MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 posts in this topic

Annonce ♥

Husk nu gulerødder og agurker til receptionen (lagde mærke til de var røget ud af de små lister de sidste par dage) hvis du ikke allerede har købt dem hehe.

Og så det jo i overmorgen :cheerleader3: hav en super dag

Edited by Malene84
0

Sødeste Marie, så blev det endelig meget snart dagen for jeres bryllup :cheerleader3: Håber I får en rigtig dejlig dag og alt bliver lige som du/I har drømt om. Jeg ønsker jer et STORT TILLYKKE og glæder mig til at læse om det hele.

Min lille bryllupsgave blev en uge forsinket, men mandag den 20.04.09 kom lille Mikkel til verden og han er naturligvis den smukkest baby i verden :)

Knus og de bedste ønsker for jer til på lørdag

fra Betina

STORT tillykke med lillemanden. :)

Tusind tak for din dejlige besked. Det er super dejligt at blive husket, og endnu dejligere at blive husket af tidligere brude som ikke er på BK så meget.

:) Marie

0

Annonce ♥

Whiiii - I OVERMORGEN!!!!

Hvordan er det gået med planen for idag?

Kram Heidi

Ja i overmorgen!!!!

Har fået ordnet det meste på planen.

Jeg mangler kun:

Ordne negle

Pak alt til opdækning og køkkenting

Men det når jeg sagtens i løbet af aftenen. :cheerleader3:

0

Husk nu gulerødder og agurker til receptionen (lagde mærke til de var røget ud af de små lister de sidste par dage) hvis du ikke allerede har købt dem hehe.

Og så det jo i overmorgen :) hav en super dag

Hvor er du tjekket at huske mig på ting jeg har glemt. :cheerleader3: Men jeg har købt gulerødder og agurker og de bliver ordnet i morgen, så der er styr på det. :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

*-* Det blå *-*

Egentlig er det blå på mit strømpebånd, men da jeg ikke kan have det på hele tiden, fordi man kan se det gennem kjolen, har jeg også lavet noget andet blåt.

post-27709-1241117054.jpg

post-27709-1241117061.jpg

Edited by MarieMus
0

Jamen nu er det jo lige om snart :):kiss::griner:-

Hvor er det vildt, har hele tiden tænkt "Marie skal giftes kort inden mig".. Så når du nu når til den store dag synes jeg jo det er helt vildt..

Cool med dine negle, som dit ekstra blå :cheerleader3::):)

Godt fornøjelse med de sidste små detaljer.. Og husk at nyd dagen..

0

Jamen nu er det jo lige om snart :kiss::griner:-:)

Hvor er det vildt, har hele tiden tænkt "Marie skal giftes kort inden mig".. Så når du nu når til den store dag synes jeg jo det er helt vildt..

Cool med dine negle, som dit ekstra blå :cheerleader3::):)

Godt fornøjelse med de sidste små detaljer.. Og husk at nyd dagen..

Ja jeg skal gftes kort inden dig, for det er også snart din tur!!! :cheerleader3:

Du kan tro jeg nyder den sidste tid hvor det hele bliver mere og mere virkeligt for mig. Jeg skal gøre alt hvad jeg kan for at nyde dagen! :)

0

Kære Marie (og Morten)

Jeg ved ikke om du husker mig, men jeg huserede (temmelig meget :) ) herinde i forbindelse med mit eget bryllup i sommers (wauw, det er snart et år siden :cheerleader3: )

Imorgen tager jeg på weekend hos min søster og derfor vil jeg ønske jer tillykke med brylluppet allerede nu. Jeg glæder mig vildt til at se billeder af jeres meget personlige bryllup og glæder mig til at læse din beretning.

Hav en helt igennem fantastisk dag og nyd det... det er præcis ligeså fantastisk, som man forestiller sig. Jeg gjorde det med glæde igen og igen og igen - med den samme mand altså... :)

Et stort tillykke til jer begge :)

Kram fra loller

0

Annonce ♥

Iiiiiihhhhh hvor er det spændende, at det er lige om snart, at du skal giftes - og jeg er da helt pjattet med din "something blue" :cheerleader3:

Knus fra Anja

0

Kære Marie (og Morten)

Jeg ved ikke om du husker mig, men jeg huserede (temmelig meget :) ) herinde i forbindelse med mit eget bryllup i sommers (wauw, det er snart et år siden :) )

Imorgen tager jeg på weekend hos min søster og derfor vil jeg ønske jer tillykke med brylluppet allerede nu. Jeg glæder mig vildt til at se billeder af jeres meget personlige bryllup og glæder mig til at læse din beretning.

Hav en helt igennem fantastisk dag og nyd det... det er præcis ligeså fantastisk, som man forestiller sig. Jeg gjorde det med glæde igen og igen og igen - med den samme mand altså... :kiss:

Et stort tillykke til jer begge :)

Kram fra loller

Loller. Selvfølgelig kan jeg huske dig. :griner:-

Jeg har tudet mig igennem din beretning, flere gange. Hvis bare vores bryllup bliver halv så fantastisk som jeres lød til at være, så er jeg verdens mest lykkelige brud! :)

Super dejligt med en lykønskning fra en brud jeg selv har fulgt. :cheerleader3:

Knus fra Marie - brud i morgen :cheerleader3:

0

Iiiiiihhhhh hvor er det spændende, at det er lige om snart, at du skal giftes - og jeg er da helt pjattet med din "something blue" :cheerleader3:

Knus fra Anja

Takker for rosen, mit blå var super nemt at lave! :)

0

Godmorgen alle sammen, jeg kan simpelthen ikke sove længere, sommerfuglene har vokset sig store og fylder mere og mere i min mave. Kan mærke at jeg ind i mellem har brug for at stoppe op og trække vejret dybt, for at få styr på sommerfuglene. :)

Dagens plan:

Rydde op herhjemme

Ordne grøntsager til receptionen

Hæve penge til stylisten

Gøre lokalet klar fra kl. 18.00

Oplade kameraer og videokamera - så de er klar til at blive brugt rigtig meget.

Forhåbentlig glider dagen ligesom de to forrige, uden stress og masser af hygge. :cheerleader3:

Alt efter hvor sent det bliver i aften, så kigger jeg måske forbi herinde i aften, men ellers må i hygge jer og passe godt på min tråd til jeg kommer tilbage.

Edited by MarieMus
0

Annonce ♥

Jeg vil også lige benytte dagen i dag til at sige Pøj Pøj........

og stort tillykke med kærligheden

Tusind tak. :)

Hvor er det smukt formuleret: tillykke med kærligheden. :cheerleader3: Det er jo netop det det handler om.

0

Jeg vil også lige benytte dagen i dag til at sige Pøj Pøj........

og stort tillykke med kærligheden

Tusind tak. :kiss:

Hvor er det smukt formuleret: tillykke med kærligheden. :) Det er jo netop det det handler om.

Mange gange tillykke med det kommende bryllup!!! :)

Håber at I får en fantasktisk dag, omringet af kærlighed og hyggeligt selskab :cheerleader3::)

0

:cheerleader3: Sååå søde Marie så sker det i morgen.. :)

Kan godt forstå du ikke kan sove manner..

:) :) :kiss:

I morgen, I morgen, I morgen, I morgen, I morgen, I morgen, I morgen, I morgen, I morgen, I morgen, I morgen, I morgen

Så sker det søde...

1 sølle dag tilbage.. :griner:-:)

:cheerleader3::balloons::loveboard:

0