MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Marie

Jeg kan huske, at da du for lang tid siden startede din traad, taenkte jeg puh.. der er godt nok lang tid til jeres bryllup.. men nu er det jo lige rundt om hjoernet. Tiden flyver - vil bare lige oenske dig god fornoejelse med den allersidste planlaegning inden den store dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, hvor er de flotte søde! Godt du fik klaget til dem, så du kunne få de her flotte! :iloveyou::griner:-

Kram Heidi

Ja det var super service!!!

Flotte servietter :boohoo: , de må have kostet en krig med det brudepar på, godt der var tilbud :thumbsupsmileyanim:

Ej kun en halv krig, men hvad pokker, jeg skal jo kun giftes en gang.

Super fede servietter GP:loveboard:

Jaaaa!!!

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Jeg kan huske, at da du for lang tid siden startede din traad, taenkte jeg puh.. der er godt nok lang tid til jeres bryllup.. men nu er det jo lige rundt om hjoernet. Tiden flyver - vil bare lige oenske dig god fornoejelse med den allersidste planlaegning inden den store dag :iloveyou:

Hej Camilla.

Dejligt med en lille besked fra en gift frue. :thumbsupsmileyanim: Ja vi har haft god tid til at planlægge og nu er det helt syrealistisk at det endelig er vores tur... Men mest af alt glæder vi os rigtig meget!!! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de altså søde de servietter. Dejligt slut-resultat trods lidt bøvl. :iloveyou:

Og hvor var det hyggeligt at læse din polterberetning, lød som en rigtig dejlig dag. :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg er rigtig glad for at Somethingblue kunne sende nye så hurtigt. :loveboard:

Vores PA var super dejlig, kunne ikke have ønsket mig den anderledes. :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og endelig blev spændingen udløst. :thumbsupsmileyanim:

post-27709-1240502075.jpg

post-27709-1240502082.jpg

De er bare SÅ fine. De var alt besværet værd!!!

WAW søde hvor er de bare flotte manner super ... :loveboard::iloveyou: hvor er de fede.. manner

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:griner:-:boohoo: 8 dage søde. GP:cheerleader3:

Takker. Ja KUN 8 dage. I morgen er der en uge. Det er helt vildt!!!!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I posten lå en bekræftelse på vores vielse.

Både på tid, sted og giftefoged.

Samtidig står der at vi har bedt om navneændring og at vi ønsker at udveksle ringe. Der er styr på det hele. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

I posten lå en bekræftelse på vores vielse.

Både på tid, sted og giftefoged.

Samtidig står der at vi har bedt om navneændring og at vi ønsker at udveksle ringe. Der er styr på det hele. :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor dejligt søde.. :griner:- super duper.. med styr på det hele :loveboard::iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer