AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim::) For hunnan da hvor ser det bare godt ud det hele.... :o:)

Når nu du ikke vil ha' "putteren" med, må du jo hellere få et for tidligt tillykke med bryllupsdagen nu!! :huh: :carrot: :bearhug:

Glæder mig til at læse om Jeres skønne bryllup (regn eller ej) og til at se billeder når du er faldet lidt ned på jorden igen og er kommet hjem!!

Ha' en helt vidunderlig weekend :bearhug::blush::kiss::)

Hej Skuggi

1000 tak for din hilsen... hvor er det hyggeligt at lykønskningerne er begyndt at komme :td: Jeg er her også lidt i morgen formiddag (torsdag) men jeg har lidt småting jeg skal ordne... fx købe et par selvsiddende strømper (just in case!) og noget tyl til bilen... vil da ikke køre i en plain-auto uden tyl på :blink: og så skal jeg pakke....

Regnen kan bare komme hvis den lyster (men det gør den ikke, for så får den med mig at bestille!!) - vi skal nok få en dejlig dag alligevel... men det er da lidt morsomt at følge med i vejrudsigterne og se hvordan den ændrer sig i løbet af dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UHH Anja, hvor ser det hele KANON ud.. totalt sød and du har købt!! Super fine menu og kirkehæfter, det bliver super til kirken og til festen!

Anna

Hej Anna

1000 tak for roserne - dem er jeg meget glad for ;)

Anden gav jeg 25 kr. for (lidt dyrt, men jeg har da mødt badeænder, der var endnu mere dyre, så det går nok... 25 kr. er da overkommeligt!) Den kan vist købes på Djeco (et fransk firma)... det er i hvert fald det, der står på pap-skiven den har om halsen. Har ikke tjekket hjemmesiden.

Jo flere roser jeg får for hæfte-produktionerne jo mere glad bliver jeg for dem. Det er jo ikke altid man selv har øjnene åbne for egen "genialitet" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anja & Lasse!

Jeg ønsker jer stort tillykke med på lørdag!

Jeg håber, I får den mest fantastiske dag fyldt med gode oplevelser og herlige overraskelser, og at den lever op til jeres forventninger.

:huh:

Maja

Hej søde Maja

Har lige læst din hilsen op for Lasse - han er begyndt at synes det er lidt hyggeligt med BK... og synes det er ret sødt med hilsner - også til ham :thumbsupsmileyanim:

1000 tak for lykønskningerne - glæder mig til at fremvise billeder for dig og de andre søde piger herinde.

Forsøger at forvente så lidt som muligt... så bliver man som hovedregel mest overrasket positivt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

READY TO TAKE OFF... 3 - 2 - 1.... BK HERE WE GOOOOOOOOOOOO.........!

Allersødeste Anja... DET ER JO SNAAAAAAAAAART!!!!!! - Jeg håber I får en helt igennem vidunderlig dag sammen med alle jeres gæster - vejret taget i betragtning, så skulle ægteskabet hermed være sikret BÅDE velstand, harmoni og lykke... (men det ved du jo alt om... he he he)

Kære Anja og Lasse... jeg ønsker alle de bedste ønsker for jer på jeres bryllupsdag og fremover i livet sammen... Må der altid ligge gode sten på jeres sti

post-23814-1182369957.jpg

Mange knus og smil fra Mette

Hej sweetiepie

1000 tak for din søde hilsen..... ihhhh :) hvor er det bare HYGGELIGT at hilsnerne er begyndt at komme ind.... nu er der en enkelt sommerfugl, der er ved at tage bolig i min mave :thumbsupsmileyanim: Tak for den.... lad der bare komme flere af de små kræ ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen i dag... hvad har jeg/vi udrettet :thumbsupsmileyanim:

  • Jeg har givet "bryllupskage" på arbejdet (og modtaget en gave som vi først må åbne lørdag!!)
  • Vi har danset brudevals og fik at vide vi er dygtige... og at vi helst skal se om vi kan få fat i den indspilning på "bryllupsmusik" som er indspillet af sønderjyllands symfoniorkester... den er nemlig lidt langsommere i taktslagene, så man kan danse bedre
  • Spist en afslappet aftensmad efter dans med Lasse på en café
  • Bleget tænder og lavet en dobbeltup ansigts fugtmaske
  • Jeg har fået en dansevabel under trædepuden under storetåen :) ikke så snedigt... Håber den går i sig selv
  • Har mailet fotoinspiration til fotograf
  • Har mailet gæsteliste til fotografveninde, der skal tage fotos af gæsterne
  • Har lavet bordplanen færdig
  • Har mailet bordplanen til kroen og til toastmasteren
  • Er begyndt at lægge ting frem som vi skal have med
  • Har lavet pakkeliste
  • Har lavet smykker... skal fortsætte i morgen
  • Har fjernet "fotostativ" på topfigur og limet bling fast i hullet...
  • Har vasket tøj - 2 maskiner
  • Har printet MamaTux collage og sat den i ramme
  • Har pakket morgengaver til Lasse ind
  • Har talt med min bror om DJ'en
  • Har talt med kroen
  • Har kysset min kommende ægtemand
  • Har skrevet mail til vennepar i Skotland

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anja & Lasse !

I ønskes bare 1000 gange tillykke med på lørdag (må hellere få skrevet her så I kan tage ordene med jer på jeres vej).

Er superglad for at have lært dig (Anja) at kende herinde og håber vi kommer til at se meget mere til hinanden!

Jeg håber collagen falder i god jord hos manden (det er jeg sikker på).

Ha' en helt uforglemmelig bryllupsdag i overmorgen!!

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af MamaTux
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anja & Lasse !

I ønskes bare 1000 gange tillykke med på lørdag (må hellere få skrevet her så I kan tage ordene med jer på jeres vej).

Er superglad for at have lært dig (Anja) at kende herinde og håber vi kommer til at se meget mere til hinanden!

Jeg håber collagen falder i god jord hos manden (det er jeg sikker på).

Ha' en helt uforglemmelig bryllupsdag i overmorgen!!

:huh:

Hej MamaTux

1000 tak for din søde hilsen. Lasse takker også... læse din hilsen (delvis) op for ham. Er sikker på at collagen falder i god jord :thumbsupsmileyanim: Den er bare SÅ flot.

Jeg er også vildt glad for at have lært dig at kende herinde... og SELVFØLGELIG skal vi da se hinanden meget mere fremover... skal da bl.a. ud og inspicere Tux-bolig og Tux-bryllup ;)

Ha en dejlig polterabend når den kommer... det gør den jo sandsynligvis inden jeg ser dig igen til... ta da.... jeres bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhhhh...Nu er et altså bare meget lige om lidt. Torsdag og så fredag tilbage. Det er da alt for vildt :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber i får en lige så vidunderlig dag som vi havde. Og så glæder jeg mig til at høre mere om hele forløbet, de små kiksere og sjove momenter og selvfølgelig feedback fra gæsterne.. :):huh::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anja. :blink:

Et stort

TILLYKKE MED JERES BRYLLUP PÅ LØRDAG

:huh::):):thumbsupsmileyanim::):bearhug::blush:

Jeg ønsker jer en vidunderlig dag og fantastisk oplevelse og alt godt for jeres ægteskab!

Tænk - nu er du snart en GIFT frue :kiss:

Lov mig nu, at I vil nyde dagen, hvert et minut, hvert et sekund, for det ER den mest fantastiske dag man kan tænke sig til!

:o

Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhhhh...Nu er et altså bare meget lige om lidt. Torsdag og så fredag tilbage. Det er da alt for vildt :)

Jeg håber i får en lige så vidunderlig dag som vi havde. Og så glæder jeg mig til at høre mere om hele forløbet, de små kiksere og sjove momenter og selvfølgelig feedback fra gæsterne.. :huh::):)

Hej søde Josefin

ihhh.... der er ca. 4 sommerfugle, som er ved at tage bolig i min mave... det blev lige lidt mere virkeligt, da Lasse smuttede på arbejde for lidt siden og jeg blev hjemme.... så ved jeg jo at han kommer tilbage om ca. 5 timer og så kører vi mod bryllupsland.... :thumbsupsmileyanim: Er så bange for at jeg glemmer noget, men jeg har jo 5 huskelister, så mon ikke det går? Mine forældre tager kjole, skørt og slør med... så jeg skal sådan set bare selv huske skoene :o

Håber der kommer lidt morsomme kiksere.... hvis jeg snubler op ad kirkegulvet sender jeg dig en varm tanke med et smil på læben ;)

Glæder mig til at vise billeder frem... og når vi returnerer fra Mexico til at se billeder fra jeres dejlige dag.

KH Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager I snart afsted, så jeg må hellere få ønsket dig god rejse og alt det der inden du slukker computeren for sidste gang som frøken :huh:

Jeg håber og ønsker dig inderligt en helt fantastisk dag på lørdag, jeg er sikker på at solen nok skal skinne om jeg så skal samle samtlige mariehøner i Greve omegn og sende op til Vor Herre og bede om godt vejr :)

Jeg håber din kjole sidder perfekt, håret og diademet ligeså og dit smil overskygger en eventuel sky på himlen.

Jeg håber din kære Lasse kan holde hulkene tilbage når han ser dig gå op ad kirkegulvet, og at han siger JA med en høj og stærk stemme uden den mindste tøven, heller ikke for sjov ;)

Jeg håber maden smager, vinen frisker og gæsterne danser :)

Jeg tror næsten jeg fik det hele med, men alt i alt ønsker jeg dig en helt fantastisk dag, og jeg glæder mig til at se billeder ;)

NU bliver frøken Anja snart fru :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen sødeste Anja,

Jeg må jo også hellere lige sende en KÆMPE bryllupshilsen i din retning, inden du forlader os til forde for.... øhm dit bryllup :bearhug:

Håber I får en helt fantastisk dag - regn eller ej - og jeg håber, vi får lov at se et foto af det smukke på inden de forsvinder til Mexico (er i øvrigt kun en liiiille smule misundelig på den tur...)

Ihhh, og der er kun to dage til! En køretur til Sønderjylland i dag og forberedelsesdag i morgen - og så er det pludselig lørdag! Glæder mig til at høre alt om dagen, når engang vi begge er blevet fruer!

Stort tillykke - soon-to-be-mrs-Lasse!

:thumbsupsmileyanim::):huh::):):o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

held og lykke med vielsen på lørdag... ønsker jer en fantastisk dag... nyd nu det hele...

mange hilsner fra Louise

Hej Louise

1000 tak for din hilsen :) Hvor er det skønt med alle hilsnerne.... det begynder at hjælpe på forståelsen... at det ER på lørdag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anja. :(

Et stort

TILLYKKE MED JERES BRYLLUP PÅ LØRDAG

:huh::):):thumbsupsmileyanim::):bearhug::kiss:

Jeg ønsker jer en vidunderlig dag og fantastisk oplevelse og alt godt for jeres ægteskab!

Tænk - nu er du snart en GIFT frue ()()

Lov mig nu, at I vil nyde dagen, hvert et minut, hvert et sekund, for det ER den mest fantastiske dag man kan tænke sig til!

:o

Solsikken :blush:

Hej søde solsikke

Ihhh hvor hyggeligt at du - gifte frue - kigger herind for at ønske tillykke :) Studenten på mit arbejde er helt oppe og køre over at jeg skal giftes - hun blev selv gift for 3 år siden og ELSKER at hun er sin mands KONE.... det er lige før hun går mere op i at jeg skal giftes end jeg selv gør (også kun næsten!) :td:

Skal nok knibe mig i armen når det hele virker for uvirkeligt og sørge for at nyde hvert et øjeblik... mon det er muligt at sætte dagen på slowmotion?? :blink:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager I snart afsted, så jeg må hellere få ønsket dig god rejse og alt det der inden du slukker computeren for sidste gang som frøken :huh:

Jeg håber og ønsker dig inderligt en helt fantastisk dag på lørdag, jeg er sikker på at solen nok skal skinne om jeg så skal samle samtlige mariehøner i Greve omegn og sende op til Vor Herre og bede om godt vejr :)

Jeg håber din kjole sidder perfekt, håret og diademet ligeså og dit smil overskygger en eventuel sky på himlen.

Jeg håber din kære Lasse kan holde hulkene tilbage når han ser dig gå op ad kirkegulvet, og at han siger JA med en høj og stærk stemme uden den mindste tøven, heller ikke for sjov ;)

Jeg håber maden smager, vinen frisker og gæsterne danser :)

Jeg tror næsten jeg fik det hele med, men alt i alt ønsker jeg dig en helt fantastisk dag, og jeg glæder mig til at se billeder ;)

NU bliver frøken Anja snart fru :thumbsupsmileyanim:

Hej sødeste Gitte

1000 tak for din fyldige lykønskning - nu kan det jo kun gå godt ;)

HI HI... på lørdag hedder jeg FRU HARTMANN (ligesom min svigermor og min svigerfarmor!!! :) ) :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen sødeste Anja,

Jeg må jo også hellere lige sende en KÆMPE bryllupshilsen i din retning, inden du forlader os til forde for.... øhm dit bryllup :kiss:

Håber I får en helt fantastisk dag - regn eller ej - og jeg håber, vi får lov at se et foto af det smukke på inden de forsvinder til Mexico (er i øvrigt kun en liiiille smule misundelig på den tur...)

Ihhh, og der er kun to dage til! En køretur til Sønderjylland i dag og forberedelsesdag i morgen - og så er det pludselig lørdag! Glæder mig til at høre alt om dagen, når engang vi begge er blevet fruer!

Stort tillykke - soon-to-be-mrs-Lasse!

:):):o:bearhug::bearhug::blush:

:) Bryllup og Mexico... og alt sammen inden for samme uge :huh:

sødeste Louise - 1000 tak for din dejlige hilsen... glæder mig til at give Lasse manchetknapperne. Skal nok se om jeg kan nå at få lagt nogle billeder ind på BK inden vi drager mod Den Mexicanske Golf på tirsdag :blink:

Soon-to-be-mrs-Lasse..... I like the sound of that :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde solsikke

Ihhh hvor hyggeligt at du - gifte frue - kigger herind for at ønske tillykke :bearhug: Studenten på mit arbejde er helt oppe og køre over at jeg skal giftes - hun blev selv gift for 3 år siden og ELSKER at hun er sin mands KONE.... det er lige før hun går mere op i at jeg skal giftes end jeg selv gør (også kun næsten!) :o

Skal nok knibe mig i armen når det hele virker for uvirkeligt og sørge for at nyde hvert et øjeblik... mon det er muligt at sætte dagen på slowmotion?? :)

:thumbsupsmileyanim:

Åhhh ja hvis bare man kunne sætte den på slowmotion - det ville jeg også gerne have haft gjort :)

Se lige hvad jeg har fundet til dig

post-20894-1182409475.jpg

Det ser da bedre og bedre ud!!!!!!!!

:)

Solsikken :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HJÆLP MIG LIGE.... HVAD VIRKER BEDST? FOR OG IMOD...

Jeg skal synge "Du er" (News) for Lasse på lørdag, hvor jeg synger solo og 2 af mine veninder synger flerstemmigt baggrundskor på udvalgte stykker af sangen.

Jeg vil også holde en lille tale, hvor jeg også inddrager lidt tak til mine forældre fordi de er så skønne som de er. Og en tak for modtagelsen i familien til mine svigerforældre. Og så selvfølgelig tale til min tilkomnmende.

MEN... jeg kan ikke finde ud af hvad der er bedst - i hvilken rækkefølge jeg skal tage det.

Jeg bliver stensikkert meget rørstrømsk og tuder når jeg skal holde talen.... og det kan gøre at stemmen bliver lidt grødet.... men på den anden side synes jeg måske at det virker underligt at jeg starter med en sang og så holder talen bagefter hvor jeg indleder med at sige tak! til mine forældre og svigerforældre.....

Der vil jo helt sikkert være noget klapperi efter sangen... og måske også efter talen.... Jeg har forsøgt at forestille mig begge scenarier og jeg kan ikke helt finde ud af hvad der vil være bedst/værst!

Kan I ikke lige hjælpe mig med for- og imod vedr. tale/sang og sang/tale.... og kom gerne med lidt argumenter for det ene og det andet.... jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der vil være bedst!! :wacko:

Har også oprettet det som tråd her

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde solsikke

Ihhh hvor hyggeligt at du - gifte frue - kigger herind for at ønske tillykke :blink: Studenten på mit arbejde er helt oppe og køre over at jeg skal giftes - hun blev selv gift for 3 år siden og ELSKER at hun er sin mands KONE.... det er lige før hun går mere op i at jeg skal giftes end jeg selv gør (også kun næsten!) :bearhug:

Skal nok knibe mig i armen når det hele virker for uvirkeligt og sørge for at nyde hvert et øjeblik... mon det er muligt at sætte dagen på slowmotion?? :o

:)

Åhhh ja hvis bare man kunne sætte den på slowmotion - det ville jeg også gerne have haft gjort :bearhug:

Se lige hvad jeg har fundet til dig

post-20894-1182409475.jpg

Det ser da bedre og bedre ud!!!!!!!!

:huh:

Solsikken :)

Hej igen søde

Tak for vejrmeldingen... der er faktisk kommet 1 mm mere på siden i går kl 11.30.... men hvad ved DMI?!?!? :blush: Vejrmeldingerne svinger hele tiden lidt, men hvis ikke det bliver mere end lidt byger hist og pist fordelt over dagen, så er vi vist meget heldige.... men vejret er ikke afgørende... om det står ned i stænger, så husker vi sikkert dagen som strålende med solskin :thumbsupsmileyanim:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anja

Hmmm... Jeg synes sang først og tale bagefter. Som du selv siger må stemmen hellere være i top til sangen, og så kan du tude "frit" under talen (ja, jeg kender det! Får samme problem...) :blink:

Nå, men eftersom du jo tager afsted i dag:

:):):bearhug:TILLYKKE :blush::huh::o

- med på lørdag!

Der er ikke noget så romantisk som en bindende juridisk kontrakt, hehe ;)

Jeg håber at I får det bedste og smukkeste bryllup i hele verden, og at I (for)bliver meget, meget lykkelige sammen, for det fortjener du! :)

Og husk: Vi tænker alle sammen på jer! :bearhug: Og glæder os til at se billeder!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde!!

Tusind tak for den søde besked i vores tråd :)

OG SÅ ET STORT TILLYKKE MED JERES BRYLLUP PÅ LØRDAG

Du får den mest fantastiske dag - det er vi sikre på. Vi glæder os så meget til at se billeder af den lykkelige brud og gom.

Hav en dejlig tur her til eftermiddag - BK vil miss you :)

Masser af knus, kram og ønsket om den mest fantastiske dag!

:thumbsupsmileyanim::):huh:

Lisette & Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KÆMPE STORT TILLYKKE!!!

Du er simpelthen sååå sød og så smuk og du skal bare have den bedste dag i jeres liv!!!!!

Flere gode råd:

Tag en dyb indånding ind i mellem:)

Få snakket med rigtigt mange:)

Få smagt bryllupskagen :thumbsupsmileyanim:

Men uanset om du glemmer alle råd og bare flyder med strømmen, så lover jeg dig, at det bliver en fantastisk dag uanset hvad :)!!

See you on the other side!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhhhh...Nu er et altså bare meget lige om lidt. Torsdag og så fredag tilbage. Det er da alt for vildt :)

Jeg håber i får en lige så vidunderlig dag som vi havde. Og så glæder jeg mig til at høre mere om hele forløbet, de små kiksere og sjove momenter og selvfølgelig feedback fra gæsterne.. :huh::):)

Hej søde Josefin

ihhh.... der er ca. 4 sommerfugle, som er ved at tage bolig i min mave... det blev lige lidt mere virkeligt, da Lasse smuttede på arbejde for lidt siden og jeg blev hjemme.... så ved jeg jo at han kommer tilbage om ca. 5 timer og så kører vi mod bryllupsland.... :thumbsupsmileyanim: Er så bange for at jeg glemmer noget, men jeg har jo 5 huskelister, så mon ikke det går? Mine forældre tager kjole, skørt og slør med... så jeg skal sådan set bare selv huske skoene :bearhug:

Håber der kommer lidt morsomme kiksere.... hvis jeg snubler op ad kirkegulvet sender jeg dig en varm tanke med et smil på læben ;)

Glæder mig til at vise billeder frem... og når vi returnerer fra Mexico til at se billeder fra jeres dejlige dag.

KH Anja

Jeg sender i hvert tlfælde de varmeste tanker til jer begge. Selvfølgelig husker du det hele. Du har jo de 5 lister :bearhug::blush:

Sidder på arbejdet lige nu og har bare lyst til at sidde og hygge med min mand og spise bryllupskage :o

I må have den mest vidunderlige weekend. Den bliver så fortryllende og følelsesladet. :loveshower: (ærgeligt at den smilie er blevet taget ud af samlingen, den var fantastisk)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer