AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Købte også disse dejlige perleøreringe på 50 % - Så kan man jo godt flotte sig og købe flere ting fra Carré på én gang :cheerleader3: (Og det er altså ikke til brylluppet - blot til hverdags-mig :cheerleader3:

post-20924-1178198189.jpgpost-20924-1178198201.jpg

post-20924-1178198207.jpg

jaaa de er fede! Elsker også selv carré. Jeg har lige købt smykker fra Arena cph. De er hammerfede. Der ligger billeder i min tråd.

Hvad skal du have af smykker til brylluppet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu spammer jeg lige med lidt billeder af Ballebro Færgekro, som om 7 uger danner rammerne for vores reception og fest :cheerleader3: Disse billeder er taget et par timer før solnedgang i mandags :cheerleader3:

Først den gamle Sølvpil, under hvilken Lasse friede til mig Sankt Hans aften sidste år ;)

post-20924-1178199382.jpg

Herefter kan man se kroens placering i forhold til træet og vandet :rolleyes: samt diverse nærbilleder af kroen og omgivelserne - jeg lader billederne tale for sig selv :cheerleader3:

post-20924-1178199444.jpg post-20924-1178199485.jpg post-20924-1178199494.jpg

0

Del dette indlæg

Og de sidste fra kroen - er der noget at sige til, at vi elsker det sted???? :cheerleader3:

post-20924-1178199682.jpg post-20924-1178199689.jpg post-20924-1178199694.jpg

Herefter gik vi ind i privaten og smagte på vine - og spiste lækker kromad :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih hvor er i rige, unge og smukke post-23814-1178199307.gif - FANTASTISK ANJA...

Du har helt ret... bilen klæder jer rigtig godt og kan det ike tænkes at det er en bryllupsgave fra svigerfar.... post-23814-1178199272.gif Det kunne han godt tage og gøre... Jeg håber ikke I bliver poltet i weekenden for jeg vil rigtig gerne se dig hos Louise!

Hej og mange smil fra Mette

0

Del dette indlæg

Og... her er vi med rette solbriller og lækker attitude... bilen klæder os :cheerleader3:

Godt vi har et kamera, der kan tage billeder i fart :rolleyes:

post-20924-1178198789.jpg post-20924-1178198784.jpg

post-20924-1178198800.jpg post-20924-1178198815.jpg

uuuh nice! Skal I så også køre i den bil fra kirken?

Jeg ved det faktisk ikke! Det er 100 % Lasse, der arrangerer transport, og det blander jeg mig ikke i - måske bliver det den.... og som du kan læse andetsteds i min tråd - måske en speedbåd til at ankomme stnadsmæssigt til kroen :cheerleader3: (Endnu engang tak til min svoger for at afsløre det!!!!)

Købte også disse dejlige perleøreringe på 50 % - Så kan man jo godt flotte sig og købe flere ting fra Carré på én gang :cheerleader3: (Og det er altså ikke til brylluppet - blot til hverdags-mig :heart:

post-20924-1178198189.jpgpost-20924-1178198201.jpg

post-20924-1178198207.jpg

jaaa de er fede! Elsker også selv carré. Jeg har lige købt smykker fra Arena cph. De er hammerfede. Der ligger billeder i min tråd.

Hvad skal du have af smykker til brylluppet?

Aner ikke hvad jeg skal have på af smykker - leder og leder men finder ikke rigtig noget, der siger I LOVE YOU!! Problemer er, at jeg også selv laver smykker, så jeg bliver jo nok lidt nærrig da jeg kan lave en del selv - Men jeg har omvendt heller ikke lyst til at have egenproduktion på den dag - vil gerne have noget mere specielt og noget, som jeg ved holder evigt.... DIAMANTER??? :super:

Er også helt vild med Arena smykker

0

Del dette indlæg

Iiiih hvor er i rige, unge og smukke post-23814-1178199307.gif - FANTASTISK ANJA...

Du har helt ret... bilen klæder jer rigtig godt og kan det ike tænkes at det er en bryllupsgave fra svigerfar.... post-23814-1178199272.gif Det kunne han godt tage og gøre... Jeg håber ikke I bliver poltet i weekenden for jeg vil rigtig gerne se dig hos Louise!

Hej og mange smil fra Mette

Håber også vi ses lørdag.

Desværre tror jeg ikke lige, at min svigerfar har lyst til at overlade bilnøglerne permanent til os :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har i øvrigt bestået mit førstehjælps kursus i dag, så nu har jeg certifikat på at jeg kan redde liv!!! :cheerleader3:

Og nu vil jeg logge af, skaffe noget grisekød til grillen og nogle hveder til ovnen... og så kommer mine forældre til grill i aftensolen på altanen om nogle timer.... skal også lige nå til min lokale "perle-pusher" og købe lidt halvædelstene og noget forgyldt guld, så jeg kan få lavet nogle af alle mine smykke bestillinger til veninderne og deres veninder.... man må jo holde sig i gang! (og alle undskyldninger for at slippe for læsningen gælder..... :cheerleader3: ikke så skide produktiv eksamensforberedelse!!)

GOD BEDEDAGSFERIE.... VI SES NOK HERINDE SELV OM DET ER MINI-FERIE ;)

PS! Jeg skal nok få smidt billederne ind fra Guldsmedegården - skal bare lige have valgt hvilke af de 88 billeder det skal være, have dem komprimeret, skrevet lidt til dem og lagt dem herind... rolig chicks - de skal nok komme - jeg ved i hungrer efter fotodokumentar :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal vi bytte bryllup???

Det er da nok den hyggeligste kro nogensinde, normalt når jeg forestiller mig en kro, så er den lidt halvmørk osv. men denne her ser bare så lækker ud :cheerleader3:

Så indtil videre: prinsessekjolen fra Dubai, lækker sportsvogn, smukke smykker og exclusiv kro, lifestyle of the rich and the famous ;)

WOW :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Skal vi bytte bryllup???

Det er da nok den hyggeligste kro nogensinde, normalt når jeg forestiller mig en kro, så er den lidt halvmørk osv. men denne her ser bare så lækker ud :cheerleader3:

Så indtil videre: prinsessekjolen fra Dubai, lækker sportsvogn, smukke smykker og exclusiv kro, lifestyle of the rich and the famous ;)

WOW :cheerleader3:

Ja, det er da meget godt gået af nogle fattigrøve som os :rolleyes:

Kroen er bare SÅ SKØN! Så det er altså årsagen til, at vi aldrig kom ud og så på en masse forskellige feststeder - vi har vidst i mange år, at det var her et potentielt fremtidigt bryllup skulle holdes - her er så lækkert - også selv om det regner (men det gør det jo ikke, for vi har bestilt godt vejr i Sønder Jylland den dag :cheerleader3: )

Så nej Gitte - jeg vil ikke bytte bryllup - er dog sikker på at jeres også bliver forrygende, men det her er altså vores drøm ;)

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige på vej ud af døren på vej hjem: For fanden da quinde nogle lækre billeder. Den kro der - WAUV!!! Igen: Hvis I skulle mangle seat-fillers så melder jeg mig frivilligt :cheerleader3:

Nyd jeres grill :rolleyes:

:cheerleader3:

:cheerleader3: det er jeg ikke i tvivl om Tuxie ;)

Tak som byder - solen står lige ind på altanen - der er lagt i kakkelovnen (læs: Grillen) til en dejlig aften.

Hygge til jer også - skal I have varme hveder som alle os andre?

0

Del dette indlæg

Har i øvrigt købt solbriller i en god sags tjeneste (godt nok for en måned siden, men de skal da vises frem ;) )

De er fra Pilgrim og støtter læger uden grænser for den nette sum af 299 kr.

De er helt vildt gode - og man er super tjekket i udseende og signalværdi :cheerleader3:

post-20924-1178203949.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Py ha... efter en weekend plus et par dage er man virkelig bagud her på BK - forsøger at tygge mig gennem de mange tråde jeg følger med i samt at få indblik i de tråde jeg endnu ikke kender... og så er der alle de øvrige indlæg... ikke noget at sige til, at tiden flyver når man opholder sig herinde :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

PEST-DANMARK SUCKS!

Vi blev ringet op i morges af en god kammerat, der bare lige ville høre, om vi havde valgt dem fra på gæstelisten, for vi havde jo fortalt at de skulle holde dagen ledig, og de vidste at invitationerne er sendt ud, men de har altså ikke modtaget den endnu!!! OG de bor altså 500 meter fra os, og invitationerne er sendt fra vores omdeler-postkontor! .... ØV-HØNE.... nu skal jeg grifle en ny invitation til dem, og frygter at der er flere invitationer, der er gået tabt!

...har også fået svar på min rykkermail til Something Blue, der kunne fortælle mig, at de har sendt mine medusafigurer for laaaang tid siden... de er bare aldrig kommet frem til os!! :cheerleader3:

:heart:I HATE PEST-DANMARK OG DERES MONOPOL-LIGNENDE POSITION ! :angry1:

Hvor lang tid ventede du på, at dine figurer skulle nå frem, inden du skrev og rykkede Something blue....???

Jeg fik nemlig besked fra dem da vores figur blev afsendt d. 17/4....!!!

Jeg ventede i 3 uger første gang, og 5 uger - men de havde sendt dem anden gang, hvor de ikke kom frem. Hvis de har skrevet, at de har sendt dem dne 17. april og de endnu ikke er kommet frem, synes jeg du skal skrive/ringe til dem - det er ikke første gang jeg har hørt om dette problem - de mister vist en del i posten :hug:

Pøj pøj med det.

Skrev en rykkermail i går aftes.....og i dag dukkede vores topfigur op.... :super:

Jeg er selvfølgelig godt klar over at det ikke er min mail der er skyld i det, men det føltes skønt...!!!

Hej Janni

dejligt at jeres figur endelig dukkede op. Du må jo nok hellere skrive en mail til Mette om at I har fået figurerne, så hun ikke får for mange grå hår i hovedet over alle de ting, der forsvinder i posten... vi har haft mange problemer med at modtage pakker hos os :rolleyes:

Hvilken topfigur har i købt?

Jeg fik da også sved på panden, da jeg læste om jeres problemer...!!!! Især fordi Michael bare er vildt imod internet-handel....og jeg hadede bare tanken om, at han skulle få ret med hensyn til, at det er noget lort....!!! Gudskelov den dukkede op.. :cheerleader3:

Vi købte "leg på kagen"..... Den er bare super-fed og meget kendetegnende for Michael og mig.... :cheerleader3:

post-26053-1178220971.jpg

0

Del dette indlæg

PS! Jeg skal nok få smidt billederne ind fra Guldsmedegården - skal bare lige have valgt hvilke af de 88 billeder det skal være, have dem komprimeret, skrevet lidt til dem og lagt dem herind... rolig chicks - de skal nok komme - jeg ved i hungrer efter fotodokumentar :heart:

SÅDAN! skal det være! :super: Du kender os super godt, Anja! Billeder, det er hvad vi vil have :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg håber, I har en rigtig hyggelig aften med grill og hveder ... Hmmm ... Jeg har planer om, at vi skal have dem til morgen i morgen - havde helt glemt, at man spiser dem aftenen før (selv om de jo oprindeligt var lavet til at kunne holde sig og stadig være lækre efter at være blevet lunet på Stor Bededag, hvor ikke engang bagerne måtte arbejde) ... Nå! Vi får dem i morgen tidlig! :rolleyes:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige på vej ud af døren på vej hjem: For fanden da quinde nogle lækre billeder. Den kro der - WAUV!!! Igen: Hvis I skulle mangle seat-fillers så melder jeg mig frivilligt :cheerleader3:

Nyd jeres grill :hug:

:super:

:rolleyes: det er jeg ikke i tvivl om Tuxie ;)

Tak som byder - solen står lige ind på altanen - der er lagt i kakkelovnen (læs: Grillen) til en dejlig aften.

Hygge til jer også - skal I have varme hveder som alle os andre?

Søde Anja får sgu lige mit indlæg nr 1000 (hold da k*ft man får skrevet en del herinde!)

Her blev jeg overrasket med grill og alt muligt da jeg kom hjem. Har fået støvet cyklen af, så nu kommer mutti træt træt træt hjem fra arbejde hver dag fordi der lige bliver smidt 28 km cykling oveni, men vil bare SÅ gerne have et kondital der ikke er i minus.

Og ja - hvederne venter ude i køkkenet :cheerleader3:

Nåh ja - manden har dælme købt sit tøj til brylluppet idag. Må jeg se det? Nej. Må jeg vide hvor i verden et befinder sig? Nej. Men prisen måtte jeg godt få at vide ... jeg har stadig åndenød (men skal nok lige overvinde det og skrive om det i min tråd :heart:)

Hygge på altanen, folkens! (Nu er solen desværre gået ned)

0

Del dette indlæg

Hold da ferie Anja. Så er man væk mindre end en dag, også er din tråd allerede blevet flere sider lang :cheerleader3: Kan jo ikke følge med, kæreste pige.

Nå men første ting først, det må da være noget af en symaskine, din svigermor har fået, hvis den skal kunne måle sig med den fine bil svigerfar har købt. det må bestemt være en fuldautomatisk, selvkørende maskine :rolleyes:

Tillykke med dit førstehjælpskursus :cheerleader3: Ja så kan gæsterne godt komme galt afsted på selve dagen, og stadig være i gode hænder. Nej spøg til side, det er nu en meget god ide med sådan et kursus en gang i mellem.

Hvordan gik det med samtalen med din veninde - hende som ikke vil med pga ammehjerne? Håber du fik hende overtalt til at tage med, eller i hvert fald fik hende gjort det klart, at deres afbud ikke var ok. Og hvad med Lasses ven? Er han blevet inviteret nu, og hvad sagde han?

Redigeret af hyrzkov
0

Del dette indlæg

Smykkerne - nå ja dem glemte jeg jo helt at kommentere på :cheerleader3:

:cheerleader3: flot ring og øreringe du købte på guldsmedegården. Ja det er jo med at hamstre, når man kan spare penge :cheerleader3:

Og sikke et smukt armbånd, du har fået af Lasse. Det ser ud til, at han har sans for den slags.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer