Skuggi

Trusser uden syninger...... Virker de??

20 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Jeg løb ind i, at man kunne se kanten af mine trusser gennem kjolen..... Nu kan jeg altså bare ikke ha' g-streng .... Nej lad mig få noget bredbånd!!! :bearhug::bearhug:

Det så bare så træls ud med den der kant. Så var der en sød ekspedient i Salling der foreslog mig at prøve Sloggis hudfarvede trusser uden syning :heart:-HAHA- ...... Nej, det lyder IKKE fedt.... Men hvis de kan klarer problemet så jeg ikke skal fokusere på trussekanten de næste mange år på vores bryllupsbilleder, så fred være med de hudfarvede... :bearhug:

Er der andre der har været ude for det samme??? Og virker de??? Jeg har jo ikke været i kjolen med dem på, så jeg har ikke set effekten endnu.....

Hører meget gerne fra jer hvis I har prøvet dem!!

De ser sådan her ud!

Trusser_u._syning.jpg

post-22915-1181833904.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Skal ikke lige kunne svare på om det gør at man ikke kan se dem under kjolen men står i hvert fald inde for at de er SUPER lækre at ha´ på. Har et par i sort og det er klart favoritten ;)

Dem kunne jeg snildt finde på at have på til mit bryllup og så skifte til noget mere fancy når festen er overstået -HAHA-

Hilsen Joan

0

Del dette indlæg

Umiddelbart ser de ud til, at de er "usynlige" under tætsiddende tøj... så jeg tror, at de kan bruges.

Jeg er også til "bredbånd" - så ser ballerne også fastere ud, når man ikke er supertrænet -HAHA-

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv et par i sort, og kæresten er helt vild med dem, de er det bedste næst efter g-streng, som jeg sjældent går i. De sidder meget tæt på kroppen, og uden kanter, så tror bestemt ikke man vil kunne se dem under kjolen. Men prøv dem da med en tætsiddende kjole eller top, eller noget i den stil, så kan du jo selv bedømme det. Men vil så sige, at hvis det var dem jeg valgte, så er jeg ikke sikker på jeg var nødt til at skifte til noget andet hen på aftenen, da kæresten som sagt synes de er rigtig lækre! Og jeps, ballerne ser mere spændte ud i sådan et par, end i fx et par g-streng :bestwishes:

Så den bedste anbefaling herfra. Synes faktisk også de er meget mere behagelige end g-streng!

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

:bearhug::bearhug:

Tusinde tak for Jeres svar piger!! Jeg er rigtig glad for at hører fra jer, og er nu mere optimistisk mht at de ikke kan ses under kjolen.... Jeg har desværre ikke mulighed for at prøve dem under noget tilsvarende inden jeg skal ind og hente min brudekjole, da jeg ganske enkelt ikke har noget så tætsidende.....

:bestwishes: Tak for Jeres svar, jeg er mere fortrøstningsfuld nu!! :bearhug::huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet dem , men de ser godt nok ud som de vil være rigtig lækker og have på.

Har godt nok købt g-streng , men jeg jeg er faktiks ikke vil med at have dem på .

Så nu må jeg ud og kigge på sådan et par .

:bestwishes: De er fine at ha' på!

De hedder noget i retning af Sloggi, Hot Hips, Light Hipster. Jeg gav 79,95 kr for dem i Salling i Århus, men vil gætte på at de har dem alle steder hvor de forhandler Sloggi!

Ellers har jeg set dem i Sloggis e-butik sam jeg fandt via deres hjemmeside. Der kostede de det samme med så kommer der bare fragt oveni!

Ser frem til at hører hvad du syntes om dem!

0

Del dette indlæg

:bestwishes: jeg købte præcis de trusser, da jeg skulle ud at prøve min brudekjole og have den rettet til, og de er rigtigt gode! man kan overhovedet ikke se dem under kjolen (og min sidder endda ret tæt til) men husk at købe dem en smule mindre end dem du plejer at bruge..de giver sig ligesom lidt, når man har haft dem på i noget tid!

knus fra Katharina

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg havde det samme problem da vi blev borgerlig viet sidste år. Jeg havde en hvid sommerkjole på i min g-streng var bare alt for tydelig ignnem stoffet.

Da jeg skulle ned efter noget undertøj tog jeg min kjole med (lidt nemmere end hvis det havde været end rigtig brudekjole) og ekspedienten viste mig de der sloggi trusser´. YES det virker, man kan ikke se dem igennem og ikke blot det - det er fantastiske at have på.

Knap så sexede men pyt med det - de virker!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg melder mig til koret om, at man ikke kan se dem under hvidt tøj... :thumbsupsmileyanim: Men da jeg ikke synes, at det er synderligt sexet med hudfarvet, så ville jeg nok overveje at købe nogle lækre trusser, hipster eller g-string som passer til BH'en - og så lige smutte i dem inden selve brudenatten... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Jeg skulle nu lige vænne mig til dem, men synes nu de er dejlige.... føles næsten som om man ikke har noget på.

Jeg kalder dem for en sprængt ballon - synes lidt de ligner når de ikke har syninger (der gnaver!) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har også et par i sorte, dem har jeg faktisk fået af min kommene mand og de er smadder dejlige at have på, jeg mærker slet ikke jeg har dem på og de fåes i flere farver: grøn, rød, hvid, blå osv. Og så ligner de ikke de alm. kedelige Sloggi.

Man kan ikke se man har dem på, jeg bruger mine under jeans og der er ikke "dømt" dobbelt baller ;) De holder faktisk ret godt i vask, hvilket kom bag på mig, da det ser ud som om de bare er klippet i kanterne.

Held og lykke med dem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm jeg ved ikke med sloggis trusse, da jeg ikke kender den, men jeg kender et super lækkert alternativ til dem.

Schisser laver en trusse, der hedder SKIN.

Jeg synes de sidder bedre, end de der "shorts", der ikke kan nå ned under ballerne - eller en g-streng for den sags skyld.

Det er en ultratynd sag i kunststof, som bare er det blødeste, jeg nogensinde har haft på.

De ses ikke under noget af mit tøj - andet en der, hvor jeg alligevel "buler ud."

Jeg mener, at de fåes i tre versioner, men det er sådan en helt almindelig tai-trusse, jeg har i op til mange eksemplarer.

Og ja - jeg har også forestillet mig at klæde om til noget mere øh lad os sige sensuelt sidst på aftenen/natten, men jeg har ikke

investeret i noget endnu, da jeg ikke kan finde en corsage, jeg kan få min barm ned i. :thumbsupsmileyanim::bearhug:

Held og lykke med at forske i usynlige trusser...

0

Del dette indlæg

hvor kan man skaffe sådan nogle super trusser henne (evt i Odense)

Knus

Hejsa!

Nu kender jeg ikke liiiige Odense så godt, men jeg vil da gætte på at du kan få dem alle steder hvor de forhandler Sloggi!?!? -Ellers kan de købes gennem Sloggis web-butik, der har jeg set dem, til samme pris som i Salling, dog plus porto!

God jagt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer