AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg syntes faktisk den sidste er ret fin, så bare med en rose i stedet? Syntes måske sløfjen er liiidt for feminin til Axel?

Jeg synes selvfølgelig at i skal tage det med en rose hvis det er det der passer til jer.. jeg tror at det jeg var vild med det er at det er en Orkidee :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ahhh, vægt falder fra mine skuldre! Vi skulle bage 300 kransekagetoppe men bageren i Føtex kan gøre det til samme pris som vi kan selv så det står de for, jaaaah dejligt!

(de skal bruges til at dyppes i chokoladefontænen)

0

Del dette indlæg

Ahhh, vægt falder fra mine skuldre! Vi skulle bage 300 kransekagetoppe men bageren i Føtex kan gøre det til samme pris som vi kan selv så det står de for, jaaaah dejligt!

(de skal bruges til at dyppes i chokoladefontænen)

Nam nam.. :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Øv jeg ved lige hvordan du har det.. på det stykke græs hvor vi havde besluttet vi skulle giftes er lige nu en byggeplads, og tror kun det bliver værre til bryllupet.. Man bliver bare en smule bitter og træt.. der var jo en grund til man havde valgt det fine sted og så kommer der lige sådan nogle byggetosser og spolerer det.

Jeg føler så så meget med dig! Åh hvad gør I så??

Hm vi må tage det som det kommer, ellers bliver vi gift i det lille åbne bådhus ved siden af (et stråtag på pæle)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det andet profilbillede var fra jeg var 18 år gammel så det her var mere passende - vi vil gerne have flere børn meeeen vi skal lige over bryllup og have lidt ro på først :) Er i hvert fald ikke gravid nu :)

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Synes det sidste billede med blomsten og nøglen er rigtig fint, også bare med en blomst der passer til jeres tema i stedet :) Kunne se virkelig godt ud :) mmm, hvor lyder det lækkert med kransekage toppe :metteholm

0

Del dette indlæg

Årrrrh min knold... Så blev det min tur til polterabend i går i Købehavn (Bor i VIborg) så det havde jeg IKKE regnet med og for fanden da hvor var det bare det fedeste ever!!!

Der kommer en beretning med billeder, når jeg får dem men temaet var MARY / Prinsesse så jeg fik et skilt på maven hvor der stod Gettin' Mary'd! Det var såååå skøn en dag! Kom i seng kl 6 men vi drak for meget vodka/redbull så jeg kan ikke sove!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Anne...

Jeg har kun fået læst en brøkdel af din tråd, men kan huske noget om at sætte sko i ovnen inden man vil gå dem til - og nu kan jeg simpelthen ikke finde indlægget, så jeg kan få detaljerne på plads... Kan du hjælpe?? :help:

0

Del dette indlæg

Kære Anne...

Jeg har kun fået læst en brøkdel af din tråd, men kan huske noget om at sætte sko i ovnen inden man vil gå dem til - og nu kan jeg simpelthen ikke finde indlægget, så jeg kan få detaljerne på plads... Kan du hjælpe?? :help:

Anna og jeg har begge puttet vores fine Freya Rose sko i ovnen.. Dog skal det nævnes at de er af læder (betrukket med silke), ved ikke om alle materialer dur.. Men altså jeg varmede ovnen til 70 grader og satte mine sko i et fad og gav dem 15 min. Og min venstre sko har fået 2 omgange - det virker! :)

Og til Anna - glæder mig til at høre om din PA! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TUSIND TAK!

Jeg har slet ikke købt sko til brylluppet endnu, men har et par af læder som stadig er lidt for nye, og pludselig kom jeg i tanker om dette trick... :cheerleader3: Og samtidig ved jeg at min kæreste altid hader at gå sko til, så tænker at tricket også kan hjælpe ham - hans sko til brylluppet bliver uden tvivl i læder...

0

Del dette indlæg

uh må læse om din pa også!

Jeg har hentet min kjole i dag, wooooooooooooooow siger jeg bare, den er HELT HELT HELT perfekt! Jeg ELSKER den kjole! Sløret ligeså!

Glæder mig sådan til at se det hele :loveshower:

Har selv lige fået min hjem i morges - 5 dage til :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer