Anettekj

Anette og Carstens Sankt Hans bryllup

193 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Anette...

Faldt lige over din tråd, kan nærmest fornemme at du allerede er blevet afhængig af dette forum, som resten af os :balloon:

Først, det er virkelig nogle flotte kjoler du har prøvet!!!! :balloons: Og din blærerække, wow... den er da pænt imponerende, og hvor er det et smukt billede af Jeres frieri!!!!!

0

Del dette indlæg

Hej Anette :balloons:

Og velkommen til.

Skønne invitationer og sikken en skide god ide med billedet - :hug:

Det er også nogle smukke kjoler du har været i, og nu ved jeg godt du HAR købt, men jeg synes udfra billedet at nr. 1 er flottest til dig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Den har en smuk udskæring, hvor jeg synes at nr. 2 giver dig et lidt bredt look - hvis du forstår :) Men det kan jo være billedet der snyder :blink:

:toot:

Hilsen Solsikken :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger!

Tusind tak for alle de søde ord -HAHA- Jeg bliver helt flov :toot:

OG bliver bare i så godt humør af alle de hilsener :balloons:

Vi har fået meget inspiration fra Elbeks papirhandel i Borggade i Århus - De har 10 mapper med forslag til invitationer, for jeg er egentlig ikke specielt kreativ - Det er mere Carsten der er det -HAHA- - Ved desværre ikke hvad papiret hedder...

Vi har inviteret 74 - Havde egentlig tænkt på et mere intimt bryllup, men vi ville ikke sidde og sortere folk fra som vi egentlig gerne vil have med...

Og ja - Jeg er blevet totalt afhængig - Må ind og kigge mindst en gang om dagen, hvis ikke mere... :balloon:

Også glad for kjolemeningerne - Jeg har jo ikke besluttet mig endnu - Skal prøve kjole igen når den anden er kommet hjem i min str. (den som ikke er min str.) - Kan næsten ikke vente...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink::):hug: Til jer alle sammen

Anette

Redigeret af Anettekj
0

Del dette indlæg

Hej Anette

Tænkte jeg lige ville henlede din opmærksomhed på stregtegningerne - jeg har fået Tikkitiks Tina til at lave stregtegninger af Sct. Jørgens Kirke.

Jeg smider dem lige ind i din tråd. Jeg har også lagt dem over i Pernilles tråd:thumbsupsmileyanim:

post-20924-1174173775.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh, piger - nu må jeg hellere komme lidt videre med min planlægningstråd... Det har været min intention nogle gange, men hver gang jeg kommer herind kommer jeg til at bruge flere timer på at sidde og kigge på andre tråde og billeder af hår, buketter m.m. :lol: - er der andre der har samme problem?

Lige lidt forhistorie... Carsten og jeg mødte hinanden for ca. 2 år siden - Har boet i det samme bofællesskab, men ikke på samme tid og han har faktisk boet dør om dør med en af mine bedste veninder... lidt sjovt ikk' -HAHA-

Carsten var nogle måneder for inden kommet ud af et langt forhold og var begyndt at komme meget på besøg i huset og har senere indrømmet at han havde fået øje på mig og tænkt sikke en sød pige - god røv :thumbsupsmileyanim: - sådan er drenge jo :heart:

Nå, men der skulle være udklædningsfest i bofællesskabet... og da jeg kom ind af døren kom han rigtig glad hen og sagde: "hej" - Sådan lidt "den eneste ene"-agtigt og tjaaahhh... vi endte i baren og fik drukket en masse shots mens jeg i løbet af aftenen prøvede at overbevise ham om at vi i hvert fald ikke skulle være kærester, for jeg var lige kommet ud af et forhold.... så det gik virkelig ikke... Som en lille sjov detalje kan jeg desuden fortælle at jeg var klædt ud som Pippi og havde engangs rød farve i håret, hvilket resulterede i at Carsten i løbet af aftenen og natten var blevet helt rød i hovedet... :hug::lol: - Gad vide hvem han mon havde været op af -HAHA-GP-HAHA-

Her et lille billede af mig i udklædningen:

post-25659-1174983636.jpg

Nå, men han var jo en gentleman og fulgte mig hjem - prøvede dog tricket med at han lige blev nødt til at låne toilettet... hvilket jeg ikke var meget for, da min lejlighed lignede et bombet lokum... men jeg forbarmede mig over ham, så han fik lov at låne toilettet og så blev han sendt hjem... Næste dag ringede han og vækkede mig kl. halv 1 og vi snakkede 1½ time i telefonen... :cheerleader3: så han var åbenbart ikke blevet skræmt væk af rodet - Men så var han da advaret - Jeg er nemlig lidt af et rodehoved -HAHA-

Min veninde (lilleluf) som havde boet dør om dør med ham ringede og sagde at hun mente vi ville passe perfekt sammen - og det fik hun jo ret i... :bearhug:

Nå, det var lidt om hvordan vi mødtes.... Der kommer mere senere, men nu blir jeg altså nødt til at få læst noget...

:cheerleader3: Anette

0

Del dette indlæg

Hej Anette

Tak for din PM om blomster i kriken og kl 15-bruden

Har sendt dig en PM retur. Jeg glemte at svare dig på spørgsmålet om buket - jeg har ABSOLUT intet at sige i den henseende - det er 100 % Lasse, der står for det (men lidt inspirerende hjælp fra min veninde, som ved hvad kjolen kan bære). Lasse er som sin mor ret habil til det med at få fremstillet flotte buketter, så selv om det er svært ikke at blande sig, så er jeg (næsten) helt tryg ved det :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anette

Har sendt dig en PM retur. Jeg glemte at svare dig på spørgsmålet om buket - jeg har ABSOLUT intet at sige i den henseende - det er 100 % Lasse, der står for det (men lidt inspirerende hjælp fra min veninde, som ved hvad kjolen kan bære). Lasse er som sin mor ret habil til det med at få fremstillet flotte buketter, så selv om det er svært ikke at blande sig, så er jeg (næsten) helt tryg ved det :(

Har lige sendt en tilbage :bearhug:

Det er ca. det samme her - Jeg må ikke se hvad Carsten vælger af tøj og han vælger også buketten - Har dog fået lov til at fortælle ham lidt om hvilke blomster jeg godt kan lide og formen på buketten... - Vil gerne have en faldende buket og elsker orkidéer, roser og Kalaer - Behøver ikke nødvendigvis kombineres...

Her er et par eksempler:

Flotte orkidéer:

post-25659-1175171724.jpg post-25659-1175171880.jpg

God idé med en veninde - Kan være jeg skal få hans søster til at hjælpe... Hun har nemlig set kjolen og det er jo lidt en fordel :heart:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for din hilsen!

-hvordan går det ellers med planlægningen?

-Hvornår tager i egenligt til Aabenraa til brylluppet? Jeg har lidt svært ved at finde ud, om vi kan nøjes med først at tage hjem om fredagen.

Det går ok med planlægningen... Bortset fra bryllupskagen - Jeg har mælkeallergi, så vi skal have den uden mælk og det første sted vi spurgte fik vi at vide at det ville de ikke lave, fordi de ikke mente de kunne stå inde for at det blev godt... :cheerleader3:

Syntes det var lidt tarveligt... :pokey: Hvad gør de med folk der har sukkersyge - Kan de heller ikke stå inde for at lave kage til dem, fordi der ikke må komme sukker i...

Men vi skal til Aabenraa imorgen og snakke med en konditor... (vi skal alligevel til vores nevøs 1 års fødselsdag lørdag) og ellers har min mor sagt at hun vil lave den... Hun er faktisk rigtig tændt på idéen, men vi er bange for at det blir for presset, for mine forældre bor på Sjælland og kommer først til Aabenraa fredagen inden.

Vi kommer nok allerede til at være der en uge før...

Vi skal flytte til Aabenraa til sommer, fordi jeg trak et dårligt turnusnummer (bliver læge til sommer) og vi valgte derfor at jeg skulle tage turnus der, fordi Carstens familie bor der og vi har det rigtig god med dem :huh:

Vi skal allerede flytte inden brylluppet, da vi skal på bryllupsrejse fra den 26. juni til den 30. juli og tænkte at vi ligeså godt kunne spare en måneds husleje... Sandsynligvis flytter vi weekenden før brylluppet og kommer derfor til at være der en uge før, men det afhænger lidt af Carstens eksaminer - Han læser sidefag i fysik lige nu og vi ved ikke hvornår han har eksamen - Jeg har heldigvis min sidste den 1. juni, så jeg har god tid til at tage mig af flytning og bryllup :thumbsupsmileyanim:

Så det er ikke helt samme situation som jeres ;) - Men tror du ikke det rarere at være der et par dage før? Jeg tror ikke jeg ville have roen til at komme fredagen inden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anette

Har sendt dig en PM retur. Jeg glemte at svare dig på spørgsmålet om buket - jeg har ABSOLUT intet at sige i den henseende - det er 100 % Lasse, der står for det (men lidt inspirerende hjælp fra min veninde, som ved hvad kjolen kan bære). Lasse er som sin mor ret habil til det med at få fremstillet flotte buketter, så selv om det er svært ikke at blande sig, så er jeg (næsten) helt tryg ved det :thumbsupsmileyanim:

Har lige sendt en tilbage :pokey:

Det er ca. det samme her - Jeg må ikke se hvad Carsten vælger af tøj og han vælger også buketten - Har dog fået lov til at fortælle ham lidt om hvilke blomster jeg godt kan lide og formen på buketten... - Vil gerne have en faldende buket og elsker orkidéer, roser og Kalaer - Behøver ikke nødvendigvis kombineres...

Her er et par eksempler:

Flotte orkidéer:

God idé med en veninde - Kan være jeg skal få hans søster til at hjælpe... Hun har nemlig set kjolen og det er jo lidt en fordel :oops:

Jeg er også SÅ vild med orkideer, kalaer og liljekonvaller.... og tullipaner og roser, men synes ikke rigtig tullipaner gør sig så godt i en brudebuket (selvom jeg dog har set nogle fine eksempler herinde). Men Lasse plejer at være temmelig god til at købe lækre buketter, så mon ikke også han finder noget godt til dagen? Kunne nu godt forestille mig, at han kommer med en buket af markblomster... og det vil jeg nu også elske :cheerleader3: (mon ikke man bliver gald uanset hvad?) Jeg har også sagt, at kjolen godt kan bære en buket med fald, men jeg er sikker på, at min veninde guider ham i den rigtige retning :huh:

Ja, du kan jo sige til ham, at hvis han skal have lidt hjælp til hvad kjolen kan bære, så kan han spørge sin søster - og så kan du jo informere hende om, at du har henvist ham til hende ()()

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

-Hvornår tager i egenligt til Aabenraa til brylluppet? Jeg har lidt svært ved at finde ud, om vi kan nøjes med først at tage hjem om fredagen.

Det går ok med planlægningen... Bortset fra bryllupskagen - Jeg har mælkeallergi, så vi skal have den uden mælk og det første sted vi spurgte fik vi at vide at det ville de ikke lave, fordi de ikke mente de kunne stå inde for at det blev godt... :thumbsupsmileyanim:

Syntes det var lidt tarveligt... :cheerleader3: Hvad gør de med folk der har sukkersyge - Kan de heller ikke stå inde for at lave kage til dem, fordi der ikke må komme sukker i...

Men vi skal til Aabenraa imorgen og snakke med en konditor... (vi skal alligevel til vores nevøs 1 års fødselsdag lørdag) og ellers har min mor sagt at hun vil lave den... Hun er faktisk rigtig tændt på idéen, men vi er bange for at det blir for presset, for mine forældre bor på Sjælland og kommer først til Aabenraa fredagen inden.

Hej Anette

Min kusines kæreste er konditor - jeg kan lige høre ham, om han har en opskrift på en mælkefri bryllupskage. Han kan desværre ikke lave jeres kage, da han skal lave vores, og det bliver nok liiiiidt for presset, hvis han skal lave 2 til samme dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Anette

Har sendt dig en PM retur. Jeg glemte at svare dig på spørgsmålet om buket - jeg har ABSOLUT intet at sige i den henseende - det er 100 % Lasse, der står for det (men lidt inspirerende hjælp fra min veninde, som ved hvad kjolen kan bære). Lasse er som sin mor ret habil til det med at få fremstillet flotte buketter, så selv om det er svært ikke at blande sig, så er jeg (næsten) helt tryg ved det :thumbsupsmileyanim:

Har lige sendt en tilbage :oops:

Her er et par eksempler:

Flotte orkidéer:

God idé med en veninde - Kan være jeg skal få hans søster til at hjælpe... Hun har nemlig set kjolen og det er jo lidt en fordel ()()

Jeg er også SÅ vild med orkideer, kalaer og liljekonvaller.... og tullipaner og roser, men synes ikke rigtig tullipaner gør sig så godt i en brudebuket (selvom jeg dog har set nogle fine eksempler herinde). Men Lasse plejer at være temmelig god til at købe lækre buketter, så mon ikke også han finder noget godt til dagen? Kunne nu godt forestille mig, at han kommer med en buket af markblomster... og det vil jeg nu også elske :cheerleader3: (mon ikke man bliver gald uanset hvad?) Jeg har også sagt, at kjolen godt kan bære en buket med fald, men jeg er sikker på, at min veninde guider ham i den rigtige retning :pokey:

Ja, du kan jo sige til ham, at hvis han skal have lidt hjælp til hvad kjolen kan bære, så kan han spørge sin søster - og så kan du jo informere hende om, at du har henvist ham til hende :thanks:

Jeg er enig med dig mht. tulipaner... og jo - Jeg tror man blir glad uanset hvad :thanks: - Har lagt et par strandbilleder ind på din tråd :)

:huh: Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuuu - Vi har måske fundet vores vielsesringe... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

og vi har ikke engang været ude og kigge seriøst endnu...

Vi synes i begge to at det er de flotteste vi har set... Vedlægger lige et billede:

post-25659-1175193543.jpg

Så må vi se om vi har råd til dem... Det blir lidt spændende :cheerleader3:

Redigeret af Anettekj
0

Del dette indlæg

Det går ok med planlægningen... Bortset fra bryllupskagen - Jeg har mælkeallergi, så vi skal have den uden mælk og det første sted vi spurgte fik vi at vide at det ville de ikke lave, fordi de ikke mente de kunne stå inde for at det blev godt... :huh:

Syntes det var lidt tarveligt... :oops: Hvad gør de med folk der har sukkersyge - Kan de heller ikke stå inde for at lave kage til dem, fordi der ikke må komme sukker i...

Vi kommer nok allerede til at være der en uge før...

Vi skal flytte til Aabenraa til sommer, fordi jeg trak et dårligt turnusnummer (bliver læge til sommer) og vi valgte derfor at jeg skulle tage turnus der, fordi Carstens familie bor der og vi har det rigtig god med dem :pokey:

Vi skal allerede flytte inden brylluppet, da vi skal på bryllupsrejse fra den 26. juni til den 30. juli og tænkte at vi ligeså godt kunne spare en måneds husleje... Sandsynligvis flytter vi weekenden før brylluppet og kommer derfor til at være der en uge før, men det afhænger lidt af Carstens eksaminer - Han læser sidefag i fysik lige nu og vi ved ikke hvornår han har eksamen - Jeg har heldigvis min sidste den 1. juni, så jeg har god tid til at tage mig af flytning og bryllup :thumbsupsmileyanim:

Så det er ikke helt samme situation som jeres ;) - Men tror du ikke det rarere at være der et par dage før? Jeg tror ikke jeg ville have roen til at komme fredagen inden...

Øv med bryllupskagen - håber da, at I finder en god løsning! Min mor skal bage vores i samarbejde med en god veninde, som er ekspert i bryllupskager. Min mor har nemlig cøliaki, og de kager, de fleste bager bager, er det væreste l..., så derfor bager vi den selv. For så må hun også få et stykke og den kommer til at smage ligesom en almindelig bryllupskage.

Uha det lyder spændende med bryllupsrejse i fem uger - hvor skal i hen?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer