Anettekj

Anette og Carstens Sankt Hans bryllup

193 indlæg i dette emne

Juhuuu - Vi har måske fundet vores vielsesringe... :):)

og vi har ikke engang været ude og kigge seriøst endnu...

Vi synes i begge to at det er de flotteste vi har set... Vedlægger lige et billede:

post-25659-1175193543.jpg

Så må vi se om vi har råd til dem... Det blir lidt spændende :)

Super flotte ringe, dem har vi nemlig også købt, og se lige datoen nedenunder :cheerleader3:

Det var enten dem, eller dem med fingeraftryk i, men der syntes jeg ikke der er plads til stene i :)

Lisa

Det var da pudsigt - også med datoen :respekt: - De er nemlig bare SÅ flotte :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har idag lavet aftale med en guldsmed (en af Carstens venner), som vil lave nogle specielle ringe til os i det design som jeg har lagt ind på min tråd, men hvor de blir lidt smallere og lidt tyndere - De så desværre ret klodsede ud på mine tynde fingre... Det blir spændende - Vi skal over at snakke med hende i pinsen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nej hvor spændende med jeres ringe! Er det en guldsmed i Aabenraa eller der hvor I bor nu? Glæder mig da til at se det endelige resultat.

Held og lykke med VM - og ikke mindst din eksamen. Det bliver dejligt at at blive færdig! Tillykke med at du fik din førsteprioritet til turnus. Og krydser fingre for at Carsten får jobbet på gymnasiet. Hvilke fag underviser han i?

0

Del dette indlæg

Nej hvor spændende med jeres ringe! Er det en guldsmed i Aabenraa eller der hvor I bor nu? Glæder mig da til at se det endelige resultat.

Held og lykke med VM - og ikke mindst din eksamen. Det bliver dejligt at at blive færdig! Tillykke med at du fik din førsteprioritet til turnus. Og krydser fingre for at Carsten får jobbet på gymnasiet. Hvilke fag underviser han i?

Det er desværre en guldsmed i Kbh, så vi må derover et par gange for at få dem lavet - Til gengæld får vi dem ligesom vi vil have dem, så det tar' jeg gerne med - Mine forældre bor også derovre, så de blir nok bare glade for lidt besøg ;)

Tusind tak - Ja, det blir skønt at blive færdig :) - forhåbentlig - Har ikke helt styr på den kommende eksamen, men krydser fingre og sætter mig over til bøgerne igen... :cheerleader3:

Carsten skal undervise i naturgeografi og fysik - Han er uddannet geolog og har arbejdet med det i 2½ år, men syntes det var trist bare at sidde bag en skærm, så han er ved at tage sidefag i fysik nu her - Han skal starte med et 1-års vikariat, så han kan tage de sidste fag samtidig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan går det med VM? Vinder I?

Min mor ringede forresten igår, for at fortælle at Anjas svigermor havde ringet til hende for at høre, om hun ikke kunne gå lidt videre med blomsterudsmykning af kirken. Anjas svigerforældre skulle vist på ferie, så hun ville høre, om min mor ville overtage, mens de var væk. Nå men min mor gik jo straks i gang med forslag, og så måtte jeg jo lige bremse hende og sige, at vi var flere, som skulle blive enige.

Nå men det kunne være, at vi skulle til at overveje, hvad vi ønsker som kirkepynt, inden vi bliver overfaldet af Anjas svigermor og min mor. :kiss: Nogen ideer?????? Hvad var det nu hende kl 15 havde af ønsker?

0

Del dette indlæg

:kiss: 40 DAGE - AABENRAA KALDER... :cheerleader3:

Hej Anette

Hvordan går det med VM??? Der var faktisk en stor artikel og kampprogram i Politiken den dag VM startede.

Hopper lige ind på hjemmesiden bagefter - der må stå nogle kampresultater.

Har lige skrevet i min egen tråd vedr. blomster..... som svar på Pernilles indlæg om blomster, mødre og svigermødre ;)

Nu hopper jeg tilbage til bøgerne..... solen er ved at bevæge sig om på den anden side af vores hus, så om lidt kan jeg sidde ude for i solen og læse..... må vist hellere sørge for, at der ikke kommer strop-mærker på skuldrene ;)

0

Del dette indlæg

Hej Pernille og Anja!

Tusind tak for tilbuddet - Det er virkelig sødt af jer at i vil hjælpe :thumbsupsmileyanim:

Kan dog ikke lige komme i tanke om noget andet end hvis i kunne læse retsmedicin for mig... ;)

:kiss: Anette

Altså jeg synes jo at retsmedicin er ret spændende.... men det grænser jo også op til mit eget fag - jura ;) Har læst "En retsmediciners bekendelser" Super interessant - hvis man interesserer sig for sådan noget vel sagtens :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FLOORBALL VM I DANMARK FOR TIDEN - STILLINGSSTATUS

Har lige været inde på hjemmesiden og tjekke resultater.

Pt. ser det sådan ud:

DK ligger nummer 4 i gruppe af ud af 5

DK vandt 8-5 over Norge :kiss: , men tabte desværre 2-9 til Schweiz, som vist også er et af VMs topseedede hold og de forsvarende Verdensmestre.

DK spiller igen idag kl. 20 mod USA og på tirsdag kl. 20 mod Lethland.

Herefter kommer placeringskampene så vidt jeg er orienteriet fra Politiken.

ANETTE.... HOLD BURET FRIT......... VI HEPPER PÅ DIG (men der er ikke særlig meget i medierne :thumbsupsmileyanim: )

Til dem, der vil se Anettes profil på landsholdet... kig her :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Det er desværre en guldsmed i Kbh, så vi må derover et par gange for at få dem lavet - Til gengæld får vi dem ligesom vi vil have dem, så det tar' jeg gerne med - Mine forældre bor også derovre, så de blir nok bare glade for lidt besøg ;)

Tusind tak - Ja, det blir skønt at blive færdig :cheerleader3: - forhåbentlig - Har ikke helt styr på den kommende eksamen, men krydser fingre og sætter mig over til bøgerne igen... :kiss:

Carsten skal undervise i naturgeografi og fysik - Han er uddannet geolog og har arbejdet med det i 2½ år, men syntes det var trist bare at sidde bag en skærm, så han er ved at tage sidefag i fysik nu her - Han skal starte med et 1-års vikariat, så han kan tage de sidste fag samtidig.

Hej Anette

I kan jo lige sige til når I kommer herover - det kan jo være, at Pernille og jeg kan mødes med dig til en kop kaffe?? Eller alle tre par... så kan Carsten og Lasse jo hilse på hinanden igen, og alle tre "drenge" kan sludre om biler og mekanik, mens vi tøser bryllupslir :thumbsupsmileyanim: Det kunne da være meget sjovt (selvom Lasse nok egentlig synes jeg bruger for meget tid på BK og at jeg er lidt fjollet når jeg mødes med "veninderne fra BK" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Orv ja Anette, det kunne være super hyggeligt at mødes, når i kommer herover. Sig endelig til, så evt kunne finde ud af noget.

Var lige inde og tjekke din profil, som Anja havde lagt et link til - den er fin :kiss:

Krydser fingre for jer i aften, når I skal spille mod USA!

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif :cheerleader3:()():cheerleader3::sm:
:toot: JUBIII.... Danmark vandt 19-2 over USA og ligger nu nummer 2 i puljen
:balloons::denmarkflag::bearhug::denmarkflag:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :denmarkflag::cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Vi vandt altså "kun" 8-0 over USA - Til gengæld holdt jeg buret rent :cheerleader3:

Idag var desværre en anden sag... :balloon: Vi tabte 3-5 til Letland og går dermed glip af semifinalen :super:

Jeg blev ellers kåret som kampens bedste spiller for Danmark, men hvad hjælper det når vi taber alligevel :bearhug:

ØV ØV ØV.... Nu gælder det kampen om 5.-6. pladsen på lørdag kl. 11... Dem der har lyst kan følge med på www.sport4u.dk, hvor der også ligger et interview med mig efter vores første kamp mod Schweiz.

Det skal dog lige siges at vi er nyoprykkere til A-gruppen, så det er faktisk en flot placering vi ender på i forhold til det... men det føles meget tungt lige nu... :bunny_4:

Forresten bliver der vist et 20 minutters indslag på lørdag kl. 19 på DR - Så lidt kommer der i medierne...

Redigeret af Anettekj
0

Del dette indlæg

Øv øv øv at I ikke kom i semifinalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sur :balloon: Men som du selv siger, så er det jo meget flot resultat, eftersom I er nye i A-rækken. Og så vinder I da selvfølgelig på lørdag, så I få kan lidt oprejsning igen :cheerleader3: .

Tillykke med at du blev kåret, som den danske spiller i kampen mod Letland - det er da skide flot gået! Og selvom I tabte, så er det da en lille oprejsning til dig som spiller.

Jeps kunne være så hyggeligt at mødes - giv endelig lyd, når I tager turen herover!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Vi vandt altså "kun" 8-0 over USA - Til gengæld holdt jeg buret rent :thumbsupsmileyanim:

Idag var desværre en anden sag... :unsure: Vi tabte 3-5 til Letland og går dermed glip af semifinalen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Jeg blev ellers kåret som kampens bedste spiller for Danmark, men hvad hjælper det når vi taber alligevel :)

ØV ØV ØV.... Nu gælder det kampen om 5.-6. pladsen på lørdag kl. 11... Dem der har lyst kan følge med på www.sport4u.dk, hvor der også ligger et interview med mig efter vores første kamp mod Schweiz.

Det skal dog lige siges at vi er nyoprykkere til A-gruppen, så det er faktisk en flot placering vi ender på i forhold til det... men det føles meget tungt lige nu... :hug:

Forresten bliver der vist et 20 minutters indslag på lørdag kl. 19 på DR - Så lidt kommer der i medierne...

Så har de rettet det inde på hjemmesiden, for der stod der det andet vilde resultat... nå, men det er da en super flot placering som nyoprykkere. Så dig desværre ikke i TV. Tillykke med "kampens spiller"-titlen. FLOT.

Til Pernille og Anja!

Hvor er i :o søde at følge med :)

Det kunne være super hyggeligt at mødes :super: - Jeg giver lige besked når jeg ved noget mere om hvornår vi kommer derover...

:blink: Anette

Du siger bare til... så håber jeg, at det er en dag, jeg kan :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

SÅ er jeg tilbage - Vi endte som nr. 6 - Det var et flot resultat i forhold til at vi er nyoprykkere, men vi var SÅ tæt på semifinalen, så det var lidt øv...

Jeg har også lige været til eksamen idag - Var bange for at jeg ville dumpe efter 10 dage med VM uden læsning og 1 dag til at repetere det hele, men det gik ok, så jeg tror jeg består - Super - Ellers er vi nemlig nødt til at udskyde bryllupsrejsen pga. reeksamen...

Jeg har en eksamen tilbage på studiet - fredag den 1. juni og så er jeg færdig - Forhåbentlig ;)

Jubiiii - Nu er min kjole nr. 2 kommet i min str. :boohoo:-HAHA-:thumbsupsmileyanim::balloons:

Jeg skal prøve dem begge den 4. juni for at finde ud af hvilken an det skal være - Er så spændt :balloons:

Redigeret af Anettekj
0

Del dette indlæg

Tillykke med den første eksamen. Krydser fingre for dig d. 1/6!!!!!!!! Men selvfølgelig består du :griner:-

En 6. plads er da et pænt resultat i forhold til, at I er nyoprykkere. Det synes jeg godt I kan være stolte af.

Glæder mig til at se, hvilken kjole du bestemmer dig for. Husk at tage billeder, Anette. (og ikke ligesom mig, der glemme kameraet :super: )

0

Del dette indlæg

Hej Anette

Tillykke med 6. pladsen - super flot.

Glæder mig også til at se kjolen du vælger.... ja ok - jeg kunne lige så godt bare have kopieret Pernilles svar :super:

Fedt med en god mavefornemmelse af eksamnen - har selv en i morgen - det er 4½ år siden jeg sidst var til eksamen og har aldrig været til en skriftlig med computer og skal selv have alt udstyret (og den tekniske snilde) med.... gisp... men så må jeg bare tænke på dig, der lige snupper et 10 dages VM - en enkelt repetitionsdag og så eksamen.... meget imponerende :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det tid til at få lidt styr på bryllupsplanlægningen - Jeg har lånt Anjas huskeliste til at få et overblik - Desværre kan man ikke kopiere farverne herind, men jeg ligger det ind lidt efter lidt:

HER ER VORES HUSKELISTE:

Grønt er i orden

Orange er delvist i orden/ der arbejdes på sagen

Rødt er ikke i orden endnu

:griner:- Steder og div. praktisk for dagen:

• Dato: 23. juni 2007 kl. 11 (Sankt Hans Aften) i Sct. Jørgens kirke, Aabenraa

• Festen holdes på Folkehjemmet i Aabenraa

• Fotograf: Vi er blevet henvist til en i Aabenraa - skal snakke med ham den 7. juni

• Transport : Vi har bestilt en veteranbil ca. 1½ time

• Overnatning: Fjordlyst Ferie- og kursuscenter

• Musik under maden og til brudevals: Vi har bestilt et band der hedder "Vildensky", som Carsten har hørt til et andet bryllup - Vi får 5 timers guitarspil med 1 pers. under maden + 3 timer med 3 pers. orkester til dans for 8000,- det synes jeg er meget rimeligt -HAHA- Da vi ringede havde de kun 2 ledige datoer og den ene var den 23. juni - Så det må være et tegn.

:super: Bruden:

• Frisøren og makeuppen: bestilt hos House of Fashion i Aabenraa

• Prøvemakeup og håropsætning: Har tid torsdag d. 7. juni kl. 11

• Kjolen er købt hos Askepot og Valentino i Tønder - Skal til tilretning den 7. juni - Du kan se billederne på side 7 og 8

• Sko: Har fundet et par hos bruden i Odder

• Lingeri - Skal kun have g-streng og strømpebånd

• anden-dags undertøj (tak for tippet Anja)

• slør til dagen og slør til at rive

• evt. selvsiddende strømper??

• Lånt: Underskørt og min mormors konfirmationslommetørklæde

• Gammelt: min mormors konfirmationslommetørklæde

• Blåt - blåt strømpebånd og min blå navlering

• Nyt: smykker

:lol: Diverse andet udstyr:

•Tøj til Carsten: Er købt – Men jeg ved ingenting om det – Må ikke se det…

• Vielsesringe: De rå udgaver er færdige og prøvet - Mangler: sten i, hjertemønster, overfladebehandling og gravering

• Købe toastmasterklokke???

• Bordpynt – ikke udtænkt…

:shooter: Andet praktisk

• Skrive ønskeliste... den ligger på min svogers hjemmeside

• Lave/designe invitationer

• menukort, evt. "hvem-er-hvem" og integreret bordkort, kirkefoldere

• Lave kørselsvejledning fra kirken til vandrehjemmet

• Send invitationer ud (blev gjort 3. april) - min blærerække ligger her

• Vælge forlover – Carstens søsters mand Brian – Der også er Carstens gamle læsemakker

• Vælg Toastmaster – Kasper – En god ven af Carsten

• Vælg gavekoordinator: Vores forlover Brian

• Fastsæt bryllupsmenuen

• Bryllupskage – Mælkefri kage er bestilt hos café Bonnich i Aabenraa - skrive mail til konditor ang. mælkefri chokolade og margarine

• Vælg farvetema - Det har Carsten styr på

• Aftale med blomsterbinderen (brudebuket, blomster til brudepigerne, borddekorationer - Det har Carsten styr på)

-HAHA- 2-3 måneder inden brylluppet:

• ægteskabserklæring er sendt, vi har fået prøvelsesattest tilbage og sendt den videre til Aabenraa

• Navneændringserklæring er sendt og modtaget af kirkekontoret

• Øve på brudevalsen – Det er vi slet ikke kommet i gang med – vi må se at få ruppet røven…

• Begynd selftanning og plejning af kroppen så man er rigtig lækker - det er lidt on-off

• Lave bordplan

• Køb Morgengave: Skal til fotograf på fredag og få taget billeder til en kalender til Carsten - Det blir spændende

• Gennemgå vielsesritualet og andet med præsten – det gjorde vi lige inden påske - skal dog have ringet til præsten ang. hvordan vi gerne vil have stolene

Redigeret af Anettekj
0

Del dette indlæg

I var i hvert fald i Nyhederne her til aften :griner:-

Og du så sååååå sød ud :super:

Mener det var fra Letland kampen, men synes altså resultatet blev et andet for I skulle i semi-finalen?

Tusind tak - Det er da dejligt at der er nogen der har set det :lol:

Jeg havde også tænkt på bare at komme i udstyret til brylluppet ;)

Her er jeg i fuld gang med at redde et skud i kampen mod Norge:

post-25659-1179915189.jpg

0

Del dette indlæg

I var i hvert fald i Nyhederne her til aften :griner:-

Og du så sååååå sød ud :super:

Mener det var fra Letland kampen, men synes altså resultatet blev et andet for I skulle i semi-finalen?

Tusind tak - Det er da dejligt at der er nogen der har set det :shooter:

Jeg havde også tænkt på bare at komme i udstyret til brylluppet ;)

Her er jeg i fuld gang med at redde et skud i kampen mod Norge:

post-25659-1179915189.jpg

High-action-packed billede.... fedt....

Ikke for at lokke.... men du tør ikke at møde op i kjole og hjem med påsat slør :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer