hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så lige det sidste for denne gang. Billed af mine brudesko og undertøj (for det har jeg vidst ikke fået vist før).

UH LA LA..,. Pernille dog..hvor har du købt det lækre undertøj (lingeri)??? sikke et fint strømpebånd der er til.... Lige mig - når nu det skal være!

- Mette

0

Del dette indlæg

Lørdag var også dagen, hvor vi skulle prøve vores ringe :rolleyes:

Min kusine havde lavet den færdige, så godt hun kunne, men overflade behandlingen manglede. Min ring var lidt for lille - skal laves et nummer større. Bjørns var perfekt, så der skal bare laves silkeoverfalde på den, og så er den klar.

Men kæmpe nedtur http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif Jeg skulle jo have haft en hjerteformet brilliant i min ring sammen med 6 små runde brillianter. Men jeg kan ikke få mit hjerte :heart: . Min kusine kan ikke få nogen til at sætte den i - de kan ikke slibe/bore den ned i ringen, som var meningen. Og min kusine vil ikke have den skal sidde i en fatning ovenpå ringen, for det ødelægger ligesom looked (vi følger hendes kyndige anbefaling). Øv øv øv. Nå men vi er så blevet enige i, at jeg får en 0,1ct brilliant i stedet sammen med de 6 mindre, og så sætter hun hjertet i en halskæde. Så helt skidt bliver det jo heller ikke.

Men nøøjjjjj hvor var de tunge - det er nogle massive ringe vi får. Der er godt gods i dem. Men de var super flotte, og ligesom vi ønskede - bortset fra mit hjerte altså. -HAHA-:):blush:

Skal nok smide et billed ind med det helt færdige resultat efter brylluppet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lige det sidste for denne gang. Billed af mine brudesko og undertøj (for det har jeg vidst ikke fået vist før).

UH LA LA..,. Pernille dog..hvor har du købt det lækre undertøj (lingeri)??? sikke et fint strømpebånd der er til.... Lige mig - når nu det skal være!

- Mette

Ja det der med strømpebånd er heller ikke lige mig, men det hører sig jo ligesom til :rolleyes: Det er faktisk købt ude i Rødovre Centrum, i den undertøjsbutik som ligger ved siden af Punkt1 (kan ikke huske, hvad den hedder), men hele sættet matcher, og det sidder hamrende godt på mig. Og så er der en anelse push-up i BH-en, så den giver lidt mere fylde.
0

Del dette indlæg

- Mette

Det ville jeg jo også lige til at spørge om - men svaret er der jo allerede :rolleyes: Tror du også det fås i store størrelser?

OG så måt jeg jo sige WOW!!!! WOWOWOWOW!!! Hvor er kjolen bare flot! Det der slæb er da helt og aldeles fantastisk! OG den sidder WOW! Der er dømt Frederik i kirken, tror jeg -HAHA-

0

Del dette indlæg

Sidste ting på dagsordenen om lørdagen var jo så håret (det var nu faktisk det første, jeg skulle men hvad, rækkefølgende er jo ikke afgørende her :rolleyes: ). Jeg skulle være nede hos frisøren kl 9, så Bjørn og jeg måtte køre fra Brøndbyøster kl 6 - det vil sige, der skulle vi være kørt, men vi havde en anelse svært ved at komme op, så den blev 6.30. Så blev Pernille nød til at give den lidt gas, mens Bjørn lå og indhentede noget af den søvn, vi begge manglede. Klarede turen på 2t og 10min - vist ikke helt lovligt -HAHA- Men ankom til tiden til frisøren, hvorefter jeg fik at vide, at vi slet ikke skulle prøve at sætte håret op, men kunne snakke om mine ønsker. Og det tog så kun 20 min :) Altså det var ikke så fedt at stå kl 5, for så kun at være hos en frisør i 20 min. Blev sgu lidt pissed, for så kunne jeg jo lige så godt have kommet forbi på et senere tidspunkt lørdag formiddag.

Og jeg fik at vide, at prisen jo indebar en prøvemake-up (som jeg ikke får, da jeg ikke havde tid til det) og en prøveopsætning. En prøveOPSÆTNING, ikke prøvesamtale. Må vist heller klage lidt d. 23/6, så må de give mig det lidt billigere.

Men vi fandt en frisure, som var lige det, jeg havde været ude efter. Men har desværre ikke kunne finde noget billed, der ligner, så I må desværre vente.

0

Del dette indlæg

- Mette

Det ville jeg jo også lige til at spørge om - men svaret er der jo allerede :) Tror du også det fås i store størrelser?

OG så måt jeg jo sige WOW!!!! WOWOWOWOW!!! Hvor er kjolen bare flot! Det der slæb er da helt og aldeles fantastisk! OG den sidder WOW! Der er dømt Frederik i kirken, tror jeg :blush:

Tusind tak, Louise -HAHA-

Har også hele tiden været glad for kjolen - det er bare MIN kjole, men har bare været uheldig med de mennesker omkring den.

Tror faktisk godt man kunne få undertøjet i store størrelser - men nu er det desværre ikke dem, jeg kigger så meget efter, da jeg ikke selv kan fylde BH´erne ud :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhhh, Pernille, hvor er det bare dejligt, det hele flaskede sig i fredags!!

Kjolen er super smuk og sidder så flot på dig!! :rolleyes: Og hold da op for et prinsesseslæb, du har fået banket ned! Du bliver så fantastisk smuk på din bryllupsdag!!

Jeg glæder mig meget til at se ringe og hår efter den 23. (eller måske PÅ den 23., men det må jeg lige finde ud af ;))

-HAHA-

Maja

0

Del dette indlæg

Nøøøøj Pernillepigen... hvor var det godt at kjolen er lavet og frisk til indmarch den 23/6... hvad skete der lige med hår og dims???

Jeg tænkte på om ikke vi snart skulle gøre alvor af det der pasta... og ævletærte???

- Mette

Ja nu kan jeg ånde lettet op igen :rolleyes: Det med håret var den rene nedtur, som du kan læse ovenfor, men vi fandt da i det mindste en frisure, som jeg tror på, er lige den, jeg har gået og drømt om. Men ret ærgeligt, at jeg ikke får lov at bedømme den før på selve dagen -HAHA-

Jo da for søren, vi skal da have gjort noget ved den pasta og æbletærte - vi må hellere se at komme ud af starthullerne, for om 19 dage skal Pernille jo giftes, og bagefter er jeg jo væk i tre uger. Så sig endelig frem med en dag, kære Mette.

Glæder mig meget til noget hygge med æbletærte - mums...............................

0

Del dette indlæg

Tusind tak, Louise -HAHA-

Har også hele tiden været glad for kjolen - det er bare MIN kjole, men har bare været uheldig med de mennesker omkring den.

Tror faktisk godt man kunne få undertøjet i store størrelser - men nu er det desværre ikke dem, jeg kigger så meget efter, da jeg ikke selv kan fylde BH´erne ud :rolleyes:

Kender godt det med at være uheldig med menneskerne omkring kjolen... Håber bare på det bedste fra nu af :) Og XXXXXX fingre...

Fik godt nok en bh på skrædderiet, men den er altså ikke specielt sexy - ville gerne have lidt blonder og værk, når det nu skal være :blush:

0

Del dette indlæg

Ihhhhh, Pernille, hvor er det bare dejligt, det hele flaskede sig i fredags!!

Kjolen er super smuk og sidder så flot på dig!! :rolleyes: Og hold da op for et prinsesseslæb, du har fået banket ned! Du bliver så fantastisk smuk på din bryllupsdag!!

Jeg glæder mig meget til at se ringe og hår efter den 23. (eller måske PÅ den 23., men det må jeg lige finde ud af ;))

-HAHA-

Maja

Tusind tak for roserne, søde Maja :)

Sig endelig til, hvis du planlægger et smut forbi, for så er I meget velkomne til reception efterfølgende (min mor skal bage din bryllupskage - vi havde valgt den der Toblerone-kage, men efter Bjørn havde smagt din, så var der ingen diskussion. Det skal bare være den, dog bagt glutenfri).

Det kunne være så hyggeligt, hvis du/I kiggede forbi.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste ting på dagsordenen om lørdagen var jo så håret (det var nu faktisk det første, jeg skulle men hvad, rækkefølgende er jo ikke afgørende her :rolleyes: ). Jeg skulle være nede hos frisøren kl 9, så Bjørn og jeg måtte køre fra Brøndbyøster kl 6 - det vil sige, der skulle vi være kørt, men vi havde en anelse svært ved at komme op, så den blev 6.30. Så blev Pernille nød til at give den lidt gas, mens Bjørn lå og indhentede noget af den søvn, vi begge manglede. Klarede turen på 2t og 10min - vist ikke helt lovligt :) Men ankom til tiden til frisøren, hvorefter jeg fik at vide, at vi slet ikke skulle prøve at sætte håret op, men kunne snakke om mine ønsker. Og det tog så kun 20 min http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif Altså det var ikke så fedt at stå kl 5, for så kun at være hos en frisør i 20 min. Blev sgu lidt pissed, for så kunne jeg jo lige så godt have kommet forbi på et senere tidspunkt lørdag formiddag.

Og jeg fik at vide, at prisen jo indebar en prøvemake-up (som jeg ikke får, da jeg ikke havde tid til det) og en prøveopsætning. En prøveOPSÆTNING, ikke prøvesamtale. Må vist heller klage lidt d. 23/6, så må de give mig det lidt billigere.

Men vi fandt en frisure, som var lige det, jeg havde været ude efter. Men har desværre ikke kunne finde noget billed, der ligner, så I må desværre vente.

Æv Pernille, det skal sgu da ikke være helt nemt for dig, hva'!? Din stakkel :blush:

Jeg håber, de har lidt forretningssans og giver dig lidt rabat.

-HAHA-

Maja

0

Del dette indlæg

Tusind tak, Louise :)

Kender godt det med at være uheldig med menneskerne omkring kjolen... Håber bare på det bedste fra nu af http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Og XXXXXX fingre...

Fik godt nok en bh på skrædderiet, men den er altså ikke specielt sexy - ville gerne have lidt blonder og værk, når det nu skal være :heart:

Kan godt forstå, du gerne vil have noget, der er lidt mere gang i - skulle være gerne se lidt lækker ud om natten :blush: Var faktisk lidt bekymret i starten, da jeg havde købt BH´en, om man ville kunne se blonden igennem kjolen, men der er slet ingen problem.

Du må ud at shoppe lidt igen, Louise. Du mangler vel også 1-2 BH´er endnu, for du har jo efterhånden skrabet 2-3 varianter sammen af alt det andet tilbehør -HAHA-

0

Del dette indlæg

Sidste ting på dagsordenen om lørdagen var jo så håret (det var nu faktisk det første, jeg skulle men hvad, rækkefølgende er jo ikke afgørende her :rolleyes: ). Jeg skulle være nede hos frisøren kl 9, så Bjørn og jeg måtte køre fra Brøndbyøster kl 6 - det vil sige, der skulle vi være kørt, men vi havde en anelse svært ved at komme op, så den blev 6.30. Så blev Pernille nød til at give den lidt gas, mens Bjørn lå og indhentede noget af den søvn, vi begge manglede. Klarede turen på 2t og 10min - vist ikke helt lovligt :blush: Men ankom til tiden til frisøren, hvorefter jeg fik at vide, at vi slet ikke skulle prøve at sætte håret op, men kunne snakke om mine ønsker. Og det tog så kun 20 min :) Altså det var ikke så fedt at stå kl 5, for så kun at være hos en frisør i 20 min. Blev sgu lidt pissed, for så kunne jeg jo lige så godt have kommet forbi på et senere tidspunkt lørdag formiddag.

Æv Pernille, det skal sgu da ikke være helt nemt for dig, hva'!? Din stakkel http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Jeg håber, de har lidt forretningssans og giver dig lidt rabat.

:)

Maja

Du er så sød, Maja :heart:

Er også overbeist om, at jeg nu har været igennem mit bryllupsmareridt, så nu kan det kun gå fremad -HAHA- Nu flasker det hele sig - forhåbentligt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Redigeret af hyrzkov
0

Del dette indlæg

Kan godt forstå, du gerne vil have noget, der er lidt mere gang i - skulle være gerne se lidt lækker ud om natten -HAHA- Var faktisk lidt bekymret i starten, da jeg havde købt BH´en, om man ville kunne se blonden igennem kjolen, men der er slet ingen problem.

Du må ud at shoppe lidt igen, Louise. Du mangler vel også 1-2 BH´er endnu, for du har jo efterhånden skrabet 2-3 varianter sammen af alt det andet tilbehør :rolleyes:

Ej Pernille, nu skal du være sød.... Bare fordi jeg har købt tre par sko, og indtil videre 3½ morgengave så skal jeg vel ikke klandres for at shoppe så meget... HAr da ikke købt mere end én kjole - endnu... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sig endelig til, hvis du planlægger et smut forbi, for så er I meget velkomne til reception efterfølgende (min mor skal bage din bryllupskage - vi havde valgt den der Toblerone-kage, men efter Bjørn havde smagt din, så var der ingen diskussion. Det skal bare være den, dog bagt glutenfri).

Sikke en kompliment!

Det kunne jeg godt tænke mig, men ved ikke helt, om det kan passe ind i planerne for dagen! Er det kl. 14, I skal giftes?

:rolleyes:

Maja

0

Del dette indlæg

Wauv Pernille - den er godtnok smuk din kjole -HAHA-:rolleyes:

Er rigtig glad for at høre at alt nu er iorden med den.

Og så må du lige brokke lidt til frisøren over at have betalt for noget du ikke får - det er bare ikke iorden!

Skulle vi snart ligge en plan for d. 17?

0

Del dette indlæg

ÅRRRH Pernille altså! Hvor er det dejligt at det endte lykkeligt trods alt med din smukke kjole!

Hvor er det bare en skøn kjole! Det er SÅÅÅÅ flot med alle de perler! Og sikke et slæb!

DU SER FANTASTISK UD!!

Lidt noget øv med håret, men bare det bliver sat op som du gerne vil have det, på dagen ikke?... Det er sådan set lige om snart, hva'?

Begynder du (I) at føle jer stressede? Det virker som om I har styr på sagerne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅRRRH Pernille altså! Hvor er det dejligt at det endte lykkeligt trods alt med din smukke kjole!

Hvor er det bare en skøn kjole! Det er SÅÅÅÅ flot med alle de perler! Og sikke et slæb!

DU SER FANTASTISK UD!!

Lidt noget øv med håret, men bare det bliver sat op som du gerne vil have det, på dagen ikke?... Det er sådan set lige om snart, hva'?

Begynder du (I) at føle jer stressede? Det virker som om I har styr på sagerne!

Tak for roserne omkring kjolen! Og ja det er bare skønt, at kjolen nu endelig er plads. Nu hænger den trygt i Aabenraa, og venter på at jeg skal hoppe i den 23/6. Hvilket, som selv antyder, er lige om lidt. Jeg tror faktisk, Bjørn føler sig mere stresset end jeg. Han har det ikke så godt med at skulle holde tale, så det stresser han lidt over. Selvom jeg har sagt, at han så ikke behøves - eller bare kan lave en kort tale. derudover er han på bar bund mht morgengave til mig. Og alle de ting har jeg jo på plads - både min tale til Bjørn og hans morgengave.

Men jeg kan godt føle mig lidt presset i forhold til vores program de næste tre uger:

- mangler at printe menukort m. bordplan ud og lave dekoration

- skal til frisør fredag og klippes og farves

- bestille blomster til bordekoration fredag

- lave gæstebog fredag

- skal poltes på lørdag

- skal til fødselsdag søndag

- Bjørn og jeg skal vac. på fredag

osv osv osv

Nå men vi når det. Lige nu har jeg det ok, men spørger du mig igen om en uge eller to, kan svaret godt være et helt andet!

0

Del dette indlæg

Du ser så smuk ud i din kjole :rolleyes:

Øv med frisøren, det er da virkelig irriterende når i har kørt så langt -HAHA-

Tusind tak, Josefin.

Jeg overlever det med frisøren, for som Louise skriver, så er det vigtigste jo, at håret kommer til at sidde på selve dagen! Og vi skulle jo hjem alligevel, men så var vi nok kørt lidt senere :)

0

Del dette indlæg

Hej Pernille!

Hvor er det godt at se og høre at det gik i orden med kjolen - Og WWWWWAAAUUUUWWW hvor er du smuk i din kjole

:cheerleader3: :cheerleader3: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::toot:

Bjørn bliver da helt blød i knæene ;)

Jeg synes bare du er ret uheldig at stå så tidligt op for 20 min. snak... OG når du har betalt for prøvemakeup og håropsætning, så skal du da have det billigere... Men jeg tænkte bare på at det måske er bedre at tage den med dem nu i telfonen i stedet for at skulle bruge energi på det på bryllupsdagen...

Vi har jo selv været i Aabenraa fra søndag aften til igår aftes... Der følger opdateringer på min tråd nu her...

:bearhug: Anette

Redigeret af Anettekj
0

Del dette indlæg

Sikke en kompliment!

Det kunne jeg godt tænke mig, men ved ikke helt, om det kan passe ind i planerne for dagen! Er det kl. 14, I skal giftes?

:cheerleader3:

Maja

Kom nu Maja, det kunne være såååååååååååååååå hyggeligt. Jo det er kl. 14, og så starks derefter til Kaffe og Bryllupskage på Benniksgaard.
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer