Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Cæcilie

Er jeg den eneste ...

17 posts in this topic

Jeg har de sidste 24 timer ikke kunnet komme ind på BK - jeg tjekkede nok ti gange i løbet af aftenen i går :)

Igen i morges på arbejdet måtte jeg liiige tjekke, men nej - først her efter jeg er kommet hjem kan jeg komme på igen :carrot: :super: :carrot:

0

Annonce ♥

du er ikke den eneste, tror jeg har set efter de første 1000 gange... ej nok overdrevet... men man er vel lidt BK narkoman... :)

:super:

0

Jeg checkede også.....omend lidt mere behersket :super:

Edited by merkur65
0

Annonce ♥

ikke noget med at være behersket, her fra....

Gik nærmest i total panik :super:

Hvad gør man egenlig efter bryllupet? Var der nogen der sagde babyklar???? *fnis,fnis*

0

Håret var også højt her...GISP...tænk at gå glip af dugfriske billeder af skønne kommende brude, inspirerende buketter, hår osv...aaaaarrrrgh, abstinenserne var ikke til at tage fejl af :)

Nej, nej, nej ... hvad gør man når man har fået de børn man gerne vil have,

og er blevet gift med deres far???? :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif -HAHA--HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-

Nå men så kommer hverdagen måske igen, helt ærligt så savner jeg sgu også lidt

VH Heto

Så finder man et forum der hedder Kobberbryllupsklar, eller HvadSkalViSpiseIAften-klar, eller Haveklar, eller NårBørneneFlytterHjemmefra-klar...hehe :super:

0

Ja jeg er rigtig ked af, at der har været lidt langvarige driftsforstyrrelser.

Men nu kører det bare derudaf - i hvertfald her.

0

Annonce ♥

Ja jeg er rigtig ked af, at der har været lidt langvarige driftsforstyrrelser.

Men nu kører det bare derudaf - i hvertfald her.

Hold da op, det er vi da en del, der er MEGET glade for. Må hellere krybe til korset, jeg har også tjekket MANGE gange, om BK var kommet op igen!

0

jeg har ikke været en ski' bedre, her har der også været panik...

Er vi ikke forfærdelige tøser?

De kan godt begynde og udvide horisonten lidt med de .......klar.dk - sider, ellers? Er der måske en afvendingsklar.dk?

0

Jeg kan kun tilslutte mig det skrevne...

Har også tjekket mange gange og tænkte 'MØGCOMPUTER'. Hvorfor f***** virker lortet ikke.

Godt det kører igen.

Mette

0

Jeg tror jegså jeg har tjekket sådan ca en 20 gange :super:

0

Annonce ♥

JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....

Jeg var helt i sort igår´, fik næsten svedeture og stresspletter på halsen!!!

Overvejde næsten at ringe til Ki og spørge om det kun var mig, der havde driftsforstyrrelser...

Men nu kunne jeg komme på YEEEESSSSSS

:super::)

0

OZZZZZ MAAAAAAGJ!!!!! :):bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif

Jeg har grædt snot hele natten, og været oppe og haft gang i håndsvinget flere gange i løbet af natten for at få computeren op at køre.... KOM NU LILLE DU!!!! Men nix nej, ingen der ville lege..... Har klamret mig med våde hænder til den ene side jeg stadig havde "oppe" på skærmen, da alle de andre gik i sort.... - men der ER altså grænser for hvor mange gange man kan blive ved med at læse de samme svar bare for at få et fix BK!!!

-HAHA-

Æhm, hvem SKREG afhængig???? -HAHA-

He he... -arj okay... mange gange har man forbandet serverne, men man lever vel alligevel videre! Jeg er bare glad for at det hele kører igen nu!!!! TARK!!!!! :super:-HAHA-

0

samme her... der var det dobbelt problem - babyklar OG bryllupsklar var begge nede :):super: hvad skal man så lave, var jo nærmest tvunget til at arb.... :bearhug:

0

Er 100 % enig med jer andre. Tjekkede også rigtig rigtig mange gange både igår og idag. Godt at det kører igen nu! :super:

Mvh Pernille. :)

0

Annonce ♥

Søren han grinede også temmelig meget af mig!

Jeg har haft lidt svært ved at få lavet mit projekt på uni i den sidste til pga. BK, så jeg troede først det var ham der havde lavet en eller anden blokering (computermand som han er kunne han snildt have gjort det) :)

Men jeg har da fået lavet noget i mellemtiden! :bearhug:

Dejligt at man lige kan få sin daglige dosis igen :super:

0