber (dug-holdere) fra PEJ (Fås i de fleste isenkræmmere) 4 stk
  • Store udendørs planteskjulere med lys i. (én hvid og én rød - kan fås i Bilka til 299 og 399 kr. Kan også fås hos Brønsholm i Albertslund og via deres hjemmeside, hvor den koster 452,50 kr.
  • Varmeblæser til at hænge op på væggen (udspecificeres)
Musik
  • Gode indspilninger af store klassiske værker (ikke opera) fx. Bach, Verdi, Fauré, Mozart, Brahms, Ravelli, etc.
  • CD'er: Ida Corr, Joss Stone
Uden for kategori
  • Samsonite kabinekuffert (ca. 60 cm). 2 stk. sort eller koksgrå. Fx. "Sullivan plus Air Stop".
  • Sammenklappelig picnic kurv i kanvas med kanvaslåg. Fås bl.a. i Dansk Design Center
  • Oplevelser, fx. teater- og koncertbilletter, kroophold, restaurationsbesøg etc. (ikke opera)
  • Stelton parkeringsskive
  • Elektronisk udendørstermometer (ikke jacob Jensen)
  • Gode vine (ikke spansk barik!)
Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Brunette eller leverpostej?

Og så blev jeg i øvrigt farvet mørkhåret for 1½ uge siden - dejligt at være brunette igen - det har jeg ikke været i 3 år :respekt: Det skulle jo lige afprøves i god tid før brylluppet... og det ser super ud, så nu passer mine hår-inspirationsbilleder af Catherine Zeta Jones og Mary jo perfekt :respekt:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige en tilføjer til jeres ønskeseddel. Den der Weber grill. Den er 57 cm i diameter - vi har den nemlig selv (og den er genial!)

Tillykke med de 2 måneder :respekt:

- Gitte

Ja, der findes en i 57 cm - men der findes også en i 47 cm :respekt:

Takker :respekt:

0

Del dette indlæg

Bordplan - program til at lave den

Må lige sætte dette link ind til en svensk hjemmeside - Bröllops Torget - hvor man kan lave planer over bordene til udskrift - og man vælger selv bordtyper :)

Siden fungerer lige som BK - så her er der altså også mulighed for at finde diverse leverandører samt sælge og købe kjoler mv. :loveboard: Og den køb/salg side er faktisk ret genial - man kan søge direkte under emnerne - fx brudekjole str. 40 eller balkjole str. 52... :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores bryllupsrejse bliver også en dykkerrejse.... OGGG.... Vi skal også til Mexico. Vi er dog afsted i en måned, så vi krydrer turen med Guatemala og Belize. Det bliver bare fantastisk. I må have en rigtig god tur. Vi rejser en uge efter i kommer hjem.

Er slet ikke SPOR misundelig!!! Hvor skal I hen i Mexico? Jeg kan måske lige nå at sende dig nogle staldtips i ugen mellem vores hjemkomst og jeres afrejse ;) Har I dykket før? Hvor meget? HVor? :)

0

Del dette indlæg

Ja, jeg er altså en lille (læs: stor) bridezilla, så hvis der ikke er andre end Solsikken, MamaTux og Irishbride, der vil ønske mig tillykke (?) med de 2 måneder til, så gør jeg det altså selv igen *FNIS* :bunny_4::bearhug:

:):balloon: :yeah: :carrot: :super::balloons:

Lykken er....

:hug: 2 mdr. til Sankt Hans :toot:

:cheerleader3::loveflag::griner:-:loveboard::bearhug:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik vist aldrig skrevet, at vi rent faktisk HAR bestilt vores rejse OG betalt flybilletterne - så mangler vi bare resten af betalingen :loveflag:

Ai hvor fedt! Jeg knaldmisundelig.

Kh. katja, der selv er på vej til vietnam :)

Vietnam lyder nu heller ikke helt tosset :cheerleader3: Hvor lang tid skal I være afsted og hvor skal I hen? Har ikke selv været i Vietnam (endnu), men det står da højt på ønskelisten - men deres dykning er ikke så godt, så derfor har vi ikke rigtig fået lagt vejen forbi landet endnu :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

X-TRA HUSKELISTE!

Kom lige i tanke om, at jeg skal have lejet en rød løber! Vi ved et sted hvor det kan gøres for under 500 kr - det er SÅÅÅ tjekket når folk ankommer og går ind på kroen via en rød løber frem for robuste flise-sten :)

HUSK at få talen af præsten!

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Bordplan - program til at lave den

Må lige sætte dette link ind til en svensk hjemmeside - Bröllops Torget - hvor man kan lave planer over bordene til udskrift - og man vælger selv bordtyper :)

Siden fungerer lige som BK - så her er der altså også mulighed for at finde diverse leverandører samt sælge og købe kjoler mv. :balloons: Og den køb/salg side er faktisk ret genial - man kan søge direkte under emnerne - fx brudekjole str. 40 eller balkjole str. 52... :loveboard:

:loveflag: hjemmeside - den snupper jeg lige til bordplanlægningen (er nemlig ikke så computer-handy, at jeg selv kan krearere sådan noget :cheerleader3: )
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer