kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

1000 tak for i går :):cheerleader3:

Det var godt nok hyggeligt var det! Super idé med gruppebilledet og hvor jeg dog ærger mig over jeg ikke var med til det sidste -HAHA- .

Synes altså det var SÅ sjovt med de klokker!! Godt nok ser de små ud her på siden, men de er bare så meget mindre i virkeligheden og så hjælper det jo ikke, at der sidder en hel flok kvinder og skraldgriner -HAHA--HAHA-

Synes ikke rigtig der er kommet billede ind af det fuglebur du har købt, eller er det bare mig, der ikke lige kan finde dem?? :)..

Den der Minnie telefon du har, hvor har du egentlig fundet den henne???

Hende min veninde jeg var til fødselsdag til om aftenen havde også hund og jeg blev godt nok snuset igennem da -HAHA- jeg må ha lugtet godt af Kejzer!-- Super sød hund!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke..

Så er jeg endelig hjemme efter en laaaaang weekend uden BK... Hehe

Nu har jeg fået læst resten af din tråd igennem, så jeg er fuldt opdateret... ;)

Ej, hvor er du bare kreativ... Det er jo helt vildt. Og hvor er det dog bare et helt fantastisk møbel!

Det er da et fund - ville også vildt gerne have sådan et, men det kniber med pladsen... -HAHA-

Nøj, hvor ser det bare ud til, I har hygget jer... Ville ønske, at jeg kunne have været med... -HAHA-

Meeeeeen.... Taget betragtning af den super gode nyhed, vi har fået her i weekenden, så har det været det hele værd!! :cheerleader3:

Bedste weekend EVER...

Knus

0

Del dette indlæg

1000 tak for i går :):cheerleader3:

Det var godt nok hyggeligt var det! Super idé med gruppebilledet og hvor jeg dog ærger mig over jeg ikke var med til det sidste -HAHA- .

Synes altså det var SÅ sjovt med de klokker!! Godt nok ser de små ud her på siden, men de er bare så meget mindre i virkeligheden og så hjælper det jo ikke, at der sidder en hel flok kvinder og skraldgriner -HAHA--HAHA-

Synes ikke rigtig der er kommet billede ind af det fuglebur du har købt, eller er det bare mig, der ikke lige kan finde dem?? :)..

Den der Minnie telefon du har, hvor har du egentlig fundet den henne???

Hende min veninde jeg var til fødselsdag til om aftenen havde også hund og jeg blev godt nok snuset igennem da -HAHA- jeg må ha lugtet godt af Kejzer!-- Super sød hund!! :)

Heej søde ;)

selv tak !! he he ja de klokker slipper jeg vist ikke for at høre om - griner - meeen jeg kan klare det og de er da også kun til at grine af !!!

Fugleburet er sat ind et sted som et alternativ, men har ikke taget billede af et herhjemme..

min søde minnie tlf som faktisk virker og som snakker har jeg købt på Kreta ;) og jeg har faktisk en større med mickey fra usa.. tror ikke rigtig du kan købe dem herhjemme, men måske på ebay???

he he ja det er sjovt som hundes snuder kan opfange andre - jeg har lige været ude og "besøge" en kat og kejzer sidder så fast i min trøje nu !!

krammer

Jeg vil give Martin ret - du kommer ikke til at opleve den himmelseng ret meget alligevel efter en lang bryllupsdag.

Den må du få engang på et lækkert weekendophold, hvor I kan ligge i sengen hele dagen :)

Det har du heeeelt ret i - undskyldning for at få et ophold engang ;)

krammer

0

Del dette indlæg

Jeg vil give Martin ret - du kommer ikke til at opleve den himmelseng ret meget alligevel efter en lang bryllupsdag.

Den må du få engang på et lækkert weekendophold, hvor I kan ligge i sengen hele dagen :cheerleader3:

Det har du heeeelt ret i - undskyldning for at få et ophold engang ;)

krammer

Riiigtig god undskyldning ;)

0

Del dette indlæg

Hej smukke..

Nu har jeg fået læst resten af din tråd igennem, så jeg er fuldt opdateret... ;)

Ej, hvor er du bare kreativ... Det er jo helt vildt. Og hvor er det dog bare et helt fantastisk møbel!

Det er da et fund - ville også vildt gerne have sådan et, men det kniber med pladsen... -HAHA-

Nøj, hvor ser det bare ud til, I har hygget jer... Ville ønske, at jeg kunne have været med... -HAHA-

Meeeeeen.... Taget betragtning af den super gode nyhed, vi har fået her i weekenden, så har det været det hele værd!! :cheerleader3:

Bedste weekend EVER...

Knus

Hej søde

det kan du da ikke bare skrive !!! hvilken nyhed hvad hvem hvor hvornår???????

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke..

Det er da et fund - ville også vildt gerne have sådan et, men det kniber med pladsen... :)

Nøj, hvor ser det bare ud til, I har hygget jer... Ville ønske, at jeg kunne have været med... :)

Bedste weekend EVER...

Knus

Hej søde

krammer

haha... Jeg tænkte godt, at det måske ville vække din nysgerrighed... ;)

Jamen, vi har jo længe gerne villet tilbage til Sjælland - det er jo egentlig der vi begge er fra... Flemmings familie bor der jo, og vi ville meget gerne tættere på dem.

Flemmings lillebror Martin arbejder på et gods som altmuligmand... Og... Der kommer muligvis en jobåbning, da ham der er lige over Martin, er igang med at finde sig en læreplads.

Den stillling vil Martin så få - men så mangler der en til Martins arbejde... Hvilket så vil blive en mulighed for Flemming...

Med den nye stilling Martin får, hører der en bolig med (lille hyggeligt hus på 70 km + have)... Her kommer det bedste af det hele.. husleje: 1500 kr inkl vand og varme... -HAHA-

Så kommer der lige strøm ved siden af...

Men... Da Martin og hans kæreste allerede ejer en lejlighed, og det vil tage dem lang tid at få den solgt, så vil Martin lade os bo i det hus... Hvis Flemming altså kan få jobbet... -HAHA- -HAHA-

Det vil bare gøre overgangen såååå meget nemmere... Og Flemmings løn vil faktisk være så høj, at jeg kan gå hjemme det første stykke tid og få vores ting på plads... Og så kan jeg finde mig et arbejde lige så snart vi har styr på det hele... Jubiiiii....

De siger, at det her er omkring 80 % sikkert nu... Så nu må vi bare krydse fingre for de sidste 20... -HAHA-

Jeg er bare sååååå glad...

Knus

0

Del dette indlæg

Hej smukke..

Det er da et fund - ville også vildt gerne have sådan et, men det kniber med pladsen... :)

Nøj, hvor ser det bare ud til, I har hygget jer... Ville ønske, at jeg kunne have været med... :)

Bedste weekend EVER...

Knus

Hej søde

krammer

Jamen, vi har jo længe gerne villet tilbage til Sjælland - det er jo egentlig der vi begge er fra... Flemmings familie bor der jo, og vi ville meget gerne tættere på dem.

Flemmings lillebror Martin arbejder på et gods som altmuligmand... Og... Der kommer muligvis en jobåbning, da ham der er lige over Martin, er igang med at finde sig en læreplads.

Den stillling vil Martin så få - men så mangler der en til Martins arbejde... Hvilket så vil blive en mulighed for Flemming...

Med den nye stilling Martin får, hører der en bolig med (lille hyggeligt hus på 70 km + have)... Her kommer det bedste af det hele.. husleje: 1500 kr inkl vand og varme... -HAHA-

Men... Da Martin og hans kæreste allerede ejer en lejlighed, og det vil tage dem lang tid at få den solgt, så vil Martin lade os bo i det hus... Hvis Flemming altså kan få jobbet... -HAHA- -HAHA-

Det vil bare gøre overgangen såååå meget nemmere... Og Flemmings løn vil faktisk være så høj, at jeg kan gå hjemme det første stykke tid og få vores ting på plads... Og så kan jeg finde mig et arbejde lige så snart vi har styr på det hele... Jubiiiii....

De siger, at det her er omkring 80 % sikkert nu... Så nu må vi bare krydse fingre for de sidste 20... -HAHA-

Knus

øøøj hvad en lækker nyhed ;) Jeg krydser fingre - det job skal han da bare ha !!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor var det træls at jeg ikke kunne komme med til zillatræf for det ser megahyggeligt ud. Jeg havde nu også en god dag med mine gamle efterskolevenner, og man kan jo bare ikkvære 2 steder på en gang. Men jeg er da stensikkert med på næste zillatræf. Og den der hemmelighed...er da bare max nysgerrig. Hvornår må jeg høre hvad det er??

Super idé med Elvis...hehe...det regner han nok ikke lige med.

0

Del dette indlæg

Hej smukke..

Nøj, hvor ser det bare ud til, I har hygget jer... Ville ønske, at jeg kunne have været med... :o

Meeeeeen.... Taget betragtning af den super gode nyhed, vi har fået her i weekenden, så har det været det hele værd!! :)

Bedste weekend EVER...

Knus

Hej søde

krammer

Med den nye stilling Martin får, hører der en bolig med (lille hyggeligt hus på 70 km + have)... Her kommer det bedste af det hele.. husleje: 1500 kr inkl vand og varme... :)

De siger, at det her er omkring 80 % sikkert nu... Så nu må vi bare krydse fingre for de sidste 20... :)

Knus

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT ihhhhhhhhhhhhhhh hvor er det altså bare super dejligt at høre søde, weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, alt er krydset her :cheerleader3:-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Så kom jeg endelig på nettet, mange tak for igår, det var vildt hyggeligt..............helt utroligt som man kan knævre med andre bare fordi man har det tilfælles at man skal giftes i 08 (undskyld wisp 07)

også ganske hyggeligt med din hest, som jeg fik en ridetur på -HAHA-

Jeg er klar til næste møde :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Øv hvor var det træls at jeg ikke kunne komme med til zillatræf for det ser megahyggeligt ud. Jeg havde nu også en god dag med mine gamle efterskolevenner, og man kan jo bare ikkvære 2 steder på en gang. Men jeg er da stensikkert med på næste zillatræf. Og den der hemmelighed...er da bare max nysgerrig. Hvornår må jeg høre hvad det er??

Super idé med Elvis...hehe...det regner han nok ikke lige med.

Hej smukke shiba

ja næste gang er du helt sikkert nødt til at være med !! og nej du må ikke høre noget endnu ;) der skal lige være mere research først - gnæg gnæg

krammer

Mie, helt ærligt. :) Der sker alt for meget i din tråd. Jeg har ikke tjekket den siden i går aften.

Og nu er jeg allerede 4 eller 5 side bag ud

JEG KAN JO SLET IKKE FØLGE MED.

RUNDSTYK!!! :) jeg ved ikke hvad der sker - lige pludselig så er der bare flere sider -HAHA- måske fordi så mange dejlige zillaer besøger mig -HAHA-

Hej

Så kom jeg endelig på nettet, mange tak for igår, det var vildt hyggeligt..............helt utroligt som man kan knævre med andre bare fordi man har det tilfælles at man skal giftes i 08 (undskyld wisp 07)

også ganske hyggeligt med din hest, som jeg fik en ridetur på

Jeg er klar til næste møde

he he ja du blev temmelig overrasket - ha ha - dejligt du er klar til møde igen - wuiiiii :carrot:

Hvad er det for en hemmelighed??

Hva?? Hva?? Hva??

:)

Okay jeg hvisker det til dig - er du klar???

sjfghæarkhglirreiutbsokjfgænsrotiuyæoriuyæwoirtuy

-HAHA-

MIE! HElt ærligt.. Det går altså liiige en kenne for hurtigt herinde!!! SLET ikk følge med..

Men skønt I havde en hyggelig eftermiddag, så sad jeg herhjemme og skrev eksamens opgave :o

VIL med næste gang.. og håber det blir SNART :)

uuundskyyyyld -HAHA- kan jo bare ikke lade være - tihi og i besøger mig jo så tit og "det er bar dæjli" :cheerleader3:

ja du skal da med næste gang - nemlig ja !! øv med opgaven - håber det gik godt med at skrive

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

også ganske hyggeligt med din hest, som jeg fik en ridetur på -HAHA-

Jeg er klar til næste møde :cheerleader3:

Du er tilgivet -HAHA-

0

Del dette indlæg

Godmorgen Mie,

SÅ er jeg kommet igennem ALLLE 8 sider som jeg var bagud fordi jeg havde en computerfri weekend i sommerhuset !!! Puuuuha...

Det ser da super hyggeligt ud oppe hos dig - hvor gad jeg bare godt have været med !!!! Men jeg håber der kommer et møde i nærheden igen !! smil

Forresten hvis ikke de der Remabure er noget ved så kig lige i Bilka avisen - de har en slags lanterne som ligner et fuglebur til en hund..... den hedder noget med new york og står sammen med en lanterne som hedder boston omme på blomstersiderne - kan ikk lige finde min avis lige nu - men måske det er noget ved....

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Godmorgen Mie,

SÅ er jeg kommet igennem ALLLE 8 sider som jeg var bagud fordi jeg havde en computerfri weekend i sommerhuset !!! Puuuuha...

Det ser da super hyggeligt ud oppe hos dig - hvor gad jeg bare godt have været med !!!! Men jeg håber der kommer et møde i nærheden igen !! smil

Forresten hvis ikke de der Remabure er noget ved så kig lige i Bilka avisen - de har en slags lanterne som ligner et fuglebur til en hund..... den hedder noget med new york og står sammen med en lanterne som hedder boston omme på blomstersiderne - kan ikk lige finde min avis lige nu - men måske det er noget ved....

KnuZ Maria

heeej ;)

iiih hvor er du sød sådan at tænke på mig - har lige tjekket bilka avisen - tror desværre de blir for bombastiske at have stående :cheerleader3:

du skal da bare med til zillamøde næste gang - helt sikkert ;)

krammer

0

Del dette indlæg

Godmorgen Mie,

KnuZ Maria

Hvem har sine hunde i fuglebur? :cheerleader3:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Godmorgen Mie,

KnuZ Maria

Hvem har sine hunde i fuglebur? :cheerleader3:

-HAHA-

-HAHA-:) ja den kan godt misforståes -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer