hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Pernille!

Hvor er det godt at se og høre at det gik i orden med kjolen - Og WWWWWAAAUUUUWWW hvor er du smuk i din kjole

:cheerleader3: :cheerleader3: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::toot:

Bjørn bliver da helt blød i knæene ;)

Jeg synes bare du er ret uheldig at stå så tidligt op for 20 min. snak... OG når du har betalt for prøvemakeup og håropsætning, så skal du da have det billigere... Men jeg tænkte bare på at det måske er bedre at tage den med dem nu i telfonen i stedet for at skulle bruge energi på det på bryllupsdagen...

Vi har jo selv været i Aabenraa fra søndag aften til igår aftes... Der følger opdateringer på min tråd nu her...

:bearhug: Anette

Tusind tak, Anette.

Glæder mig meget til at se, hvilken kjole du valgte - følger din tråd nøje i den næste tid, for der må jo snart dukke noget op (BILLEDER????)

Du kan nok have ret i, at det er bedre at ringe til dem før, så jeg ikke skal tage snakken på selve dagen. Ville være lidt ærgeligt at stå der og blive ildrød i hovedet af raseri.

0

Del dette indlæg

Så har jeg lige et spørgsmål til jer derude piger:

Vi skal jo til at kigge på vielsesringe, men vi er meget i tvivl om, hvad vi skal vælge! Min kæreste er ved at uddanne sig til bygningssnedker, så han er jo håndværker, derfor skal ringene enten være lavet i et materiale, som kan tåle hans hårde arbejde eller også skal han ikke have ringen på (evt have den hængende i en kæde - hvilket jeg ikke er så meget til).

Er der nogen af jer, som kan anbefale noget materiale?

Jeg er ikke selv til guld - kun hvidguld. Vi har overvejet titanium eller stål også. Jeg er blevet frarådet at vælge matte ringe, da materingen for hurtigt bliver slidt af - og specielt for min kæreste.

Har nogen af jer håndværker-mænd? Og hvad gør/har I gjort?

:cheerleader3:

Min kæreste ville også helst have en mat ring, men fik det samme råd mht. slidtage. Godt for mig, for jeg kan bedst lide en blank vielsesring.

Til gengæld vil han ikke gå med den i sit arbejde pga. sikkerheden. Som håndværker kan der jo hurtigt ske noget, der vil gøre det farligt at have en ring på fingeren, som kan stoppe blodomløbet ved hævelse.

Det er helt fint med mig, at han ikke har den på i dagstiden. Bare han så har den på, når han har fri og at vores ringe er ens (min har dog en sten) i stedet for at han skulle vælge et andet materiale pga. hans arbejde.

Håber I finder de ringe, I synes bedst om.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Pernille

Godt at det gik i orden med kjolen - og den sidder bare SUPER på dig... måske jeg skulle blive et par timer efter vores eget bryllup for at se dig ;) :cheerleader3:

Synes også du skal ringe til frisøren inden og i en stille og rolig stemme sige konstaterende, at du selvfølgelig så IKKE skal betale for den prøveopsætning og prøvemakeup som du ikke har fået, og at det kan I vel hurtigt blive enige om! Det er ikke det du skal bruge krudt på på selve dagen.

Det er ikke rigtig gået op for mig, at det er lige om lidt, så jeg sidder egentlig bare og sumper lidt..... hmm.... måske jeg skulle komme igang med diverse gøremål!!!! :wacko:

MAJA.... Du kan jo komme forbi til kage hos os først og så køre tilbage til globryllup og kage hos Pernille :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så har jeg lige et spørgsmål til jer derude piger:

Vi skal jo til at kigge på vielsesringe, men vi er meget i tvivl om, hvad vi skal vælge! Min kæreste er ved at uddanne sig til bygningssnedker, så han er jo håndværker, derfor skal ringene enten være lavet i et materiale, som kan tåle hans hårde arbejde eller også skal han ikke have ringen på (evt have den hængende i en kæde - hvilket jeg ikke er så meget til).

Er der nogen af jer, som kan anbefale noget materiale?

Jeg er ikke selv til guld - kun hvidguld. Vi har overvejet titanium eller stål også. Jeg er blevet frarådet at vælge matte ringe, da materingen for hurtigt bliver slidt af - og specielt for min kæreste.

Har nogen af jer håndværker-mænd? Og hvad gør/har I gjort?

:cheerleader3:

Min kæreste ville også helst have en mat ring, men fik det samme råd mht. slidtage. Godt for mig, for jeg kan bedst lide en blank vielsesring.

Til gengæld vil han ikke gå med den i sit arbejde pga. sikkerheden. Som håndværker kan der jo hurtigt ske noget, der vil gøre det farligt at have en ring på fingeren, som kan stoppe blodomløbet ved hævelse.

Det er helt fint med mig, at han ikke har den på i dagstiden. Bare han så har den på, når han har fri og at vores ringe er ens (min har dog en sten) i stedet for at han skulle vælge et andet materiale pga. hans arbejde.

Håber I finder de ringe, I synes bedst om.

Vi har faktisk valgt at få dem matte alligevel, da min kusine fortalte os, at det var den overfalde, vi bedst selv kunne holde fremfor alle andre overflader. Hvis man vælger en alm mat overflade kan man nemlig selv pudse den op med alm. rengøringssvamp. Hvis vi valgte blanke, ville der hurtigt komme ridser i dem (men det gør der jo alligevel). Og så skal Bjørn heller ikke gå med sin på arbejdet men kun i fritiden. Vi droppede ideen med halskæden, da min kusine sagde, at det sled endnu mere på ringen, og Bjørn var nu heller ikke så meget til det.

Vi har valgt ringe - og de bliver super flotte!

0

Del dette indlæg

Hvor ER du da bare ikke heldig. Vi skal vist sende et bridezillatæskehold ud til flere steder. Men ikke noget problem, det gør vi gerne!!! De kan bare komme an! ;)

Du skal da HELT sikkert have den frisør billigere. Den slags er bare ikke ok!

Bridezillatæskehold :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Du er for sjov Katja. Tak for budet, men tror ikke det bliver en nødvendighed i denne omgang. Men skal nok sige til, hvis hende frisør damen ikke makker ret.
0

Del dette indlæg

Kære Pernille

Godt at det gik i orden med kjolen - og den sidder bare SUPER på dig... måske jeg skulle blive et par timer efter vores eget bryllup for at se dig ;) :thumbsupsmileyanim:

Synes også du skal ringe til frisøren inden og i en stille og rolig stemme sige konstaterende, at du selvfølgelig så IKKE skal betale for den prøveopsætning og prøvemakeup som du ikke har fået, og at det kan I vel hurtigt blive enige om! Det er ikke det du skal bruge krudt på på selve dagen.

Det er ikke rigtig gået op for mig, at det er lige om lidt, så jeg sidder egentlig bare og sumper lidt..... hmm.... måske jeg skulle komme igang med diverse gøremål!!!! :wacko:

MAJA.... Du kan jo komme forbi til kage hos os først og så køre tilbage til globryllup og kage hos Pernille :thumbsupsmileyanim:

Jamen du skal være så velkommen, søde Anja. Men det kunne godt være, at der manglede noget til jeres eget bryllup - bruden måske??? :cheerleader3:

Tror I har ret. Må heller ringe til dem på fredag, når jeg har fri, og så stille og roligt forklare at de må give et afslag.

Det er det langsomt for mig. Vågnede i nat med brystsmerter og ondt i maven. Tror sgu at jeg er begyndt at tænke for meget på bryllup, at jeg nærmest for mareridt om natten. Kan ikke huske, hvad jeg drømte, men det var noget med min kjole. Må hellere for lavet en liste over de ting vi mangler, så jeg kan lidt overblik over, om vi er med eller bagud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudebuket

Da vi i weekenden var hjemme i Aabenraa, skulle Bjørn så bestille brudebuket. Med min mor under armen tog han til blomsterforhandleren og bestilte buketten, så nu er det gjort. Jeg har ingen ide, om hvordan den kommer til at se ud, eller hvilke farver det bliver, da det har været helt op til Bjørn (og lidt min mor, da hun har set brudekjolen kunne hun hjælpe Bjørn lidt). Jeg har sagt, at jeg gerne vil have en enkelt buket - ikke en som stritter ud til alle sider, og så er der visse blomster jeg ikke er til (kalaer, liljer og nelliker). Dette tror jeg er blevet overholdt, men ellers er jeg på bar bund. Da min mor kender en, som arbejder i en blomsterforretning, får vi en rigtig god pris på blomsterne. Vi skal kun af med 600-700kr for min buket samt tre brystbuketter til Bjørn, min far og forloveren. Det synes jeg er ret billigt!

Jeg meget nysgerrig af sind og kan ikke fordrage, når nogen skal holde noget hemligt for mig. Nå men der er jo ikke andet at gøre end at vente 18 dage endnu.

Musik

Fik igår aftes ringet til musikken. Lige for at tjekke, om de havde den rigtige adresse, og for at blive enige om hvor dan det skulle foregå. Gjorde den endnu en opmærksom på, at vi ikke er til suppe-steg-is musik, og vil ikke have, at de kommer med udbrud "SKÅL" osv. Det var ikke noget problem, da de ikke selv er til sådan noget. Perfekt!

De kommer kl 17 og stiller op, så de er klar til, når vi går til bords kl 18.

Skulle også lige høre, om de kan spille musikken til min sang til Bjørn: Michael Bublé ´s "Everything", som jeg har nogen til at komme og syng for mig. De kendte godt sangen, men havde ikke spillet den før, så de ville lige se på, om de kunne nå at lære den. Men jeg skulle lige finde ud af, hvilken dur pigerne synger den i. Så jeg skal lige have ringet til dem i aften.

Redigeret af hyrzkov
0

Del dette indlæg

Det er da superspændende med brudebuketten - og det er også billigt!

Min kæreste har haft ringet rundt til alle i Kolding og omegn for at forhøre sig om priser, så det er ret billigt!

Jeg er heller ikke så vild med Kallaer, så det har jeg informeret Mario om. Jeg er lidt ligesom dig i vildrede om, hvad jeg gerne vil have - jeg kan dog godt lide gerberaer.

Men det er ikke længe, du skal vente - hold fast, det er spændende!

Tak for dine hilsner i min tråd.

:cheerleader3: Anita

0

Del dette indlæg

Kære Pernille

Godt at det gik i orden med kjolen - og den sidder bare SUPER på dig... måske jeg skulle blive et par timer efter vores eget bryllup for at se dig ;) :thumbsupsmileyanim:

Jamen du skal være så velkommen, søde Anja. Men det kunne godt være, at der manglede noget til jeres eget bryllup - bruden måske??? :cheerleader3:

Tror I har ret. Må heller ringe til dem på fredag, når jeg har fri, og så stille og roligt forklare at de må give et afslag.

Det er det langsomt for mig. Vågnede i nat med brystsmerter og ondt i maven. Tror sgu at jeg er begyndt at tænke for meget på bryllup, at jeg nærmest for mareridt om natten. Kan ikke huske, hvad jeg drømte, men det var noget med min kjole. Må hellere for lavet en liste over de ting vi mangler, så jeg kan lidt overblik over, om vi er med eller bagud.

:thumbsupsmileyanim: nå ja... du siger noget!! :thumbsupsmileyanim:

Nu ikke stresse søde - I har jo super meget styr på det.... lister lister lister - du må skrive det hele ned - det har jeg gjort massevis af gange, og det er super til at få styr på hvad man skal nå

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Det er da superspændende med brudebuketten - og det er også billigt!

Min kæreste har haft ringet rundt til alle i Kolding og omegn for at forhøre sig om priser, så det er ret billigt!

Jeg er heller ikke så vild med Kallaer, så det har jeg informeret Mario om. Jeg er lidt ligesom dig i vildrede om, hvad jeg gerne vil have - jeg kan dog godt lide gerberaer.

Men det er ikke længe, du skal vente - hold fast, det er spændende!

Tak for dine hilsner i min tråd.

:cheerleader3: Anita

Det var da så lidt, søde Anita.

Er også rigtig glad for gerberaer, men jeg har lidt svært ved at forstille mig den i en brudebuket. Det er i hvert fald ikke en blomst jeg normalt forbinder med en brudebuket :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

Vil blot lige sige til dig, at der ligger informationer om Aabenraa Bjergmarathon på vores hjemmeside - mere hvis I vil orientere jeres gæster om evt. alternative kørselsruter til kirken.

Politimesteren i Aabenraa sagde at det ikke bør være et problem. Der er lidt løbere på vejene og hjemmeværnet regulerer trafikken - men hvis man ikke er i god tid anbefales det at køre en alternativ vej fra motorvejen - den kan du se på vores hjemmeside.

Men det er jo nok mest aktuelt for Anette og jeg - mon ikke løberne er kommet igennem når dig og Bjørn skal giftes? ;)

..... og Bjørn, Carsten og Lasse burde da lige have talt sammen og fået en mega mængderabat på buketter... altså med din mors gode forbindelser også :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Er også rigtig glad for gerberaer, men jeg har lidt svært ved at forstille mig den i en brudebuket. Det er i hvert fald ikke en blomst jeg normalt forbinder med en brudebuket :boohoo:

Prøv da lige at se her !!

ooooog HER

Tak for inspirationen, Louise. De er rigtig flotte.

- Men gerberaer er stadig ikke en bryllupsblomst for mig. Er vild med den i alm buketter, men ikke det min brudebuket.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

Vil blot lige sige til dig, at der ligger informationer om Aabenraa Bjergmarathon på vores hjemmeside - mere hvis I vil orientere jeres gæster om evt. alternative kørselsruter til kirken.

Politimesteren i Aabenraa sagde at det ikke bør være et problem. Der er lidt løbere på vejene og hjemmeværnet regulerer trafikken - men hvis man ikke er i god tid anbefales det at køre en alternativ vej fra motorvejen - den kan du se på vores hjemmeside.

Men det er jo nok mest aktuelt for Anette og jeg - mon ikke løberne er kommet igennem når dig og Bjørn skal giftes? ;)

..... og Bjørn, Carsten og Lasse burde da lige have talt sammen og fået en mega mængderabat på buketter... altså med din mors gode forbindelser også :bearhug:

Altså mht blomster, så ved jeg, min mor havde tænkt sig, at de skulle købe blomsterne til kirken dernede fra, da vi netop for dem til en god pris. Men det kunne da godt være, I kunne høre, om I også kunne få brudebuketterne til "vennepris" :boohoo:
0

Del dette indlæg

Hej dejlige Pernille

Når du skal giftes sidder jeg i et fly på vej hjem fra Vietnam, så jeg vil allerede nu ønske dig et helt fantastisk bryllup. Og det var virkelig en fornøjelse at møde dig hjemme hos Louise :boohoo: Må I få den skønneste dag!

Kram Katja

Tusind tak, søde Katja.

Rigtig god tur jer - pas godt på jer selv. Og det var så sandelig også en fornøjelse at møde dig!

0

Del dette indlæg

Hej Pernille!

Det blir rigtig spændende imorgen og selvfølgelig kommer der billeder ;)

Forresten så at du skrev at du skal klippes på fredag... Det var også min plan at blive klippet inden brylluppet, men hende der skal sætte mit hår sagde at jeg helst skulle lade være, da det så blev sværere at sætte håret... Men ved selvfølgelig ikke om du allerede har snakket med dem om det...

Lyder godt nok billigt med blomsterne - Hvilken butik har de gode forbindelser til?

:boohoo: Anette

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

:toot: Du er bare en skat med den løber. Jeg kan evt. hente den i morgen hvis det passer jer. Jeg skal bare lige hjem fra arbejde og hente bilen. Jeg kan jo tage nogle smykker med ud til dig, så du kan se hvad du skal bruge - så kan jeg nok nå at lave dem til vi ses igen søndag til brunch :boohoo: Ligger nemlig ikke inde med et kæmpe færdiglager, men primært bare mine prototyper, som jeg selv bruger :heart: Og jeg er altså ikke så sikker på at jeg så kan nå at lave smykkerne til dig hvis jeg kun har én uge, hvor jeg også selv ligger i bryllupestanker... hvem er det nu liiige der skal giftes... mon det snart siver ind hos mig???? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså mht blomster, så ved jeg, min mor havde tænkt sig, at de skulle købe blomsterne til kirken dernede fra, da vi netop for dem til en god pris. Men det kunne da godt være, I kunne høre, om I også kunne få brudebuketterne til "vennepris" :boohoo:

Fortalte det til Lasse i går, men han har allerede bestilt blomsterne ;) Men tak for budet.

0

Del dette indlæg

Jeg kan jo tage nogle smykker med ud til dig, så du kan se hvad du skal bruge - så kan jeg nok nå at lave dem til vi ses igen søndag til brunch :boohoo:

Vi er enige om, at brunch er den 17. og ikke nu på søndag den 10., ikke?

:heart:

Maja

NEMLIG :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Glæder mig til at høre om din polterabend.... og til at se dig på tirsdag.... jeg tager lidt smykker med, så du kan sige hvad du skal bruge - men du kan også bare sende mig en mail hvis du allerede nu ved hvad og hvor meget du har brug for - så kan jge bestille perler og forhåbentlig nå at have dem færdige til på søndag til brunchen :cheerleader3: Skal nok lige give dig en pris inden jeg går igang ;)

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

1000 tak for igår. Det var rigtig hyggeligt - og dejligt med alle de lækkerier du havde disket op med.

Endnu engang undskyld at jeg kom senere end planlagt, men drama kan man jo desværre ikke gardere sig mod :biggrin:

Og tak for løberen.... glæder mig til at rulle den ud foran kroen :ilovebryllupsklar:

Vi ses på søndag. Hils Bjørn (kan godt forstå han gik tilbage til sit computerspil, da vi gik i Zilla-selvsving i entrén http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer