AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

BLOMSTER FRA UVENTET SIDE

Mens vi var væk fik vi blomster med Interflora. De var fra vores kammerat, der er udstationeret i Irak. Hans kone var med til festen, så vi havde jo fået gave fra dem - men så sendte han lige en blomsterhilsen til os også - mega sødt af ham. Desværre havde han glemt at vi var afsted på ferie - så jeg bad mine forældre om at tage blomsterne hjem til sig, så de i det mindste kunne nyde dem - og da vi så kom hjem fra ferie i går havde mine forældre købt en stor "velkommen hjem" buket til os - og fyldt vores køleskab med lidt mad til i går og i dag - dejligt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I ser altså så dejlige ud...

Også er jeg vild med din buket!!! håber der kommer flere billeder senere!!

Havde i Bare en fantatisk rejse?? også gode dukker-ture

Tak skal du ha søde :bearhug: Jeg viderebringer rosen for buketten til Lasse.

Skal nok lægge flere billeder ind når vi får flere ;)

Vi havde en super rejse og vildt fede dykkerture - lægger også billeder ind der fra senere - skal lige have vasket tøj, sat bryllupsgaver på plads mv før jeg kan tillade mig at hellige mig flere timer til BK med beretninger :bearhug: Der er dælme meget at ordne efter fest og ferie :bearhug: Godt vi stadig har ferie ugen ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke smukke Anja... Tillykke med brylluppet og velkommen hjem fra en forhåbentlig fantastisk bryllupsrejse!

Hvor er det dog et helt igennem vidunderligt diadem og en helt tovlig flot frisure! - du ser nærmest helt adelig ud! - Vil dog liiiige indskyde at et der med orkidéerne der er DIN blomst??? - Så forstår jeg det bare ikke.... for jeg troede det var MIN!!! - jeg vil have en buket fuldstændig som din dog bare i lys... og blandet med lidt olivengrene... hvis det ikke bliver for meget!!!???

Anja - jeg glæder mig til at høre lidt mere om jeres store dag...håber snart vi ses!

- Mette

post-23814-1184259632.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde søde Anja I ser så dejlige ud! Og jeg vil høre ALT om jeres rejse. Men lige nu? Jeg kan ikke rumme det. Stresser lidt rundt herhjemme med nogle kirkeprogrammer som vi jo først har kunnet lave her til aften efter vi er kommet hjem :bearhug:

Men jeg håber virkelig at du kommer lørdag og kommer og giver en krammer, for det kunne en dælme godt bruge lige nu. FØJ jeg er NERVØS! Har 1000 elefanter i maven og kvalme :bearhug: Er det ikke lidt tidligt?

Anyways - kæmpe :thumbsupsmileyanim: til jer begge. Og så skylder vi vist hinanden noget kold hvidvin på en altan og tøsefnidder???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde søde Anja I ser så dejlige ud! Og jeg vil høre ALT om jeres rejse. Men lige nu? Jeg kan ikke rumme det. Stresser lidt rundt herhjemme med nogle kirkeprogrammer som vi jo først har kunnet lave her til aften efter vi er kommet hjem :toot:

Men jeg håber virkelig at du kommer lørdag og kommer og giver en krammer, for det kunne en dælme godt bruge lige nu. FØJ jeg er NERVØS! Har 1000 elefanter i maven og kvalme :kiss: Er det ikke lidt tidligt?

Anyways - kæmpe :bearhug: til jer begge. Og så skylder vi vist hinanden noget kold hvidvin på en altan og tøsefnidder???

Sødeste Mamatux - kan jeg hjælpe med de programmer, eller er I blevet færdige?

1000 tak for roserne - du bliver mindst lige så dejlig som jeg var :( . Min veninde sagde til mig, at jeg var den næstsmukkeste brud hun nogensinde havde set - hun var stadig selv den smukkeste ;) Og det er netop sådan man skal have det. Sådan har jeg det - jeg tror ikke på, at der er nogle brude, der i mine øjne kan blive lige så smukke som jeg var... så hvis jeg siger til dig på lørdag, at du er den næstsmukkeste brud... så ved du stensikkert hvad jeg mener :blush:

Ergo..... JEG KOMMER HELT SIKKERT OG KRAMMER DIG PÅ LØRDAG.... Indtil da må du nøjes med disse :super::bearhug:

Stress ned min søde skat OG NYD DET..... Du har mega-meget styr på det, så det kommer til at gå fint sødeste.

Og den med kold hvidvin... nu har vi fået hele Weberudstyret, så vinen kan sagtens kombineres med grill-bøffer.... men først.... SKAL DU GIFTES I OVERMORGEN ;) :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at komme forbi og kramme dig

PS! Tager paparazzi-Canonen med - er i vildt godt træning med fotoskydningen fra ferien ;) (Har taget over 700 billeder + noget video af hvalhajer :bearhug::biggrin:

OBS! Jeg kører i bil til Tux-brylluppet, så hvis der er nogen, der vil med i bilen fra Rødovre til Østerbro, så har jeg 3 bagsædepladser og en enkelt forsædeplads. Først til mølle.... kan også godt samle op undervejs ml. Lorteøen og Rødovere, men jeg gider ikke at køre en masse omveje ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
sikke nogle helt fantastiske billeder, det diadem er virkelig virkelig unikt og smukt. Håber I har haft en dejlig ferie og rigtig nydt hinanden og vandet :bearhug:

Dejligt at du er tilbage herinde!! Glæder mig til mange flere billeder!

Tak skal du ha søde - må vist hellere sørge for at viderebringe roserne for diademet til svigerfamilien, der ejer det over 150 år gamle smykke - Jeg tudede ved frisøren, da hun satte det på - det var en helt fantastisk følelse endelig at få det på ;)

Kære ny-gifte,

håber I har haft en rigtig dejlig honeymoon... forøbig er det absolut smukke billeder vi har set!!!

spændt på at se mere..... :thumbsupsmileyanim:

KH

Louise

Takker takker.... der skal nok komme flere billeder en af dagene :blush:

Velkommen hjem :biggrin:

Jeg håber I har haft en helt fantastisk tur, jeg har slet ikke været misundelig :bearhug:

:bearhug:

Hæ - hæ.... kan da godt forstå de små misundelige suk ;) Men I skal jo til Thailand til januar, så der bliver jeg jo bare misundelig ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Smukke smukke Anja... Tillykke med brylluppet og velkommen hjem fra en forhåbentlig fantastisk bryllupsrejse!

Hvor er det dog et helt igennem vidunderligt diadem og en helt tovlig flot frisure! - du ser nærmest helt adelig ud! - Vil dog liiiige indskyde at et der med orkidéerne der er DIN blomst??? - Så forstår jeg det bare ikke.... for jeg troede det var MIN!!! - jeg vil have en buket fuldstændig som din dog bare i lys... og blandet med lidt olivengrene... hvis det ikke bliver for meget!!!???

Anja - jeg glæder mig til at høre lidt mere om jeres store dag...håber snart vi ses!

- Mette

post-23814-1184259632.jpg

Tak dejlige Mette, både for lykønskninger, velkomst og roser.... Fortalte Lasse om dine kommentarer om buketten... han blev ret stolt ;) Tror det vil være ret cool med olivengrene i også - et par enkelte og ikke for mange, så bliver det fint.... men er det ikke manden, der skal stå for det?? :bearhug: Lasse klarede det i hvert fald til UG-kryds og slange :thumbsupsmileyanim:

Kan forstå vi ses på lørdag til TUX-bryllup - glæder mig. Regner med at være der 15-20 minutter før - så kan vi jo sætte os sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det regnede lidt på dagen, så nogle af billederne blev taget under pavillionen, men så man ikke så pavillioenen. Lasses faster fangede - i bedste rapportagestil - dette situationsbillede.

post-20924-1184273242.jpg

Og så får I da også lige et billede af vores ringe.... nu jeg er igang med billederne.... så er der lidt til jer indtil jeg kommer igang med beretningerne.... :thumbsupsmileyanim:

post-20924-1184273478.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

OKAY OKAY..... her er bryllupskagen (i 2 smagsvarianter) som min kusines kæreste havde lavet til os.... mums....

post-20924-1184273642.jpg

Og på vej ud af kirken med min nevø og niece bag os... (ved godt billederne kommer lidt rodet... der kommer mere styr på det i beretningen :bearhug::thumbsupsmileyanim: )

post-20924-1184273801.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OBS! Jeg kører i bil til Tux-brylluppet, så hvis der er nogen, der vil med i bilen fra Rødovre til Østerbro, så har jeg 3 bagsædepladser og en enkelt forsædeplads. Først til mølle.... kan også godt samle op undervejs ml. Lorteøen og Rødovere, men jeg gider ikke at køre en masse omveje ;)

Så er der 3 pladser tilbage i alt.... en enkelt plads er snupset ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim: STORT forsinket tillykke med hvad der ligner et super-bryllup, og håber I har haft en skøn skøn rejse med dykning og hvad der sig dertil hører (hvad ved jeg?)

- og tak for hilsen i min tråd :bearhug:

Knus Ditte.

Hej Ditte - selv tak og tak for din hilsen ;)

I skal afsted mandag ikk'? Så finder du ud af hvad der hører sig til..... masser af champagne og krampe i kinderne af at smile :bearhug:

KH Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde manden egentligt til kjolen???

Siden jeg har haft mareridt om at Søren ikke kunne lide min kjole har jeg været fuldkommen panisk :bearhug: Jeg tror jeg savner min kjole, det må være det :thumbsupsmileyanim:

Fik I set noget spændende undervands på rejsen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvad sagde manden egentligt til kjolen???

Siden jeg har haft mareridt om at Søren ikke kunne lide min kjole har jeg været fuldkommen panisk :( Jeg tror jeg savner min kjole, det må være det :biggrin:

Fik I set noget spændende undervands på rejsen?

HVAD SAGDE MANDEN TIL KJOLEN?

Han var meget begejstret for kjolen... han havde håbet på, at der ville være masser af tyl på kjolen... det vidste jeg godt :bearhug: Har vist ham mit andet-valg - den var han også begejstret for, så jeg ramte åbenbart rigtigt ;)

Tror ikke du skal være bekymret for kjolen og Sørens reaktion - er sikker på, at han synes du er dejlig, om du så kom i en mintgrøn kartoffelsæk :thumbsupsmileyanim:

Vi så en masse spændende. Var bl.a ude og snorkle med hvalhajer. De bliver 8-18 m. Den vi svømmede mest med var ca. 14 m. lang og vi var helt tæt på - dens halefinne ramte mine ben på et tidspunkt :bearhug: De er bare SÅ gratiøse de dyr. Har taget masser af billeder og dvd under vandet. På dykkene var vi bl.a. i ferskvandshuler med drypsten og i havet hvor vi bl.a. så en ørnerokke og en pilerokke - og massevis af skildpadder :bearhug:

Lægger billeder ind - har taget 748 billeder, så der er lidt, der skal gennemgås og komprimeres... skal nok lade være med at lægge alle billederne ind :blush:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
BLOMSTER FRA UVENTET SIDE

Mens vi var væk fik vi blomster med Interflora. De var fra vores kammerat, der er udstationeret i Irak. Hans kone var med til festen, så vi havde jo fået gave fra dem - men så sendte han lige en blomsterhilsen til os også - mega sødt af ham. Desværre havde han glemt at vi var afsted på ferie - så jeg bad mine forældre om at tage blomsterne hjem til sig, så de i det mindste kunne nyde dem - og da vi så kom hjem fra ferie i går havde mine forældre købt en stor "velkommen hjem" buket til os - og fyldt vores køleskab med lidt mad til i går og i dag - dejligt ;)

Vil lige vise billeder af buketten, som vores soldaterven sendte til os - øv at vi gik glip af den. Tror aldrig jeg har haft så stor en buket.... den var inkl. vase.

post-20924-1184322047.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-20924-1184322125.jpg

Min kusines mand (der er konditor) siger, at bryllupskager IKKE SKAL GEMMES 1 ÅR, da kagen og ingredienserne ikke har godt af det. Vi har frosset vores top på kagen, så jeg tror vi tør den op og spiser med soldaten når han kommer hjem den 20. juli :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer