Skuggi

Ringe

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min forlovelsesring er 50 og en anden ring jeg har er 51. Min tilkomne skal have en lidt større. Vi har ikke været ude og prøve endnu... Men han har også tynde fingrer synes jeg, men jeg er også vant til rigtige håndværkerhænder fra alle mænd i min familie..

0

Del dette indlæg

Hmmm... Jeg kan faktisk ikke huske hvad str. vi nåede frem til, men jeg tror nok at jeg skal have en 50,5. Mandens er en del større... slut 50'er eller start 60.

Det jeg husker bedst er, at damen der solgte os ringene gjorde os opmærksomme på, at hvis man endnu ikke havde fået børn, så kunne man godt risikere, at éns fingre bliver tykkere efter en graviditet... ikke bare under pga vand, men også EFTER! For hende selv var hendes fingre vokset fire str. og de kom ALDRIG ned igen i str. efter fødslen, så hun måtte få udvidet sin vielsesring... suk! Og nej det var IKKE fordi hun ikek havde tabt sig... ellers var hun røget helt ned i FØR-vægten.

Det får mig til at tænke... mon der er en sammenhæng for os der er herinde - altså at os med små fingre endnu ikke har børn, og at dem med lidt større fingre HAR fået børn??? ja, jeg er nok bare nysgerrig.... :hug:

hejsa,

Jeg er en af dem der har fået børn og jeg har altid og (stadig) brugt 57/58 i ringstr. Jeg har nu ikke indtryk af (veninder som reference :cheerleader3: ) at fingrene bliver større mm man tager ekstremt meget på. den væske man et. får i kroppen under graviditeten (og ja, der er det rimelig svært at passe sine normale sko og ringe...) forsvinder umiddelbart efter fødsle. Det er nu mere hofter og talje der ændrer sig., :hug:

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Jeg har så liiige en rettelse til vores ringstørrelser!!! Var inde og få checket dem igår i en smykkeforretning, og kloge lille mig som gik rundt og troede at jeg var en str. 53 var så en str. 56 og min kæreste en 58 i stedet for en 55, så hvor var det godt vi fik det på det rene INDEN vi bestilte vores ringe på chanti...

:cheerleader3: Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har var hjemme ved min kusine i sidste weekend, hvor vi fik vores fingre målt, da hun skal laves vores ringe. Jeg har vist en ganske gennemsnits fingerringstørrelse på 54 ( min ring bliver meget stor og kraftig derfor er den 54, og ikke 53, som jeg normalt bruger). Men kæreste måtte op i 65, men han har også ret kraftige fingre - typisk håndværker!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer