hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Jeg ved, hvornår jeg skal have polterabend!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::bearhug: både godt og skidt!

Nå men vi så til middag igår hos noget familie i Hillerød, og i den anledning skulle vi aftale en weekend, hvor vi kunne mødes igen for at ordne nogel ting. Så frem med kalenderen. Hvad min kære familie ikke lige var opmærksom på var, at der på kalenderen stod Polterabend d. 3/6-07. Nu er det jo så sådan, at jeg er den eneste, som skal giftes, og derfor kan det kun være min polterabend, det drejer sig om. De var ikke opmærksomme på, at jeg kunne se det, og jeg sagde ikke noget.

Men det er da lidt øv, at jeg nu ved det. Overraskelsen er ligesom røget sig en tur :lol:

Omvendt hvis jeg skal vende det til noget positiv, så skal jeg jo nu ikke længere bekymre mig om, at jeg kommer til at lave andre aftaler på den dag. Jeg kan nemt planlægge frisørbesøg og andre gode ting og sager!

Skal forresten til første prøvning af min kjole på fredag, hvor min mor skal med, så det glæder jeg mig vildt til! Skal nok tage nogle billeder, så I kan se min brudekjole - til dem som skulle være interesseret. :cheerleader3:

ØV ØV ØV - sur :heart:

Med mindre, hmmm... at det er helt bevidst gjort for at narre dig - kunne de finde på det?????

Hilsen Solsikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at se dig idag, men øv med din polter, men det fik jeg vist også nævnt idag imellem alt sladderen :cheerleader3:

Bali er fantastisk, var der i 2000, hvor skal I bo på Bali???

Glæder mig til at se dig igen :thumbsupsmileyanim:

Hej Gitte.

Vi skal bo i Nusa Dua på Bali - blev anbefalet ikke at bo i Kuta, da det er der, der er mest fare for terrorangreb (men det var ikke noget vi skulle tænke på, sagde alle dem vi snakkede om). Glæder mig virkelig - vi har valgt at tage på rigtig mange ture mens vi er der, for som du nok så, var jeg megt lys, så kan ikke tåle at ligge ved stranden i mange mange timer - øh jo hvis jeg hele tiden bruger faktor 60 :cheerleader3:

Forresten har du set at Mette, er ved at invitere hele banden hjem til dig d. 14/4?

0

Del dette indlæg

Hej Pernille....

Tusind tak for dit søde væsen - det var hyggeligt at møde dig -selvom du ikke har været på besøg i min tråd før idag... :cheerleader3: det er hermed gengældt! - hvilke tråde har du egentlig set i??? :lol::thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Nu har jeg jo læst i de andre zilla tråde også... post-23814-1174854811.gif

Det der med den polterabend... har du tænkt på om det kunne være at det var meningen du skulle se den dato... det kunne jo være en ekstra krølle på halen at du tror det bliver den dato meeeeeeen.....

Mange smil og tanker fra Mette

Kommer du også hjem til Gitte den 14/4??? Joooo tag og gør det - det kunne da være SÅ hyggeligt

Kære Mette.

Ved Gitte godt, at du er ved invitere os alle sammen med d. 14/4? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg ved, hvornår jeg skal have polterabend!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::lol: både godt og skidt!

Nå men vi så til middag igår hos noget familie i Hillerød, og i den anledning skulle vi aftale en weekend, hvor vi kunne mødes igen for at ordne nogel ting. Så frem med kalenderen. Hvad min kære familie ikke lige var opmærksom på var, at der på kalenderen stod Polterabend d. 3/6-07. Nu er det jo så sådan, at jeg er den eneste, som skal giftes, og derfor kan det kun være min polterabend, det drejer sig om. De var ikke opmærksomme på, at jeg kunne se det, og jeg sagde ikke noget.

Men det er da lidt øv, at jeg nu ved det. Overraskelsen er ligesom røget sig en tur :heart:

Omvendt hvis jeg skal vende det til noget positiv, så skal jeg jo nu ikke længere bekymre mig om, at jeg kommer til at lave andre aftaler på den dag. Jeg kan nemt planlægge frisørbesøg og andre gode ting og sager!

Skal forresten til første prøvning af min kjole på fredag, hvor min mor skal med, så det glæder jeg mig vildt til! Skal nok tage nogle billeder, så I kan se min brudekjole - til dem som skulle være interesseret. :bearhug:

ØV ØV ØV - sur :hug:

Med mindre, hmmm... at det er helt bevidst gjort for at narre dig - kunne de finde på det?????

Hilsen Solsikken :cheerleader3:

Jeg ville da et eller andet sted håbe, at de havde skrevet det for at nare mig, men skal jeg være ærlig så tror jeg ikke helt, at jeg skal sætte næsen op efter det. Tror virkelig at det var en stor tanketorsk fra deres side, at jeg fik det set :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved, hvornår jeg skal have polterabend!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:-HAHA- både godt og skidt!

Men det er da lidt øv, at jeg nu ved det. Overraskelsen er ligesom røget sig en tur -HAHA-

Skal forresten til første prøvning af min kjole på fredag, hvor min mor skal med, så det glæder jeg mig vildt til! Skal nok tage nogle billeder, så I kan se min brudekjole - til dem som skulle være interesseret. :hug:

ØV ØV ØV - sur :lol:

Hilsen Solsikken :lol:

Jeg ville da et eller andet sted håbe, at de havde skrevet det for at nare mig, men skal jeg være ærlig så tror jeg ikke helt, at jeg skal sætte næsen op efter det. Tror virkelig at det var en stor tanketorsk fra deres side, at jeg fik det set :bearhug:

Ja så er det bare SÅ ærgeligt og synd for dig

:cheerleader3::cheerleader3:

Håber virkelig de overrasker dig !

Solsikken :heart:

0

Del dette indlæg

Dejligt at se dig idag, men øv med din polter, men det fik jeg vist også nævnt idag imellem alt sladderen :bearhug:

Bali er fantastisk, var der i 2000, hvor skal I bo på Bali???

Glæder mig til at se dig igen :cheerleader3:

Hej Gitte.

Vi skal bo i Nusa Dua på Bali - blev anbefalet ikke at bo i Kuta, da det er der, der er mest fare for terrorangreb (men det var ikke noget vi skulle tænke på, sagde alle dem vi snakkede om). Glæder mig virkelig - vi har valgt at tage på rigtig mange ture mens vi er der, for som du nok så, var jeg megt lys, så kan ikke tåle at ligge ved stranden i mange mange timer - øh jo hvis jeg hele tiden bruger faktor 60 :heart:

Forresten har du set at Mette, er ved at invitere hele banden hjem til dig d. 14/4?

Jo jo du skal da være velkommen :cheerleader3:

RikkeF herinde fra kommer en smut forbi fra Jylland og skal lave negle på nogle af os, det tager jo lang tid sådan noget, så hun når ikke så mange som hun gerne ville, men resten af os skal bare hygge-sladre og slutte af med en god middag :thumbsupsmileyanim:

Det bliver holdt hos mig i vores nye lejlighed, og der er masser af plads til flere tilmeldte, I kan bare smide mig en pm eller skrive i min tråd, så skal jeg nok købe mad nok til at fodre alle :lol:

Ps. jeg bor i Greve på det tidspunkt :hug:

0

Del dette indlæg

Hej Pernille,

His du ksal have din planlægningstråd lagt ind undre din signatur, skal du gøre følgende (prøver lige at være lidt pædagogisk...)

- Gå ind på side 1 i din tråd --> kopier url'en (http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=35486&hl=)

- Gå ind i 'Mit kontrolpanel' --> vælg rediger profil ovre i venstre side

- Skriv et eller andet - fx. 'Min plnlægning' --> marker det og tryk på ikonet 'indsæt link' (nummer fire fra højre med +'et) og så kommer der en kasse op, hvor dus kal sætte url'en fra pkt. 1 ind.

- Du kan så trykke 'opdater signatur' og se øverst, hvordan det ser ud lige nu...

Det er slet ikke så svært :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille....

Tusind tak for dit søde væsen - det var hyggeligt at møde dig -selvom du ikke har været på besøg i min tråd før idag... :heart: det er hermed gengældt! - hvilke tråde har du egentlig set i??? :lol::thumbsupsmileyanim::hug: Nu har jeg jo læst i de andre zilla tråde også... post-23814-1174854811.gif

Det der med den polterabend... har du tænkt på om det kunne være at det var meningen du skulle se den dato... det kunne jo være en ekstra krølle på halen at du tror det bliver den dato meeeeeeen.....

Mange smil og tanker fra Mette

Kommer du også hjem til Gitte den 14/4??? Joooo tag og gør det - det kunne da være SÅ hyggeligt

Kære Mette.

Ved Gitte godt, at du er ved invitere os alle sammen med d. 14/4? -HAHA-

Næææææ GP:bearhug::lol:-HAHA- men jeg hørte hende selv sige det en del gange i går.... og hun har også skrevet det i meningsmålingen - så jeg videregiver vel bare budskabet, hvis nogle skulle være i tvivl... Måske kan vi få samlet 55... tror du Gitte ville blive taknemlig for det!? -HAHA-:cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Pernille,

His du ksal have din planlægningstråd lagt ind undre din signatur, skal du gøre følgende (prøver lige at være lidt pædagogisk...)

- Gå ind på side 1 i din tråd --> kopier url'en (http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=35486&hl=)

- Gå ind i 'Mit kontrolpanel' --> vælg rediger profil ovre i venstre side

- Skriv et eller andet - fx. 'Min plnlægning' --> marker det og tryk på ikonet 'indsæt link' (nummer fire fra højre med +'et) og så kommer der en kasse op, hvor dus kal sætte url'en fra pkt. 1 ind.

- Du kan så trykke 'opdater signatur' og se øverst, hvordan det ser ud lige nu...

Det er slet ikke så svært :cheerleader3:

SÅDAN!!!!!!!!!!!!!!!!

- tusind tak Louise, jeg kunne sgu finde ud af det. Hvor er du altså bare pædagogisk. Du er en skat :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::lol: :bask: :ban: :lol:

For fanden hvor er Bjørns familie bare for meget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har lige brugt et kvarter på at diskutere med hans 20-årig søster, om hvorfor hans mor ikke har fået en invitation endnu. Bjørn er stadig meget i tvivl, om han ønsker, at hans mor skal deltage i vores bryllup, for dette ville betyde, at han skal invitere hende tilbage i hans liv (har ikke snakket sammen i 4 1/2 år), og det er han ikke så interesseret i. Gider simpelthen ikke at forsvare vores valg overfor andre. Det er da os, som betaler, derfor er det også os som bestemmer.

Bliver altså bare så arrig - kan de ikke bare lade ham være i fred så, i stedet for at give ham dårlig samvittighed over måden, han har valgt at leve sit liv - hvilket han virkeligt har det godt med.

Og så har moderen bestemt nu, så vil slet ikke med, om hun så fik en invitation. Så nu er det forhold i hvert fald blevet smækket godt og grundigt i.

Nå men på den lyse side, så behøves vi jo ikke sende en invitation, da hun jo ikke vil komme alligevel.

Undskyld skulle bare lige lukke luft ud!

:cheerleader3::cheerleader3::heart::bearhug: :bask: :ban: GP

:hug:-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Jamen Pernille da !!!

STORT :thumbsupsmileyanim: til Bjørn og dig - forældre er bare for meget nogle gange når det skal ende i konflikter hele tiden. Kan måske godt forstå hun er skuffet, men der er vel for pokker en grund til at de ikke har snakket sammen så længe og hvis hun virkelig havde lyst til at se sin søn skulle det nok ikke kun være til hendes bryllup.

Altså - husk nu at give ham nogle :cheerleader3: fra mig af (og sikkert også de andre tøser). Og så må "svigersøster" da lige holde op med at blande sig tak!

:cheerleader3: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak Gitte!!! :cheerleader3: til bage til dig.

Ja der er nelig en grund til at de ikke snakker sammen - og en temmelig god en, så kan godt forstå Bjørn ikke vil have hende tilbage i sit liv, men kunne resten af familien, så ikke bare acceptere at sådan er det!

Hader folk som blander sig.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kære Pernille

:cheerleader3: til jer. Hmm... den 20 årige søster - det er jo ikke første gang hun blander sig i den affære - lyder ikke som om hun er helt gammel nok endnu til at forstå problematikken mellem Bjørn og hans mor. Ærgerligt. Men hvad så med søsteren - melder hun så også fra pga det?? Det håber jeg ikke. Synes også det er irriterende når folk blander sig sådan og hidser sig op på andres vegne. Fair nok at man måske ikke altid er enige i hinandens valg, men man må i det mindste acceptere dem! Nå, men se på den lyse side... så behøver Bjørn ikke længere have knuder i maven over den beslutning! Og som jeg fostod på dig, så er det jo også sådan han helst vil have det - at moren ikke skal med, så fred være med det og så kan I måske endelig få roen til bare at glæde jer og ikke bekymre jer.

Masser af kram fra mig.

PS! Tillykke med dit fine link til din planlægning... så skal jeg ikke lede efter din tråd mere :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Har i øvrigt ikke fået kommenteret på din første side - fedt at du tog sagen i egen hånd og friede.... men kan du ikke lige komme med nogle detaljer? Hvordan friede du og hvordan reagerede han? (altså ud over at han sagde ja) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kære Pernille

:cheerleader3: til jer. Hmm... den 20 årige søster - det er jo ikke første gang hun blander sig i den affære - lyder ikke som om hun er helt gammel nok endnu til at forstå problematikken mellem Bjørn og hans mor. Ærgerligt. Men hvad så med søsteren - melder hun så også fra pga det?? Det håber jeg ikke. Synes også det er irriterende når folk blander sig sådan og hidser sig op på andres vegne. Fair nok at man måske ikke altid er enige i hinandens valg, men man må i det mindste acceptere dem! Nå, men se på den lyse side... så behøver Bjørn ikke længere have knuder i maven over den beslutning! Og som jeg fostod på dig, så er det jo også sådan han helst vil have det - at moren ikke skal med, så fred være med det og så kan I måske endelig få roen til bare at glæde jer og ikke bekymre jer.

Masser af kram fra mig.

PS! Tillykke med dit fine link til din planlægning... så skal jeg ikke lede efter din tråd mere :thumbsupsmileyanim:

Nej du har helt ret, at det ikke er første gang, hun blander sig! Men tror nok jeg fik hende til at forstå igår, at hun skal blande sig uden om - var sgu temmelig sur, så jeg tror den fes ind på lystavlen hos hende. Tilsyneladende kommer hun alligevel, selvom moderen ikke skal med. Men nu er Bjørn blevet sur og skuffet over hende, så nu gider han slet ikke have hende med (bjørn er desværre sådan anlagt, at hvis folk træder ham over tæerne, så lukker han dem ret hurtigt ude).

Du har helt ret i, at vi nu ikke behøves at tænke på det, men det triste er, at Bjørn ikke selv fik muligheden for at tage beslutningen, men den blev derimod taget for ham :cheerleader3:

Men mange tak for dine søde ord.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i øvrigt ikke fået kommenteret på din første side - fedt at du tog sagen i egen hånd og friede.... men kan du ikke lige komme med nogle detaljer? Hvordan friede du og hvordan reagerede han? (altså ud over at han sagde ja) :thumbsupsmileyanim:

Jo det kan jeg da sagtens, kære Anja.

Det var en lørdag (tror jeg - vi havde i hvert fald fri), og så sagde jeg nu skulle vi ud at handle. Det hader Bjørn bare, så han var lidt gnaven. Men der sad vi så i bilen, men hovsa Pernille kørte ned på motorvejen, og ikke ud til den lokale Føtex. Så spurgte han selvfølgelig, hvor vi skulle hen, og så sagde bare at det var en hemlighed. Og vi kørte og vi kørte, indtil vi nåede Sorø storkro (Comwell). Da vi ankom havde Bjørn lugtet lunten, og spurgte så "skal vi giftes?". Jeg åbnede baggagerummet, hvor der var gemt blomster og chokolade - og så spurgte jeg ham! Efterfølgende tilbragte vi to dage på stedet, hvor vi rigtig hyggede os og fik dejlig mad.

0

Del dette indlæg

Kære Pernille

Masser af kram fra mig.

Nej du har helt ret, at det ikke er første gang, hun blander sig! Men tror nok jeg fik hende til at forstå igår, at hun skal blande sig uden om - var sgu temmelig sur, så jeg tror den fes ind på lystavlen hos hende. Tilsyneladende kommer hun alligevel, selvom moderen ikke skal med. Men nu er Bjørn blevet sur og skuffet over hende, så nu gider han slet ikke have hende med (bjørn er desværre sådan anlagt, at hvis folk træder ham over tæerne, så lukker han dem ret hurtigt ude).

Du har helt ret i, at vi nu ikke behøves at tænke på det, men det triste er, at Bjørn ikke selv fik muligheden for at tage beslutningen, men den blev derimod taget for ham :cheerleader3:

Men mange tak for dine søde ord.

Ja, det er ærgerligt, at han ikke selv fik lov at træffe beslutningen, men han kunne jo heller ikke rigtig trække den meget længere, så måske er det for det bedste, at den blev truffet for ham... man må jo se positivt på tingene, når nu det ikke kan være anderledes.

Mht. søsteren, kan man måske godt (en lille smule i hvert fald) forstå, at hun tager sin mors parti (det vil jeg personligt stort set altid gøre med min mor), men så længe søsteren stadig siger, at hun vil komme, synes jeg (som udenfor stående og uvidende) at Bjørn skal passe på, at han ikke også får sin søster lukket ud af sit liv, hvis han trækker invitationen tilbage (og nu taler jeg jo bare worst case scenario og what if!).

Håber mave-knuden er ved at blive løsnet igen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Har i øvrigt ikke fået kommenteret på din første side - fedt at du tog sagen i egen hånd og friede.... men kan du ikke lige komme med nogle detaljer? Hvordan friede du og hvordan reagerede han? (altså ud over at han sagde ja) :cheerleader3:

Jo det kan jeg da sagtens, kære Anja.

Det var en lørdag (tror jeg - vi havde i hvert fald fri), og så sagde jeg nu skulle vi ud at handle. Det hader Bjørn bare, så han var lidt gnaven. Men der sad vi så i bilen, men hovsa Pernille kørte ned på motorvejen, og ikke ud til den lokale Føtex. Så spurgte han selvfølgelig, hvor vi skulle hen, og så sagde bare at det var en hemlighed. Og vi kørte og vi kørte, indtil vi nåede Sorø storkro (Comwell). Da vi ankom havde Bjørn lugtet lunten, og spurgte så "skal vi giftes?". Jeg åbnede baggagerummet, hvor der var gemt blomster og chokolade - og så spurgte jeg ham! Efterfølgende tilbragte vi to dage på stedet, hvor vi rigtig hyggede os og fik dejlig mad.

Ihh hvor godt. Så fik han jo alligevel lidt lov til at spørge :cheerleader3: Super romantisk. Og så havde du pakket tasker mv. til jer uden at han vidste det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille!

Jeg synes også det er super at man nu kan finde din tråd noget nemmere :( - Det tog også mig noget tid at finde ud af hvordan man gjorde... ;)

Ej hvor er du bare sej mht. frieriet :cheerleader3: - Det lyder super romantisk :heart:

:bearhug: Anette

0

Del dette indlæg

NØØØØØØØØØØØØJ, hvor ser det bare lækkert ud med den bryllupsrejse, er slet ikk misundelig :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Det ser da helt vildt lækkert ud, waaaauw er kun et fattigt ord :huh: Har ikk lige fået kommenteret den før nu, sorry :pokey::oops:

Er ked af at høre, at der er ballade mht. familien, hvor er det bare ærgeligt, at det skal være sådan. Men jeg synes måske også det er lidt vildt at Bjørns mor regner med at skulle med, når de ingen kontakt har haft i over 4 år. Jeg håber ikk I lader det overskygge den glæde det er, at skulle giftes ()()

:cheerleader3: Mia

0

Del dette indlæg

Yeeeeeeeeees så er dagen næste kommet, hvor Pernille her skal ind og prøve kjolen ved skrædderen! :cheerleader3:

- i morgen hentes min mor ved toget kl 9.45, hvorefter vi kører til systuen på Frederiksberg.

Glæder mig for vildt! Kan næsten ikke huske, hvordan kjolen ser ud. Skal nok sørge for, at der bliver taget billeder, så I kan få lov at se den!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hej!!!

Glæder mig til at se billeder af dig i kjolen :thumbsupsmileyanim:

Med hensyn til familieproblemer, kan jeg kun sige : jeg føler med dig/jer :huh:

Både i min familie og min kærestes familie, er der en hulens masse bøvl og ballade.. Det er simpelthen bare så træls (undskyld mit jyske)

Hvis folk dog bare ville feje for deres egen dør, førend de begynder med andres... :pokey:

:cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer