hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Hej Pernille!

Æv, de har det da med at blive tøsefornærmede i Bjørns familie, hva'!! :heart: Det lyder rigtig spændende med at få din kusine til at lave jeres ringe. Jeg glæder mig meget til at se billeder! Er I kommet nær en stil, I kunne tænke jer?

Orv, jeg havde slet ikke set billederne af dig i kjolen. Den er rigtig flot, og du bliver super smuk på din bryllupsdag! :cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3:

:rolleyes:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hende der moster ring-sælger må da lige flette næbbet når hun suser i byen i stedet for at sælge ringe til jer. Ingen grund til at blive fornærmet der :pookey:

Glæder mig godtnok til at se jeres egen-designede ringe. De der brillianter så fantastiske ud!

:cheerleader3: Gitte

0

Del dette indlæg

Hej Pernille!

Æv, de har det da med at blive tøsefornærmede i Bjørns familie, hva'!! :super: Det lyder rigtig spændende med at få din kusine til at lave jeres ringe. Jeg glæder mig meget til at se billeder! Er I kommet nær en stil, I kunne tænke jer?

Orv, jeg havde slet ikke set billederne af dig i kjolen. Den er rigtig flot, og du bliver super smuk på din bryllupsdag! :cheerleader3::cheerleader3::rolleyes:

:heart:

Maja

Hej Maja.

Ja de tager vist tingene lidt nær i den familie, men kun når det drejer sig om dem selv - ikke når det kommer an på hvordan de behandler andre :hug:

Vi glæder os også meget til at møde med min kusine i morgen, men vi er staidg lidt usikre på stilen, men går ud fra, at hun hjælper os lidt i morgen. Uha hvor bliver det spændende :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hende der moster ring-sælger må da lige flette næbbet når hun suser i byen i stedet for at sælge ringe til jer. Ingen grund til at blive fornærmet der :pookey:

Glæder mig godtnok til at se jeres egen-designede ringe. De der brillianter så fantastiske ud!

:cheerleader3: Gitte

Sådan Gitte!!!!! Sådan skal det siges, så kan man da forstå det. Elsker dine kontante og lettere humoritiske svar :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så henter jeg dig lige frem fra side 3 :cheerleader3:

Jeg har lagt nogle friske billeder af kirken ind i min tråd - lægger dem gerne ind i din tråd også - med mindre du bare selv kopierer dem over ;)

God Bededagsferie og god tur til Abenrade og ringdesign :cheerleader3:

Ja man skal efterhånden være hurtig på tasterne, hvis ikke man skal ryge for langt ned i rækkerne :cheerleader3:

Du må meget gerne smække kirkebillederne herind - mange tak.

Og også god Bededage til dig og din kære - vi skal nok få tiden til at gå i Aabenraa (se weekend-planen).

0

Del dette indlæg

Invitationsstatus

Vi har svarfrist idag, og status er:

62 er inviteret

47 har svaret ja

4 har svaret nej

11 mangler at svare

Bliver edder sur, når jeg tænker for meget over det, så prøver at lade være, men jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor folk ikke kan svare til tiden! Enten så kommer man eller også gør man ikke. Hvor svært kan det være at svare på det? Det andet her for mig til at føle mig lidt andenrangs, som om de venter på et bedre tilbud.

Vi har besluttet, at hvis folk ikke svare til tiden, så sender vi en besked rundt til dem, om at vi ikke har modtaget deres svar, og hvis dette er en forglemmelse bedes de svare nu, ellers tager vi det som et afbud!

Hele min familie har svaret: 1 afbud, som er fra min gamle tante på 85, som er ved at blive blind og senil, så hun tror ikke, hun kan deltage hele dagen. Hun kommer dog måske til kirken og efterfølgende kaffe og bryllupskage, men det finder vi først ud af tættere på dagen, hvilket vi har sagt ok for.

Herudover mangler jeg svar fra to tidligere arbejdskollegaer, hvoraf den ene tilsyneladende er blevet sur på mig (aner ikke over hvad, og hun opfører sig temmeligt barnligt, så gider ikke bruge mere tid på hende), så dem regner vi ikke med at se - men de har altså ikke fysisk givet svar.

Ja så er der Bjørns familie og venner. Her mangler vi svar fra 8 ud af de 14, som er inviteret. Han søster kommer, men hans ene stedbror har meldt afbud, da han og kæresten lige har fået tvillinger, og de kan ikke overskue det. Fair nok, for vi ser dem næste aldrig, så det rører ikke mig eller Bjørn synderligt. Men mangler stadig svar fra hans far og dennes kone samt 2 andre stedbrødre med påhæng og et vennepar. De har så idag til at svare i - hvilket de sikkert ikke gør. Hvis de ikke svarer, så har vi snakket om, at vi i morgen sender en besked til dem om, at de ikke har svaret, hvilket vi synes er for dårligt, og at vi tager dette som et nej! Gider ikke bruge mere tid på dem - det er simpelthen så energidrænende! MEN HVEM FANDEN GIDER IKKE SVARE SIN EGEN SØN

Jeg svarer sgu altid selv i god tid, og er derfor ret skuffet over at folk ikke bare kan give besked. Hvis de ikke kommer, så kommer de ikke, men de kunne da i det mindste give svar, ik?

0

Del dette indlæg

Weekend-plan

I dag tager vi til Aabenraa, hvor vi i aften skal noget familie tam tam. det bliver sikkert meget hyggeligt.

I morgen bliver en travl dag:

- vi starter kl 9.00 (efter min fars strænge anvisning), hvor vi skal sommersutter på dytten på nye alufælge

- herefter skal jeg snakke med frisøren og aftale prøveopsætning og make-up til d. 2/6, hvor vi igen skal til Aabenraa.

- så skal vi mødes med min kusine og snakke ringe :cheerleader3::cheerleader3: Det bliver sååååååååååååå spændende

- så går turen til Benniksgaard, hvor festen skal holdes, hvor vi skal lige have aftalt nærmere om nogle småting samt vi har nogle spørgsmål ( har husket at lave en liste)

- til sidst skal vi grill-aften hos et par venner

Ja det er med at få klaret det hele, når man er hjemme i så kort tid. Skal nok tage kamera med, så I kan få lov at se lidt af herlighederne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationsstatus

62 er inviteret

47 har svaret ja

4 har svaret nej

11 mangler at svare

Bliver edder sur, når jeg tænker for meget over det, så prøver at lade være, men jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor folk ikke kan svare til tiden! Enten så kommer man eller også gør man ikke. Hvor svært kan det være at svare på det? Det andet her for mig til at føle mig lidt andenrangs, som om de venter på et bedre tilbud.

Vi har besluttet, at hvis folk ikke svare til tiden, så sender vi en besked rundt til dem, om at vi ikke har modtaget deres svar, og hvis dette er en forglemmelse bedes de svare nu, ellers tager vi det som et afbud!

Hele min familie har svaret: 1 afbud, som er fra min gamle tante på 85, som er ved at blive blind og senil, så hun tror ikke, hun kan deltage hele dagen. Hun kommer dog måske til kirken og efterfølgende kaffe og bryllupskage, men det finder vi først ud af tættere på dagen, hvilket vi har sagt ok for.

Herudover mangler jeg svar fra to tidligere arbejdskollegaer, hvoraf den ene tilsyneladende er blevet sur på mig (aner ikke over hvad, og hun opfører sig temmeligt barnligt, så gider ikke bruge mere tid på hende), så dem regner vi ikke med at se - men de har altså ikke fysisk givet svar.

Ja så er der Bjørns familie og venner. Her mangler vi svar fra 8 ud af de 14, som er inviteret. Han søster kommer, men hans ene stedbror har meldt afbud, da han og kæresten lige har fået tvillinger, og de kan ikke overskue det. Fair nok, for vi ser dem næste aldrig, så det rører ikke mig eller Bjørn synderligt. Men mangler stadig svar fra hans far og dennes kone samt 2 andre stedbrødre med påhæng og et vennepar. De har så idag til at svare i - hvilket de sikkert ikke gør. Hvis de ikke svarer, så har vi snakket om, at vi i morgen sender en besked til dem om, at de ikke har svaret, hvilket vi synes er for dårligt, og at vi tager dette som et nej! Gider ikke bruge mere tid på dem - det er simpelthen så energidrænende! MEN HVEM FANDEN GIDER IKKE SVARE SIN EGEN SØN

Jeg svarer sgu altid selv i god tid, og er derfor ret skuffet over at folk ikke bare kan give besked. Hvis de ikke kommer, så kommer de ikke, men de kunne da i det mindste give svar, ik?

:bask: :rolleyes:Jeg kan sørme godt forstå dine frustrationer! :heart: :bask:

Det er bare heller ikke rimeligt, at folk bare ikke kan finde ud af at give svar tilbage! Har før herinde på BK skrevet, at jeg synes, at der bare ikke eksisterer nogen pli blandt folk - de er nogle utaknemmlige bæster!

Vi har også været udsat for det samme. Og også i den nærmeste, nærmeste familie! Det er det, som bare er det VÆRSTE! Man forventer jo, at dem kan man da regne med giver besked, men man kan bare ikke regne med sådan noget! Marios bror og svigerinde har faktisk ALDRIG så meget som NÆVNT vores bryllup. Da de havde fået indbydelsen hørte vi ikke en gang noget tillykke - INTET! De har så faktisk heller ikke svaret om de kom eller ej, men det har vi fået at vide gennem moderen - Ja, det er da godt, der er noget, der hedder en mor! Hvordan skulle man ellers kunne klare det, når nu man som næsten 30-årig ikke selv kan finde ud af at man skal give besked, når man får en invitation!

Et par fra Marios familie har vi aldrig hørt noget fra, men går ud fra, at de ikke kommer. Men selv om de har "meldt sig ud" af familien, så kan de vel godt give besked, der er altså ingen undskyldninger.

Og så er der lige min kusine og hendes kæreste, som ikke kommer. De skal til sommerfest, som har været planlagt siden december - nå, ja, det kan da være folk arrangerer sommerfester i julen - DET TROR JEG IKKE PÅ! Men de kan bare blive væk, kan de!

Så er der så lige to, der valgte at tage turen til himlen, så de er da undskyldte.

Nogle gange tænker jeg, at det er i sådanne situationer, hvor man virkelig finder ud af, hvem der regner en for noget, og hvem, der ikke gør.

Men du har ret i, at det bare tager dræner en for en masse energi! Man føler sig, som du skriver, som et andenrangsmenneske, især de nærmeste familiemedlemmer, som man jo stoler på. Det med Marios bror har i hvert fald drænet mig en del, og jeg bliver bare SÅ gal, hver gang jeg tænker på det! Undskyld, derfor fylder det lidt meget i din tråd! Tilgiv mig :hug: Men tak fordi du læste så langt!

Og så:

:cheerleader3::hug: TILLYKKE med de 50 dage!!!!! :hug::cheerleader3:

Det er jo lige om lidt, kvinde!

Og 1000 tak for din besked i min tråd :super: Den varmer som altid! :cheerleader3:

Mange hilsener

The Queen of Ebay!

0

Del dette indlæg

Invitationsstatus

62 er inviteret

47 har svaret ja

4 har svaret nej

11 mangler at svare

:bask: :heart:Jeg kan sørme godt forstå dine frustrationer! :super: :bask:

Det er bare heller ikke rimeligt, at folk bare ikke kan finde ud af at give svar tilbage! Har før herinde på BK skrevet, at jeg synes, at der bare ikke eksisterer nogen pli blandt folk - de er nogle utaknemmlige bæster!

Vi har også været udsat for det samme. Og også i den nærmeste, nærmeste familie! Det er det, som bare er det VÆRSTE! Man forventer jo, at dem kan man da regne med giver besked, men man kan bare ikke regne med sådan noget! Marios bror og svigerinde har faktisk ALDRIG så meget som NÆVNT vores bryllup. Da de havde fået indbydelsen hørte vi ikke en gang noget tillykke - INTET! De har så faktisk heller ikke svaret om de kom eller ej, men det har vi fået at vide gennem moderen - Ja, det er da godt, der er noget, der hedder en mor! Hvordan skulle man ellers kunne klare det, når nu man som næsten 30-årig ikke selv kan finde ud af at man skal give besked, når man får en invitation!

Et par fra Marios familie har vi aldrig hørt noget fra, men går ud fra, at de ikke kommer. Men selv om de har "meldt sig ud" af familien, så kan de vel godt give besked, der er altså ingen undskyldninger.

Og så er der lige min kusine og hendes kæreste, som ikke kommer. De skal til sommerfest, som har været planlagt siden december - nå, ja, det kan da være folk arrangerer sommerfester i julen - DET TROR JEG IKKE PÅ! Men de kan bare blive væk, kan de!

Så er der så lige to, der valgte at tage turen til himlen, så de er da undskyldte.

Nogle gange tænker jeg, at det er i sådanne situationer, hvor man virkelig finder ud af, hvem der regner en for noget, og hvem, der ikke gør.

Men du har ret i, at det bare tager dræner en for en masse energi! Man føler sig, som du skriver, som et andenrangsmenneske, især de nærmeste familiemedlemmer, som man jo stoler på. Det med Marios bror har i hvert fald drænet mig en del, og jeg bliver bare SÅ gal, hver gang jeg tænker på det! Undskyld, derfor fylder det lidt meget i din tråd! Tilgiv mig :hug: Men tak fordi du læste så langt!

Og så:

:cheerleader3::hug: TILLYKKE med de 50 dage!!!!! :hug::cheerleader3:

Det er jo lige om lidt, kvinde!

Og 1000 tak for din besked i min tråd :hug: Den varmer som altid! :cheerleader3:

Mange hilsener

The Queen of Ebay!

Hej Anita aka The Queen of Ebay

Ja jeg havde godt læst det med Marios bror. Og hvad fanden er det for noget! Sikke et pattebarn, og mor skal overdrage den besked. Men har ikke rigtig kunne få med, om de kommer eller ej? Det væreste er jo, at når de opfører sig sådan, så gider man jo slet ikke have dem der den dag, for det skal jo være VORES dag.

Jeg bliver i hvert fald lettere negativt indstillet overfor sådanne mennesker - og du har helt ret i, man får da skillet fårene fra bukkene. Bare lidt ærgeligt at man først finder ud af det nu.

Selvom det ikke er det fedeste emne, vi har til fælles, er det nu dejligt, at kunne snakke med nogen om det, som har været i samme situation. For selvom man bare for at vide, at man skal glemme dem og "så må de selvom det", så bliver man da stadig såret over, at folk ikke en gang gider svare!!!!!!

Som altid mange tak for dit svar - det er altid dejligt. Og også god weekend til dig.

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg er faktisk også lidt nysgerrig på de dersens ringe :cheerleader3:

Og hvad med de manglende svar på invitationerne? Er i blevet klogere?

Men du er nook trær efter en lang weekend i Åbenrå, så du skriver sikkert ikke noget før i morgen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hallo du.... det er søndag aften - går ud fra I er kommet hjem - hvad fandt I ud af med ringene????

Jeg lægger lige lidt billeder ind i morgen af kirken ;)

Halløjsa.

Jo tak vi er kommet hjem.

Vi var jo inde at snakke med min kusinfe, og vi er nået frem til, at vores ringe skal laves i hvidguld, som skal være ubehandlet, så det bevarer sin "rigtige" farve. Overfalden bliver silkemat, fordi man selv kan holde den derhjemme. Alle andre overflader er svære at holde selv, og da jeg jo skal have sten i mig, vil det være svært at efterbehandle min overflade. De bliver ret tykke og brede - min bliver 7,5mm og Bjørns 6,5mm. Så bliver de lidt buttede at se på pga det runde kantdesign. I min kommer der så til at sidde en hjertebrilliant, og 6 små brillianter - det hele kommer til at sidde lidt asymetrisk.

Glæder mig så meget til at se dem!!!!!!!!!!!!! Men kan jo af gode grunde ikke vise dig et billede af dem, så håber du får en ide om dem ud fra min beskrivelse.

Forresten har lige læst din polterabend beskrivelse. Lyder som en fantastisk dag!

0

Del dette indlæg

Jeg er faktisk også lidt nysgerrig på de dersens ringe :denmarkflag:

Og hvad med de manglende svar på invitationerne? Er i blevet klogere?

Men du er nook trær efter en lang weekend i Åbenrå, så du skriver sikkert ikke noget før i morgen :ilovebryllupsklar:

Hej Louise.

Ringdesign er nu valgt! Glæder mig så meget til at se dem. Skal hjem og prøve dem i starten af juni, inden der bliver sat sten i min, så der kan der være mulighed for at I kan få billeder at se.

Mht invitationer, så er status nu den, at min ene tidligere arbejdskollega har sagt ja (lidt overraskende) men den anden har sagt nej (dvs 2 afbud). Fra Bjørns familie har vi stadig ikke hørt en lyd, så jeg har sendt besked ud, at hvis vi ikke hører fra dem snarest, så tager vi dette som et afbud! Men vi er indstillet på, at de ikke kommer. Så som det ser ud nu, bliver enten 48 eller 50 - mangler nemlig også svar fra et enkelt vennepar - men de er ude at rejse pt.

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare uopdragent ikke at melde tilbage - og så fra familien. Det forstår jeg altså ikke... Det er jo ikke fordi de har glemt det, de er jo blevet mindet om det...

Vi bliver 49 ialt - og det synes jeg faktsik er meget passende nu - tiligere synes jeg, det var for få. Men med lidt held får vi ti til at snakke med folk. Og pengene til de ekstra kuverter an vi godt bruge til noget andet :ilovebryllupsklar:

Glææææder mig til at se jeres ringe. De lyder supersmukke!

0

Del dette indlæg

Sidste billed for idag! Puha jeg synes, det er svært at finde ud af et design. Hvad synes i?

Jeg kan egentlig bedst lide dem her... de er lidt anderledes og virkelig flotte i "bølger" Joooo dem stemmer jeg på!

- Mette

p.s. moster guldsmed der skal da bare se at komme på arbejde og tage sin tørn... ellers mister man jo kunder - sådan er livet bare!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

Glæder mig til at se ringene - har en livlig fantasi, så jeg tror jeg nogenlunder kan forestille mig det endelige resultat - NICE :ilovebryllupsklar:

Her får du lige kirkebillederne, som jeg tog i mandags.

post-20924-1178532214.jpg

post-20924-1178532222.jpg

post-20924-1178532228.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa Pernille

Nøj, det lyder da bare sindsygt spændende med de ringe der - glæder mig til at se det færdige resultat :ilovebryllupsklar:

Med hensyn til de for sene tilbagemeldinger så kan jeg læse i flere tråde, at det er et problem, at folk ingen pli har og ikke melder tilbage til tiden.

Det er sgu da skide træls! Man vil jo ligesom gerne have svar, når man inviterer til noget... grr... :denmarkflag:

Kan for øvrigt fortælle dig, at jeg har været på Benniksgaard ved flere lejligheder, bla min kusine og hendes mands bryllup for en del år siden, og så nogle arrangementer ifm foredrag... og JA der er altså bare så hyggeligt der og meget smukke rammer... så du og Bjørn skal nok få en super dag...

Og der er jo under 50 dage til... uha, som tiden går...!!!

Tine

0

Del dette indlæg

Hej Pernille!

Tak for 50-dageshilsenen - Det går bare så hurtigt ;)

Lyder rigtig spændende med jeres ringe - Glæder mig til at se billeder af dem, når de blir færdige...

Det er rigtig træls at folk ikke kan finde ud af at melde tilbage til tiden - Jeg tror også vi manglede svar fra 14 stykker eller sådan noget... Så vi måtte ringe rundt til folk... Så det er vist ikke et ualmindeligt fænomen - Desværre...

Vi har også lige været i Aabenraa i weekenden til konfirmation i Skt. Jørgens Kirke - Jeg fik så meget sommerfugle i maven og kunne ikke lade være med at tænke på at jeg skulle sidde der i brudekjole -HAHA-:ilovebryllupsklar:

Annette Hedensted lavede noget af en prædiken - Hun startede på 2 forskellige prædikener, men rev dem begge to i stykker fordi de var for kedelige... Det var ret sjovt :super: OG så er hun bare så ligetil og enkel i sin udlægning af kristendommen... Det skal nok blive godt :denmarkflag:

Har du set det jeg har skrevet inde på min tråd mht. selve vielsen at man skal sidde med ryggen til resten af kirken - Sagde hun også det til jer? Jeg tror jeg gør som Anja og beder om at få lov til at sidde overfor hinanden i starten med siden til - Hvis du forstår hvad jeg mener :)

KÆMPE :pokey: til dig og tænk ikke på dem der ikke kan finde ud af at svare - Det er åbenbart et folkeproblem...

:pokey: Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare uopdragent ikke at melde tilbage - og så fra familien. Det forstår jeg altså ikke... Det er jo ikke fordi de har glemt det, de er jo blevet mindet om det...

Vi bliver 49 ialt - og det synes jeg faktsik er meget passende nu - tiligere synes jeg, det var for få. Men med lidt held får vi ti til at snakke med folk. Og pengene til de ekstra kuverter an vi godt bruge til noget andet :denmarkflag:

Glææææder mig til at se jeres ringe. De lyder supersmukke!

Ja jeg synes også det er uopdragent. Kunne aldrig selv finde på ikke at give svar! Nå men vi tænker jo desværre ikke alle ens, så man skal tilsyneladende acceptere, at folk mener de har ret til at svare for sent :ilovebryllupsklar:

Synes faktisk også, at 50 er et fin lille selskab. Så får man lidt mere tid til at komme hele vejen rundt og få snakket med alle gæsterne. Og du har ret, de penge vil man da gerne spare, når folk ikke gider at komme.

Glæder mig også til ringene - kan næsten ikke vente til starten af juni, hvor vi skal hjem og prøve dem.

0

Del dette indlæg

Sidste billed for idag! Puha jeg synes, det er svært at finde ud af et design. Hvad synes i?

Jeg kan egentlig bedst lide dem her... de er lidt anderledes og virkelig flotte i "bølger" Joooo dem stemmer jeg på!

- Mette

p.s. moster guldsmed der skal da bare se at komme på arbejde og tage sin tørn... ellers mister man jo kunder - sådan er livet bare!

Tak for din mening Mette.

Men ringene kommer desværre slet ikke til at se sådan ud. Men de bliver stadig lidt anderledes end så mange andre.

Ja hende søster guldsmed bruger vi ikke så meget energi på mere. Hun har vist også fundet ud af, at det ikke hjælper at spille tøsefornærmet, for nu har vi altså bestemt os for de andre!

0

Del dette indlæg

Hejsa Pernille

Nøj, det lyder da bare sindsygt spændende med de ringe der - glæder mig til at se det færdige resultat :ilovebryllupsklar:

Med hensyn til de for sene tilbagemeldinger så kan jeg læse i flere tråde, at det er et problem, at folk ingen pli har og ikke melder tilbage til tiden.

Det er sgu da skide træls! Man vil jo ligesom gerne have svar, når man inviterer til noget... grr... :denmarkflag:

Kan for øvrigt fortælle dig, at jeg har været på Benniksgaard ved flere lejligheder, bla min kusine og hendes mands bryllup for en del år siden, og så nogle arrangementer ifm foredrag... og JA der er altså bare så hyggeligt der og meget smukke rammer... så du og Bjørn skal nok få en super dag...

Og der er jo under 50 dage til... uha, som tiden går...!!!

Tine

Hej Tine.

Ja vi synes også selv, at det lyder spændende med ringene. Men øv øv øv vi må desværre sidde lidt mere på pinebænken, for vi først lov at smug kigge med lidt held i starten af juni.

Ja folk har tilsyneladende en underlig holdning til tilbagemeldinger på invitationer. Men nu har vi været lidt hårde, og sagt at de som ikke har svaret, må vi tolke til ikke at komme! Nu har de haft rig lejlighed og på flere opfordringer til at svare, så nu er det slut. Og så må vi jo bare konstatere, at det nok ikke er folk vi ønsker at have noget med at gøre fremover.

Vi var ude på Benniksgaard igen i weekenden, og vi er stadig helt vilde med stedet og ikke mindst deres omgivelser. Det er lige stedet for os.

0

Del dette indlæg

Hej Pernille!

Tak for 50-dageshilsenen - Det går bare så hurtigt ;)

Lyder rigtig spændende med jeres ringe - Glæder mig til at se billeder af dem, når de blir færdige...

Det er rigtig træls at folk ikke kan finde ud af at melde tilbage til tiden - Jeg tror også vi manglede svar fra 14 stykker eller sådan noget... Så vi måtte ringe rundt til folk... Så det er vist ikke et ualmindeligt fænomen - Desværre...

Vi har også lige været i Aabenraa i weekenden til konfirmation i Skt. Jørgens Kirke - Jeg fik så meget sommerfugle i maven og kunne ikke lade være med at tænke på at jeg skulle sidde der i brudekjole -HAHA-:ilovebryllupsklar:

Annette Hedensted lavede noget af en prædiken - Hun startede på 2 forskellige prædikener, men rev dem begge to i stykker fordi de var for kedelige... Det var ret sjovt :super: OG så er hun bare så ligetil og enkel i sin udlægning af kristendommen... Det skal nok blive godt :denmarkflag:

Har du set det jeg har skrevet inde på min tråd mht. selve vielsen at man skal sidde med ryggen til resten af kirken - Sagde hun også det til jer? Jeg tror jeg gør som Anja og beder om at få lov til at sidde overfor hinanden i starten med siden til - Hvis du forstår hvad jeg mener :)

KÆMPE :pokey: til dig og tænk ikke på dem der ikke kan finde ud af at svare - Det er åbenbart et folkeproblem...

:pokey: Anette

Hej Anette.

Dejligt at se, at du stadig kigger lidt forbi her i din travle måned med eksamen og VM. Puha ja det er jo lige om lidt med brylluppet - nu er der jo næsten kun 6 uger til. Hold fast hvor tiden flyver afsted.

Anette Hedensted er bare en god præst. Dejlig uformel. Jo jeg vidste godt, at vi skal sidde ved siden af hinanden i kirken med ryggen til gæsterne. Og den opstilling vælger vi at holde os til. Kan godt lide ideen om, at jeg sidder ved siden af Bjørn og da Bjørn ikke har så meget familie, så kan vi godt lide at have hinanden ved siden af. Jeg ved da godt at gæsterne så ikke kan se os rigtigt, men nu har vi valgt denne formation og sådan bliver det. Men kan da godt forstå jer andre, hvis I heller vil sidder overfor hinanden.

0

Del dette indlæg

Glemte jo helt at fortælle, at vi i weekenden var ude på vores feststed, da vi var hjemme i Aabenraa. Jeg havde nogle forskellige spørgsmål jeg skulle have svar på, og så skulle jeg jo lige se farveprøver på duge, så jeg kan komme videre med bordkort osv.

Og det var vist meget godt, at vi fik det gjort. Vi kommer derud, og der er et andet selskab der, så vi måtte ikke gå ind i festsalen - fair nok. Så snakkede vi med anden end sidst, for hende vi har talt med tidligere er tilsyneladende stoppet derude - øv øv øv, for hende kunne jo rigtig godt lide. Det viser sig så, at hun desværre ikke har noteret alle detajler ned, så de vidste faktisk ikke at vi allerede kom til kaffe efter kirken - UPS. Og nu er der det problem, at hvis der er dårligt vejr, så ved de ikke helt, hvor de skal placere os. Men de sagde, at vi ikke skulle bekymre og om det, de skulle nok finde ud af noget.

Derudover var vi blevet lovet, at vores kuvertpris indeholdt, at der ikke var noget fast sluttidspunkt på festen - altså at de kom og spurgte undervejs. Men nu sagde de pludeslig, at det var ikke normal kutyme og at det ville koste os 1000kr pr time efter kl 1. Nu er det jo ikke fordi det er så mange penge, men det er princippet! Så Pernille blev en anelse stram i masken, og efter noget frem og tilbage, fik jeg det da også som sførst lovet.

Men et held vi tog derned - tænk hvis de ikke havde regnet med os kl 15, og vi så pludeslig stod der.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer