AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

SNØFT.... HULK.... VRÆL.... :)

Har lige modtaget svar fra yderligere 4 - yeah... heldigvis ja fra de 3 af dem, men et rigtig høftligt øv afbud fra min gode studiekammerat. Har ikke hørt fra ham noget tid, og han har (endelig) fundet sig en kæreste, som det lader til, at han er VILDT glad for - og det er heldigvis gengældt. Desværre bliver hendes mor 55 år og holder fødselsdag den dag, og det er så meningen, at han skal præsenteres for svigerfamilien ved den lejlighed. Det betyder jo så, at han melder afbud til vores bryllup, som han har kendt datoen for siden juli. MEN... selv om jeg er mega skuffet over at han ikke er med til vores store dag, så kan jeg godt forstå hans afbud, og han har skrevet et virkelig høfligt og angrende brev til os, så alt er tilgivet - men hvor er det da bare sur :toot: at datoerne lige falder sammen - havde han dog bare skrevet og spurgt om han måtte tage hende med (altså kæresten - ikke svigermoren!), så havde vi nok kunne finde ud af det, men det var desværre ikke det hans svar handlede om :cheerleader3:

Jeg er super glad på hans vegne, men ret ked af, at han ikke kommer med til vores bryllup, for han er så festlig og så dejlig, så jeg (vi) har ikke lyst til at undvære ham den dag :loveboard::loveflag::balloons::balloon:

:bearhug::bearhug::bunny_4::griner:-:super:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja!

Også lige et tillykke herfra

- Så er der kun 2 måneder til vi skal gå op af kirkegulvet

- Jeg får helt kriller i maven :loveboard:

:cheerleader3: Anette

Også miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig: Så er der kun 2 mdr tilbage til den store dag :carrot: :smolf:

En, to, tre så skal bilerne pakkes og afsted går det til Aabenraa!

JUBIIII............ og som jeg kunne læse i Anettes tråd, så har Lasse og jeg 2 timer til at blive gift i - så kan jeg sagtens få al min musik i kirken :)

det kribler og krabler i mavsen............

0

Del dette indlæg

Bordplan - program til at lave den

Må lige sætte dette link ind til en svensk hjemmeside - Bröllops Torget - hvor man kan lave planer over bordene til udskrift - og man vælger selv bordtyper :)

Siden fungerer lige som BK - så her er der altså også mulighed for at finde diverse leverandører samt sælge og købe kjoler mv. :balloon: Og den køb/salg side er faktisk ret genial - man kan søge direkte under emnerne - fx brudekjole str. 40 eller balkjole str. 52... :loveflag:

:balloons: hjemmeside - den snupper jeg lige til bordplanlægningen (er nemlig ikke så computer-handy, at jeg selv kan krearere sådan noget :loveboard: )

Den er nemlig super - og selv om jeg godt kan finde ud af det med saks, papir og lim - og lidt primitivt tegneri i word, så er der jo ingen grund til at lave det store tidskrævende arbejde selv, når det kan gøres så nemt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

SNØFT.... HULK.... VRÆL.... :loveboard:

Har lige modtaget svar fra yderligere 4 - yeah... heldigvis ja fra de 3 af dem, men et rigtig høftligt øv afbud fra min gode studiekammerat. Har ikke hørt fra ham noget tid, og han har (endelig) fundet sig en kæreste, som det lader til, at han er VILDT glad for - og det er heldigvis gengældt. Desværre bliver hendes mor 55 år og holder fødselsdag den dag, og det er så meningen, at han skal præsenteres for svigerfamilien ved den lejlighed. Det betyder jo så, at han melder afbud til vores bryllup, som han har kendt datoen for siden juli. MEN... selv om jeg er mega skuffet over at han ikke er med til vores store dag, så kan jeg godt forstå hans afbud, og han har skrevet et virkelig høfligt og angrende brev til os, så alt er tilgivet - men hvor er det da bare sur :kiss: at datoerne lige falder sammen - havde han dog bare skrevet og spurgt om han måtte tage hende med (altså kæresten - ikke svigermoren!), så havde vi nok kunne finde ud af det, men det var desværre ikke det hans svar handlede om :loveflag:

Jeg er super glad på hans vegne, men ret ked af, at han ikke kommer med til vores bryllup, for han er så festlig og så dejlig, så jeg (vi) har ikke lyst til at undvære ham den dag :balloons::balloon::bearhug: :bearhug:

:griner:-:super::toot::hug::kiss:

:):cheerleader3:

Øv øv og atter øv!!!!!!!!!!!! Jeg tror desværre, man bliver skuffet uanset, hvem der ikke kommer til ens bryllup, for man ville jo ønske, at de gik lige så meget op i det, som en selv. Nu lyder det til, at der ikke nogen "hard feelings" her, så vil ikke trampe mere rundt i det. Men stadig sur røv . Ja altså hvis jeg ikke selv lige skulle noget den dag, så overtog jeg da gerne hans plads - men har sgu lige selv et bryllup, som jeg nok bliver nød til at komme til :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv og atter øv!!!!!!!!!!!! Jeg tror desværre, man bliver skuffet uanset, hvem der ikke kommer til ens bryllup, for man ville jo ønske, at de gik lige så meget op i det, som en selv. Nu lyder det til, at der ikke nogen "hard feelings" her, så vil ikke trampe mere rundt i det. Men stadig sur røv . Ja altså hvis jeg ikke selv lige skulle noget den dag, så overtog jeg da gerne hans plads - men har sgu lige selv et bryllup, som jeg nok bliver nød til at komme til :loveflag:

Jeg tror også, at man bliver skuffet uanset hvem, der melder afbud, men jeg synes nu, at der er nogle afbud, der gøre mere ondt end andre :balloon:

Der er bestemt ingen hard feelings, og det er faktisk første gang jeg hører ham tale sådan om en pige, så jeg er jo super glad på hans vegne... ville derfor såmænd også have inviteret hende med, hvis han havde bedt om det, og dermed brudt vores holdning om, at kærester vi hører om efter invitationerne er sendt ud, ikke kan komme med (så kan det jo let eskalere!) MEN - det var jo desværre ikke det, der var problemet :loveboard:

Du skulle da være velkommen til at overtage pladsen sweetie - men det er jo let nok for mig at sige (læs: gratis at sige), når jeg ved du er stærkt optaget af eget bryllup samme dag :balloons:

Glæder mig til at se dig i aften.

0

Del dette indlæg

Smider lige Anna-Irishbrides ugebladskur herind - så ved jeg hvor den er, hvis nu jeg skulle få en lidt kraftigere rygrad end den regnorm, der sidder der pt. :) (Netto har ½ kg. skolekridt for 30 kr. i denne uge - der er ikke ½ kg. tilbage i min pose!!! :cheerleader3: )

"Ugebladskuren"

Man vælger hver dag en morgenmad, en frokost, en aftensmad og 2 mellemmåltider

Morgenmad

• Havregrød lavet med 50g havregryn og halvt vand, halvt skummetmælk. Drysses med blandede frø og 2 tsk honning
  • 3 Spsk sukkerfri Mysli med 100 ml skummetmælk
  • 1 dåse makrel (i vand eller tomat) med 1 tomat på 1 skive fuldkorns-, surdejs eller rugbrød
  • En stor skål frisk hjemmelavet frugtsalat
  • 2 skiver fuldkornstoast med (meget) light smørreost
  • Røræg lavet med 2 æg på 1 skive rugbrød (ingen smør)
  • 1 grillet kipper med grillede tomater
Frokost
  • 50 g kalkun i skiver på 1 skive fuldkorns-, surdejs- eller rugbrød smurt med (meget) light smørreost, sort peber og citronsaft
  • 50 g hytteost blandet med en håndfuld rejer, hakket løg og blandet salat i et fuldkorspitabrød
  • Græsk salat lavet med 50g feta, 6 sorte oliven, citronsaft og tomater, agurk og løg
  • 1 dåse makrel (i vand eller tomat) med en halv moset avocado blandet med tomater og agurk i tern samt hakket løg og citronsaft. Serveres med 2 havrekiks
  • 40g light mozzarella med tomatsalat med løg. Dressing af 2 tsk olivenolie og citron. Serveres med 1 skive rugbrød
  • 4 riskager med 50 g light hummus og salat
Aftensmad
  • 100g tofu, broccoli og løg stegt i wok serveret med 3 spsk (med top) brune ris
  • Ovnbagte squash og auberginer (let penslet med olivenolie) serveret med 100 g ovnbagt kyllingebryst (uden skind)
  • 1 lille bagt makrel med salat af julesalat, appelsin og brøndkarse
  • Spinat- og linsesuppe - suater løg, spinat, 100g linser og hvidløg i 1 tsk olie. Tilsæt spidskommen og koriander, en halv grøntsagsboullionterning og vand. Kog i 15 minutter og blend.
  • Kylligespyd af 100g kyllingebryst i tern marineret i soya, citronsaft, hvidløg og ingefær grillet med peberfrugt, løg og champignon i passende stykker. Serveres med en stor salat og ekstra grøntsager
  • 100g grillet laks serveret med 3 spsk (med top) quinoa blandet med hakkede grøntsager.
Mellemmåltider - vælg 2 om dagen
  • 1 æble og en dessertskefuld omegamix- frø (blandede "fuglefrø")
  • 1 bæger 0% græsk yogurt med 1 tsk honning
  • Smoothie - 50 ml light yogurt naturel, 50 ml skummetmælk og en stor håndful frosne bær blendes med 1 tsk honning. Tilsæt vand hvis konsistensen er for tyk
  • 10 mandler og en appelsin
  • 2 firkanter mørk chokolade (75-85% kakao) KUN 1 gang om ugen!
  • Pære og 25g light mozzarella
  • Bladselleri med 30g extra light flødeost
  • 1 havrekiks med 25g hytteost
Det skal lige tilføjes at der er INGEN alkohol og INGEN koffein på denne her kur (i nødstilfælde kun 1 koffeinholdig drik om dagen - selvfølgelig uden sukker).

Når man når halvvejs til sit mål har man fri fra kuren til et aftensmåltid efter eget valg (selvfølgelig skal man nok ikke spise en hel lasagne, drikke en hel flaske vin og kværne 3 plader marabou )

0

Del dette indlæg

Øv øv og atter øv!!!!!!!!!!!! Jeg tror desværre, man bliver skuffet uanset, hvem der ikke kommer til ens bryllup, for man ville jo ønske, at de gik lige så meget op i det, som en selv. Nu lyder det til, at der ikke nogen "hard feelings" her, så vil ikke trampe mere rundt i det. Men stadig sur røv . Ja altså hvis jeg ikke selv lige skulle noget den dag, så overtog jeg da gerne hans plads - men har sgu lige selv et bryllup, som jeg nok bliver nød til at komme til :balloons:

Jeg tror også, at man bliver skuffet uanset hvem, der melder afbud, men jeg synes nu, at der er nogle afbud, der gøre mere ondt end andre :balloon:

Der er bestemt ingen hard feelings, og det er faktisk første gang jeg hører ham tale sådan om en pige, så jeg er jo super glad på hans vegne... ville derfor såmænd også have inviteret hende med, hvis han havde bedt om det, og dermed brudt vores holdning om, at kærester vi hører om efter invitationerne er sendt ud, ikke kan komme med (så kan det jo let eskalere!) MEN - det var jo desværre ikke det, der var problemet :loveboard:

Har lige talt med min kæreste og fortalt ham om afbudet (min kæreste er på kursus og har derfor ikke set kortet endnu). MIn kæreste er ret skuffet over afbudet og føler, at vi er blevet sorteret fra på baggrund af et bedre tilbud, eftersom vi fortalte om vores bryllup længe inden han mødte sin søde kæreste

Kan godt følge min kærestes ressonnement, men kan samtidig også godt følge min kammerat, som endelig har fundet en sød pige, hvor han har lyst til at møde svigerfamilien - men kan han ikke møde dem en anden gang :bearhug:? 55 år er jo ikke rigtig det man betegner som rund fødselsdag! Jeg kender jo selvfølglig ikke hele historien - det kan jo godt være, at hun holder kæmpe fest, og der ligger en masse mere bag! - vil bare så gerne have min kammerat med.. men jeg kan se på hans brev, at han virkelig er ked af det, og at han har grublet en del over sagerne - og så er der jo ikke så meget at gøre. Når først folk har meldt fra, så begynder man jo ikke ligefrem at forhandle med dem :loveflag: Selvom min kæreste også er indstillet på, at min kammerats kæreste jo bare kunne komme med... må lige tænke over, om jeg skal ringe og give det tilbud, eller bare lade den ligge - for i så fald skal min kammerats kæreste jo melde fra til sin egen mors fødselsdag :bearhug:

:bunny_4::griner:-:super::toot::hug::kiss:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

:):cheerleader3::loveboard::loveflag::balloons::balloon:

Hvis han havde været inviteret til fødselsdagen hos "svigerforældrene" først, ville jeg ku' forstå ham... Men i dette tilfælde vil jeg faktisk holde med Lasse. Det virker helt forkert i mine øjne at sige ja tak til en 55 års fødselsdag på bekostning af vennernes bryllup! Men det er jo bare min mening, og som du selv si'r, kender vi jo ik' alle detaljerne...

Ville være dybt skuffet, hvis det var mig, så derfor får du lige nogle ekstra:

:bearhug::bearhug::bunny_4::griner:-:super::toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):cheerleader3::loveboard::loveflag::balloons::balloon:

Hvis han havde været inviteret til fødselsdagen hos "svigerforældrene" først, ville jeg ku' forstå ham... Men i dette tilfælde vil jeg faktisk holde med Lasse. Det virker helt forkert i mine øjne at sige ja tak til en 55 års fødselsdag på bekostning af vennernes bryllup! Men det er jo bare min mening, og som du selv si'r, kender vi jo ik' alle detaljerne...

Ville være dybt skuffet, hvis det var mig, så derfor får du lige nogle ekstra:

:bearhug::bearhug::bunny_4::griner:-:super::toot:

Hej søde Rikke.

1000 tak - BK er jo fantastisk til at komme af med alle følelserne. Jo, jeg er også skuffet og har det jo nok i bund og grund som Lasse, men jeg forsøger bare at forstå og acceptere, så jeg ikke ender med at bruge for meget krudt på at være en sur rappenskralde :angry1:

:hug: Tak for dine store krammere

0

Del dette indlæg

SNØFT.... HULK.... VRÆL.... :)

Har lige modtaget svar fra yderligere 4 - yeah... heldigvis ja fra de 3 af dem, men et rigtig høftligt øv afbud fra min gode studiekammerat. Har ikke hørt fra ham noget tid, og han har (endelig) fundet sig en kæreste, som det lader til, at han er VILDT glad for - og det er heldigvis gengældt. Desværre bliver hendes mor 55 år og holder fødselsdag den dag, og det er så meningen, at han skal præsenteres for svigerfamilien ved den lejlighed. Det betyder jo så, at han melder afbud til vores bryllup, som han har kendt datoen for siden juli. MEN... selv om jeg er mega skuffet over at han ikke er med til vores store dag, så kan jeg godt forstå hans afbud, og han har skrevet et virkelig høfligt og angrende brev til os, så alt er tilgivet - men hvor er det da bare sur :hug: at datoerne lige falder sammen - havde han dog bare skrevet og spurgt om han måtte tage hende med (altså kæresten - ikke svigermoren!), så havde vi nok kunne finde ud af det, men det var desværre ikke det hans svar handlede om :cheerleader3:

Jeg er super glad på hans vegne, men ret ked af, at han ikke kommer med til vores bryllup, for han er så festlig og så dejlig, så jeg (vi) har ikke lyst til at undvære ham den dag :loveboard::loveflag::balloons::balloon:

:bearhug::bunny_4::griner:-:super::toot:

ÆV, Anja! Det er da bare for surt, når en, I rigtig gerne vil have kommer melder afbud!! Ja, man kan godt ræsonnere sig frem til hans gode grund til at takke nej til invitationen, men jeg synes da, at det er lidt langt ude ... Altså, "svigermor" har jo fødselsdag hvert år, men I bliver kun gift én gang!

Jeg står selv i den dumme situation, at jeg måtte takke nej til en venindes bryllup, da min faster og onkel holder sølvbryllup samme dag, og havde meldt datoen ud til os allerede sidste sommer. Venindens bryllup hørte jeg først om ca. ½ år før dagen den 1. september i år. Havde det "kun" været en rund fødselsdag, havde jeg ikke tøvet med at melde afbud til fødselsdagen og prioritere brylluppet over det, men lige præcis med et sølvbryllup er det jo som med et bryllup; det kommer kun én gang!

:bearhug:

Maja

0

Del dette indlæg

Har lige talt med min kæreste og fortalt ham om afbudet (min kæreste er på kursus og har derfor ikke set kortet endnu). MIn kæreste er ret skuffet over afbudet og føler, at vi er blevet sorteret fra på baggrund af et bedre tilbud, eftersom vi fortalte om vores bryllup længe inden han mødte sin søde kæreste

Kan godt følge min kærestes ressonnement, men kan samtidig også godt følge min kammerat, som endelig har fundet en sød pige, hvor han har lyst til at møde svigerfamilien - men kan han ikke møde dem en anden gang :cheerleader3:? 55 år er jo ikke rigtig det man betegner som rund fødselsdag! Jeg kender jo selvfølglig ikke hele historien - det kan jo godt være, at hun holder kæmpe fest, og der ligger en masse mere bag! - vil bare så gerne have min kammerat med.. men jeg kan se på hans brev, at han virkelig er ked af det, og at han har grublet en del over sagerne - og så er der jo ikke så meget at gøre. Når først folk har meldt fra, så begynder man jo ikke ligefrem at forhandle med dem :super: Selvom min kæreste også er indstillet på, at min kammerats kæreste jo bare kunne komme med... må lige tænke over, om jeg skal ringe og give det tilbud, eller bare lade den ligge - for i så fald skal min kammerats kæreste jo melde fra til sin egen mors fødselsdag :griner:-

:thumbsupsmileyanim::boohoo:HUUG HUUG HUUG HUUG

Ej, hvor er det strengt! Men okay, han har da pli og skriver det pænt til jer - det er da et plus! Det er der ikke mange, der gør.

Tak for din søde hilsen i min tråd - kunne ikke lade være med at smile over det med at vinde i lotto :)

:) Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smider lige Anna-Irishbrides ugebladskur herind - så ved jeg hvor den er, hvis nu jeg skulle få en lidt kraftigere rygrad end den regnorm, der sidder der pt. :) (Netto har ½ kg. skolekridt for 30 kr. i denne uge - der er ikke ½ kg. tilbage i min pose!!! :super: )

"Ugebladskuren"

Man vælger hver dag en morgenmad, en frokost, en aftensmad og 2 mellemmåltider

Morgenmad

• Havregrød lavet med 50g havregryn og halvt vand, halvt skummetmælk. Drysses med blandede frø og 2 tsk honning
  • 3 Spsk sukkerfri Mysli med 100 ml skummetmælk
  • 1 dåse makrel (i vand eller tomat) med 1 tomat på 1 skive fuldkorns-, surdejs eller rugbrød
  • En stor skål frisk hjemmelavet frugtsalat
  • 2 skiver fuldkornstoast med (meget) light smørreost
  • Røræg lavet med 2 æg på 1 skive rugbrød (ingen smør)
  • 1 grillet kipper med grillede tomater
Frokost
  • 50 g kalkun i skiver på 1 skive fuldkorns-, surdejs- eller rugbrød smurt med (meget) light smørreost, sort peber og citronsaft
  • 50 g hytteost blandet med en håndfuld rejer, hakket løg og blandet salat i et fuldkorspitabrød
  • Græsk salat lavet med 50g feta, 6 sorte oliven, citronsaft og tomater, agurk og løg
  • 1 dåse makrel (i vand eller tomat) med en halv moset avocado blandet med tomater og agurk i tern samt hakket løg og citronsaft. Serveres med 2 havrekiks
  • 40g light mozzarella med tomatsalat med løg. Dressing af 2 tsk olivenolie og citron. Serveres med 1 skive rugbrød
  • 4 riskager med 50 g light hummus og salat
Aftensmad
  • 100g tofu, broccoli og løg stegt i wok serveret med 3 spsk (med top) brune ris
  • Ovnbagte squash og auberginer (let penslet med olivenolie) serveret med 100 g ovnbagt kyllingebryst (uden skind)
  • 1 lille bagt makrel med salat af julesalat, appelsin og brøndkarse
  • Spinat- og linsesuppe - suater løg, spinat, 100g linser og hvidløg i 1 tsk olie. Tilsæt spidskommen og koriander, en halv grøntsagsboullionterning og vand. Kog i 15 minutter og blend.
  • Kylligespyd af 100g kyllingebryst i tern marineret i soya, citronsaft, hvidløg og ingefær grillet med peberfrugt, løg og champignon i passende stykker. Serveres med en stor salat og ekstra grøntsager
  • 100g grillet laks serveret med 3 spsk (med top) quinoa blandet med hakkede grøntsager.
Mellemmåltider - vælg 2 om dagen
  • 1 æble og en dessertskefuld omegamix- frø (blandede "fuglefrø")
  • 1 bæger 0% græsk yogurt med 1 tsk honning
  • Smoothie - 50 ml light yogurt naturel, 50 ml skummetmælk og en stor håndful frosne bær blendes med 1 tsk honning. Tilsæt vand hvis konsistensen er for tyk
  • 10 mandler og en appelsin
  • 2 firkanter mørk chokolade (75-85% kakao) KUN 1 gang om ugen!
  • Pære og 25g light mozzarella
  • Bladselleri med 30g extra light flødeost
  • 1 havrekiks med 25g hytteost
Det skal lige tilføjes at der er INGEN alkohol og INGEN koffein på denne her kur (i nødstilfælde kun 1 koffeinholdig drik om dagen - selvfølgelig uden sukker).

Når man når halvvejs til sit mål har man fri fra kuren til et aftensmåltid efter eget valg (selvfølgelig skal man nok ikke spise en hel lasagne, drikke en hel flaske vin og kværne 3 plader marabou )

Så skulle du prøver at være mig. Jeg har fulgt min kur den sidste uge og har taget to kilo på. *SURMULE*

0

Del dette indlæg

Hey du,

Jeg har da helt glemt at ønske tillykke med de to måneder, men jeg kan vist lige nå det.... TIllykke - det er jo lige om lidt!

Altid hyggeligt at mødes til BK sludre, hygge, spise komsammen :) Der bliver godt nok knævret igennem... Mon ikke vi skal finde et andet sted næste gang, så Maja kan tage kage med, og så der ikke er så meget støj - det er næsten svært at snakke sammen... Det må vi jo se til.

Godnatter!

0

Del dette indlæg

Ooooh hvad skuer mit øje? BK hygge MED KAGE???? Jeg vidste jeg gik glip af noget i aften :super:

Jamen altså - hvis folk har mod på en tur til Søborg, så har vi snildt plads til en flok bridezillaer i stuen (og så kan vi smage Majas kage :))

Ville det være en idé? (Tvivler på man kan finde en café i København hvor man selv må medbringe kagen).

Lå her på sofaen og savnede jer jo nærmest - æv for min næse :cheerleader3:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Jamen det var jo fantastisk hyggeligt det hele igår, shopping og lidt spisning :)

Vi fik dog ikke købt så meget, men jeg havde også snydt lidt og købt noget inden vi mødtes :super:

Håber u fandt godt hjem til lorteøen ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Anja.

Håber du kom godt hjem, og at Lasse ikke var alt for sur på dig efter, at vi havde beslaglagt dig i så lang tid!

Det var smadder hyggeligt at se dig igen! Og må jeg lige kommentere på dit hår igen: det er virkeligt pænt til dig med den lidt mørkere farve :)

Er spændt på, om I bliver bombarderet de næste 6 dage af posten med alle tilbagemeldingerne, eller om jeres gæster er som så mange andre og svarer for sent! (det er sgu for dårligt at folk ikke kan få fingeren ud :super: )

Glæder mig bestemt til at se dig igen! Skal du ikke med til frokost ude i Hvidovre hos Mette T d. 20/5?

0

Del dette indlæg

Ooooh hvad skuer mit øje? BK hygge MED KAGE???? Jeg vidste jeg gik glip af noget i aften :super:

Jamen altså - hvis folk har mod på en tur til Søborg, så har vi snildt plads til en flok bridezillaer i stuen (og så kan vi smage Majas kage :))

Ville det være en idé? (Tvivler på man kan finde en café i København hvor man selv må medbringe kagen).

- Gitte

Altså for mig er det ikke et problem at tage til Søborg! Synes det kunne være en super ide, at mødes hjemme ved en næste gang til kaffe og kage!
0

Del dette indlæg

ÆV, Anja! Det er da bare for surt, når en, I rigtig gerne vil have kommer melder afbud!! Ja, man kan godt ræsonnere sig frem til hans gode grund til at takke nej til invitationen, men jeg synes da, at det er lidt langt ude ... Altså, "svigermor" har jo fødselsdag hvert år, men I bliver kun gift én gang!

Jeg står selv i den dumme situation, at jeg måtte takke nej til en venindes bryllup, da min faster og onkel holder sølvbryllup samme dag, og havde meldt datoen ud til os allerede sidste sommer. Venindens bryllup hørte jeg først om ca. ½ år før dagen den 1. september i år. Havde det "kun" været en rund fødselsdag, havde jeg ikke tøvet med at melde afbud til fødselsdagen og prioritere brylluppet over det, men lige præcis med et sølvbryllup er det jo som med et bryllup; det kommer kun én gang!

:cheerleader3:

Maja

Kære Maja

Jeg er fuldstændig enig! Jeg mener altså også at først i tid har ret (ok - det var faktisk temmelig jura-nørdet sagt!) Men essensen - den, der først melder ud holder man aftalen med. Han havde jo mundtligt tilkendegivet, at han gerne ville med, da vi fortalte ham om det i sommers - præ-kæreste :griner:-

Nå, men det er hans valg, og det er der ikke så meget at gøre ved.

Ærgerligt at din veninde ikke meldte datoen ud noget før -HAHA-

Kan godt følge min kærestes ressonnement, men kan samtidig også godt følge min kammerat, som endelig har fundet en sød pige, hvor han har lyst til at møde svigerfamilien - men kan han ikke møde dem en anden gang :boohoo:? 55 år er jo ikke rigtig det man betegner som rund fødselsdag! Jeg kender jo selvfølglig ikke hele historien - det kan jo godt være, at hun holder kæmpe fest, og der ligger en masse mere bag! - vil bare så gerne have min kammerat med.. men jeg kan se på hans brev, at han virkelig er ked af det, og at han har grublet en del over sagerne - og så er der jo ikke så meget at gøre. Når først folk har meldt fra, så begynder man jo ikke ligefrem at forhandle med dem :thumbsupsmileyanim: Selvom min kæreste også er indstillet på, at min kammerats kæreste jo bare kunne komme med... må lige tænke over, om jeg skal ringe og give det tilbud, eller bare lade den ligge - for i så fald skal min kammerats kæreste jo melde fra til sin egen mors fødselsdag HUUG

HUUG HUUG HUUG:):bearhug::griner:-

Ej, hvor er det strengt! Men okay, han har da pli og skriver det pænt til jer - det er da et plus! Det er der ikke mange, der gør.

Tak for din søde hilsen i min tråd - kunne ikke lade være med at smile over det med at vinde i lotto :boohoo:

:super: Anita

Kære Anita

Det var skam så lidt med den hilsen - tænkte du trængte til et lille smil på læberne - og det lykkedes heldigvis :)

Ja, det er nok også hans brev, forklaring og anger, der gør at jeg ikke er megasur men bare ked af det og skuffet.

0

Del dette indlæg

Hej Anja!

Tusinde tak for i dag - det var super hyggeligt at møde dig!

Har du set det her (som vi snakkede om i dag): Forum for opskrifter til allergikere.

:griner:-

Maja

:cheerleader3: JUBIII..... så må vi hellere få skrevet nogle opskrifter ind :) (så virkede det åbenbart, at jeg skrev til Ki og rykkede hende :thumbsupsmileyanim: )

Selv tak for idag - det er bare super hyggeligt, når man møder alle de søde BK piger i virkeligheden, og finder ud af at I også er søde uden for nettet :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skulle du prøver at være mig. Jeg har fulgt min kur den sidste uge og har taget to kilo på. *SURMULE*

2 kg på én uge mens du er på kur??? Hvad gør du dog?? (Tror det er fordi du træner en masse og har opbygget dine muskler - muskler vejer jo mere end fedt :) )

0

Del dette indlæg

- Gitte

Altså for mig er det ikke et problem at tage til Søborg! Synes det kunne være en super ide, at mødes hjemme ved en næste gang til kaffe og kage!

Jeg er også frisk - ved godt nok ikke helt hvordan jeg kommer til Søborg, men det kan vel lade sig gøre :griner:-

Ellers kunn jeg måske også være frisk på at tænde op i grilen og drikke et par kolde øl i gården ude hos mig i løbet af sommeren...

0

Del dette indlæg

Hey du,

Jeg har da helt glemt at ønske tillykke med de to måneder, men jeg kan vist lige nå det.... TIllykke - det er jo lige om lidt!

Altid hyggeligt at mødes til BK sludre, hygge, spise komsammen :griner:- Der bliver godt nok knævret igennem... Mon ikke vi skal finde et andet sted næste gang, så Maja kan tage kage med, og så der ikke er så meget støj - det er næsten svært at snakke sammen... Det må vi jo se til.

Godnatter!

Kære Louise

Tak for lykønskningen :thumbsupsmileyanim: Og i går var der kun 60 dage til - 2 markeringer på 2 dage - vildt! Ja, det er lige om lidt - fandt faktisk også ud af igår, at der kun er 1 mdr. til jeg skal til eksamen i selskabsret, som mit arbejde betaler for at jeg følger. Den var straks værre - må vist hellere få lavet en læseplan i dag hvis jeg skal nå det HUUG

Ja, det var super hyggeligt - er med på privat kagegilde næste gang - så er det også lettere at mingle og få talt med nogle flere. Vi er jo lidt låste på vores pladser på caféen. Der er allerede kommet gode forslag til steder, så mon ikke det kan lykkes?

KH Anja

Jamen det var jo fantastisk hyggeligt det hele igår, shopping og lidt spisning :boohoo:

Vi fik dog ikke købt så meget, men jeg havde også snydt lidt og købt noget inden vi mødtes HUUG

Håber u fandt godt hjem til lorteøen ;)

Kære Gitte

Ja det var super hyggeligt - nok meget godt for min økonomi at vi ikke fik købt noget - men vi fik da kigget på lidt sager og jeg fik "stjålet" et (gratis) blad :)

I øvrigt - hvor er det morsomt, at du har hyret min bror til at spille til jeres bryllup - det skal jeg fortælle ham :)

KH Anja

Hejsa Anja.

Håber du kom godt hjem, og at Lasse ikke var alt for sur på dig efter, at vi havde beslaglagt dig i så lang tid!

Det var smadder hyggeligt at se dig igen! Og må jeg lige kommentere på dit hår igen: det er virkeligt pænt til dig med den lidt mørkere farve :super:

Er spændt på, om I bliver bombarderet de næste 6 dage af posten med alle tilbagemeldingerne, eller om jeres gæster er som så mange andre og svarer for sent! (det er sgu for dårligt at folk ikke kan få fingeren ud HUUG )

Glæder mig bestemt til at se dig igen! Skal du ikke med til frokost ude i Hvidovre hos Mette T d. 20/5?

Kære Pernille

Som altid hyggeligt at skvadre med dig :cheerleader3: Nej, Lasse var skam ikke sur - der var jo fodbold i fjerneren :bearhug:

Tak for komplimenterne om mit nye hår-look. Er også meget glad for det :griner:-

Ja, det bliver spændende at se, om postkassen kan rumme SÅ mange breve som vi pt. afventer HUUG

Glæder mig også til at se dig og alle de andre igen. Desværre skal jeg ikke med den 20 til frokost, selvom det lyder ret hyggeligt. Vi er i sommerhus i Kr. himmelfart, og så sidder jeg og læser i den weekend - skal jo til eksamen den 24. maj :boohoo:

KH Anja

0

Del dette indlæg

Lå her på sofaen og savnede jer jo nærmest - æv for min næse HUUG

- Gitte

Jeg er også frisk - ved godt nok ikke helt hvordan jeg kommer til Søborg, men det kan vel lade sig gøre HUUG

Ellers kunn jeg måske også være frisk på at tænde op i grilen og drikke et par kolde øl i gården ude hos mig i løbet af sommeren...

Jeps Mamatux (MamaTUD?) - sådan går det, når man ikke dukker op på grund af noget så fjollet som sygdom! :thumbsupsmileyanim: Vi savnede dig :boohoo:

Vi talte om (som det nok efterhånden er gået op for dig) at lave mødet i privat regi næste gang, så Maja kan øve sig på sin bryllupskagebagning - vi må jo stimle sammen og hjælpe hende med at smage på den, så hun kan høre om (læs: hvor) god den er - sådan noget skal jo testes grundigt inden man laver den endelige version :cheerleader3:

Søborg lyder som en god idé - grill hos Louise som en lige så god idé - specielt hvis den er med Majas kage som dessert HUUG Kan man egentlig grille bryllupskage? Weber siger jo, at man kan grille alt :griner:-

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer