MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 posts in this topic

:) Kære Marie og Morten : :)

Et kæmpe tillykke skal lyde på Jeres store dag!!!

Håber at I får den dejligste dag i Jeres liv :cheerleader3:

Edited by Demant
0

Annonce ♥

Kære Marie og Morten.

Så oprandt dagen og det er nu jeres tur til at få hinanden :)

Al din planlægning, idéer og kreativitet munder ud i en fantastisk solskinsdag, som har været længe ventet :cheerleader3:

Må dagen blive alt det, I har drømt om og endnu mere til :)

:)

0

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen i dag Marie!

:)

Jeg var ved frisøren i dag, og sad og tænkte på hvordan jeg havde det da jeg sad i stolen sidste gang (på min bryllupsdag), og så kom jeg til at tænke på dig! :cheerleader3:

Håber I får lige den dag I har drømt om!

De bedste ønsker fra Rikke

Edited by ying
0

Kære Marie!

Jeg kan lige når at ønske jer hjerteligt tillykke her på jeres første dag som mand og kone!

Håber dagen har været magisk og alle jeres dage forbliver lige så dejlige som denne dag!

Knus Janice :cheerleader3::)

0

Annonce ♥

Kære Marie.

Et kæmpe stort tillykke med brylluppet - håber I har haft en fantastisk dag, og at det blev alt det, I havde drømt og håbet på :). Glæder mig til billeder og beretning :cheerleader3:

Stooooooort kram fra Anja

0

Annonce ♥

Skønne skønne piger!!!!

Tusind tak for alle jeres pragtfulde lykønskninger, fik helt våde øjne. Jeg kan ikke overskue at svare på dem alle, så i får et fælles svar.

Vi har haft en ikke mindre end helt igennem perfekt dag! Alt klappede - vejret, vielsen, gæsterne, maden, musikken, baren, ja alt! :cheerleader3:

Vi fik rigtig mange overraskelser, men meget mere om det i min beretning, som jeg håber at starte på i morgen. Fotografens billeder får vi på torsdag!!! :thumbsupsmileyanim: Men i får da lige et af gæsternes mange mange billeder.

post-27709-1241360597.jpg

0

Super fantastisk billede søde.. WAW hvor ser i lykkelige ud..

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

nu glæder jeg mig endnu mere til det er min tur på lørdag hehe :biggrin: det bliver rigtig dejligt.. :thumbsupsmileyanim:

glæder mig rigtig meget til beretning .... :cheerleader3::denmarkflag:

endnu engang STORT TILLYKKE.. . :rolleyes:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3:Ihh, billeder...Hvornår får vi lov til at se dem?? Ja, ja - lidt utålmodig er man vel! :cheerleader3::cheerleader3:

Kram Heidi

Vi har kun set dem på fotografens hjemmeside indtil videre, men får dem forhåbentlig på en cd på torsdag, og så får i dem selvfølgelig hurtigt efter. :thumbsupsmileyanim: Dog er fredag og lørdag reserveret til konfimationer, men søndag skulle der være mulighed for billeder i beretningen.

0