MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih altså Marie, du giver mig dårlig samvittighed :) har ikke fået sendt eller for den sags skyld lavet takkekort endnu :rolleyes:

Men hvor er jeres fine :biggrin: Synes at det er et fedt billede af jer og så skidt være med at det ikke er det traditionelle :balloons:

0

Annonce ♥

SUPER sødt billede - jeg kan godt li' det ikke er "vi står lige hér og ser kunstige ud" ;) *g*

Tak :biggrin: Det er nemlig super naturligt og jeg kan tydeligt huske at vi snakkede om at det var super hyggeligt at sidde der under fotograferingen. :balloons:

0

Ihh, hvor er det bare fantastisk det takkekort. Det er også klart mit ynglings billede af jer - i er så søde og kærligheden lyser bare ud af jer! :balloons:

Kram Heidi

Tusind tak søde Heidi. Det er lige præcis vores ynglings billede fordi det er så naturligt og kærligheden lyser ud af os begge. :biggrin:

0

Fine takkekort du har lavet!! Og billedet er bare SÅ godt!!

Vi overvejer selv et af de utraditionelle billeder... Men beslutter os når vi får billederne :rolleyes:

Dejligt for jer at de er sendt ud og at i har fået gode tilbagemeldinger :balloons:

Tak skønne Ann. :)

Vi er faktisk rigtig glade for at vi valgte det utraditionelle, for det passer bedst til den stil vi har haft omkring brylluppet.

Det er super dejligt med tilbagemeldinger om at det er et rigtig fint billede og at vi nu pryder diverse køleskabe. :biggrin:

0

Annonce ♥

Ih altså Marie, du giver mig dårlig samvittighed :) har ikke fået sendt eller for den sags skyld lavet takkekort endnu :rolleyes:

Men hvor er jeres fine :biggrin: Synes at det er et fedt billede af jer og så skidt være med at det ikke er det traditionelle :balloons:

Du skal ikke have spor dårlig samvittighed! Vi besluttede at vi ville have dem færdige inden 5/6, for der skulle vi se stort set alle igen, til min lillebrors konfirmation, og så kunne vi spare x antal gange 5,50 kr.

Det endte så med at blive et meget simpelt takkekort, for kreativitet hang mig langt ud af halsen efter brylluppet. :cheerleader3:

Men jeg er nu godt tilfreds alligevel.

0

Uhhh alle de billeder der skal vises frem til alle vi møder. :)

Jeg har lavet en TDC fotobog og har allerede fået utrolig meget ros for den! :thumbsupsmileyanim:

I skal da også lige se et par billeder af bogen.

post-27709-1244824522.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fin bog Marie!! :)

Jeg er også ved at lave en, men har desværre ikke taget billeder af hver enkelt gave... :thumbsupsmileyanim: kun af dem alle samlet... Men jeg må nøjes med at sætte gavelisten ind og så "fællesbilledet" af gaverne!

Tusind tak!!!! Det tog mig også en hel dage at tage billeder af gaverne, men jeg synes det var det værd.

0