Jessie-Mary

Så er der invitationer...

14 indlæg i dette emne

Så kom invitationerne også..

Tag jer ikke af farven på båndet... Jeg skal have købt nye bånd, som passer til papiret.

Øverst og nederst står vores navne og datoen, hvor vi skal giftes (min mor har den sejeste skrift, så det overlader jeg lige til hende)

Hvad synes i?

Jessie

post-6020-1173636129.jpg

post-6020-1173636176.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Jessie-Mary

jeg synes også dine invitationer er RIGTIG flotte!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug::loveboard: :carrot:

Jeg kan som flere af de andre godt lide formen!!! og så er jeg enig med dig i at farven på båndet skal skiftes ud!

Mvh Mia

0

Del dette indlæg

Altså altså :thumbsupsmileyanim:

TUSIND tak for roserne... De falder lige på rette sted... Er ved at blive tosset af at sidde og tegne guldroser. Er så småt i gang med at lave menukort nu... Sq ikke skidenemt at lave et helt nyt design i hovedet... Men det var dog nemmere anden gang ;)

Jessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW de er flotte og specielle - lige efter min smag. Med hensyn til at du vil overlade skriveriet til din mor - jeg har læst et sted og kan selvfølgelig ikke huske hvor, men man må ikke få andre til at skrive sine invitationer.... Er der andre der har læst dette også eller er jeg helt galt på den?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer