hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vores ringe er færdige :cheerleader3::bestwishes::boohoo: .

Eller det vil sige, de er nu klar til prøvning. Bjørns er færdig, men min mangler stadig stenene, men disse kan først monteres når jeg har prøvet ringen! Vi skal hjem d. 2/6 og prøve dem. Glæder mig meget!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har igennem længere tid gået og spekuleret på, hvad jeg skulle gøre mht tale til Bjørn. Jeg har så overvejet meget, om jeg skulle få en til at synge Michael Bublés "Everything", da jeg føler den passer så godt på min følelser for Bjørn. Men så skulle jeg jo lige finde nogen, som kunne synge den for mig, for jeg kan ikke selv ramme en tone i livet. Og jeg stiller mig simpelthen ikke op og synger foran alle, når jeg ved, hvor dårligt jeg synger!

Men så igår blev jeg ringet op af en fra Aabenraas pigekor, som havde hørt, at jeg manglede nogen til at synge en sang for mig (det var min mor som havde været på spil her). Og de var da nogle piger, som gerne ville gøre det - selvfølgelig mod en mindre betaling. Så jubiiiiiiiiiiiii nu kommer der 2-4 piger og opfører denne sang fra mig til Bjørn. Er så glad - det er bare perfekt :griner:-:super::lol:

Nu skal vi bare finde ud af, hvornår de skal komme på aftenen, og de vil finde ud af, om det kommer til at lyde bedst med musik eller uden, og hvor mange der skal til for at det lyder rigtig godt. Er så spændt!

En mindre ting af tænke på!

Jeg vil dog også rejse mig op og sige nogle ord, men den bliver ikke så lang, når nu der kommer en sang fra mig også.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er så den sang, der skal synges:

You're a falling star, You're the get away car.

You're the line in the sand when I go too far.

You're the swimming pool, on an August day.

And you're the perfect thing to say.

And you play you're coy, but it's kinda cute.

Ah, When you smile at me you know exactly what you do.

Baby don't pretend, that you don't know it's true.

Cause you can see it when I look at you.

[Chorus:]

And in this crazy life, and through these crazy times

It's you, it's you, You make me sing.

You're every line, you're every word, you're everything.

You're a carousel, you're a wishing well,

And you light me up, when you ring my bell.

You're a mystery, you're from outer space,

You're every minute of my everyday.

And I can't believe, that I'm your woman,

And I get to kiss you baby just because I can.

Whatever comes our way, ah we'll see it through,

And you know that's what our love can do.

It's you, it's you, You make me sing

So, La, La, La, La, La, La, La

So, La, La, La, La, La, La, La

It's you, it's you, You make me sing.

You're every song, and I sing along.

'Cause you're my everything.

Yeah, yeah

0

Del dette indlæg

Jeg har igennem længere tid gået og spekuleret på, hvad jeg skulle gøre mht tale til Bjørn. Jeg har så overvejet meget, om jeg skulle få en til at synge Michael Bublés "Everything", da jeg føler den passer så godt på min følelser for Bjørn. Men så skulle jeg jo lige finde nogen, som kunne synge den for mig, for jeg kan ikke selv ramme en tone i livet. Og jeg stiller mig simpelthen ikke op og synger foran alle, når jeg ved, hvor dårligt jeg synger!

Men så igår blev jeg ringet op af en fra Aabenraas pigekor, som havde hørt, at jeg manglede nogen til at synge en sang for mig (det var min mor som havde været på spil her). Og de var da nogle piger, som gerne ville gøre det - selvfølgelig mod en mindre betaling. Så jubiiiiiiiiiiiii nu kommer der 2-4 piger og opfører denne sang fra mig til Bjørn. Er så glad - det er bare perfekt :griner:-:super::lol:

Nu skal vi bare finde ud af, hvornår de skal komme på aftenen, og de vil finde ud af, om det kommer til at lyde bedst med musik eller uden, og hvor mange der skal til for at det lyder rigtig godt. Er så spændt!

Jeg vil dog også rejse mig op og sige nogle ord, men den bliver ikke så lang, når nu der kommer en sang fra mig også.

Hej Pernille

Det er da vildt fedt - tillykke med det.

Vi har jo også bedt hele pigekoret om at synge i forbindelse med vores vielse - det bliver SÅ fedt. (Har beskrevet det lidt nærmere i min tråd).

Mht. kirkefolder regner jeg med at gå igang med udformningen i næste uge. Regner med at pryde forsiden med stregtegningen af kirken - jeg kan jo sende den færdige folder til hhv dig og Anette og så kan I bruge den som udgangspunkt til jeres egne - hvis I skal have en folder ;) Og hvis I kommer mig i forkøbet skal I være velkomne til at sende jeres udkast til mig :shooter:

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Det er da vildt fedt - tillykke med det.

Vi har jo også bedt hele pigekoret om at synge i forbindelse med vores vielse - det bliver SÅ fedt. (Har beskrevet det lidt nærmere i min tråd).

Mht. kirkefolder regner jeg med at gå igang med udformningen i næste uge. Regner med at pryde forsiden med stregtegningen af kirken - jeg kan jo sende den færdige folder til hhv dig og Anette og så kan I bruge den som udgangspunkt til jeres egne - hvis I skal have en folder ;) Og hvis I kommer mig i forkøbet skal I være velkomne til at sende jeres udkast til mig -HAHA-

Mange tak, Anja.

Er også vildt glad, for at de kommer og synge for os. De kan nok gøre det noget bedre end mig :shooter: - men der skal så sandelig heller ikke meget til.

Bliver spændende med kirkefoldere - glæder mig til at se det endelig resultat. Skal selv i gang med mine menukort. Er egentligt færdig, men mangler stadig navnene på vinene, som vi skal have, før jeg kan printe dem endeligt ud. Skal lige have fat i Benniksgaard igen, om de kan få fingeren og sende navnene til mig. Deres vintjener har været på ferie indtil i mandags, derfor det manglende svar fra dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille!

Hvor lyder det fantastisk med de korpiger, der vil synge sangen for Michael! :griner:-

:super:

Maja

Michael.... Bjørn.... same same but different.... så længe præsten siger det rigtige navn :lol:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Hej Pernille!

Hvor lyder det fantastisk med de korpiger, der vil synge sangen for Michael! :griner:-

:lol:

Maja

Michael.... Bjørn.... same same but different.... så længe præsten siger det rigtige navn -HAHA-

-HAHA-

Så er det sgu godt, jeg ikke er præsten!!! :super:

Undskyld, BJØRN! (og Pernille, fordi jeg var ved at gifte dig bort til en forkert! -HAHA-)

:shooter:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. Øv øv øv med badeværelset, det er bare ikke til når man ikke kan gå i bad, det stinker så meget og det gør man også selv efter et par dage, vi var igennem det samme da Søen lavede bedeværelse i sommer :shooter:

2. Rigtig sød sang, det bliver han da glad for, synes det er en utrolig smuk og personlig ting at gøre når nu man ikke nødvendigvis har lyst til at holde en tale :super:

3. Hvor er der billeder af jeres ringe, jeg er nysggerrig :lol:

:griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Pernille!

:lol:

Maja

Michael.... Bjørn.... same same but different.... så længe præsten siger det rigtige navn -HAHA-

-HAHA-

Så er det sgu godt, jeg ikke er præsten!!! :super:

Undskyld, BJØRN! (og Pernille, fordi jeg var ved at gifte dig bort til en forkert! :lol:)

:shooter:

Maja

Kært barn har mange navne! Men vil nok foretrække, at det er Bjørn som tropper i kirken d. 23/6 -HAHA-

Alt forladt, Maja. Man kan jo tage fejl.

0

Del dette indlæg

Jamen Pernille dog, hvor har du ramt mig... jeg kunne hyle lige på minuttet over den sang!!!post-23814-1179947888.gif (ikke sangen til Michael - men den til BJØRN... undskyld Maja...men den var sjov!) Det er da romantik på allerhøjeste niveau....post-23814-1179947906.gif Godt fundet på og hvilken perfekt afrunding på sangen at det rent faktisk IKKE er dig der skal syngepost-23814-1179948003.gif...er ikke helt sikker på at Bjørn ville sætte pris på det nemlig!post-23814-1179947953.gif Ihvertfald ikke hvis du synger bare ½ så dårligt som mig... he he he he he he post-23814-1179948154.gif

mange smil og knus fra Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. Øv øv øv med badeværelset, det er bare ikke til når man ikke kan gå i bad, det stinker så meget og det gør man også selv efter et par dage, vi var igennem det samme da Søen lavede bedeværelse i sommer -HAHA-

2. Rigtig sød sang, det bliver han da glad for, synes det er en utrolig smuk og personlig ting at gøre når nu man ikke nødvendigvis har lyst til at holde en tale :super:

3. Hvor er der billeder af jeres ringe, jeg er nysggerrig :shooter:

:griner:-

1. Ja super øv. Det skulle eller have været oppe og køre igen idag, men men men............. Altså vi har vand på badeværelset, så nu kan vi da trække i toilettet og skal ikke længere selv sylde ud med vand fra køkkenet. Men vandet er kun koldt, så det med bad kan vi skyde en hvid pil efter. Havde ellers sådan glædet mig til et super langt bad idag, men nej nej. Man kan sg* aldrig stole på meldinger man får.

2. Holder skam også en tale, men den bliver bare ikke super lang.

3. Ingen billeder af ringene før efter d. 2/6, hvor vi tager til Aabenraa for at prøve dem. Men billedet af min vil være uden sten der, da stene først blive sat i, når vi har afprøvet om størrelsen passer. Så du behøves ikke bladre min tråd igennem, Gitte, for der er ingen billeder endnu :lol:

0

Del dette indlæg

Jamen Pernille dog, hvor har du ramt mig... jeg kunne hyle lige på minuttet over den sang!!!post-23814-1179947888.gif (ikke sangen til Michael - men den til BJØRN... undskyld Maja...men den var sjov!) Det er da romantik på allerhøjeste niveau....post-23814-1179947906.gif Godt fundet på og hvilken perfekt afrunding på sangen at det rent faktisk IKKE er dig der skal syngepost-23814-1179948003.gif...er ikke helt sikker på at Bjørn ville sætte pris på det nemlig!post-23814-1179947953.gif Ihvertfald ikke hvis du synger bare ½ så dårligt som mig... he he he he he he post-23814-1179948154.gif

mange smil og knus fra Mette

Tak tak, Mette.

Synes også selv den er dejlig romantisk og meget rammende. Og nej Bjørn ville helt klart ikke sætte pris på, hvis jeg sang den. Er ret så sikker på, at det så også lige ville være på det tidspunkt, at alle gæster "pludselig" skulle på toilet på én gang :griner:-

Har dog så meget realitetssans, at det der med at synge må jeg hellere overlade til andre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for blomsterne - De er godt flotte - specielt i lilla...

Kanon idé med den sang - Og dejlig tekst... Det skal nok blive et super hit :thumbsupsmileyanim:

Håber vi ses i weekenden... Afventer svar fra Anja, men husk skal jo også lige have overstået eksamen ;)

:denmarkflag: Anette

0

Del dette indlæg

Tak for blomsterne - De er godt flotte - specielt i lilla...

Kanon idé med den sang - Og dejlig tekst... Det skal nok blive et super hit :thumbsupsmileyanim:

Håber vi ses i weekenden... Afventer svar fra Anja, men husk skal jo også lige have overstået eksamen ;)

:denmarkflag: Anette

Har svaret Anette i hendes tråd ;)

0

Del dette indlæg

Idag skal vi på danseskole :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::heart:

- vi skal ud og øve brudevals. Glæder mig meget, det skal nok blive sjovt. Bjørn har aldrig danset, han siger selv at han ikke kan finde ud af det! Så det er vist meget godt at vi skal øve. Så må vi jo se, om vi kan lære det på denne en gang eller, om vi må afsted flere gange.

Idag har jeg fået alle materialerne til vores menu og bordkort, så i denne weekend skal de fabrikeres. Skal nok smide billeder herind, når de er færdige.

0

Del dette indlæg

Idag skal vi på danseskole :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::heart:

- vi skal ud og øve brudevals. Glæder mig meget, det skal nok blive sjovt. Bjørn har aldrig danset, han siger selv at han ikke kan finde ud af det! Så det er vist meget godt at vi skal øve. Så må vi jo se, om vi kan lære det på denne en gang eller, om vi må afsted flere gange.

Idag har jeg fået alle materialerne til vores menu og bordkort, så i denne weekend skal de fabrikeres. Skal nok smide billeder herind, når de er færdige.

Hvis man ikke kan danse, så kan det være du skal låne nogle sikkerhedssko, du ved dem med stål/jern isnuden, så du oikkebliver trampet på :heart:

Hvis én lektion ikke er nok, kan I jo altid bare lave jeres egen improvisrede version af brudevalsen ;)

Glæder mig til at se billeder :heart:

0

Del dette indlæg

Så er vi ellers kommet hjem efter en omgang danseundervisning! Altså til jer piger derude, som ikke ved, om de vil til danseundervisning, så kan jeg kun sige: Kan I så se at komme afsted! Det var hylende morsomt, og vi fik i hvert fald hurtigt varmen.

Det med sikkerhedsskoene (tak for rådet ellers Gitte) blev der ikke brug for, for vores danselærer var meget dygtig (eller også var os :loveboard: ) til at få os til at holde takten, og derved netop ikke komme til at ramme hinandens fødder. Bjørn havde lidt rytme problemer i starten - typisk mand med stive hofter :loveboard: , men efter den første halve time, så det meget bedere ud.

For søren hvor mand står og koncentrere sig! Danselæreren måtte flere gange bede os om at slappe lidt mere af. Vivi´s Dans i Herlev kan altså varmt anbefales, hun er bare fantastisk. Hun syntes faktisk, at vi var blevet så gode, at vi ikke havde brug for flere enetimer. Vi skulle bare øve derhjemme selv :thumbsupsmileyanim: . Men Bjørn er lidt forfængelig, og han ville altså gerne være lidt bedre, så vi skal afsted igen til enetime fredag d. 15/6. Håber sådan på, at han kommer til at kunne lide det, så vi måske kunne starte til dans sammen - har selv gået til dans i over 10 år og ville gerne i gang igen.

Nå men mit råd er: Piger se at komme afsted til danseundervisning med jeres mænd :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer