AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du stjæler bare!

Jo især hvis du ikke er kræsen med farver, der findes rigtig mange fine med en lille farvet blomst og lign. Det er lidt sværere hvis de skal være helt hvide :)

Skønt at høre - og fedt vi deler smag! :)

Jeg var så heldig at vores lokale genbrug har overflåd af gamle hvide lommetørklæder! Tilmed var jeg så heldig at de havde halv pris på alt i butikken, så vi fik dem til 1 kr stk!!! (har godt nok aldrig hørt om en genbrug med udsalg, men skøøøønt at spare bare lidt! Haha)

0

Del dette indlæg

Du stjæler bare!

Jo især hvis du ikke er kræsen med farver, der findes rigtig mange fine med en lille farvet blomst og lign. Det er lidt sværere hvis de skal være helt hvide :)

Jeg var så heldig at vores lokale genbrug har overflåd af gamle hvide lommetørklæder! Tilmed var jeg så heldig at de havde halv pris på alt i butikken, så vi fik dem til 1 kr stk!!! (har godt nok aldrig hørt om en genbrug med udsalg, men skøøøønt at spare bare lidt! Haha)

Arj hvor fedt, hvor heldigt!! Husk at bruge lidt blånelse når du vasker dem :)

0

Del dette indlæg

Du stjæler bare!

Arj hvor fedt, hvor heldigt!! Husk at bruge lidt blånelse når du vasker dem :)

Hvad er blånelse?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ fik jeg shopppet kildevand, 6 stks af 33 centiliter hver til 10 kr - det syntes jeg er ok (plus pant så) SÅ har købt 170 stk. så der burde være nok til alle gæster. Der skal lige et nyt mavebælte på - så sidder lige og designer noget bryllupsnoget.

0

Del dette indlæg

Vil bare lige smide en hilsen. Har lige været tilbage for at se om det ikke snart var tid ;)

Vil jo gerne se resultatet af DIN Høvring-drøm.

Glæder mig også til at se dig i din Wang.

God fornøjelse med de sidste forberedelser :a1221:

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh hvor hyggeligt du kigger ind!!

Min Wang har jeg parkeret - jeg syntes den er for mørk til et sommerbryllup som den kommer på til en fed fest, måske nytår, desværre!

Jeg skal hente kjolen d. 13. august - skal nok sørge for billeder!

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Så er jeg gået igang med de sidste par DIY projekter

Brochurer der fortæller lidt om feststedet til at lægge på værelserne

Doorhangers til værelserne

Skilte til min og Axels stol (hr og fru)

Anevæggen - indsamle billeder etc.

Mavebælte til de vand jeg har købt

og har fundet de sidste to skilte til toiletdøren i det broderede rokoko-mønster !

Mangler at købe et par flade ballarinaer dog!

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Så kom øreringene fra Design By Kara

De er faktisk pæne og i OK kvalitet! Jeg venter jo spændt på min Sandlau så jeg tror disse går til min søster som syntes de var fine - hun er min Maid of Honour-agtig

post-13167-0-87776500-1343722742.jpg

0

Del dette indlæg

Eftersom vi har en lidt anden måde at håndtere bordplan på (4 par skal sidde ved et bestemt bord, hvordan de sætter sig er op til dem) har vi behov for at indikere hvor Axel og jeg skal sidde da vi gerne vil sidde sådan at vi kan se alle..

Jeg fandt dette billede:

after-chair-back-mr-mrs.png

Og ud kom dette - dog skal jeg lige have det skåret til og sat bånd på men det venter jeg med så det ikke bliver krøllet

post-13167-0-08783300-1343739970.jpg

post-13167-0-75218800-1343739976.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh fine skilte.... :) Jeg så dem her på et tidspunkt - men det var et af de projekter der blev "skrottet" til vores bryllup (da de var ret overflødige ifht vores bordplan)

chairs.jpg

Den ville have passet perfekt til os! :lol:

Tror dine blive smukke.. Hvad farve bånd skal du have i? :)

Søde øreringe.. men... Sandlau :heart:

0

Del dette indlæg

De er suuuper nemme at lave :)

Shedevil, hvor seeeeeje er de lige!

Det bliver også sådan et gyldent bånd da stolene er navy blue nemlig... Sorte bånd ville jeg nok helst have haft men det dutter bare ikke :(

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået færdiggjort poserne til de saltede nødder (mandler i ovnen) som vi laver i ugen op til brylluppet

Poserne er 3 stks for 10 kr. fra Tiger og har brugt min venindes Cuttlebug til mærkatet

post-13167-0-18186600-1343765516.jpg

post-13167-0-32463300-1343765537.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Turde du "brænde" dine Freya Rose i ovnen? Mine klemmer stadig en smule, så skal have gået dem til? Og har du købt noget plastikbeskyttelse til hælen? :)

(jeg har taget det plastik af, der sad under) :)

Kun 17 dage til mit bryllup - og 21 til dit!!

(jeg fik PA i lørdags, altså 3 uger før, måske er du også så heldig :) )

0

Del dette indlæg

Uhh jeg må ind og læse din PA beretning

Det er som du læste min hjerne, jeg har idag gået og tænkt over hvad jeg skulle gøre ved det plastik under skoen!

Jeg har brændt dem ja! Det gik super godt, startede med kold ovn og satte dem i ildfastfad - de var super bløde at hoppe i og jeg syntes de er mindre stive i det nu! Hælen har det fint! Jeg har ingen beskyttelse købt da jeg har købt et par andre at have på under fotografering :)

0

Del dette indlæg

Det er som du læste min hjerne, jeg har idag gået og tænkt over hvad jeg skulle gøre ved det plastik under skoen!

Jeg har brændt dem ja! Det gik super godt, startede med kold ovn og satte dem i ildfastfad - de var super bløde at hoppe i og jeg syntes de er mindre stive i det nu! Hælen har det fint! Jeg har ingen beskyttelse købt da jeg har købt et par andre at have på under fotografering :)

Altså jeg har pillet det af :) okay, så tør jeg godt, tænker at jeg vil holde godt øje med dem mens de bliver varmet op så ;) hmm, jeg vil gerne have mine på under fotografering, da jeg har købt shoeclips til mine også, og dem skal der jo billede af.. Hmm, må gå på eBay og se om de har noget :)

0

Del dette indlæg

Jeg er glad for at hører at du synes det virkede, jeg havde mine på til kjoleprøvning i mandags og de var virkelig gode at have på efter ovn turen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er glad for at hører at du synes det virkede, jeg havde mine på til kjoleprøvning i mandags og de var virkelig gode at have på efter ovn turen :thumbsupsmileyanim:

Ja det er et smart trick!

0

Del dette indlæg

Uhh hvilken shoeclip har du købt?

Jeg har nu også pilet det plastik af :)

Jeg har også købt et fra Freya Rose, gav 600-700 for det.. Det er af perlemor og med små sten.. Er lidt firkantet i det.. Og super smuk!

Har haft dem på sammen med kjolen, og de hænger ikke fast i stoffet.. :)

0

Del dette indlæg

SÅ har jeg også haft mine sko i ovnen - 15 min! Det virkede sgu! Den venstre sko får lige en omgang mere, og så er de hjemme!! Vil prøve at gøre det på et par billige sko også (som ikke er læder) for at se om det også kan lade sig gøre :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer