Mariahønen

Stripper eller ej?!

144 indlæg i dette emne

JAmen er det ikke fordi at det er så stor en kliche, at det er sjovt med strippere. Jeg ønsker min kæreste får den sjoveste dag i verden. Han elsker mig, så jeg kan skam ikke føle mig truet af en kvinde med lav IQ der står og svinger patterne. Altså det med at strippere altid har de mest fantastiske kroppe er ofte en fordom lavet af jaloux kvinder. Jeg har set en overvægtig stripper med hænge-jader og lige en del for gammel.

Hvis jeg får en stripper, vil jeg synes at det er god sjov.... netop fordi det er så kliche.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er min mand kommet hjem fra polterarbend. OG han havde en stripper... på en ludderbar... Man bor vel i København. De var der i 30 minutter. Han fik en labdance, og købte små øl til 90 kr. flasken, og så havde de ellers haft det skide sjovt.

Min lidt sippede storebror (drikker ikke eller noget) havde haft det så sjovt. Manden var dog ikke så stolt, da han skulle fortælle om dagen til mig bagefter.

Helt ærligt, så gik det lidt over min grænse, men jeg kan absolut ikke blive sur over det. Måske en lille smule jaloux helt inden i. Han havde dog den mest vidunderlige polterarbend, hvor alle havde været glade og virkelig festede igennem. Jeg HÅBER at jeg får lige så god en polter som ham.

0

Del dette indlæg

Min mand skal ikke kigge på andre nøgne piger/damer end mig...BASTA, det ved vennerne godt og de ved også koncekvensen af hvis de havde hyret sådan en dame..

Fuldstændig enig!!!!!!!!!!!!

Ingen grund til at vise ham hvad han går glip af. Håber at Anders´ brødre undlader dette..

Jeanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand skal ikke kigge på andre nøgne piger/damer end mig...BASTA, det ved vennerne godt og de ved også koncekvensen af hvis de havde hyret sådan en dame..

Jeg er helt enig :thumbsupsmileyanim:

Jeg kunne ikke se det sjove i at få en stripper - og jeg ville ikke acceptere det hvis Henrik havde fået en stripåer til sin polter..

Jeg synts det er totalt fantasiløst at hyre en pige til at smide tøjet !! Hvis man ikke kan finde på noget bedre, så er det virkelig en ærgelig omgangskreds man befinder sig i. Men det er jo ogs bare min mening :biggrin:

Hvis begge parter er med på ideén så er det fint med mig

:thumbsupsmileyanim: Heidi

jeg har det på præcis samme måde, og ville blive enormt ked af det hvis jeg så billeder af min (kommende) mand med hovedet helt oppe i en nøgen dame, da både hans venner og ham ved hvor meget det ville såre mig. ´synes dog det er rigtig fedt at se at det ikke kun er mig der har det på den måde. var lige ved at tro at jeg var helt palle alene i verden....
0

Del dette indlæg

Vi har lavet en "pagt" med vores polterabend arrangører.. :smolf:

INGEN strippere..slut prut finale.. :)

jeg gider simpelthen ikk finde mig i at lige inden vi skal giftes..efter 4 års parforhold..hvor vi kun har haft hinanden..vi skal til at sige JA til hinanden for altid..så skal ingen anden dum lille blondine stripper tøs komme og svinge hendes store silikone patter op i ansigtet på ham.. han var jo aldrig blevet tilgivet hvis han gjorde det foran jer alle andre dage?? :thumbsupsmileyanim:

Kan ikk se hvorfor ALLE hæmninger skal slippes løs op til ens bryllup..vi har sagt INGEN strippere, INGEN nøgenhed på nogen måde..til begge parter..og det respekterer de alle fuldt ud..de ved godt at vi begge bliver rasende over det hvis det er..og så er det jo heller ikk fedt at bruge penge på det..

Han er MIN og ingen andes..og jeg er HANS..det må folk respekterer..hæhæ.. :huh:

SE VORES PLANLÆGNING HER

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv. Vi er SÅ enige!

0

Del dette indlæg

Min mand havde en stripper til hans polter :heart: ...havde talt med hans venner, der alle sagde de nok skulle være søde ved ham hehe.

jeg fik det først at vide dagen efter, og efter at have sunket dybt et par gange accepterede jeg det, men var ikke helt vild med det.

Efter et par uger (efter brylluppet) fik jeg også at vide, at hun havde lavet et meget privat stripshow for ham, havde siddet overskrævs på ham og næsten gnubbet den af i hovedet på ham..ikke gjort det men meget tæt på...det gjorde mig sq ked af det og meget jaloux. Men min egen søn der var med, sagde at manden overhovedet ikke havde reageret på det, men var nærmest ubevægelig, og man kan vist sige han bestod prøven.

Det var en af vennerne der kendte en der kendte stripperen, og derfor fik han dette specielle show...godt det kun er en gang man holder polter :bearhug:

Jeg ved godt jeg overreagerer ifølge mange, men det havde simpelthent såret mig så enormt meget, hvis det sker på min kærestes poltreabend. det ved både ham og hans venner, så derfor vil jeg virkelig tage det personligt hvis det sker.

0

Del dette indlæg

Jeg ved at vores venner (de mandlige) har talt om at der SKAL være en stripper, men jeg ved også at Nicolai har bedt dem om at spare de penge for han syntes det er det mest latterlige der findes. Han gå hellere hjem fra en bytur end at gå med de andre når de vil på stripbar :bearhug: . Så skulle der komme stripper så er det nok mest for arrangørerne af PA end for nicolai... burde jeg være bekymret over at min mand ikke syntes det er fedt?? :heart:

Men alle jer der siger at I vil flippe ud over det... SLAP AF, Han har jo valgt at gifte sig med DIG!!!!

Knus Fra Maria :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved, at min Kæreste ikke ville bryde sig om en stripper og det ville jeg heller ikke selv. Har set en, og det var en for meget.

Hvis drengene gav min Kæreste en stipper, så kender de ham MEGET dårligt, og ville jeg ikke bryde mig om det, men stoler 110% på min Kæreste. Tror han ville blive helt vildt pinligt berørt og muligvis gå sin vej...

0

Del dette indlæg

Hvis de hyre en stripper til min mands polter ja, så gør de det mest for dem selv, jeg tror ikke de tænker så meget på om lars kan lide det eller ej, Jeg vil helst ikke vide det hvis de gør eller vil jeg? Det havde jeg egenlig ikke tænkt på, er nok mere nervøs for de sender ham op og smider ham ned med en faldskærm eller sådan noget. Jo stripper, det gør vist ikke noget, det er jo ikke sådan at han skal se hende igen (det er vel bare et job for hende). Det var nu noget andet hvis det var en vi kendte :thumbsupsmileyanim: Som sagt det kunne være meget værre.

0

Del dette indlæg

Kan ikke lade være med at more mig lidt over denne tråd :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes, det er sjovt med en stripper - var faktisk lidt skuffet over at jeg ikke fik én til mit polter! Og jeg ved, at der kommer mindst en til min kærestes polter i morgen! Det kan jeg virkelig ikke hidse mig op over! Det er jo kun for sjov - drengene er jo dejligt primitive, når de kommer ud alene, og jeg er sikker på at min kærestes venner (heriblandt mine brødre) vil more sig gevaldigt over at have Jade-Lajla til at strippe under morgenmaden, som det er planen lige nu!

Det rører altså ikke mig, om der står en blondine med patterne oppe i hovedet på min kæreste. Det er jo ikke fordi, at han kaster sig frådende over hende, vel? Det er mig, han gifter sig med, og det andet er bare sjovt!

Jeg fatter virkelig ikke, hvad det er, der pisser jer af ved det... Altså hvis vennerne mener, det er noget for jeres gemal, vil bruge pengene på det og i øvrigt selv synes, det er sjovt - så go for it! Det er da kun jovt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, det er sjovt med en stripper - var faktisk lidt skuffet over at jeg ikke fik én til mit polter! Og jeg ved, at der kommer mindst en til min kærestes polter i morgen! Det kan jeg virkelig ikke hidse mig op over! Det er jo kun for sjov - drengene er jo dejligt primitive, når de kommer ud alene, og jeg er sikker på at min kærestes venner (heriblandt mine brødre) vil more sig gevaldigt over at have Jade-Lajla til at strippe under morgenmaden, som det er planen lige nu!

Det rører altså ikke mig, om der står en blondine med patterne oppe i hovedet på min kæreste. Det er jo ikke fordi, at han kaster sig frådende over hende, vel? Det er mig, han gifter sig med, og det andet er bare sjovt!

Jeg fatter virkelig ikke, hvad det er, der pisser jer af ved det... Altså hvis vennerne mener, det er noget for jeres gemal, vil bruge pengene på det og i øvrigt selv synes, det er sjovt - så go for it! Det er da kun jovt!

Hørt!

0

Del dette indlæg

Hørt!

Jeg er MEGET enig - MEN jeg ville personligt være MEGET ked af at få en stripper til min polterabend - Jeg vil håbe de bruger pengene på noget jeg bliver glad for...(Jeg kan overhovedet ikke hidse mig op over en stripper – Synes hverken det er frastødende eller sexet! Men som det er sagt så smukt af Louise så er det HELT FINT for dem der er til den slags)!!!

Redigeret af snart Larsen
0

Del dette indlæg

Svesken på disken, så synes jeg ærlig talt at strippere til en polterabend er gudsjammerligt plat og primitivt :fløjt:

Min venindes kæreste fik en stripper til sin polterabend, og der blev den ondehylme ikke lagt fingre imellem - jeg er bestemt ikke snerpet, men de gik langt-langt over grænsen...meget ydmygende for kæresten, som tydeligt var utilpas ved situationen.

Der blev så taget video af seancen, og min veninde blev simplethen så ked af det da hun så det.

Arrangerede polterabend for en anden veninde, der havde kæftet op om at hun ville have en stripper - det fik hun så, men da det kom til stykket, synes hun vist ikke det var så sjovt alligevel...

Jeg skal under ingen omstændigheder have en stripper til min polterabend - så udvandrer jeg!

Kæresten har det på samme måde ang hans polterabend, og vores respektive veninder og venner, skulle da kende os usandsynlig dårligt hvis de hyrer én alligevel.

Tror mest det er polterabend-arrangørerne der ønsker en stripper, og ikke gommen?

Som andre skriver, kan jeg virkelig ikke se sammenhængen i at man skal se på nøgne damer og mænd få dage før man siger JA til sit livs kærlighed...det er sgu da noget mærkeligt noget...

Ville jeg have noget imod at min kæreste fik en strippe?

-Næh, egentlig ikke. Føler mig på ingen måder ikke "truet" af en afbleget silikonebombe...hehe :)

Han ville også selv sige fra hvis han grænser blev overskredet...

Men bevares - hver sin lyst...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)

Jeg har det fint, hvis de ville synes det er sjov så fint med mig....fred være med det......

Jeg er som jeg er og det ved min kæreste også efter 11 år...der følger deller, strækmærker, ammerbryster og det hele med......ingen jalousi herfra.

Helt ærlig tror jeg faktisk heller ikke at der er særlig mange mænd der synes silikonebryster er flotte...

0

Del dette indlæg

Jeg "fik" en stripper!

... og jeg er stadig færdig af grin, når jeg tænker på det... The Great Alex eller noget... Det var bare så sjovt!

Vi havde hygget og spist om aftenen, og jeg anede intet om, at der var mere på programmet, så da mine veninder proklamerede, at de ville danse for mig, tænkte jeg bare, "nej, hvor hyggeligt". Jeg opdagede først, at de havde hyret en stripper, da jeg sad på en stol med bind for øjnene, og de andre piger begyndte at hvine og klappe... :thumbsupsmileyanim: (det pinligste er, at jeg først troede, at de havde lokket min venindes kæreste til at strippe for os...)

De havde bestilt ham til at komme i politi-uniform og lave et show for os. Aftalen var, at der ikke måtte røres, tages billeder osv. Han havde så ringet til dem om eftermiddagen og sagt, at politi-uniformen ikke var en mulighed, men at han ville komme som officer i stedet. Og som noget ekstra gav han da lige en lap dance til mig og flere af pigerne. Og jeg skulle hilse og sige, at der gerne måtte røres og tages billeder...

I drømmer ikke om, hvor meget jeg grinede, da han trak mig rundt som en hund med et bælte om halsen! :bearhug:

Alt i alt var stripperen dagens bedste indslag - jeg tror, at alle pigerne syntes, det var fedt - jeg gjorde i hvert tilfælde...

Så come on piger, så er det heller ikke værre! Jeg håber næsten, at min kæreste får en stripper til sin polter!

0

Del dette indlæg

Det ville ikke gøre mig noget, hvis der blev hyret en stripper til min kærestes polterabend.

Det med at have det dårligt med, at han måske tænder på sådan en stripper, kan jeg ikke helt forstå.

Selv om man er meget forelskede og tænder på hinanden som kærester/mand&kone, så er det da, efter min mening, lidt naivt at tro, at man ikke hver især synes, at der er andre personer, der er lækre eller sexede.

De fleste veninder jeg har - inklusiv dem der er gifte eller i forhold med mænd, de synes er dejlige og sexede - kan da sagtens sidde og tøse-fnise over hvor hotte Jude Law eller Brad Pitt er. Et eller andet sted er det da lidt det samme som at kæresten kigger på en stripper, og måske synes hun er fræk. Det er jo bare et show, en fantasi, som er overstået, når filmen er slut, eller når stripperen pakker g-strengen og stiletterne ned i sportstasken og tager hjem.

Jeg synes personligt, det er meget restriktivt at begynde at snakke om, at det er "mental utroskab", hvis ens kæreste nyder et stripshow med vennerne. Mental utroskab synes jeg først man kan kalde det, hvis ens kæreste i al hemmelighed begærer en anden og har hende i tankerne hele tiden og altid. En lille dagdrøm over en lækker skuespiller eller en stripper på en polterabend, synes jeg egentlig er ganske uskyldigt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op.. hvor skal jeg starte??? :blush:

Sidder her i sofaen, med min kæreste og vi har nu snakket om det. Mænd tænker på sex mange gange i døgnet, op til flere gange i timen, så jeg kan ikke se problemet i at den ene gang bliver erstattet af en stripper. Det ku lige så godt være en han møder på gaden, som får ham til at tænke på sex....( forstår i hvor jeg vil hen?) :blush:

med det sagt, så tror jeg at jeg vil have det bedre med at de går på stripklub, end at der er en der "overfalder ham" og kommer for tæt på. Ville heller ikke have det godt med at en tilfældig pige i byen sad hos ham.. så ville jeg eksplodere! :biggrin:

Hvis han ikke kan gå på stripbar på hans polterabend, der jo er kendetegnet for den ultimative drengerøvstur, så ved jeg virkelig ikke hvornår det ellers skulle ske. Og helt ærlig...så vil jeg hellere have at han er ærlig og fortæller det, end at gå og ikke vil sige det af frygt for hvordan jeg skal reagere.

Vi er enige i at det ikke vil være særlig rart for nogen af os at se billeder eller video af seancen, og hverken min kæreste eller jeg ville som sagt bryde os om hvis de gik over grænsen. Min grænse går ved at han skulle røre.. det er en NO NO!!! og det er gensidigt!

Jeg har faktisk sagt til mine veninder at en stripper kunne være skægt, men tror næppe det sker, med min mor og svigermødre med ombord.. selvom det kunne være skægt at se dem reagere på det... :heart:

Syns det ville være meget værre hvis han, som andre også har nævnt, skulle lave noget farligt... for han har altså klippekort til skadestuen! og sikke en skade han ville få (af mig) hvis han var nødt til at bruge krykker på dagen! :cheerleader3:

en sidste ting... "Kvinder er kvinder værst" :biggrin: passer altså ret godt i denne sammenhæng. Vi tror straks (mig selv incl :blink: ) at strippere er dumme blondiner med store silikonebryster :huh: ... og ja jeg ved godt at der er en del i branchen, men alligevel. Det er vel egentlig vores egen skyld (læs:kvinder) at vi har et dårlig selvværd... ja jeg ved godt at det ikke lige er emnet men ville bare lige sparke en bemærkning ind :cheerleader3:

til jer der har det dårligt med en stripper - fortæl jeres kommende mand det. skulle sige fra min kæreste at man jo ikke kan vide det, før man har talt om det!

/- undskyld det lange indlæg :huh:

Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg "fik" en stripper!

... og jeg er stadig færdig af grin, når jeg tænker på det... The Great Alex eller noget... Det var bare så sjovt!

Vi havde hygget og spist om aftenen, og jeg anede intet om, at der var mere på programmet, så da mine veninder proklamerede, at de ville danse for mig, tænkte jeg bare, "nej, hvor hyggeligt". Jeg opdagede først, at de havde hyret en stripper, da jeg sad på en stol med bind for øjnene, og de andre piger begyndte at hvine og klappe... :cheerleader3: (det pinligste er, at jeg først troede, at de havde lokket min venindes kæreste til at strippe for os...)

De havde bestilt ham til at komme i politi-uniform og lave et show for os. Aftalen var, at der ikke måtte røres, tages billeder osv. Han havde så ringet til dem om eftermiddagen og sagt, at politi-uniformen ikke var en mulighed, men at han ville komme som officer i stedet. Og som noget ekstra gav han da lige en lap dance til mig og flere af pigerne. Og jeg skulle hilse og sige, at der gerne måtte røres og tages billeder...

I drømmer ikke om, hvor meget jeg grinede, da han trak mig rundt som en hund med et bælte om halsen! :cheerleader3:

Alt i alt var stripperen dagens bedste indslag - jeg tror, at alle pigerne syntes, det var fedt - jeg gjorde i hvert tilfælde...

Så come on piger, så er det heller ikke værre! Jeg håber næsten, at min kæreste får en stripper til sin polter!

:blush: Jeg kan slet ikke holde op med at grine. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Lige et par kommentarer...

Min mand fik en stripper til sin polter - selveste Jade Lajla fra Tæskeholdet! I en lidt alternativ politiuniform - som W siger, er det ikke den uniform, man plejer at se Hanne Bech Hansen i til dagligt, heldigvis!...

Det kan godt være, at det var drengene, der gerne ville have striopperen, og det er reelt også helt fint, det er trods alt dem, der betaler!

Manden fik så også mulighed for, for første og sidste gang at mærke et par silikonebryster - så har han da prøvet det :cheerleader3:

JEg er faktisk lidt skuffet over at jeg ikke fik en, men det var vist et spørgsmål om økonomi...

Og så havde hende Lajla faktsik været en rigtig sød pige. Hun havde hængt ud med drengene efter showet og de havde snakket en del, og hun havde nemlig lige præcis ikke været dum at høre på overhovedet!

0

Del dette indlæg

Nu var min kæreste på polter i lørdags og der var ingen stripper :cheerleader3: Men havde der været det, så havde det på ingen måde kunne bringe mit pis i kog. Jeg ved jo at det bare er for sjov og at han kun vil have mig. :cheerleader3:

Mht. til stripper til min egen polter, så er det på ingen måde noget der tiltrækker mig. En overpumpet mand i et par g-strengstrusser er ikke lige det jeg tænder på, så jeg håber da at de har været lidt mere kreative og brugt pengene på noget sjovere. :blush:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Det er virkelig ikke noget der kan hidse mig op, og i virkeligheden synes jeg det er lidt synd for de piger, som på en eller anden måde føler sig truede af en stripper til deres kommendes PA. Det er jo ikke hende han gifter sig med! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har for sjov sagt til mine veninder, at jeg vil blive MEGET fornærmet, hvis der ikke kommer en stripper til min PA, mens min kæreste efter eget udsagn ikke har noget ønske om en nøgen dame til sin - det skulle da lige være mig så :balloon:

Piger, hvis manden får en stripper til sin PA, så lad være med at lade Jeres frustrationer gå ud over ham - det er jo ikke noget han selv har valgt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer