AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Kære Anja

KÆMPE tillykke med på lørdag. Synes godt at I kunne blive gift her på bryggen så jeg kunne komme til gloryllup, men kan godt forstå at I gerne vil "hjem".

Vejrudsigten ser bestemt ikke tosset ud. Næsten bedre end hvis det skulle blive drøn-hedt.

:thumbsupsmileyanim::):huh: Alle de bedste ønsker til jer om en fantastisk og uforglemmelig dag. :) :) :o

Hilsen Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ikke værst ud med vejret, må bar ehåbe de få milimeter ikke kommer når I skal fotograferes, men selvfølgelig gør de ikke det :thumbsupsmileyanim:

De gør sig nok mest i Mexicanske øl jo, men af en eller anden ubeskrivelig grund er Gallo meget propulær nordlige del af latinamerika ;) Den er lidt mørkere end det "normale" mexicanske øl, men ikke mørkere end carlsber :)

Skal nok drikke en Gallo for dig, hvis vi falder over nogle ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lasse bliver sikkert også gald for du udtrykker stor stor glæde for hans forældre ;) Mon ikke du kommer til at stortude under alle omstændigheder når tale omhandler Lasse på dagen, efter Lasses tale (hvis der altså kommer en?) og med hele stemningen? :)

Da jeg gik på HF skrev jeg altid opgaver i aller aller sidste øjeblik og min dansklære elskede det jeg skrev, men man kunne godt mærke at det, pga. tidspres, ikke var så godt gennemrettet. Efter mange opfrodringer fra ham prøvede jeg så at skrive en opgave en uge før aflevering eller der omkring. Da jeg fik det tilbage var min lære ikke spor begjstre og han spurgte mig hvad jeg dog havde lavet. Jeg sagde jeg havde skrevet den i god tid. Det bad han mig om aldrig at gøre mere, jeg skrev bedst under pres :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med fin skrivningen :o

Tror også nok der skal komme lidt snøfteri omkring det jeg siger om/til Lasse.... men jeg startede med de to andre grupper, og så kom tårerne... og så tog jeg mig sammen :huh:

Lasse holder helt sikkert tale... ingen tvivl om det... glæder mig.... og ved jeg kommer til at stortude :) Jeg er sådan et tudefjæs :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anja

KÆMPE tillykke med på lørdag. Synes godt at I kunne blive gift her på bryggen så jeg kunne komme til gloryllup, men kan godt forstå at I gerne vil "hjem".

Vejrudsigten ser bestemt ikke tosset ud. Næsten bedre end hvis det skulle blive drøn-hedt.

:thumbsupsmileyanim::):huh: Alle de bedste ønsker til jer om en fantastisk og uforglemmelig dag. :) :) :o

Hilsen Anne

Hej Anne

Ja, det er sørme da for dårligt at vi ikke bliver gift på Bryggen... hvordan var det nu liiiiige med jer..... var det Randers I tog hjem til i stedet for Bryggen??? :bearhug::blush:

1000 tak for lykønskningerne.... ja drønhedt vejr - det er min kjole bestemt ikke til.... py ha... det er ikke lige hedebøkge man tænker på i januar når man er ude og prøve kjole til sommerbryllup!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Anja

KÆMPE tillykke med på lørdag. Synes godt at I kunne blive gift her på bryggen så jeg kunne komme til gloryllup, men kan godt forstå at I gerne vil "hjem".

Vejrudsigten ser bestemt ikke tosset ud. Næsten bedre end hvis det skulle blive drøn-hedt.

:thumbsupsmileyanim::):huh: Alle de bedste ønsker til jer om en fantastisk og uforglemmelig dag. :) :) :o

Hilsen Anne

Hej Anne

Ja, det er sørme da for dårligt at vi ikke bliver gift på Bryggen... hvordan var det nu liiiiige med jer..... var det Randers I tog hjem til i stedet for Bryggen??? :bearhug::blink:

1000 tak for lykønskningerne.... ja drønhedt vejr - det er min kjole bestemt ikke til.... py ha... det er ikke lige hedebøkge man tænker på i januar når man er ude og prøve kjole til sommerbryllup!!! :blush:

Nå ja, detalje. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anja

KÆMPE tillykke med på lørdag. Synes godt at I kunne blive gift her på bryggen så jeg kunne komme til gloryllup, men kan godt forstå at I gerne vil "hjem".

Vejrudsigten ser bestemt ikke tosset ud. Næsten bedre end hvis det skulle blive drøn-hedt.

:thumbsupsmileyanim::):huh: Alle de bedste ønsker til jer om en fantastisk og uforglemmelig dag. :) :) :o

Hilsen Anne

Hej Anne

Ja, det er sørme da for dårligt at vi ikke bliver gift på Bryggen... hvordan var det nu liiiiige med jer..... var det Randers I tog hjem til i stedet for Bryggen??? :bearhug::kiss:

1000 tak for lykønskningerne.... ja drønhedt vejr - det er min kjole bestemt ikke til.... py ha... det er ikke lige hedebøkge man tænker på i januar når man er ude og prøve kjole til sommerbryllup!!! :blush:

Nå ja, detalje. :bearhug:

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

:thumbsupsmileyanim::):huh::bearhug::):):o

...MED DEN STORE DAG PÅ LØRDAG!

ER SIKKER PÅ I FÅR EN VIDUNDERLIG DAG!

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

:):huh::):bearhug::):o:bearhug:

...MED DEN STORE DAG PÅ LØRDAG!

ER SIKKER PÅ I FÅR EN VIDUNDERLIG DAG!

-Sophie

TAK søde Sophie.... Det var da en vild række af tillykker...... :thumbsupsmileyanim:

Håber du snart får det bedre, så du også er klar til jeres store dag i næste uge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anja!

Tusind tak for din hilsen i min tråd - Det varmede midt i al stresset :thumbsupsmileyanim:

Så er det lige om lidt... 1 DAG :)

Vil bare ønske jer en super fantastisk dejlig dag :)

Og en fantastisk bryllupsrejse :huh:

Kan være vi mødes ved kirken ;)

Det har været rigtig hyggeligt at følges ad herinde :(

Glæder mig til at høre om jeres store dag og bryllupsrejsen...

:):):o:bearhug::bearhug::blush::blink::kiss::td:

Anette

Redigeret af Anettekj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Anja... :thumbsupsmileyanim: Kæmpe stort tillykke med i morgen. :thumbsupsmileyanim: Jeg håber at I må få en kæmpe fantastisk dag, som I aldrig vil glemme :cheerleader3:

Krydser fingre for at vejrguderne ændre mening i sidste sekund, og I bare får en dejlig solskinsdag, men hvis ikke det sker, er jeg sikker på at jeres dag bliver fantastiske alligevel!

:iloveyou::bearhug::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey Anja.

Du manglede kun 65 besvarelser for at nå de 3000 inden brylluppet, det er da ret godt klaret :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

(måske en lidt restløs fredag aften :thumbsupsmileyanim: )

Håber virkelig jeres dag imorgen bliver så utrolig pragtfuld. Gad vide om du sidder og bider i dine sikkert ny ordnet negle lige nu....??? :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anja.

Jeg håber virkelig i får den mest vidunderlige dag ever :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Du bliver så smuk i dit outfit og jeg glæder mig så meget til at se billederne.

KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG KÆMPE TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::iloveyou::blush::bearhug::blush::blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bunny_4.gif :blush: :carrot: :hug::blush:()()

STORT TILLYKKE MED BRYLLUPPET skal også lyde her fra!

Håber I får den mest vidunderlige dag og glæder mig meget til billeder og beretning når I kommer hjem!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæreste Anja,

Så er det dagen! HVor er det vildt - lige før var der en uge! HVad der er endnu mere vildt, er, at der nu kun to uger tilbage for mig...

Håber I får en helt igennem fantastisk og uforglemmelig dag! Glæder mig til at høre og se alt om det, når vi mødes 'på den anden side' - Fru Hartmann :thumbsupsmileyanim:

Stort TILLYKKE til jer begge to!

- Louise (som har været i bad, lagt make-up, pakket diverse og nu sidder med en kop kaffe, BK og morgenavisen og venter på at bliver poltet... Nævnte jeg at kl er 7.30 lørdag morgen :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer