hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi bare lige sige, at jeg er tosset med dine/jeres billeder, og ikke mindst din avatar billede.. det er for cute! :thumbsupsmileyanim:

:boohoo:

Tusind tak Louise!

Er også selv vild med billedet, hvor jeg står med den lille bjørn (lidt symbolsk :fløjt: jeg holder en bjørn/er gift med Bjørn)

Ja ja nu varer det jo ikke så længe før, der kommer billeder fra jeres bryllup, glæder mig til at se dem!

0

Del dette indlæg

Øv øv mine forældre havde jo også taget en masse billeder til brylluppet, og disse kom med posten i lørdags. Men desværre har min far ikke lige helt hørt efter i billed-tagnings-undervisningen, for da op hvor de ikke særlig godt taget! Nå men det er der jo ikke noget at gøre noget ved.

I weekenden skal vi mødes min søster og et vennepar, og der får vi alle de billeder, de har taget, og glæder mig meget til at se dem. Skal nok lægge nogle herind.

Ellers mangler jeg vist stadig en beretning for vores dag - må snart få det gjort, så I kan høre lidt mere om vores dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Fru "Danser med Bjørn(e)" :fløjt:

Hvor er det morsomt at se jeres billeder oppe foran præsten... de ligner jo unægteligt vores :thumbsupsmileyanim: MEN... fik I lov til at tage med blitz inde i kirken? Det gjorde vi nemlig ikke :boohoo: så mange af vores billeder fra kirken er lidt slørede... men det går nok - vi kan i hvert fald fornemme motiverne ;)

Hvad er det med forældre og fotografering? Mine forældre har heller ikke helt fundet ud af det med at stille skarpt. Tror jeg giver dem et "førstehjælpskursus" i at anvende deres kamera :kiss:

Vi har skrevet en mail rundt til vores gæster - at vi gerne vil modtage deres billeder på en cd-rom ;) Så håber vi, at vi snart modtager flere billeder.

Glæder mig til at se dig den 31.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Fru "Danser med Bjørn(e)" :fløjt:

Hvor er det morsomt at se jeres billeder oppe foran præsten... de ligner jo unægteligt vores :thumbsupsmileyanim: MEN... fik I lov til at tage med blitz inde i kirken? Det gjorde vi nemlig ikke :boohoo: så mange af vores billeder fra kirken er lidt slørede... men det går nok - vi kan i hvert fald fornemme motiverne ;)

Hvad er det med forældre og fotografering? Mine forældre har heller ikke helt fundet ud af det med at stille skarpt. Tror jeg giver dem et "førstehjælpskursus" i at anvende deres kamera :kiss:

Vi har skrevet en mail rundt til vores gæster - at vi gerne vil modtage deres billeder på en cd-rom ;) Så håber vi, at vi snart modtager flere billeder.

Glæder mig til at se dig den 31.

Hejsa sødeste Anja.

Jo vi måtte gerne tage billeder inde i kirken med blitz, så jeg glæder mig til at se resten af dem her i weekenden, hvor jeg gerne skulle få mange flere billeder.

Super ide med at sende mail rundt til vennerne. Kunne være vi skulle "låne" denne ide, for man tager jo billeder på forskellige tidspunkter og måder, så jo flere der er at vælge i mellem jo bedre.

Vi må lave en se-hinandens-billeder-aften, når vi en gang har fået dem fremkaldt!

0

Del dette indlæg

se-hinandens-billeder-aften - det lyder som en super plan - og så skal vi også lige have set lidt af Anettes billeder.... hun er helt forsvundet herindefra :thumbsupsmileyanim:

Håber du har fået det bedre... kommer du alligevel eller er det helt skidt?

God bedring.

0

Del dette indlæg

Glæder mig til at se dig d. 28/8! Det slog mig lige, at vi så kommer til at se hinanden 2 gange den dag, hvis altså du også kommer til zilla-møde om aftenen! Først til lidt projekt "nye Briller", og så om aftenen til hygge! Det skal nok blive hyggeligt!

Hej Pernille

Hvad tid skal Maja til brilledame? Og i hvilket brilleland? Og kan der evt. blive tale om en dobbeltdate?

Alternativt vil jeg meget gerne booke en anden tid.... nu må der ske noget... er simpelthen såååååååå træt af mit 4 år gamle brille-look og ikke mindst for svage mulvarpestyrke :)

0

Del dette indlæg

Glæder mig til at se dig d. 28/8! Det slog mig lige, at vi så kommer til at se hinanden 2 gange den dag, hvis altså du også kommer til zilla-møde om aftenen! Først til lidt projekt "nye Briller", og så om aftenen til hygge! Det skal nok blive hyggeligt!

Hej Pernille

Hvad tid skal Maja til brilledame? Og i hvilket brilleland? Og kan der evt. blive tale om en dobbeltdate?

Alternativt vil jeg meget gerne booke en anden tid.... nu må der ske noget... er simpelthen såååååååå træt af mit 4 år gamle brille-look og ikke mindst for svage mulvarpestyrke :)

Hej Anja.

Ja så må vi hellere snart få fundet en tid til dig. Tirsdag d. 28/8 har Maja en tid kl 10, men er ikke sikker på hvordan min kalender ser nu, så ved ikke om du kan komme efter hende - eller om det over hovedet passer dig?

Mandage og torsdage er jeg pt i Holbæk (profil Optik), og tirsdag, onsdag og fredag Værløse (synoptik). Så det afhænger selvfølgelig af, hvornår det passer dig. Tiderne i Værløse er lidt længere ud i fremtiden - laaaaaaaaaaaaaaaang ventetid pga personalemangel, men Holbæk er det nemmere. Personligt kan jeg bedst lide stellene i Profil Optik - lidt smartere, hvorimod Synoptik er mere klassisk, så det afhænger jo også hvilken type man er.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja det er jo et godt spørgsmål Maja :)

Meget af det vi har i Profil er med meget brede stænger og ret farverigt, hvor det i Synoptik er lidt mere dæmpet. Dog fåes der også briller som er mere dæmpet i Holbæk. Umiddelbart vil jeg mene, at udvalget er større i Profil - det spænder lidt breddere, men jeg har nu personligt også altid kunne finde noget i Synoptik, jeg kunne lide.

Så mon ikke vi kan finde noget til dig også - for jeg er meget kritisk med mine briller (lidt plat for jeg går jo aldrig med dem, men skal alligevel altid have et apr hvert år. Har nok de første 7-8 par liggende og ingen bliver ønderligt brugt :) )

0

Del dette indlæg

Hej Pernille,

Nu sidder jeg her på arbejde og tænker igen på dig, fordi jeg hører "Everything" med Michael Bublé .... Hvordan gik det med den sanger(inde), der skulle synge den for Bjørn fra dig?

:heart:

Maja

Hej Maja.

Ja jeg har jo desværre ikke fået skrevet en udførlig beskrivelse af vores dag, så kan da godt forstå du spørger :bearhug:

Det gik supert! Der var ikke et øje tørt - og Bjørn var utrolig glad for den. Der kom to piger, og lød fantastisk (en sang den høje version og den anden den dybe) - alle gæsterne klappede ellevildt bagefter, så det tager jeg som en positiv tilbagemelding. Mine musikere havde øvet sig også, og det hele klappede bare!

Er klart min favoritsang nu - får mig til at tænke tilbage på den dejlige dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj Pernille og tak for sidst :)

Skal I egentlig hjem til jul? Vi skal holde jul i Aabenraa i år, så hvis I er hjemme i julen kan vi måske mødes til en kop kakao på gågaden? :cheerleader3:

Halløj selv der Anja -HAHA-

Nej vi skal holde jul i Hillerød, så kommer desværre ikke til Aabenraa i juledagene -HAHA- Men vi kunne jo altid mødes inden julen til en kop kakao.

0

Del dette indlæg

Halløj Pernille og tak for sidst :fløjt:

Skal I egentlig hjem til jul? Vi skal holde jul i Aabenraa i år, så hvis I er hjemme i julen kan vi måske mødes til en kop kakao på gågaden? :thanks:

Halløj selv der Anja :blush:

Nej vi skal holde jul i Hillerød, så kommer desværre ikke til Aabenraa i juledagene :b223: Men vi kunne jo altid mødes inden julen til en kop kakao.

Jamen lad os da finde en dag i december og drikke en kop kakao -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer