MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej søde, smukke Marie! GP

Prøv lige at tænke på, hvor du er om præcist en uge!!! :boohoo:

Jeg får helt kriller i maven på dine vegne - hvor ville jeg ØNSKE jeg skulle til globryllup hos dig og din Morten! :loveboard::iloveyou:

Kram Heidi

Sødeste søde Heidi.

Læste lige din besked højt for min Morten og det gav kriller i maven på os begge. :griner:-

Om præcis en uge er jeg gift med manden i mit liv, vi har fælles mellem- og efternavn og vi sidder og spiser sammen med vores gæster til VORES BRYLLUP!!!

Jeg ville også ønske at du kunne komme til globryllup, men vi bor desværre ikke lige om hjørnet. :cheerleader3: Dog lover jeg billeder så hurtigt gæsterne gør det muligt, samt beretning. Vi venter jo med bryllupsrejse til sommerferien så jeg smutter ingen steder. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*-* Indgangsmusik *-*

Så har vi valgt indgangsmusik. Det skulle både være en melodi man kan gå roligt til samt en god tekst og den har vi nu fundet. :thumbsupsmileyanim:

Hør sange

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

WEEEEEEEEEE, 1 UGE

1 UGE

1 UGE

1 UGE

:loveboard::iloveyou::griner:- HVOR VILDT VILDT VILDT :boohoo:GP:cheerleader3:

Jaaa, det er endelig ved at gå op for mig at det er meget tæt på nu.

Heheh, dejligt... :cheerleader3::cheerleader3:

Er alt ved at være klar?

Ja altså der er faldet meget på plads i dag og de ting vi mangler er ting der først kan ordnes tæt på dagen, så som indkøb og sådan, så her er helt styr på det og ro på. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Missede din store milepæl i går (blev poltet) men nu er der kun 6 dage tilbage!!!! I morgen kan du tælle dagene på 1 hånd!!! MSN-Emoticon-141.gif

Indgangsmusikken er bare heeeelt vild smuk - og sikke da en sigende og romantisk tekst!!! wauw! MSN-Emoticon-001.gif

PA er den absolut bedste grund til at misse en milepæl!!!!! Ja i morgen kan jeg tælle på en hånd. Det er godt for flere hænder er svære at holde styr på lige for tiden.

Jeg får gåsehud hver gang jeg hører den sang så det måtte bare være den og Morten synes også at teksten passer rigtig godt på os.

0

Del dette indlæg

post-34110-1240743137.gif 1 uge i går søde post-34110-1240743137.gif

sorry jeg missede din milepæl men blev jo polteret hehe :griner:-

hvor er det vildt det sker på LØRDAG...

PÅ LØRDAG

PÅ LØRDAG

PÅ LØRDAG

:thumbsupsmileyanim: KUN SMÅ 6 DAGE TILBAGE :loveboard:

Som jeg skrev til Ann så er PA den bedste grund til at misse en milepæl!!!!!! Ja nu kan jeg sige: Jeg skal giftes med min Morten på lørdag. :iloveyou:

0

Del dette indlæg

post-34110-1240743137.gif 1 uge i går søde post-34110-1240743137.gif

sorry jeg missede din milepæl men blev jo polteret hehe :boohoo:

hvor er det vildt det sker på LØRDAG...

PÅ LØRDAG

PÅ LØRDAG

PÅ LØRDAG

:thumbsupsmileyanim: KUN SMÅ 6 DAGE TILBAGE :loveboard:

Som jeg skrev til Ann så er PA den bedste grund til at misse en milepæl!!!!!! Ja nu kan jeg sige: Jeg skal giftes med min Morten på lørdag. :iloveyou:

hehe ja det kan du nemlig søde jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altså også et MEGET smukt stykke musik, som i har fundet frem. Hvor har i fundet det henne??

Kram Heidi

Jeg kan faktisk ikke huske hvor jeg fandtd et første gang men jeg har købt sangen via tdc musik, og så har vi brændt det over på en cd, så den kan afspilles på vores anlæg. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: JUBIIIIIII 5 dage søde :loveboard:

:iloveyou: 1 hånd nu :griner:-

Jaaa kun en hånd tilbage... Mangler to fødder og en hånd nu... ikke et kønt syn. GP

hehe nej det må du nok sige hehe.

kan slet ikke forstå at vores allerede er lørdag i næste uge manner. det er så vildt og tænke på. :boohoo:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: JUBIIIIIII 5 dage søde :loveboard:

:iloveyou: 1 hånd nu :griner:-

Jaaa kun en hånd tilbage... Mangler to fødder og en hånd nu... ikke et kønt syn. GP

hehe nej det må du nok sige hehe.

kan slet ikke forstå at vores allerede er lørdag i næste uge manner. det er så vildt og tænke på. :boohoo:

Ja det er vildt at tænke på, men også meget uvirkeligt, det er endnu ikke helt gået op for mig at min planlægning kulminerer på lørdag.

0

Del dette indlæg

Så er vi gået ind i den sidste uge, nu starter the final countdown!!!!!!!! :iloveyou:

I går blev kjolen og sløret strøget. Det tog godt nok lang tid at stryge 2 x 7 meter stof... Så nu er begge dele klar til den store dag.

Jeg er på arbejde i dag og i morgen og så har jeg bryllupsferie. Har ikke planer for i dag og i morgen, men der er masser af ting der skal nåes når jeg har fri. :thumbsupsmileyanim:

Onsdag skal min mor og jeg tidligt ud og købe ind til diverse kager og så står resten af onsdagen samt hele torsdagen på kage bagning.

Torsdag aften skal min mor hente buketten og blomsterne til bordene. :griner:-

Fredag skal vi ordne de ting der evt. er dukket op i løbet af ugen samt ordne grøntsager til receptionen. Kl 18.00 kan vi gå i gang med at gøre klar i lokalerne, så der rykker vi ind med familie og venner og har en meget stram plan, så vi kan blive hurtigt færdige og komme hjem i seng. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Så er vi gået ind i den sidste uge, nu starter the final countdown!!!!!!!! :iloveyou:

I går blev kjolen og sløret strøget. Det tog godt nok lang tid at stryge 2 x 7 meter stof... Så nu er begge dele klar til den store dag.

Jeg er på arbejde i dag og i morgen og så har jeg bryllupsferie. Har ikke planer for i dag og i morgen, men der er masser af ting der skal nåes når jeg har fri. :thumbsupsmileyanim:

Onsdag skal min mor og jeg tidligt ud og købe ind til diverse kager og så står resten af onsdagen samt hele torsdagen på kage bagning.

Fredag skal vi ordne de ting der evt. er dukket op i løbet af ugen samt ordne grøntsager til receptionen. Kl 18.00 kan vi gå i gang med at gøre klar i lokalerne, så der rykker vi ind med familie og venner og har en meget stram plan, så vi kan blive hurtigt færdige og komme hjem i seng. :loveboard:

Fantastisk... Ihh - hvor er jeg spændt på jeres vegne! :boohoo:GP

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi gået ind i den sidste uge, nu starter the final countdown!!!!!!!! :griner:-

Torsdag aften skal min mor hente buketten og blomsterne til bordene. :boohoo:

Fantastisk... Ihh - hvor er jeg spændt på jeres vegne! GP:cheerleader3:

Kram Heidi

:iloveyou: Vl du låne nogle af mine sommerfugle? Har en hel mave fuld.

0

Del dette indlæg

Åh Marie hvor det nærmer sig nu... Det bliver SÅ spændende! GP:boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer