MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Så er det polter dag for Morten i morgen. :cheerleader3: Det bliver en vildt fed dag og jeg glæder mig rigtig meget til at slippe for hemmeligheden.

Måske skal jeg også poltes, eller også skal jeg have en hygge dag med min veninde. Det kan være begge dele, men nu må vi se, min dag bliver ihvertfald også hyggelig, hvad enten jeg skal hygge eller poltes. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3: 15 dage tilbage :denmarkflag::denmarkflag:
Kan nu tælles på:

2 hænder & 1 fod søde jubiiiiiii

Uhh, søde det bliver spændende med i morgen med Mortens Polter og måske din hehe :denmarkflag:

Wuhuu, glæder mig til og se billeder af servietterne søde.

knuser :denmarkflag:

Redigeret af Tina-Majbrud09
0

Del dette indlæg

Uhh ha søde Marie!! Nu er der kun 15 dage!!! I morgen er der kun 2 uger til i siger Ja til hinanden!! Det bliver jo vildt!!

Men det lyder også som om i er ved at være klar!!

Det bliver spændende med Mortens PA i morgen! Men jeg tror også din dag ender med en PA :cheerleader3: Så det glæder jeg mig til at høre om!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Uhh ha søde Marie!! Nu er der kun 15 dage!!! I morgen er der kun 2 uger til i siger Ja til hinanden!! Det bliver jo vildt!!

Men det lyder også som om i er ved at være klar!!

Det bliver spændende med Mortens PA i morgen! Men jeg tror også din dag ender med en PA :cheerleader3: Så det glæder jeg mig til at høre om!!! :denmarkflag:

Jaaaa i morgen er der KUN 2 uger til. Det er også ved at gå op for mig at det er meget tæt på nu. :cheerleader3:

Vi er lidt foran tidsplanen, så alt er fint. Skal lige have afklaret en masse med min onkel omkring feststedet i aften og så er der helt ro på.

Det bliver SÅ spændende med Mortens PA glæder mig vildt til at se hans ansigt når han opdager alle drengene. :denmarkflag:

Er næsten sikker på at min venindes hyggedag er cover for min PA, men nu må vi se. Glæder mig uanset hvad det bliver til. :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv øv (og flere og grimmere bandeord) :cheerleader3:

Hentede glad mine servietter på posthuset i dag og flåede spændt pakken op da jeg kom hjem...

Men til min skræk ser jeg at de har stavet Mortens navn forkert... :cheerleader3: Jeg har tjekket min ordrebekræftelse og jeg har stavet rigtigt på den, så fejlen er deres.

Desværre kan jeg ikke finde at telefonnummer til firmaet, så nu har jeg sendt dem en mail med kopi af ordrebekræftelsen samt et billede af servietterne, så de kan se fejlen.

Håber virkelig at de svarer hurtigt, for jeg vil virkelig gerne have servietterne...

0

Del dette indlæg

Øv øv øv (og flere og grimmere bandeord) :denmarkflag:

Hentede glad mine servietter på posthuset i dag og flåede spændt pakken op da jeg kom hjem...

Men til min skræk ser jeg at de har stavet Mortens navn forkert... :denmarkflag: Jeg har tjekket min ordrebekræftelse og jeg har stavet rigtigt på den, så fejlen er deres.

Desværre kan jeg ikke finde at telefonnummer til firmaet, så nu har jeg sendt dem en mail med kopi af ordrebekræftelsen samt et billede af servietterne, så de kan se fejlen.

Håber virkelig at de svarer hurtigt, for jeg vil virkelig gerne have servietterne...

Ej ej hvor ærgeligt. Håber de reagerer hurtigt, så du kan få servietterne :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres søde beskeder. :cheerleader3:

Heldigvis har jeg allerede fået en mail fra firmaet og de har bedt producenten lave nye servietter og de vil sørge for at vi har dem i tide. :cheerleader3:

Tip top service!

0

Del dette indlæg

Nej hvor træls!!!

Håber de svarer dig hurtig og laver og sender nye servietter til dig!!

Og hvordan søren kan man lige komme til at stave hans navn forkert??!! :cheerleader3::cheerleader3:

Har heldigvis allerede fået svar fra dem. De havde skrevet Morton...

0

Del dette indlæg

Nej hvor træls!!!

Håber de svarer dig hurtig og laver og sender nye servietter til dig!!

Og hvordan søren kan man lige komme til at stave hans navn forkert??!! :denmarkflag::denmarkflag:

Har heldigvis allerede fået svar fra dem. De havde skrevet Morton...

ja sendte vist mit indlæg samtidig med dit :denmarkflag:

Dejligt de har svaret hurtig og at de sender nogle nye hurtigt :cheerleader3:

Wierd stavemåde hehe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej søde sikke dog en forskækkelse med servietterne, puha godt de vil lave nogen nye man..

:denmarkflag::cheerleader3:

:cheerleader3::denmarkflag: JUBIIIIIIIIIIIIIi kun 2 uger søde - 14. dage -

IK PÅ LØRDAG MEN NÆSTE LØRDAG :denmarkflag: :denmarkflag:

Redigeret af Tina-Majbrud09
0

Del dette indlæg

Sødeste søde piger. Tusind tak for jeres beskeder. :cheerleader3:

Det er helt vildt at der nu er under 2 uger til, får gåsehud ved tanken. :cheerleader3:

Nåede ikke herind i går, på min mærkedag, men i kan nok godt gætte hvorfor. :):cheerleader3:

cartoon_281.gif2 UGERcartoon_281.gif
UHA - 2 små uger søde! Hvor er det vildt!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Kram Heidi

Sikke et mareridt med servietterne - men godt at de retter fejlen og at de forhåbentlig kommer i tide, for ved du hvad, søde?

Der er kun 2 UGER TILBAGE :):):)

Ej søde sikke dog en forskækkelse med servietterne, puha godt de vil lave nogen nye man..

:):cheerleader3:

:cheerleader3::cheerleader3: JUBIIIIIIIIIIIIIi kun 2 uger søde - 14. dage -

IK PÅ LØRDAG MEN NÆSTE LØRDAG :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

glæder mig rigtig meget til og høre om jeres dag i dag :cheerleader3:

og om du også blev polteret hehe. :cheerleader3::)

Der skal nok komme en beretning, men ingen billeder, for dem er der hemmelige planer med. :cheerleader3: Er stadig helt høj!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*-* Polter*-*

Dagen startede alt for tidligt for Morten, for mig var det helt okay. Vi var først kommet i seng kl. 2.00 natten til lørdag og skulle op kl. 10.00.

Vi var inviteret til "fødselsdags brunch" hos min far kl. 11.00 og jeg vidste hvad der skulle ske for Morten og havde en ide om at jeg også ville blive kidnappet, men jeg vidste ikke hvornår og hvordan.

Da vi kommer ind hos mine forældre er døren ind til stuen lukket, det er den nogen gange, for at undgå gennemtræk, så det var helt normalt. Men de plejer at komme ud og åbne når de kan høre at hoveddøren er lukket, men det gjorde de ikke, så jeg skubbede døren op og flyttede mig så Morten kunne gå ind i stuen. Men han kom ikke, så jeg vendte mig om og så var den stakkels mand gået helt tilbage til hoveddøren og stod og så meget mærkelig ud i hovedet. (Drengene har billeder af ham.)

Inde i stuen stod Mortens tre kammerater tilbage fra folkeskolen (de var arrangører), Jimmy min venindes mand, Morten barndomsven Bo, samt min far, Mortens far og min lillebror. :cheerleader3:

"Hva Morten er du klar på en polterabend?" Jo det var han da, men han skulle lige forstå hvad der var sket. Han var overbevist om at jeg skulle kidnappes, men havde ikke regnet med at hans kammerater ville arrangere noget for ham, så han var MEGET overrasket.

Da jeg kommer ind i stuen siger min lillebror at han lige skal vise mig noget på hans computer, det er meget normalt da han hele tiden finder skøre ting på YouTube, så jeg gik med og tænkte slet ikke videre over det. Men selvfølgelig var det en "fælde" og oppe på min lillebrors værelse stod min svømme veninde Fie, min veninde Gitte fra handelsskolen, min svigerinde, svigermor og min mor. Var lige ved at få våde øjne og tog hurtigt en krammerunde. Jeg havde jo luret at der skulle ske noget og alligevel blev jeg overrasket! :)

Min polter

Vi gik hurtigt ned i stuen til drengene, og vores forældre havde arrangeret stor brunch til os alle sammen. Vi spiste i 1½ time så skulle vi ned og nå toget. Drengene havde lidt længere tid.

Jeg måtte intet vide så jeg fulgte bare med. Det var helt fint ikke at vide noget og blive overrasket hele tiden.

Vi tog toget til Nørreport station og begyndte at gå. Vejret var jo skønt, så vi gik og hyggede os og nød det. Da vi stoppede kiggede jeg på skiltene, og der var mange muligheder, bla. Meyers Madhus… Men vi gik op i en opgang uden skilte og stoppede ved at danselokale. Vi skulle danse salsa! :carrot:

Det var simpelthen så sjovt og helt vildt svært. Multitasking var slet ikke muligt, men vi hyggede os rigtig meget. Efter en time var vi godt svedige og lidt ømme.

Herefter gik turen hjem til min veninde Gitte som bor på Amager. Her fik i lidt guf og noget at drikke. Efter et stykke tid ringede det på døren. Ind kommer en fyr som hilser på mig og præsenterer sig om kunstner. Vi skulle tegne croquis.

Han var læren og JEG var modellen… Øhhh ja okay hvorfor ikke… Men det var bare en joke. Han var modellen og vi lavede en masse forskellige tegninger og hyggede os rigtig meget over hvor dårlige vi var. Og nej han var ikke lækker- desværre.

Efter tegneseancen hængte vi vores tegninger op så vi kunne se udviklingen. Det var meget sjovt og overraskende at der faktisk var en udvikling.

Så var det blevet tid til mad og jeg skulle have mine livretter. Til forret fik vi okse carpaccio, til hovedret fik vi en pasta kylling salat som jeg elsker og til dessert var der is, dog nåede vi ikke desserten, men det kommer jeg tilbage til.

Efter hovedretten ringede det igen på døren. Det var en utrolig sød dame fra Bedtime (Bedtime.dk) som skulle holde homeparty for os. Hun havde alt fra fint undertøj til den vildeste dildo. Hun viste og fortale om alle de ting hun havde med og vi fik lov til at spørge og røre ved alt, også den kæmpe store dildo. Det var lidt grænseoverskridende men alligevel rigtig sjov at se alle sådan nogle ting. Mange af dem var slet ikke noget for mig, men de fine små natkjoler kunne godt være noget til bryllupsnatten.

Min veninde Fie forlod os efter fremvisningen. Hun skulle til fødselsdag.

Da vi havde grint meget over de forskellige ting ringede drengene. Nu var de færdige med at spise og fortsatte på en bar hvor vi skulle mødes med dem. Så vi ryddede op og satte opvaskemaskinen i gang og glemte helt desserten. Vi begav os ind til byen hvor vi mødtes med drengene på en sports bar.

Mortens polter

Efter overraskelsen og brunch tog drengene toget ind til byen hvor turen gik til Kongelunden på Amager.

Her spillede de paintball, human football og de sidste ting kunne Morten vælge. Valget faldt på rodeotyren

De hyggede sig rigtig meget og Morten har rigtig mange og grimme mærker på kroppen efter paintball, men det var jo hvad man kunne forvente. :cheerleader3:

Min lillebror snakkede og snakkede og havde hygget sig helt vildt sammen med "de store drenge" han er 14 år og synes Morten er den bedste i verden. Selv "de gamle" vores fædre, var med til det hele og drak som var de 20 år igen. :smolf:

Morten var ok frisk da de tog af sted til Kongelunden og under aktiviteterne, men da de havde spist blev han rigtig træt igen.

Da vi mødtes med drengene på baren var han helt smadret og ville gerne snart hjem. Vi blev en times tid og gik så ned til toget sammen med de sidste. På turen hjem fra stationen snakkede vi om alle de ting vi havde oplevet og der gik lang tid før vi faldt i søvn for vi kom hele tiden i tanke om flere ting vi ville fortælle om.

Jeg havde en helt igennem fantastisk og perfekt dag! Er stadig helt høj og går og smiler for mig selv.

Jeg har simpelthen verdens bedste veninder og familie! :cheerleader3:

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Hvor lyder det bare som en fantastisk PA for jer begge. Glæder mig til billederne også :cheerleader3::)

Jaaa billederne ved jeg ikke om jeg må få. Min veninde havde planer med dem, men jeg spørg hende pænt. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer