MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 posts in this topic

Annonce ♥

Så har vi allerede 1 uges bryllupsdag. :balloons:

Tiden er gået virkelig hurtigt, og vi snakker stadig om brylluppet hele tiden. :rolleyes:

Vi har fået billeder fra fotografen, 274 stk! Og beretningen fortsætter i morgen. :rolleyes:

0

Valg af billede til takkekort gav helt sig selv. Der var ikke et billede af os sammen i fuld figur vi synes var perfekt så vi valgte et utraditionelt.

Vores favorit billede!!!

Rav20090502_2961.jpg

Vi har bestilt 55 stk til fremkaldelse og i weekenden skal jeg have skrevet takkekort. :(

De bliver skrevet på computer men bliver alligevel personlige. Vi skriver tak for den specifikke gave og tak hvis de har været med til PA, har hjulpet eller andet, så en standart skabelon med personligt input. :)

0

Annonce ♥

Hvorfor har I valgt et billede hvor I ser så sure ud??? :)

:( Fantastisk billede Marie, godt valg. :cheerleader3:

Ha ha... Vi ser ikke sure ud på et eneste billede den dag. Og der er overraskende få grimme billeder.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

I går fik vi vores nye dåbsattester. :thumbsupsmileyanim: Så nu må vores sygesikringsbevis snart være på trapperne.

Det er skønt at se sit nye navn på breve og på officielle papire. :thumbsupsmileyanim:

0

Wow sikke et flot bilede I har i avisen :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Nuser

Tusind tak. Det er også vores favorit billede.

Woooooooooooooooooooooow et super fantastisk flot billede - I ser bare så smukke og glade ud :thumbsupsmileyanim:

Stort knus fra Anja

Tak Anja.

Vi var (og er) også super glade. :thumbsupsmileyanim:

0

I går fik vi vores nye dåbsattester. :thumbsupsmileyanim: Så nu må vores sygesikringsbevis snart være på trapperne.

Det er skønt at se sit nye navn på breve og på officielle papire. :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor dejligt!! Ja det må godt nok være underligt at se ens nye navn! Jeg burde vel egentlig også begynde at øve mig på mine nye underskrift :loveboard:

Men ja det må være fedt at se det officielt!!

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Ej hvor dejligt!! Ja det må godt nok være underligt at se ens nye navn! Jeg burde vel egentlig også begynde at øve mig på mine nye underskrift :loveboard:

Men ja det må være fedt at se det officielt!!

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Det er meget underligt men endnu mere FANTASTISK!!! Jeg glemte at øve mig og vi skulle jo skrive under efter vielsen...

0

Annonce ♥

Så har vi fået vores nye sygesikringsbevis og hvis man søger på vores gamle navne på krak, eksisterer vi ikke længere, men derimod står vi med vores nye navne! :)

Måske virker det som en lille ting, men vores nye navne er det synlige bevis for omverdenen om at vi nu er gift og det betyder rigtig meget for mig!

Takkekortene er lavet og en del er allerede sendt og afleveret. :boohoo: Skal nok huske at tage billeder af et af dem. De er meget enkle for lige nu er lysten til kreativitet ikke stor.

Jeg har siddet og hygget mig med at lave en fotobog hos TDC og den er på vej med posten nu. Den koster spidsen af en jetjager, men jeg er sikker på at den er pengene værd!

Det var en lille opdatering om vores gifte liv - her på vores 1 måneds bryllupsdag.

0

Tillykke med dagen :)

Jeg kan godt forstå dig med du gerne vil se navnene sådan officielt, det er også spændende.. Det vil jeg også glæde mig til, ved dog ikke om jeg tør sætte min lid til systemet her hvor vi bor, vi har været flyttet i et år og Lars bor stadig på den gamle adresse hvis du spørger krak.. :cheerleader3:

:boohoo: Men glad for at høre (læse) det går godt hos jer, har jo fulgt lidt med på sidelinien :cheerleader3:

0

Tillykke med dagen :boohoo:

Jeg kan godt forstå dig med du gerne vil se navnene sådan officielt, det er også spændende.. Det vil jeg også glæde mig til, ved dog ikke om jeg tør sætte min lid til systemet her hvor vi bor, vi har været flyttet i et år og Lars bor stadig på den gamle adresse hvis du spørger krak.. :balloons:

:cheerleader3: Men glad for at høre (læse) det går godt hos jer, har jo fulgt lidt med på sidelinien :cheerleader3:

Krak er og blive bare langsomme så jeg blev også meget overrasket over at vores navne var ændret. :)

Er glad for at du har fulgt med på sidelinien, det er så hyggeligt at se hvad andre finder på.

0

Annonce ♥

Heey

ville bare lige spørge dig til den bog du har lavet på TDC. da jeg kiggede der ind suntes jeg da ikke bogen var dyr kommer der en masse ekstra på eller ....hvordan forgår det ???

Den koster en start pris for ca 40 sider og så koster det ekstra pr. side ud over det, så hvis man skal have mange billeder i så blive det pebret, men den er alle pengene værd. :balloons: Den kom med posten i går.

0

*-* Takkekort *-*

Så er der nyt herfra. Vi har fået lavet takkekort og har fået sendt og uddelt de fleste.

Lidt billeder skal i ikke snydes for. :)

Først kuverten

post-27709-1244481329.jpg

Edited by MarieMus
0