AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Hej Anja

Hmmm... Jeg synes sang først og tale bagefter. Som du selv siger må stemmen hellere være i top til sangen, og så kan du tude "frit" under talen (ja, jeg kender det! Får samme problem...) :kiss:

Nå, men eftersom du jo tager afsted i dag:

:):):blush:TILLYKKE :blink::huh::o

- med på lørdag!

Der er ikke noget så romantisk som en bindende juridisk kontrakt, hehe ;)

Jeg håber at I får det bedste og smukkeste bryllup i hele verden, og at I (for)bliver meget, meget lykkelige sammen, for det fortjener du! :)

Og husk: Vi tænker alle sammen på jer! :bearhug: Og glæder os til at se billeder!! :thumbsupsmileyanim:

Hej søde Maria

Ja - juridisk bindende kontrakter.... det er sgu romantik :bearhug:

Det eneste jeg er bekymret for med sang først og tale bagefter er, at jeg synger til Lasse - herefter taler lidt til mine forældre/svigerforældre og så taler til Lasse.... hmm... jeg kan jo selvfølgelig droppe at tale til forældrene, men det er jo ligesom der man har muligheden for også at takke dem.....

1000 tak for lykønskningerne - skal nok huske at spamme med billeder bagefter ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville holde talen først, hvis jeg var dig. his du så har brug for at samle dig lidt inden du synger, tager du dig bare tid til det. Det er din dag, så du kan tillade dig hvad som helst :thumbsupsmileyanim: Synes bare, det virker mest 'rigtigt' hvis man kan sige det sådan...

Fru Hartmann - det lyder altså så 'voksent' og autoritært... Rigtig advokat-agtigt... Jurist Hartmann :huh: Er det ikke også det, ham politikeren i 'Forbrydelsen' hedder, Hartmann? Hmmm... Det bliver nu lidt underligt at skulle vænne sig til et nyt navn - jeg har heldigiv staidg mit eget navn også :)

om to små dage....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde!!

Tusind tak for den søde besked i vores tråd :o

OG SÅ ET STORT TILLYKKE MED JERES BRYLLUP PÅ LØRDAG

Du får den mest fantastiske dag - det er vi sikre på. Vi glæder os så meget til at se billeder af den lykkelige brud og gom.

Hav en dejlig tur her til eftermiddag - BK vil miss you :)

Masser af knus, kram og ønsket om den mest fantastiske dag!

:thumbsupsmileyanim::):huh:

Lisette & Sophie

Hej søde tøser - 1000 tak for jeres søde besked. BK will survive selvom jeg ikke er her, men det er da altid rart at høre, at man vil være savnet :)

Skla nok huske at lægge billeder ind, men det bliver sandsynligvis først efter I selv er blevet Fru og Fru "Sophette" ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KÆMPE STORT TILLYKKE!!!

Du er simpelthen sååå sød og så smuk og du skal bare have den bedste dag i jeres liv!!!!!

Flere gode råd:

Tag en dyb indånding ind i mellem:)

Få snakket med rigtigt mange:)

Få smagt bryllupskagen :thumbsupsmileyanim:

Men uanset om du glemmer alle råd og bare flyder med strømmen, så lover jeg dig, at det bliver en fantastisk dag uanset hvad :)!!

See you on the other side!!

Hej søde Fru Mette

Tak sweetie for din søde hilsen.

Skal nok se om jeg kan huske alle de gode råd... men mon ikke det er bedst bare at lade sig flyde med (og huske at holde buketten lavt og skørtet på jorden når der tages billeder!! :Lfløjt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhhhh...Nu er et altså bare meget lige om lidt. Torsdag og så fredag tilbage. Det er da alt for vildt :)

Jeg håber i får en lige så vidunderlig dag som vi havde. Og så glæder jeg mig til at høre mere om hele forløbet, de små kiksere og sjove momenter og selvfølgelig feedback fra gæsterne.. :huh::):)

Hej søde Josefin

ihhh.... der er ca. 4 sommerfugle, som er ved at tage bolig i min mave... det blev lige lidt mere virkeligt, da Lasse smuttede på arbejde for lidt siden og jeg blev hjemme.... så ved jeg jo at han kommer tilbage om ca. 5 timer og så kører vi mod bryllupsland.... :thumbsupsmileyanim: Er så bange for at jeg glemmer noget, men jeg har jo 5 huskelister, så mon ikke det går? Mine forældre tager kjole, skørt og slør med... så jeg skal sådan set bare selv huske skoene :bearhug:

Håber der kommer lidt morsomme kiksere.... hvis jeg snubler op ad kirkegulvet sender jeg dig en varm tanke med et smil på læben ;)

Glæder mig til at vise billeder frem... og når vi returnerer fra Mexico til at se billeder fra jeres dejlige dag.

KH Anja

Jeg sender i hvert tlfælde de varmeste tanker til jer begge. Selvfølgelig husker du det hele. Du har jo de 5 lister :bearhug::blush:

Sidder på arbejdet lige nu og har bare lyst til at sidde og hygge med min mand og spise bryllupskage :o

I må have den mest vidunderlige weekend. Den bliver så fortryllende og følelsesladet. :loveshower: (ærgeligt at den smilie er blevet taget ud af samlingen, den var fantastisk)

Tak sødeste.

Jeg synes også jeg mangler :loveshower: Den kunne man ALTID bruge ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE MED PÅ LØRDAG!!!!!!

Jeg håber og er sikker på I får en fantastisk dag! Glæder mig til at høre om det og se billeder bagefter!

Mht. tale og sang, ville jeg personligt hvis det var mig synge først da jeg syntes det er svært at synge for så mange mennesker og man vil gerne have stemmen er i orden. Du kunne jo bagefter takke din MAND og så hans forældre og dine forældre... pøj pøj med det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville holde talen først, hvis jeg var dig. his du så har brug for at samle dig lidt inden du synger, tager du dig bare tid til det. Det er din dag, så du kan tillade dig hvad som helst :thumbsupsmileyanim: Synes bare, det virker mest 'rigtigt' hvis man kan sige det sådan...

Fru Hartmann - det lyder altså så 'voksent' og autoritært... Rigtig advokat-agtigt... Jurist Hartmann :bearhug: Er det ikke også det, ham politikeren i 'Forbrydelsen' hedder, Hartmann? Hmmm... Det bliver nu lidt underligt at skulle vænne sig til et nyt navn - jeg har heldigiv staidg mit eget navn også :)

om to små dage....

Tror måske også det er det jeg hælder mest til... men frygter bare en grådet stemme... må bare sørge for ikke at trække tudepinen ud under talen, så jeg hurtigt kan komme til sangen ;)

Jamen jeg beholder skam også mit mellemnavn, så helt nyt bliver det ikke - jeg beholder 2 navne framin gamle identitet :huh:

Men ja... det lyder MEGET voksent og autoritært... lidt mere end Frk. Larsen i hvert fald :o Og jo... den "skumle politker" i Forbrydelsen hedder også Hartmann :bearhug:

2 dage og jeg skal pakke... og sidder bare på BK og sludrer med jer mens tøjet bliver tumblet.... må vist hellere komme igang med mine gøremål :) og så kan jeg altid vende tilbage til BK senere hvis jeg når det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE MED PÅ LØRDAG!!!!!!

Jeg håber og er sikker på I får en fantastisk dag! Glæder mig til at høre om det og se billeder bagefter!

Mht. tale og sang, ville jeg personligt hvis det var mig synge først da jeg syntes det er svært at synge for så mange mennesker og man vil gerne have stemmen er i orden. Du kunne jo bagefter takke din MAND og så hans forældre og dine forældre... pøj pøj med det :thumbsupsmileyanim:

1000 tak for lykønskningerne.

Hmm... det var selvfølgelig også en god mulighed... må lige gå i tænkeboks... igen! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej anja

har svaret på dit tale sang problem i den anden tråd... synes ikke det er så let for dig... men ville nok som skrevet synge først så stemmen ikke er helt knækket i stykker under sangen..

Hej Louise.... jeg kigger lige over i den anden tråd og læser dit svar der... tak for det. Det kan godt være det er løsningen - kan forestille mig, at det nok er sangen jeg er mindst nervøs for, og så er der jo ingen grund til at jeg har pisket en stemning op med talen, så jeg ikke kan synge... hmm.... det er en hård nød at knække! :wacko:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæreste Anja og den kloge Lasse

Rigtig hjertelig tillykke med på lørdag, jeg håber alt godt for jer begge fremover.

Sender jer de varmeste og lykkebringe hilsner.

Vil sende jer mange tanker på lørdag.

Postet billedeTILLYKKEPostet billede

Mange kærlige hilsner fra

Karin

Redigeret af tudetøsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anja.

Jeg må jo også lige ønske dig og Lasse en million milliard gange tillykke med på lørdag.

Jeg håber at vejret arter sig, om ikke andet end til billederne, og at alt bliver endnu bedre end drømmen om dagen :thumbsupsmileyanim:

Og bagefter må I have en forrygende tur til Mexico. (Er slet ikke misundelig :kiss: ) JEg er sikker på det nok skal blive intet mindre end fantastisk, jeg håber i støder på nogle delefiner....og hvad det ellers er i håber på :td: Hvis I støder på den Guatemaltetiske øl Gallo, må du gerne drikke en for mig :)

TILLYKKE :o:bearhug: :bearhug: :blush::):huh::) :)

Jeg vil glæde mig til beretning og billeder både fra det ene og det andet

:blink:

Mona

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæreste Anja og den kloge Lasse

Rigtig hjertelig tillykke med på lørdag, jeg håber alt godt for jer begge fremover.

Sender jer de varmeste og lykkebringe hilsner.

Vil sende jer mange tanker på lørdag.

Postet billedeTILLYKKEPostet billede

Mange kærlige hilsner fra

Karin

Kære Karin

1000 tak for lykønskningerne... der er små halvstressede sommerfugle, som er ved at gøre deres indtog i min mave... pludselig synes jeg jeg mangler tid.... men til at ordne hvad????

Sidder med optagelsen fra brylluppet jeg sang til på repeat, så jeg får sangen helt ind i den inderste krog af hovedet.... mine naboer må snart tro jeg er blevet vanvittig sådan som jeg går og skråler det samme igen og igen!! :)

OG... så har jeg fået lavet de smykkebestillinger, som jeg burde have lavet for længst... de skal afleveres til min venindes veninder i morgen.

I morgen i Odense køber jeg tyl til bilen til kirken, lidt apotekervarer, som jeg ikke lige gider gå på apoteket og købe nu samt lidt karton til at sætte bag på min tale... som jeg endnu ikke har fældet ned på papir... den er på vej kan jeg mærke.... tankerne er snart klar til at blive fældet ned på papir :thumbsupsmileyanim:

NU må jeg i kælderen og hente bryllupsparaplyen, kufferten og flydelysestagerne frem af gemmerne, så de kan komme med til bal... og så må jeg vist også hellere lade kamerabatteriet op!!! :huh:

...pu ha... nu er det dælme lige før jeg bliver træt af at høre "Du er" i kor version.... har hørt den den sidste 1½ times tid... det er liiiige i overkanten - det grænser til at jeg er igang med at hjernevaske mig selv!! (kan man det??????) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anja.

Jeg må jo også lige ønske dig og Lasse en million milliard gange tillykke med på lørdag.

Jeg håber at vejret arter sig, om ikke andet end til billederne, og at alt bliver endnu bedre end drømmen om dagen :thumbsupsmileyanim:

Og bagefter må I have en forrygende tur til Mexico. (Er slet ikke misundelig :kiss: ) JEg er sikker på det nok skal blive intet mindre end fantastisk, jeg håber i støder på nogle delefiner....og hvad det ellers er i håber på :td: Hvis I støder på den Guatemaltetiske øl Gallo, må du gerne drikke en for mig :)

TILLYKKE :o:bearhug: :bearhug: :blush::):huh::) :)

Jeg vil glæde mig til beretning og billeder både fra det ene og det andet

:blink:

Mona

Hej søde Mona

1000 tak for din hilsen. Hold bare fingre og tær krydset mht. vejret... pt ser udsigten sådan ud... så jeg håber det går ;)

post-20924-1182421361.jpg

Og tak for hilsnerne omkring Mexico turen... skal nok drikke sådan en Gallo for dig... men mon ikke de mere gør det i mexicanske øl?? ;)

Pas godt på dig selv og helbredet sweetiepie... og god tur til Roskilde.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey Anja,

SÅ mange mange mange gange tillykke med dagen på lørdag - du bliver SÅ fantastisk smuk i din fantastiske kjole!!

I får en helt vidunderlig dag!!

TILLYKKE! :thumbsupsmileyanim:

Anna

Hej AnnaPerenna

1000 tak for det :huh: Håber sådan at jeg kan leve op til alle jer søde BK-tøsers forventninger som den smukke brud :) Med lidt god hjælp fra frisør og veninder og min mor... mon så ikke det går?? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Hej Anja. :)

Kæmpe kæmpe stort tillykke med :bearhug: JERES BRYLLUP :bearhug: på lørdag. Lige meget om det bliver sol eller regn, varmt eller koldt bliver det en helt perfekt dag for JER!

Nyd dagen i fulde drag, det fortjener du! :huh::):):o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde Anja

Pyha,- nu er det snart ved at være nu. Nu skal alleforberedelsere til at ske sin prøve. Nyd det nu,- nyd alle de ting I har forberedt og bare vær i det. :thumbsupsmileyanim: Det bliver en ubeskrivelig oplevelse ... Det har du især fortjent :bearhug:

Jeg ønsker jer rigtig mange gang tillykke

Glæder mig til at få dig hjem igen og høre om alle de dejlige detaljer

:):huh::):):o

Silotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim: Hej Anja. :)

Kæmpe kæmpe stort tillykke med :bearhug: JERES BRYLLUP :bearhug: på lørdag. Lige meget om det bliver sol eller regn, varmt eller koldt bliver det en helt perfekt dag for JER!

Nyd dagen i fulde drag, det fortjener du! :huh::):):o

Hej Marie

1000 tak for din søde hilsen og lykønskninger :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Anja

Pyha,- nu er det snart ved at være nu. Nu skal alleforberedelsere til at ske sin prøve. Nyd det nu,- nyd alle de ting I har forberedt og bare vær i det. :thumbsupsmileyanim: Det bliver en ubeskrivelig oplevelse ... Det har du især fortjent :bearhug:

Jeg ønsker jer rigtig mange gang tillykke

Glæder mig til at få dig hjem igen og høre om alle de dejlige detaljer

:):huh::):):o

Silotte

Hej Silotte

1000 tka for lykønskningerne og din søde hilsen. Ja det bliver spændende at se hvilken fest vi får med vores forberedelser - det kan man jo aldrig selv helt forudsige :bearhug: Det bliver spændende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med på lørdag søde... Det bliver super fantastisk!!!!

Vi vil gerne ha' regn i Tønder, så Aabenraa kan få ALT det sol og blå himmel den vil - det fortjener du/I. :huh:

JAAAAAA :thumbsupsmileyanim: regn til Tønder...... :)

1000 tak for din hilsen Sweetiepie :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige siddet og skrålet "Du er" i timevis og har nu siddet og skrevet første udkast - meget rodet - på talen.... der hvor jeg tudede mest var omkring mine forældre og svigerforældre.... skal se på den igen og skrive den ind på computeren - sad bare og skrev alt hvad der faldt mig ind i en notesbog.... synes jeg mangler tid.... men arbejder vist bedst under press!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anja.

Jeg må jo også lige ønske dig og Lasse en million milliard gange tillykke med på lørdag.

Jeg håber at vejret arter sig, om ikke andet end til billederne, og at alt bliver endnu bedre end drømmen om dagen :thumbsupsmileyanim:

Og bagefter må I have en forrygende tur til Mexico. (Er slet ikke misundelig :blush: ) JEg er sikker på det nok skal blive intet mindre end fantastisk, jeg håber i støder på nogle delefiner....og hvad det ellers er i håber på :blink: Hvis I støder på den Guatemaltetiske øl Gallo, må du gerne drikke en for mig :kiss:

TILLYKKE :huh::) :) :o:)

Jeg vil glæde mig til beretning og billeder både fra det ene og det andet

:bearhug:

Mona

Hej søde Mona

1000 tak for din hilsen. Hold bare fingre og tær krydset mht. vejret... pt ser udsigten sådan ud... så jeg håber det går ;)

post-20924-1182421361.jpg

Og tak for hilsnerne omkring Mexico turen... skal nok drikke sådan en Gallo for dig... men mon ikke de mere gør det i mexicanske øl?? ;)

Pas godt på dig selv og helbredet sweetiepie... og god tur til Roskilde.

Det ser ikke værst ud med vejret, må bar ehåbe de få milimeter ikke kommer når I skal fotograferes, men selvfølgelig gør de ikke det :bearhug:

De gør sig nok mest i Mexicanske øl jo, men af en eller anden ubeskrivelig grund er Gallo meget propulær nordlige del af latinamerika ;) Den er lidt mørkere end det "normale" mexicanske øl, men ikke mørkere end carlsber :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige siddet og skrålet "Du er" i timevis og har nu siddet og skrevet første udkast - meget rodet - på talen.... der hvor jeg tudede mest var omkring mine forældre og svigerforældre.... skal se på den igen og skrive den ind på computeren - sad bare og skrev alt hvad der faldt mig ind i en notesbog.... synes jeg mangler tid.... men arbejder vist bedst under press!!! :)

Lasse bliver sikkert også gald for du udtrykker stor stor glæde for hans forældre ;) Mon ikke du kommer til at stortude under alle omstændigheder når tale omhandler Lasse på dagen, efter Lasses tale (hvis der altså kommer en?) og med hele stemningen? :huh:

Da jeg gik på HF skrev jeg altid opgaver i aller aller sidste øjeblik og min dansklære elskede det jeg skrev, men man kunne godt mærke at det, pga. tidspres, ikke var så godt gennemrettet. Efter mange opfrodringer fra ham prøvede jeg så at skrive en opgave en uge før aflevering eller der omkring. Da jeg fik det tilbage var min lære ikke spor begjstre og han spurgte mig hvad jeg dog havde lavet. Jeg sagde jeg havde skrevet den i god tid. Det bad han mig om aldrig at gøre mere, jeg skrev bedst under pres :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med fin skrivningen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer