MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim: Så runder vi den sidste to cifrede milepæl og den sidste milepæl i 10'erne. :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Så kan dagene tælles på fingrene. :angry:

:angry: I morgen er vi et cifrede. :angry:

Vi har i dag fået vores første bryllupsgave, af min kollega, som har fri de næste par dage. Hun er helt vild med at vi skal giftes.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhh bliver SÅ spændende.

Stryger du selv kjolen op????

Jeg undersøgte lige igår, hvad det vil koste at få et renseri til at gøre det...... 100 kr :thumbsupsmileyanim: Det er da til at holde ud, og så slipper man for det kæmpe arbejde. Bare en ide

Glæder mig til beretning

Og tillykke med at være et-cifret i morgen

post-36281-1240382975.gif

0

Del dette indlæg

Uhhhh bliver SÅ spændende.

Stryger du selv kjolen op????

Jeg undersøgte lige igår, hvad det vil koste at få et renseri til at gøre det...... 100 kr :thumbsupsmileyanim: Det er da til at holde ud, og så slipper man for det kæmpe arbejde. Bare en ide

Glæder mig til beretning

Og tillykke med at være et-cifret i morgen

post-36281-1240382975.gif

Tak for tippet, men mormor (som også har syet kjolen) kommer og stryger den, men hjælp fra min mor. :thumbsupsmileyanim: Det vil hun meget gerne, så det skal hun have lov til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:mailbox: Jubiii mine servietter er på vej til mig!!! (igen) Håber at de er rigtige denne gang!!!

ej hvor dejligt søde :thumbsupsmileyanim: vi må dælme håbe de er rigtig denne gang da.. søde.

Ja det håber jeg virkelig de er, ellers skal jeg bare have mine penge tilbage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:mailbox: Jubiii mine servietter er på vej til mig!!! (igen) Håber at de er rigtige denne gang!!!

ej hvor dejligt søde :thumbsupsmileyanim: vi må dælme håbe de er rigtig denne gang da.. søde.

Ja det kan jeg godt forstå søde.. vi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx for de er perfekte.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ej hvor dejligt søde :cheerleader3: vi må dælme håbe de er rigtig denne gang da.. søde.

Ja det kan jeg godt forstå søde.. vi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx for de er perfekte.. :thumbsupsmileyanim:

Tak søde. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fin service!

Har fået en sms fra Smageriet om at de glæder sig til at levere med til os 2. maj og så informerer de om sidste betalings dato. :thumbsupsmileyanim: Selvfølgelig er det bare en standart sms men alligevel.

0

Del dette indlæg

Fin service!

Har fået en sms fra Smageriet om at de glæder sig til at levere med til os 2. maj og så informerer de om sidste betalings dato. :thumbsupsmileyanim: Selvfølgelig er det bare en standart sms men alligevel.

ej det er da super service søde fra deres side.. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer