Guest maborosi

Ditte og Marcs bryllup 7/7 2007

114 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uh, en artsfrænde mht. kort brudekjole, det kan jeg da ikke lade være med at reagere på!

Sætter lige et billede ind af min kjole, nederdelen bliver sådan her, men toppen en del anderledes. Har købt en billigt som jeg har planer om at tage en tur forbi den lokale skrædder for lige at få den lavet lidt mere "mig" (nogle andre stropper osv.)

post-22193-1174338614.jpg

Glæder mig til at se hvordan din kjole bliver til sidst!!

0

Del dette indlæg

Hej Trulte!

Ja den er også bare så fin, den der :thumbsupsmileyanim: Min skal bare ikke være hvid men grøn, tror jeg.

Det er altid rart med inspiration fra en "ligesindet" i dette forum fyldt med lange kjoler i alle afskygninger ;)

Glæder mig til at se dig i den færdige kjole osse!

Knus Ditte.

0

Del dette indlæg

Det var godt at høre... så må vi bare håbe at en af dem siger ja, men mon ikke ....

Jeg håber i hvert fald det kommer til at lykkes for jer!

Det kræver bare lidt tålmodighed - jeg var i hvert fald ved at blive utålmodig fordi de ikke svarede med det samme. Der gik faktisk 3 uger, også skrev jeg til dem igen, så fik jeg svar. Men tålmodighed er en dyd, eller hvad ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det lykkes for jer at blive viet på den HELT rigtige måde. Siger jeg, der selv skal ha udendørsbryllup og kort kjole :thumbsupsmileyanim:

Du nævnte en billig skrædder - er det mon en i nærheden af mig? (odense) Jeg skal nemlig også have syet kjolen...

/ Christina

0

Del dette indlæg

Længe siden...har temmelig travlt med projekt, og egentlig slet ikke tid til at være på bk :thumbsupsmileyanim:

MEN nu har jeg endelig fået lavet, printet, falset og foldet de verdammte invitationer! Havde jo forsvoret at jeg skulle bruge lang tid på dem, men så er det flueknepperen kommer op i mig, og "skal det gøres kan man lige så godt gøre det ordentligt". OG selvfølgelig kom jeg til at lave dem i et helt ukurant format, så jeg selv "var nødt til" at lave kuverter også (for de skulle jo passe præcist og i øvrigt være grønne!)

Ja det har været et større arbejde end jeg lige havde intentioner om, men nu mangler jeg "kun" at skrive navn og adresser på.

I får lige selve invitationen – den såkaldte blærerække er ikke klar endnu (men snart snart!)

Og SÅ til det rigtige arbejde...

post-23937-1175246171.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for roserne :cheerleader3: men jeg ER jo også illustrator, så jeg kunne ikke rigtig tillade mig andet end at lave invitationer selv...

Og så er der endelig nyt på kjolefronten; i dag var min mor og jeg i Nr. Nebel hos den flinke og meget professionelle skrædder Christel, der har en lille biks derovre. Jeg fik bestemt mig for noget stof og for kjolens snit, og fik taget mål. Og så skal vi derover igen d. 18. maj til første kjoleprøvning. Det bliver SPÆNDENDE!! Har ikke noget helt klart billede af det færdige resultat endnu, da det bliver andre farver end den på billedet. Creme thaisilke med perler som corsage, brudetyl og grøn chiffon som skørt, og den grønne chiffon går så op om halsen og rundt om taljen. Derudover en guldtyl som effekt...

Jeg vedhæfter lige inspirationen...igen! Så må I selv fantasere jer til resten...det gør jeg ;)

Og min mor er ved at blive overtalt til også at få syet en kjole derovre – det er jo ret billigt: Jeg skal MAX give 2500 for min kjole, som jo er relativt kompliceret! :thumbsupsmileyanim:

Så jo, det kan godt svare sig at køre til Nr. Nebel!!!

God og lækker påske herfra! :smilie_oster05:

post-23937-1175631056.jpeg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var dog nogle super duper seje invitationer I har fået bikset sammen der... Hold da op et arbejde det har været... har du/I virkelig selv kreeret dem fra a til z??? altså ikke i a til z , men fra begyndelsen??? :cheerleader3: - vildt fede.. :thumbsupsmileyanim:

- Mette

Takker for ros...bliver helt flov – dejligt at få så positiv respons :cheerleader3: Og ja de er lavet ganske fra bunden, bortset fra idéen som er genbrug fra et af mine gamle projekter "postkort til min kæreste"...man kan jo ligeså godt "sample" sig selv lidt, ik?

Som sagt bliver jeg (forhåbentlig) uddannet illustrator til sommer :cheerleader3: , såeh de burde jo også næsten være bare lidt kreative, he he.

Knus Ditte

0

Del dette indlæg

Virkelig flotte invitationer og sjov idé. Vores andres kreative evner blegner jo helt ved siden af :thumbsupsmileyanim:

Fed kjoleinspiration - er den fra HannePia? Ligner hendes location.

Jeg vil nu bestemt ikke sige, at andres invitationer blegner...det er nok bare en helt anden boldgade, mere humor end romantik ;) Jeg synes faktisk, der er utroligt mange fine og kreative løsninger herinde, og super-romantiske! Kan ikke lige huske om jeg har set jeres, men det vigtigste synes jeg er, at man selv får sat sit eget præg på dem (hvis det er det man vil...)

...Og ja, kjolen er fra Hanne Pia – jeg var derinde og prøve kjoler, og det var den, der klædte mig bedst, syntes både jeg og min veninde, selvom jeg egentlig kom for at prøve en anden. Men sådan er det nok tit!

Knus Ditte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig flotte invitationer og sjov idé. Vores andres kreative evner blegner jo helt ved siden af :bearhug:

Fed kjoleinspiration - er den fra HannePia? Ligner hendes location.

Jeg vil nu bestemt ikke sige, at andres invitationer blegner...det er nok bare en helt anden boldgade, mere humor end romantik ;) Jeg synes faktisk, der er utroligt mange fine og kreative løsninger herinde, og super-romantiske! Kan ikke lige huske om jeg har set jeres, men det vigtigste synes jeg er, at man selv får sat sit eget præg på dem (hvis det er det man vil...)

...Og ja, kjolen er fra Hanne Pia – jeg var derinde og prøve kjoler, og det var den, der klædte mig bedst, syntes både jeg og min veninde, selvom jeg egentlig kom for at prøve en anden. Men sådan er det nok tit!

Knus Ditte.

Jeg har først lige lagt vores ud her i onsdags bl.a. i min tråd, og de er personligt præget på den måde, at vi selv har haft gang i lim og papirskærer, samt kreeret min kærestes familievåben i kombination med vores hjemmegjorte monogram og så har jeg selv skrevet invitationerne i hånden (er selv godt tilfredse :) ) ... men jeres er bare super duper tjekkede - kan godt lide humoren i kortene og så er de vildt gennemførte med foldemåden.

Ja, jeg skulle også bare lige prøve min kjole for sjov... og så endte det med at blive dem :super: sådan går det nok tit http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

0

Del dette indlæg

Øv øv øv øv øv ...... altså hvor træls for jer... Håber virkelig at I finder en løsnig! Lige lidt af de her http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif -HAHA--HAHA-

Ville også bare lige sige .... SUPER FEDE KJOLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bearhug:

Havde jeg ikke benene pakket ind i skinner (eller forhåbentlig tapet op den dag!) som gerne lige må skjules den dag, kunne jeg også sagtens falde for sådan en model! :super::)

Krydser alt hvad krydses kan for at I finder den rigtige løsning for jer! :smilie_oster03:

Redigeret af Skuggi
0

Del dette indlæg

Jeg har vist ikke været i din tråd før...

:super:Flotte invitationer :) - jeg kan godt forstå dig, at når du så er i gang med dem, så skal det være ordentligt. Og puha, der går hurtigt meget tid med at lave dem.

Glæder mig til at se dit endelige kjolevalg - i hvert fald er det nogle flotte, du har her i din tråd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuuuu! :denmarkflag:

Endelig er vielsen på plads! Jeg tog mig sammen og ringede til ham, der har sørget for at vi alligevel kan blive viet på rådhuset d. 7/7 selvom der egentlig var fuldt booket (tak til Erik Lund :boohoo:) og han har nu lovet også at komme ud på Skamlingsbanken og vie os kl 15 (tak igen :heart:) Og restauranten, som bestyrer området, har også givet grønt lys – så nu mangler vi bare at vejrguderne også er med os!

Hvis nogen har gode råd til en plan b ved udendørs vielse, må I gerne sige til!

Nå det var bare det, er helt stresset over 6 uger til eksamen og føler næsten først jeg lige er kommet i gang med projektet :) nå min egen fejl, jeg må bare se at skynde mig!

God forårsdag til alle :boohoo: Ditte

Redigeret af maborosi
0

Del dette indlæg

Tillykke med at det hele "faldt i hak"! :boohoo:

Vi skal vies i haven på Fakkegrav Badehotel ved Vejle Fjord hvor festen også skal holdes.

Vi har aftalt med hotellet at i tilfælde af dårligt vejr så bliver vi viet i enten i deres hyggelige udestue eller i en pavillion de altid har opstillet i haven om sommeren - hvilken en det bliver kommer an på hvor slemt vejret bliver. Der er udsigt over både haven og fjorden fra begge steder.....

:denmarkflag: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Hej,

Status m svar på invitation: Har faktisk ikke helt overblik, men de er de er da begyndt at drysse ind i løbet af de sidste på uger (frist udløber 7. maj). Et par afbud pga Roskilde Festival (???) og så et rigtigt trist et; min farmor og farfar kan ikke overskue at skulle enten overnatte eller tage taxi hjem sent. Der er også temmeligt langt, i og med de bor på Fyn og festen er her i Kolding, men jeg havde virkelig håbet og troet de kunne klare i hvert fald noget af dagen...var lige ved at græde da min far sagde det (de har ikke selv givet besked endnu!)

Nå men det var bare et lille ØV. Og suk :cheerleader3:

Ellers er vi ved at prøve at brygge en ønskeseddel sammen, lidt svært når man ikke har haft tid til at gå ud og ose lidt sammen. Der står eksamensprojekt på næsten al min tid for tiden - Samuel begynder nok snart at kalde mig "damen" ;) nej forhåbentlig ikke.

Glæder mig til min første kjoleprøvning 18. maj!!! :cheerleader3: det bliver SÅ spændende!! Så skal min mor også have taget mål, for jeg har overtalt hende til også at få syet en kjole :cheerleader3:

Knus fra Ditte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer