hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det skægt... Mine to veninder, som begge nedkom omkring jul og nytår, glæder sig bare mega meget til at komme til fest og drikke sig stive for første gang siden fødslerne! Der har slet ikke været tale om, at ungerne skulle med :loveboard: Men sådan er der vel forskel på børn :loveflag:

...og forskel på forældre :cheerleader3:

Pernille, hvor er det dejligt at din veninde kommer alligevel. Personligt har jeg besluttet mig for, at jeg ikke vil bruge krudt på at være alt for ked af dem, som ikke kan/vil/orker at kommer hele vejen til Jylland - det skal være en dejlig dag, hvor jeg glæder mig over dem, som er kommet og ikke ærgrer mig over dem, som jeg savner - det må være en filosofi de fleste af os kan bruge :)

Er også selv kommet til den konklusion nu, Anja. Det er andet koster for meget energi at bekymre sig om. Havde bare lidt svært lige at sluge den kamel - men ved hjælp af jer herinde og en dejlig kæreste, er konklusionen, at de som kommer, er også dem vi øsnker at dele dagen med!
0

Del dette indlæg

Hvor er det skægt... Mine to veninder, som begge nedkom omkring jul og nytår, glæder sig bare mega meget til at komme til fest og drikke sig stive for første gang siden fødslerne! Der har slet ikke været tale om, at ungerne skulle med :balloons: Men sådan er der vel forskel på børn :balloon:

...og forskel på forældre :loveflag:

Pernille, hvor er det dejligt at din veninde kommer alligevel. Personligt har jeg besluttet mig for, at jeg ikke vil bruge krudt på at være alt for ked af dem, som ikke kan/vil/orker at kommer hele vejen til Jylland - det skal være en dejlig dag, hvor jeg glæder mig over dem, som er kommet og ikke ærgrer mig over dem, som jeg savner - det må være en filosofi de fleste af os kan bruge :)

Er også selv kommet til den konklusion nu, Anja. Det er andet koster for meget energi at bekymre sig om. Havde bare lidt svært lige at sluge den kamel - men ved hjælp af jer herinde og en dejlig kæreste, er konklusionen, at de som kommer, er også dem vi øsnker at dele dagen med!

Good girl :cheerleader3: (Sagde tudefjæset, der lige har skrevet et vrælende indlæg i min tråd over et nyt afbud... men som jeg denne gang har forståelse for :loveboard: - til dels! )

Glæder mig til at se dig imorgen

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille!

Tusinde tak for i dag - det var rigtig hyggeligt at møde dig og få sat et ansigt på dig!

Det var da dejligt, at I fandt en løsning, så din veninde kan være med på dagen! Så håber jeg, at Bjørns familie snart tager sig lidt sammen!!

:)

Maja

Tak i lige måde, Maja!

Ja håber også snart Bjørns familie kan få fingeren ud og melde tilbage, om de kommer eller ej :super:

0

Del dette indlæg

Hey du,

Tak for liftet hjem til Vanløse. Ren luxus at slippe for metroen :super: Altid hyggeligt at se dig igen - og tillykke med de to måneder :cheerleader3:

Jamen det var da så lidt, Louise! Og i lige måde - rigtig hyggeligt at se dig igen!

:) så fandt du jo rigtig nok ind på BK igår, som du sagde!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Pernille

Som altid hyggeligt at være i dit selskab. Tak for i går.

Så fik vi lige opdateret en del omkring kirken. Lasse lyder heller ikke særlig begejstret for den måde vi skal placeres på i kriken, så han er helt med på, at vi spørger om vi kan sidde på den traditionelle måde - håber altså det kan lade sig gøre :wacko:

Og det der med lyngen - håber simpelthen min svigermor tager sig sammen - lyng er jo ikke SKIDE SOMMERBRYLLUPSAGTIGT!!! :) Må lige have en "tilfældig" snak med hende i weekenden til barnedåben!!!

Kommer i øvrigt ikke til frokosten den 20. maj, da vi holder Kr. Himmelfart i sommerhuset - og så læser jeg på det tidspunkt til eksamen, som jeg skal til den 24. maj.

0

Del dette indlæg

Kære Pernille

Så fik vi lige opdateret en del omkring kirken. Lasse lyder heller ikke særlig begejstret for den måde vi skal placeres på i kriken, så han er helt med på, at vi spørger om vi kan sidde på den traditionelle måde - håber altså det kan lade sig gøre :wacko:

Og det der med lyngen - håber simpelthen min svigermor tager sig sammen - lyng er jo ikke SKIDE SOMMERBRYLLUPSAGTIGT!!! :super: Må lige have en "tilfældig" snak med hende i weekenden til barnedåben!!!

Kommer i øvrigt ikke til frokosten den 20. maj, da vi holder Kr. Himmelfart i sommerhuset - og så læser jeg på det tidspunkt til eksamen, som jeg skal til den 24. maj.

Jeg håber virkelig, at I kan få det som I ønsker det! Der er jo ikke andet for end at snakke med ham om det. Jeg tror ikke, at de er så firkantede, så længe I bare er indforstået med, at I måske bliver trukket lidt ud til siden pga pladsmanglen ved alteret.

Altså hvis din svigermor meget gerne vil have lyng, så er det ok med mig så længe der kommer lidt andre blomster i også :) Men du har da ret i, at lyng måske ikke specielt sommeligt :cheerleader3:

Øv øv med forkosten, men så ses vi jo nok en de andre gange!

0

Del dette indlæg

Hejsa Pernille.

Tak for din hilsen i min tråd og selv tak for i går....

Nej, det var ikke meget vi fik kvidret sammen,- det må vi gøre bedre end anden go´gang!

Men det var i hvertfald hyggeligt, lige at hilse på dig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Pernille

Og det der med lyngen - håber simpelthen min svigermor tager sig sammen - lyng er jo ikke SKIDE SOMMERBRYLLUPSAGTIGT!!! :super: Må lige have en "tilfældig" snak med hende i weekenden til barnedåben!!!

Jeg håber virkelig, at I kan få det som I ønsker det! Der er jo ikke andet for end at snakke med ham om det. Jeg tror ikke, at de er så firkantede, så længe I bare er indforstået med, at I måske bliver trukket lidt ud til siden pga pladsmanglen ved alteret.

Altså hvis din svigermor meget gerne vil have lyng, så er det ok med mig så længe der kommer lidt andre blomster i også :) Men du har da ret i, at lyng måske ikke specielt sommeligt :griner:-

Mht lyngen - det er også ok med en lille kvast for mit vedkommende - så bare lige skrækscenariet med en hel krukke lyng spændt fast på kirkebænkene :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kære Pernille

Altså hvis din svigermor meget gerne vil have lyng, så er det ok med mig så længe der kommer lidt andre blomster i også :) Men du har da ret i, at lyng måske ikke specielt sommeligt :griner:-

Mht lyngen - det er også ok med en lille kvast for mit vedkommende - så bare lige skrækscenariet med en hel krukke lyng spændt fast på kirkebænkene :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg

Måtte idag aflive 2 af vores dyr :bearhug:

Vi/Bjørn har igennem længere tid haft rødhovedet agamaer (krybdyr/øgler) i et stort terrarie. Bjørn er meget galde for dem, men det er ikke kæledyr i den forstand, for vi har dem ikke ud at kæle med, for det bliver de for stresset af. Vi har en han og 3 hunner, men idag måtte vi desværre aflive hannen og den ene hun.

Hannen har igennem længere tid ikke rigtig ville spise noget, og blev bare tyndere og tyndere, så idag tog jeg ham med til dyrlæge, som sagde at han var blevet gammel og nu var for dårlig til at vi kunne gøre noget for ham. Så det var bedst at aflive ham - virkeligt trist for vi har haft ham i 5 år. Min kæreste er helt ked af det nu, for det var jo hans barn!

Hunnen, som vi desværre også måtte aflive, viste sig at have brækket kæben :huh: Hun har i en uges tid haft svært ved at spise, og det så ud som om hun havde svært ved at åbne munden - det tror da fanden når det lille kryb havde brækket kæben! Hun har højst sandsynlig brækket den i en intern magtkamp med en af de andre hunner. Har sgu helt dårlig samvittighed over, at vi ikke har opdaget det noget før. Desværre kan sådan noget ikke laves på et krybdyr, så det mest humane ville være at aflive hende.

Ved godt det er lidt langt ude, at tude over sådan noget men når man nu har haft dem i 5 år, så kommer man jo til at holde af de små kræ. Og nu er det helt tomt inde i det terrarie, for nu er der pludselig kun 2 piger tilbage. Men det var det bedste for de to, så de kan vi jo trøste os med.

:blush::pokey:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom dagen også, hvor bjørn skal ud og købe tøj!! Han skal idag mødes med min onkel, og så skal de to ellers på shopping og efterfølgende herretur (med alt hvad dertil hører) :bearhug:

Er godt nok spændt på, hvornår jeg ser ham idag. Det gør jeg sgu nok ikke - bliver nok først i morgen :smolf: Er også meget spændt, hvad de køber, men jeg må jo desværre ikke se det før på selve dagen, så det nytter ikke at gå og tænke på det.

Uha hvor er jeg spændt - nok meget godt at tøjet skal hænge i Hillerød og ikke her, for tror ikke jeg ville kunne styre mig :blush:

0

Del dette indlæg

Måtte idag aflive 2 af vores dyr :sm:

Vi/Bjørn har igennem længere tid haft rødhovedet agamaer (krybdyr/øgler) i et stort terrarie. Bjørn er meget galde for dem, men det er ikke kæledyr i den forstand, for vi har dem ikke ud at kæle med, for det bliver de for stresset af. Vi har en han og 3 hunner, men idag måtte vi desværre aflive hannen og den ene hun.

Hannen har igennem længere tid ikke rigtig ville spise noget, og blev bare tyndere og tyndere, så idag tog jeg ham med til dyrlæge, som sagde at han var blevet gammel og nu var for dårlig til at vi kunne gøre noget for ham. Så det var bedst at aflive ham - virkeligt trist for vi har haft ham i 5 år. Min kæreste er helt ked af det nu, for det var jo hans barn!

Hunnen, som vi desværre også måtte aflive, viste sig at have brækket kæben :sm: Hun har i en uges tid haft svært ved at spise, og det så ud som om hun havde svært ved at åbne munden - det tror da fanden når det lille kryb havde brækket kæben! Hun har højst sandsynlig brækket den i en intern magtkamp med en af de andre hunner. Har sgu helt dårlig samvittighed over, at vi ikke har opdaget det noget før. Desværre kan sådan noget ikke laves på et krybdyr, så det mest humane ville være at aflive hende.

Ved godt det er lidt langt ude, at tude over sådan noget men når man nu har haft dem i 5 år, så kommer man jo til at holde af de små kræ. Og nu er det helt tomt inde i det terrarie, for nu er der pludselig kun 2 piger tilbage. Men det var det bedste for de to, så de kan vi jo trøste os med.

:sm::sm::sm:

:bearhug::blush::pokey:

Det er da ikke spor langt ude!! Vi holder da af vores dyr og selvfølgelig er det da hårdt at måtte sige farvel til dem!!! Sender jer lige lidt flere af de her... -HAHA-:huh::sm:

0

Del dette indlæg

Årh Pernille - sådan noget skidt! Kan godt forstå I synes det er trist. Kæledyr kan man også godt tude over (siger hende der har grædt over et par undulater i tidens løb).

Hvor er Homer bare smuk! Jeg elsker øgler og drømmer stadig om en grøn leguan (og det kæmpehus man nok bliver nødt til at have for at få plads til den). Overvejede på et tidspunkt at få et par skæg-agamer, men så fandt jeg David i stedet :bearhug: (han er ikke lige øgle-menneske).

:blush: Gitte

0

Del dette indlæg

Årh Pernille - sådan noget skidt! Kan godt forstå I synes det er trist. Kæledyr kan man også godt tude over (siger hende der har grædt over et par undulater i tidens løb).

Hvor er Homer bare smuk! Jeg elsker øgler og drømmer stadig om en grøn leguan (og det kæmpehus man nok bliver nødt til at have for at få plads til den). Overvejede på et tidspunkt at få et par skæg-agamer, men så fandt jeg David i stedet :blush: (han er ikke lige øgle-menneske).

-HAHA- Gitte

Jeg tror, du og Bjørn ville kunne snakke længe sammen om dette emne! Han drømmer også en leguan, som skal have sit eget værelse :pokey: Så kan godt se, at det er noget af et hus, vi skal have os med plads til os selv, 2 børn (forhåbentligt) gæsteværelse og et leguan værelse!

Homer er ikke helt så farvet på det billed, som han kunne være - han var lidt af en primadonna, for lige så snart kameraet kom frem, så mistede han lidt af farven :bearhug:

Skægagamer er også dejlige - lidt mere tamme end de rødhovedet! Men Bjørn vil gerne have et kamæleon-par, når de sidste to piger en gang stiller sutterne (jeg har enmlig sat grænsen ved at et terrarie, for ellers bliver han ved).

0

Del dette indlæg

:bearhug: Sødeste Pernille - kan godt forstå I er kede af det. Det er da ikke kun tilladt at græde over tabet af hunde, katte og marsvin! Alle kæledyr (uanset om man kan kæle med dem!) holde man jo af, og de bliver en del af familien, så det er da kun forståeligt, at I er kede af det. :pokey:

Hvor bliver det fedt for Bjørn at komme ud på en rigtig herre-/familietur med din onkel - og hvor er det dejligt at din onkel gør det for Bjørn, så der er en "far-figur" der udfylder den rolle, som Bjørns egen far ikke udfylder. Håber de får en rigtig dejligt dag - og du min pige - må væbne dig med tålmodighed i 57 dage endnu, før du ser hvad frugten af dagens herreekviperingsbesøg er :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer