hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bjørn havde som tidligere nævnt selv bestemt brudebuketten, og det havde han gjort rigtig flot - synes jeg selv! Den bestod af lyserøde og hvide roser samt fraischer (ved ikke lige hvordan det staves), som dufter så skønt. Der var syet hvide perler i nogle af de lyserøde roser.

Pris for den skønne buket: 400kr incl tre brystbuketter til Bjørn, Forloveren og min far. Dejligt med min mors gode forbindelser :thumbsupsmileyanim:

post-25053-1184569433.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var også ude at besøge et center, hvor de havde elefanter og nogle honningbjørne fra Borneo, som havde mistet deres mor. Bjørn og jeg var så heldige at vi fik lov at lege med dem samt give dem mad. Bjørn blev deres vilde legeonkel, og han var helr forrevet efterfølgende, for de har altså tænder så nogle små nogen. Den lille som jeg her holder er 1 år gammel og hedder Billy - det er en han.

ÆVÆV bæv skal til og i somemrhus nu - men så har jeg en masse beretninger jeg skal læse når jeg kommer hjem.

Jeg er altså helt misundelig, det har været en drøm siden barnsben at holde en abe elller et andet 'forsømt' dyr i armene!

Og jeres feststed, hvor ser det fremragende ud - og det gør i selvfølgelig også. I ser så lykkelige ud

Tak tak, Maddy.

Det er altså også en helt speciel oplevelse at være sammen med sådan nogle små krabater - håber, du kommer til at opleve det en gang!

0

Del dette indlæg

:heart::thumbsupsmileyanim::td:

AAAaaaahhhhh, Pernille!!

Tusinde tak for lækre billeder!! Jeg håber, vi får lov at se flere på et senere tidspunkt!

Hvor var du bare smuk, og sikke et flot par :cheerleader3: Jeg er helt vild med billedet på trappen. Og det festlokale, I havde, var da super hyggeligt med de fritliggende og -stående bjælker!

Jeg er glad for at høre, I har nydt jeres bryllupsrejse :bearhug:

:bearhug:

Maja

0

Del dette indlæg

Hej smukke Pernille

Hvor ser I bare godt ud på jeres billeder - og hvor er jeg dog misundelig over jeres billige fotograf- og blomsterpris :wacko: OG... ikke mindst jeres krammere med bamserne.

Glæder mig til at se dig den 31. juli.

KH Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Fru Bjørn : )

Sidder lige og hører Michael Bubles "everything" i radioen, og så kom jeg jo lige til at tænke på dig : )

Var det ikke den du ville få 2-much til at spille for Bjørn?! :cheerleader3:

Glæder mig rigtig meget til at høre din anmeldelse af musikken : )

Bryllups knus sender

Tine

Hej Tine.

Jo jeg fik 2-much til at spille "everything" til Bjørn og 2 piger kom og sang til. Det var helt fantastisk, flere af damerne sad og tudede :thumbsupsmileyanim:

Jeg har kun roser at sige om 2-much. De er meget professionelle, og utrolig søde! Dem kan I roligt holde jer til.

:td:

0

Del dette indlæg

WAUV Pernille I ser skønne ud! Og rigtig hyggelige lokaler.

Jeg tænkte nok I var pænt trætte ovenpå rejsen - og det forstår jeg sørme godt. Der er jo lang vej hjem :td:

Glæder mig rigtig meget til at høre ALT om jeres dag!

:cheerleader3:

Mange tak, fru Tuxie :thumbsupsmileyanim:

Jo var lidt klatøjet efter så mange timer i flyet - og så trængte jeg bare rigtig, rigtig meget til et bad og en tandbørste. Men glæder mig så meget til at se jeres billeder!

Skal nok på et senere tidspunkt skrive lidt mere om forløbet på selve dagen, men har haft lidt svært ved at rumme det hele før nu, hvor vi endelig er kommet hjem, og kan begynde at forholde os til det hele - gaver, billeder osv.

0

Del dette indlæg

:):cheerleader3::bearhug:

AAAaaaahhhhh, Pernille!!

Tusinde tak for lækre billeder!! Jeg håber, vi får lov at se flere på et senere tidspunkt!

Hvor var du bare smuk, og sikke et flot par :td: Jeg er helt vild med billedet på trappen. Og det festlokale, I havde, var da super hyggeligt med de fritliggende og -stående bjælker!

Jeg er glad for at høre, I har nydt jeres bryllupsrejse :heart:

:heart:

Maja

Hejsa sødeste Maja.

Det sørme ærgeligt I ikke kiggede forbi, når nu I alligevel var på egnen, men det er selvfølgelig forståeligt med jeres strænge program. :fløjt:

Selvfølgelig må du se flere billeder, håber du kommer til næste møde, så kan jeg tage dem med der - hvis ikke må vi finde en aften, hvor vi kan lave god mad og se billeder!

Din bryllupskage-opskrift fik rigtig mange roser på selve dagen! Er efterfølgende blevet spurgt af mange, om de ikke kan få opskriften. Den kage og bliver åbenbart et hit :thumbsupsmileyanim:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig må du se flere billeder, håber du kommer til næste møde, så kan jeg tage dem med der - hvis ikke må vi finde en aften, hvor vi kan lave god mad og se billeder!

Din bryllupskage-opskrift fik rigtig mange roser på selve dagen! Er efterfølgende blevet spurgt af mange, om de ikke kan få opskriften. Den kage og bliver åbenbart et hit :thumbsupsmileyanim:

Det kunne være super hyggeligt!! Jeg kan desværre ikke komme til mødet den 31. juli, men derfor kan vi to da sagtens finde ud af noget en anden dag ...

Jeg er rigtig glad for at høre, at kagen faldt i god jord, og glæder mig meget til at se, hvordan den faldt ud :td:

Maja

0

Del dette indlæg

Det kunne være super hyggeligt!! Jeg kan desværre ikke komme til mødet den 31. juli, men derfor kan vi to da sagtens finde ud af noget en anden dag ...

Jeg er rigtig glad for at høre, at kagen faldt i god jord, og glæder mig meget til at se, hvordan den faldt ud :bearhug:

Maja

Ærgeligt, at du ikke kan komme d. 31/7, men så finder vi da bare en anden dag, så du kan se billeder - har lige bestilt fremkaldelse af billederne fra bryllupsrejse idag. Der er kun 157 stykker. Ret godt gået af et par som ikke plejer at kunne bruge en hel film på et år :td: .

Det er jo også ved at være en måned siden vi sidst sås - det kan vi jo ikke have.

0

Del dette indlæg

Nå der var du endelig... Iiiih hvor har jeg altså savnet dig og dit helt igennem dejlige sind!!! - Pernille... jeg er glad for at høre at alt er gået efter planen og jeg er endnu mere glad for at have set nogle billeder... hvor ser I dejlige ud... vil gerne høre MEGET mere den 31... eller en anden dag..

Velkommen hjem smukke og hold dig munter til vi ses!

- Mette

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Sikke nogle skønne billeder af jer på jeres store dag - det lyder jo til, at I havde en fantastisk dag og en skøøøn honey moon : )

Hvor havde I lejet den fine veteranbil?!

Glæder mig til at høre meget mere om alle jeres oplevelser...

Knus fra

Tine

ps : tak for musik anmeldelsen : )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

Sikke nogle skønne billeder af jer på jeres store dag - det lyder jo til, at I havde en fantastisk dag og en skøøøn honey moon : )

Hvor havde I lejet den fine veteranbil?!

Glæder mig til at høre meget mere om alle jeres oplevelser...

Knus fra

Tine

ps : tak for musik anmeldelsen : )

Hej Tine.

Tak for roserne!

Veteranbilen er noget min mor har stået for, men jeg mener, at han er fra Rødekro og vi skulle give 1500kr for kørslen incl champagne i bilen efter vielsen.

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Sætter lige et billede ind i din tråd. Lasse og jeg er lige kommet ud af kirken, og i det sekund fotografen knipser dette billede har vi lige opdaget hesteskoen fra din mor :thumbsupsmileyanim:

post-20924-1185104685.jpg

Glæder mig til at se dig igen den 31. juli.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for at høre, at kagen faldt i god jord, og glæder mig meget til at se, hvordan den faldt ud :bed:

:boohoo:

Maja

Ærgeligt, at du ikke kan komme d. 31/7, men så finder vi da bare en anden dag, så du kan se billeder - har lige bestilt fremkaldelse af billederne fra bryllupsrejse idag. Der er kun 157 stykker. Ret godt gået af et par som ikke plejer at kunne bruge en hel film på et år :kiss: .

Det er jo også ved at være en måned siden vi sidst sås - det kan vi jo ikke have.

Kommer du i dag??

:fløjt:

Maja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer