Guest hkmc

Hvad skal der stå i jeres ringe?

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså, vi skal bare have det traditionelle, men jeg har set andre ringe med lidt tekst i, f.eks.:

"Du blev min" eller "jeg blev din" efterfulgt af dato.

På en amerikansk hjemmeside så jeg indgraveringen "forever yours", den er da også meget sød, også på dansk; "forevigt din" e.l.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I vores står der " For evigt" efterfulgt af navn og dato

I morgengave fik jeg en Anden ring med hjerter - Ole Lynggård vidst nok.. der står der "Overlt i verden.." :thumbsupsmileyanim: - Og ja A´ et mangler - stavefejl fra guldsmeden, men da jeg skulle aflevere den for at de kunne lave det om, så følte jeg egentlig bare at sådan havde jeg fået den og så er det dens lille skønhedsfejl som ingen anden har :)

0

Del dette indlæg

Her i huset elsker vi ikke hinanden, vi pelsker hinanden. Efter et helt unikt sprog, som vi har haft sammen helt fra starten af vores forhold. Så umiddelbart tror jeg vi skriver begge datoer (forlovelse og vielse) og så ordet 'pelski'. I vores lille pjattede verden betyder dette ord langt mere end jeg elsker dig, for evigt eller noget andet. Og det er meget mere personligt for os - om end en smule tosset, men sådan er vi :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan så godt følge dig Louise!

I min ring står der "El Presidente 09.06.07". Og i hans står der "Mamasita 09.06.07" hehehehe:) Det er vores små hyggelige kælenavne for hinanden og bare tanken om, at det er dét der står i vores ringe, får mig til at trække på smilebåndet, fordi jeg husker historierne bag navnene:)

0

Del dette indlæg

Jeg kan så godt følge dig Louise!

I min ring står der "El Presidente 09.06.07". Og i hans står der "Mamasita 09.06.07" hehehehe:) Det er vores små hyggelige kælenavne for hinanden og bare tanken om, at det er dét der står i vores ringe, får mig til at trække på smilebåndet, fordi jeg husker historierne bag navnene:)

Ja, se det er sådan noget, der betyder noget for mig! Noget som er specielt og unikt for os som par. Så må de sgu grine alt det de vil, dem der skal skrive det i ringene :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Her i huset elsker vi ikke hinanden, vi pelsker hinanden. Efter et helt unikt sprog, som vi har haft sammen helt fra starten af vores forhold. Så umiddelbart tror jeg vi skriver begge datoer (forlovelse og vielse) og så ordet 'pelski'. I vores lille pjattede verden betyder dette ord langt mere end jeg elsker dig, for evigt eller noget andet. Og det er meget mere personligt for os - om end en smule tosset, men sådan er vi :)

Hehe, det synes jeg er enormt sødt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil da også lige fortælle hvad der står i vores og enl ille historie om hvorfor...

En morgen da jeg var rigtig sur og min nu mand var taget på arbejde fik jeg en sms fra ham hvor der stod.. "Godmorgen min solstrål, er du snart stået op så du kan skinne lidt på mig?".. Mín besked var bare noget i stilen med at gu var jeg ej nogen solstrål og det forresten var en ***** dag.. HVorefter han skrev "Jo du vil altid være min solstrål, for så længe du er med mig så skinner solen altid, og jeg vil altid være din blomst så du altid har noget at skinne på"... Behøver jeg at sige at jeg ikke var så sur meget længre... MEn efter det har vi altid heddet blomst og solstråle hvis en af os hænger med næbet og når ingen andre er tilstede *SS* SÅ i min ring står der Blomst 2-9-2006 og I hans står der Solstråle 2-9-2006... Lidt plat, men vi ville bare gerne skrive noget der ikke bare var et navn men betød noget mere for os...

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at se alle jeres små ord og sætninger, vi har egentlig ikke talt om hvad der skal stå i vores ringe, men nu vil jeg da tage det op med manden :thumbsupsmileyanim: helt vild med det latinske/italienske

0

Del dette indlæg

Til det bryllup jeg sidst var til ved jeg at der stod "Vi elsker fordi han elskede os først". Jeg elsker det citat og kunne godt overveje det hvis ikke det er fordi at jeg synes at det er lidt rip-off...

Ellers har jeg tænkt på nogle bibelcitater om kærlighed hvor citater er for langt men så bare skrive Matt 23: 37-40....

Men det er ikek noget der er diskuteret endnu, så meget kan nå at ændre sig ;)

Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til det bryllup jeg sidst var til ved jeg at der stod "Vi elsker fordi han elskede os først". Jeg elsker det citat og kunne godt overveje det hvis ikke det er fordi at jeg synes at det er lidt rip-off...

Ellers har jeg tænkt på nogle bibelcitater om kærlighed hvor citater er for langt men så bare skrive Matt 23: 37-40....

Men det er ikek noget der er diskuteret endnu, så meget kan nå at ændre sig ;)

Stine

Hold op hvor er det smukt! Sidder her med min morgenmad og bliver lidt rørt! WOW!

0

Del dette indlæg

I vores kæresteringe som er meget gale efterhånden Står der "Putte 9-6-2000" i Jakobs og "Baby 9-6-2000" i min.

Historien bag er at vi kaldte hinanden for Puttebaby (vi havde samme navn til hinanden) så vi splittede det op for at det ligesom høre mere sammen med bare Puttebaby i dem begge.

I vores vielsesringe komer der til at stå "Our way" 9-6-2007.

Historien bag er at vi her i livet har mødt meget modgang fra omverden med den måde vi nu en gang har valgt at gøre tingene på og leve vores liv på.

Men se hvad vi fik ud af at gøre det på vores måde :thumbsupsmileyanim:

det er egenlig gået meget godt og jeg vil vove at påstå at vi har det en del anderledes og uligvis også bedre end så mange andre i samme aldersgruppe. Hvad der ikke knækkede os gjorde os så meget stærkere. :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Sikke mange smukke tanker!!!

Vi har dog ikke tænkt på det overhovedet, det blev bare vores navne efterfølgende datoen!

Nu sidder jeg og tænker vi da også godt kunne have brugt vores kælenavne... hvor er I bare romantiske!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I min står der Daniel 26. Maj 2007 -----3 dage siden i blev husbond og hustru------ :thumbsupsmileyanim:

Det fylder halvdelen, så der ville sagtens være plads i min lille bitte ring til lidt andet. Fx, Gatter som vi kalder hinanden her. Jeg ved godt at gat er røvhullet på en kat, men det gør det bare meget sjovere :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

hvis man vil have datoen, synes JEG det er pænest at skrive måneden med bogstaver. Jeg synes 260507 minder mig om et personmummer.

Prøv selv på papir med skråskrift og se forskellen.

Med mindre man har en sej dato som 050607 eller 070707.... hihi ;D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer