metteandreas

skal svigermor med..

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Jeg har været ude og kigge på kjole idag. Jeg havde kun min mor med.

Det kommer an på hvad du selv har lyst til. Men jeg tror da ikke hun forventer at komme med? Jeg tror så også, at man skal passe på at man ikke har for mange med ud og kigge.

Hilsen Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ud og kigge på lørdag og der skal jeg have to veninder, min svigerinde og min svigermor med. Grunden til at min svigermor skal med er at hende og jegh ar det godt sammen og at min kæreste er enebarn og at hun derfor aldrig kommer med en datter ud og kigge. Og ja så har jeg ikke nogen kontakt til min mor og har ikke haft det i mange år, hun er bare ikke en del af mit liv, men det er min svigermor jo.

Har dog besluttet mig for at den kjole jeg vælger er det kun mig der ved hvad er for en, der er ikke nogen af dem der skal med der får at se eller af vide hvad for en jeg valgte før selve dagen.

Mange hilsner fra

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg havde min mor og søster med ud at kigge på kjole. Jeg tilslutter mig de andre som siger at det er afhængig af hvordan dit forhold er til din svigermor, om hun skal med. Jeg kunne ikke forestille mig at have min med, da jeg ikke har så tæt et forhold til hende, fordi hun bor langt væk.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej,

min svigermor fisker godt nok en smule efter at komme med, men jeg synes at denne dag er forbeholdt min mor og jeg selv selvfølgelig. Svigermor har kun drenge, så jeg kan da godt forstå hun gerne vil med, men jeg føler at det er min mor der skal have æren - helt alene.

Men jeg synes man skal gøre som man føler, det er trods alt ikke hverdag man skal ud og købe drømmekjolen.

Go´fornøjelse :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg havde en veninde og min mor med ude at prøve brudekjole og det synes jeg var fint. Jeg valgte ikke at tage min svigermor med, da hun kan være lidt speciel ind imellem..... :kiss:

Men måske skulle jeg tage hende med når jeg skal prøve kjolen igen....??

Knus Line

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde kun min svigermor med ude og kigge kjoler. Mon mor valgte jo ligesom fra dag et, vores bryllup fra, og jeg har derforr heller ikke lyst til at indvie hende i nogle af vores planer!

Svigermor derimod sagde ca et halvt minut efter at vi havde fortalt dem at vi ville giftes..... Stadig med glædestårene trillende ned ad kinderne, at hun gerne ville have lov til at forære mig min kjole... Så var det mest naturlige da helt sikkert for mig, at spørge om ikke hun så også ville være sød at tage med mig ud og finde den.... Så tudede hun endnu mere :kiss: Jeg har bare verdens dejligste svigermor.

Men ja, som ovenfor, det er din mavefornemmelse der skal fortælle dig hvem du skal tage med! Det skal være en du stoler på, kun vil dig dit bedste! -Det havde jeg ikke følt mig overbevist om med min mor!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde min mor med da kjolen skulle vælges. Da den skulle rettes til, havde jeg en tidligere veninde og min mor med.

Min svigermor og jeg kan ikke sammen. Så hun kom ikke med da kjolen skulle vælges. Hun kan være og er meget speciel.

Så den dag skulle kun være for dem som jeg havde valgt skulle med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde min mor og den ene af mine søstre med ude og vælge min kjole.

Min kommende mand var lidt skuffet over, at jeg ikke spurgte min svigermor, om hun ville med. Han ku' slet ikke sætte sig ind i, at denne dag var forbeholdt min egen mor. Han blev dog sat på plads af en af sine veninder... :kiss:

Jeg har et dejligt forhold til min svigermor, men denne dag var altså som sagt forbeholdt min mor. Hvis svigermor er heldig får hun lov at komme med til tilretningen... Men kun måske!

Skal du ha' din mor med? Så spørg hende, hvordan hun har det med at svigermor kommer med. Måske hun gerne vil have dig for sig selv...

Held og lykke med at finde drømmekjolen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer vist an på flere ting

1. Har du lyst til at have hende med?

2. Hvordan er hendes smag? Hvis hun har en helt anden mening om tøj end dig, er det måske ingen succes, selv om hun er nok så sød, er hun derimod altid stilsikker, er det en god ide, selv om hun har harpe-tendenser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at når min tid kommer til at kigge på kjole så skal jeg ud og kigge et par gange den ene gang med min mor(og måske søster) og anden gang med et par veninder men ikke min svigermor for så ville det nok ende med :cheerleader3: inden dagen var omme....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kiggede på kjoler i lørdags, hvor min far, mor og ældste lillesøster var med - hvis ikke min far havde haft lyst, kunne jeg da godt have fundet på at invitere min svigermor også, men gjorde det ikke, da jeg synes, at 4 personer + bruden måske er liiiige er lidt for mange.... :cheerleader3:

Nåmen det, jeg vil frem til er, at jeg mener, du sagtens kan invitere din svigermor med - du skal da bare gøre det, du har lyst til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde min mor, min tvillingesøster og min far med. Det var vigtigt for mig, at de også synes, at jeg valgte den rigtige kjole. - og ja, min far skulle også med, for han ser nu en gang på kjolen med en mands øje, og så havde jeg også den vinkel med.

Min svigermor bor i Tyskland, så hun var ikke med.

Men som nævnt før i denne tråd, så ville jeg tage hende med, hvis du har et godt forhold til hende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg havde faktisk kun min svigermor med ude at kigge. Jeg har det helt fint med min mor, men vidste at jeg ville sende hende ud af butikken igen inden 20 minutter.

Min mor går ikke op i traditioner - tvært imod - og kan ikke se at det er nødvendigt at bruge SÅ mange penge på en enkelt kjole. Så derfor valgte jeg at tage svigermor med.

Måske min mor gerne ville have været med - hun har efterfølgende set billede af kjolen og har erkendt at hun synes den er pæn - og endda uden at kommentere prisen.....så måske jeg skulle have delt oplevelsen med hende alligevel.....

jeg skal til tilretning på tirsdag (22. maj) og der regner jeg med at min gamle mormor skal med - det vil hun så gerne - og da er min mor på arbejde - så hun må altså vente med at se kjolen til jeg får den hjem - den skal alligevel hænge hjemme hos min mor og far indtil den skal bruges den store dag.

Hilsen Sarah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde en veninde med ud at kigge. Ville egentlig gerne have en veninde mere med, men jeg havde ikke forventet at købe kjole den dag, så hun kom desværre ikke med. Jeg har på inttet tidspunkt overvejet at tage min mor med. Hun har en mening om alt og den er sjældent positiv og når min mor ikke skulle med, så skulle svigermor heller ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg regner med at min mor, svigermor og veninde skal med ud at kigge når den tid kommer.

Min mor har lovet at betale kjolen, så hun skal selvfølgelig med...hehe!

Hun vil nok også blive noget skuffet hvis ikke hun kommer med. Er jo enebarn :cheerleader3:

Svigermor ville æææælske hvis jeg inviterede hende med. Min kæreste er nemlig også enebarn, og desunde har jeg et fint forhold til hende.

Min veninde skal også med. Jeg var også med hende ude, da hun skulel giftes...og så ved jeg at hun siger hvad hun mener.

Jeg kan selv være enormt ubeslutsom, så jeg vil gerne have en backing-group med :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Både min mor og svigermor var med mig ude og kigge på kjole.

Min kæreste har ingen søskende, så hun får jo aldrig chancen for at komme med ud og kigge kjoler hvis ikke jeg tog hende med.

Jeg valgte at tage hende med, fordi jeg rigtig godt kan lide hende og var sikker på at hun ville blive rigtig glad for, at jeg spurgte.

Nå, men det jeg skal frem til er - jeg synes du skal tage hende med hvis du har lyst og lade være hvis du ikke har.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer