Guest Cæcilie

Er jeg den eneste ...

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Håret var også højt her...GISP...tænk at gå glip af dugfriske billeder af skønne kommende brude, inspirerende buketter, hår osv...aaaaarrrrgh, abstinenserne var ikke til at tage fejl af :)

Nej, nej, nej ... hvad gør man når man har fået de børn man gerne vil have,

og er blevet gift med deres far???? :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif -HAHA--HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-

Nå men så kommer hverdagen måske igen, helt ærligt så savner jeg sgu også lidt

VH Heto

Så finder man et forum der hedder Kobberbryllupsklar, eller HvadSkalViSpiseIAften-klar, eller Haveklar, eller NårBørneneFlytterHjemmefra-klar...hehe :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er rigtig ked af, at der har været lidt langvarige driftsforstyrrelser.

Men nu kører det bare derudaf - i hvertfald her.

:super:

Hold da op, det er vi da en del, der er MEGET glade for. Må hellere krybe til korset, jeg har også tjekket MANGE gange, om BK var kommet op igen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....

Jeg var helt i sort igår´, fik næsten svedeture og stresspletter på halsen!!!

Overvejde næsten at ringe til Ki og spørge om det kun var mig, der havde driftsforstyrrelser...

Men nu kunne jeg komme på YEEEESSSSSS

:super::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

OZZZZZ MAAAAAAGJ!!!!! :):bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif

Jeg har grædt snot hele natten, og været oppe og haft gang i håndsvinget flere gange i løbet af natten for at få computeren op at køre.... KOM NU LILLE DU!!!! Men nix nej, ingen der ville lege..... Har klamret mig med våde hænder til den ene side jeg stadig havde "oppe" på skærmen, da alle de andre gik i sort.... - men der ER altså grænser for hvor mange gange man kan blive ved med at læse de samme svar bare for at få et fix BK!!!

-HAHA-

Æhm, hvem SKREG afhængig???? -HAHA-

He he... -arj okay... mange gange har man forbandet serverne, men man lever vel alligevel videre! Jeg er bare glad for at det hele kører igen nu!!!! TARK!!!!! :super:-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren han grinede også temmelig meget af mig!

Jeg har haft lidt svært ved at få lavet mit projekt på uni i den sidste til pga. BK, så jeg troede først det var ham der havde lavet en eller anden blokering (computermand som han er kunne han snildt have gjort det) :)

Men jeg har da fået lavet noget i mellemtiden! :bearhug:

Dejligt at man lige kan få sin daglige dosis igen :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer